Guardenza
Ik hoef jullie niet te vertellen dat baarden tegenwoordig erg in zijn, maar wat de meeste van jullie misschien niet weten is dat een baard heel goed onderhouden moet worden. Daar zorgt Guardenza voor met als doel om de levensstijl van een “beardsmen” te bevorderen. Guardenza is gevestigd, vervaardigd en ontworpen in Nederland. Door middel van wetenschappelijk onderzoek en diverse studies hebben wij een zeer effectieve en kwalitatieve verzorgingslijn ontwikkeld dat speciaal gericht is op de specifieke eisen en behoefte van de man.

Guardenza werd geïnspireerd door mannen die dagelijks hun baard goed verzorgen en hun baard een nette, verzorgde en gezonde “look & feel” willen geven. Daarom was het voor ons belangrijk om zeer effectieve producten te ontwikkelen en het ook betaalbaar te maken. Al onze producten worden daarom zorgvuldig met de hand gemaakt en bevatten hoogwaardige en natuurlijke ingrediënten. Onze producten hebben we echter zodanig ontworpen waarbij de gebruiker zeer snel resultaat ervaart. Dit is de reden waarom we gebruik maken van ongeraffineerde ingrediënten in onze producten. De ingrediënten worden verkregen zonder het gebruik van hoge temperatuur of chemische stoffen en dus hun subtiele geur, kleur en voedingswaarde maximaal behouden. Onze gehele lijn is getest en persoonlijk ontwikkeld om de prestaties en de kwaliteit te waarborgen.

We zijn regelmatig bezig met het nieuwe ontwikkelen en innovatie. Dus bezoek onze website dus regelmatig om op de hoogte te blijven!

De zekerheden van https://www.guardenza.com

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016