hugo de grootsingel 42
+31624581720

9,0

Bol.com 210 9,0

Gijs beoordeelde op 2019-07-04

Vanwege het gratis verzenden duurde het wel een stuk langer dan verwacht voor ik de producten had.
Als je het binnen redelijke tijd wil hebben.. betalen (Had iets duidelijker op de site mogen staan)

Voor de rest.. alles goed aangekomen, netjes verpakt (geen belachelijk grote verpakking)!

Mac Pothast beoordeelde op 2019-07-01

Jan J. R. Toussaint beoordeelde op 2019-06-22

Onder de indruk van de professionele en snelle manier van afhandeling van mijn bestelling, en de producten die worden geleverd, inclusief de uitleg over het gebruik van in mijn geval artikelen voor de baard en snor verzorging, leuke acties, en positieve reacties van mensen om mij heen

B De Mik beoordeelde op 2019-06-22

Peter Sintebin beoordeelde op 2019-06-19

Jasper Van der Linbde beoordeelde op 2019-06-18

M.M. Eiten beoordeelde op 2019-06-16

erik krukkert beoordeelde op 2019-06-12

Jeroen Van Oostrom beoordeelde op 2019-06-01

Het was een snelle levering en het product voldoet aan mijn verwachtingen

Daniel Hartogs beoordeelde op 2019-05-29

r w jongejan beoordeelde op 2019-05-27

Ersin Aygün beoordeelde op 2019-05-26

Lorenzo Reyniers beoordeelde op 2019-05-25

Isaak Rijntjes beoordeelde op 2019-05-09

Keurig geleverd wat ik wilde hebben

Daynelys De Windt beoordeelde op 2019-05-07

Samuel Maturbongs beoordeelde op 2019-05-07

Zeer tevreden, ik verwachtte het pakketje eigenlijk pas na 3-5 dagen maar had het de volgende dag al in huis👌🏾. Mesje scheert superfijn en voelt alsof je met een zacht, vochtig doekje over je huid heen gaat😍. Niks op aan te merken👍🏾💪🏾

Manuel Mendoza beoordeelde op 2019-04-27

Súper 👍🏻