Gustaaf Gelderhof 10
3762JM Soest

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

R Goulooze beoordeelde op 2018-02-24

Producten snel in huis, helaas het pompje van de activator is prul. Blijft hangen.

John de Haan beoordeelde op 2018-02-17

Werd de volgende dag al bezorgd en de bestelde produkten voldeden volledig aan de verwachting.

Roland Witveen beoordeelde op 2018-02-17

Heel tevreden!

Lauriene Pot beoordeelde op 2018-02-15

Bedankt voor de service, waardoor het pakketje de volgende dag nog geleverd kon worden.

Wouter beoordeelde op 2018-02-14

Toffe webshop met exclusieve gitaarartikelen!

Marion van Dongen beoordeelde op 2018-02-11

Betrouwbaar en snelle levering:)

Henk beoordeelde op 2018-02-10

Ik ben zeer tevreden over de nagel set. Alhoewel jullie natuurlijk niet de producent zijn, ben ik heel blij dat jullie als eerste importeur in Nederland optreden. En snelle en correcte levering. Ga zo door!

Majoor beoordeelde op 2018-02-02

Perfect, snelle levering

Jeroen beoordeelde op 2018-01-31

Prima, produkt volgende dag in huis.

Mes beoordeelde op 2018-01-30

Prima geholpen door eigenaar, en snelle bezorging. Een aanrader voor elke gitarist

Wortel beoordeelde op 2018-01-24

levering korrekt en snel; adequaat geadministreerd.

John beoordeelde op 2018-01-24

Snelle levering, top producten voor mijn akoestische gitaar en uitstekende service! Ook werd ik telefonisch zeer netjes te woord gestaan. Men heeft veel kennis van de producten.

Oostra beoordeelde op 2018-01-24

Bij telefoon, direct bereikbaar, over een fout snel gereageerd door Guitarras. Iets extra's geregen voor het ongemak.

Pool beoordeelde op 2018-01-24

Goede communicatie, volgende dag goed verpakt ontvangen.
Regelmatig sales met prettige kortingen.

Wijnstra beoordeelde op 2018-01-23

Snelle levering en doen wat ze beloven

Zwets beoordeelde op 2018-01-23

Prima service en kwaliteit prijs verhouding

Beket beoordeelde op 2018-01-23

Super tevreden !!!

Harmsen beoordeelde op 2018-01-23

Snel geleverd, met kleine attentie.
Superleuk.

Windey beoordeelde op 2018-01-23

Fijne website met mooie gitaarproducten. Ik heb verscheidene keren besteld en kreeg de producten altijd keurig op tijd binnen.

van der veen beoordeelde op 2018-01-23

Heel tevreden, bestelling snel geleverd! Mooie producten voor mijn klassieke gitaar!