hugo de grootsingel 42

8,9

Bol.com 189 8,8

G.H.J. Nabben beoordeelde op 2019-03-09

Zeer tevreden.
Paar dagen voor thuiskomst van vakantie scheermesjes besteld.
Bij thuiskomst lagen ze in de bus, gratis bezorgd.

Geert Jan Kalfsbeek beoordeelde op 2019-02-24

Shampoo is een zeer goed en prettig product, ik bestel deze zeker weer. De geur is lekker verfrissend, mijn vriendin houd er ook van.

Richard Langenberg beoordeelde op 2019-02-17

snelle levering, goed product

M Rodenburg beoordeelde op 2019-02-11

Goeie, snelle levering van het scheermes. Jammer dat er niet even een startersmesje bij zat... Dat had nou net ff die extra service geboden.

Rob Wolf beoordeelde op 2019-02-10

Sven van der Schoot beoordeelde op 2019-02-06

H Kuiper beoordeelde op 2019-02-04

Dick Schokkin beoordeelde op 2019-02-03

Laurens van der Poel beoordeelde op 2019-01-21

Jan J. R. Toussaint beoordeelde op 2019-01-21

Bestelling geplaatst; betaling geregeld, alle stappen voorzien van de juiste informatie, en keurig op tijd geleverd. Ook de producten zijn zorgvuldig ingepakt en staan inmiddels te glimmen in de badkamer, mooie producten, een genot om dat te bestellen

Erik van Nus beoordeelde op 2019-01-18

Lindsey Van Laecken beoordeelde op 2019-01-06

J Zudyerduyn beoordeelde op 2019-01-05

Duidelijke snelle levering van prima producten

Sinan Ustübi beoordeelde op 2019-01-01

Goeie en snelle service en top kwaliteit producten

John Kulkens beoordeelde op 2018-12-24

Snel en voordelig

Henk Winkel beoordeelde op 2018-11-30

Goede artikelen en snelle verzending

Ine beoordeelde op 2018-11-29

Helaas stond niet eerder aangegeven dat mijn bestelling pas later in behandeling genomen werd ivm vakantiesluiting. Was fijn geweest als dit eerder werd vermeld dan wanneer ik al besteld en betaald had. Op de aangeven datum kreeg ik wel meteen een bevestiging en is het snel geleverd. Jammer genoeg was het blikje iets gedeukt en zat er geen baardkammetje bij, zoals eigenlijk op de site was beloofd. Dit was wel een teleurstelling.

Jack Over beoordeelde op 2018-11-12

Prima ontvangen! Geen aanmerkingen

Cor Zijlstra beoordeelde op 2018-11-07

Prima producten en snelle levering.

Jeroen beoordeelde op 2018-10-27

Door een fout van PostNL moest ik wat langer op het pakketje wachten dan verwacht. Maar de producten waren uitstekend verpakt en bovendien was er een persoonlijk handgeschreven kaartje bijgevoegd. Dat vond ik erg attent. Over de producten van Guardenza ben ik sowieso enorm tevreden, maar de service is zeker net zo goed!