hugo de grootsingel 42
+31624581720

8,9

Bol.com 204 8,8

Isaak Rijntjes beoordeelde op 2019-05-09

Keurig geleverd wat ik wilde hebben

Daynelys De Windt beoordeelde op 2019-05-07

Samuel Maturbongs beoordeelde op 2019-05-07

Zeer tevreden, ik verwachtte het pakketje eigenlijk pas na 3-5 dagen maar had het de volgende dag al in huis👌🏾. Mesje scheert superfijn en voelt alsof je met een zacht, vochtig doekje over je huid heen gaat😍. Niks op aan te merken👍🏾💪🏾

Manuel Mendoza beoordeelde op 2019-04-27

Súper 👍🏻

Mindaugas Junevicius beoordeelde op 2019-04-08

Ashwin Vlaar beoordeelde op 2019-04-08

Tom Bukkems beoordeelde op 2019-04-01

farid cherradi beoordeelde op 2019-04-01

Heerlijk en goed spul! Onwijs lekkere geur!

Daan Erckens beoordeelde op 2019-03-29

G.H.J. Nabben beoordeelde op 2019-03-09

Zeer tevreden.
Paar dagen voor thuiskomst van vakantie scheermesjes besteld.
Bij thuiskomst lagen ze in de bus, gratis bezorgd.

Geert Jan Kalfsbeek beoordeelde op 2019-02-24

Shampoo is een zeer goed en prettig product, ik bestel deze zeker weer. De geur is lekker verfrissend, mijn vriendin houd er ook van.

Richard Langenberg beoordeelde op 2019-02-17

snelle levering, goed product

M Rodenburg beoordeelde op 2019-02-11

Goeie, snelle levering van het scheermes. Jammer dat er niet even een startersmesje bij zat... Dat had nou net ff die extra service geboden.

Rob Wolf beoordeelde op 2019-02-10

Sven van der Schoot beoordeelde op 2019-02-06

H Kuiper beoordeelde op 2019-02-04

Dick Schokkin beoordeelde op 2019-02-03

Laurens van der Poel beoordeelde op 2019-01-21

Jan J. R. Toussaint beoordeelde op 2019-01-21

Bestelling geplaatst; betaling geregeld, alle stappen voorzien van de juiste informatie, en keurig op tijd geleverd. Ook de producten zijn zorgvuldig ingepakt en staan inmiddels te glimmen in de badkamer, mooie producten, een genot om dat te bestellen

Erik van Nus beoordeelde op 2019-01-18