Gustaaf Gelderhof 10
3762JM Soest

Sander Blom beoordeelde op 2018-06-18

Leo Hekker beoordeelde op 2018-06-13

Bestelling is op tijd geleverd en verkeerd in goede staat. Het product was snel te vinden op de site.

frans vleugel beoordeelde op 2018-06-12

Als ik iets bestel is het altijd goed en snel geleverd.

Sven Oprešnik beoordeelde op 2018-06-09

Banjapat Hongsamat beoordeelde op 2018-05-22

Goed en snel servicešŸ‘

C.N. Veerman beoordeelde op 2018-05-22

chris jager beoordeelde op 2018-05-21

Snel, vriendelijk, goed verpakt met een leuke extra verrassing. Top service.

ALAIN BRODA beoordeelde op 2018-05-21

Fransje Hallegraeff beoordeelde op 2018-05-21

Tevreden. Snelle levering.

Herman Horninge beoordeelde op 2018-05-17

Stijn beoordeelde op 2018-05-16

Kort contact gehad. Uitstekend geholpen en heel duidelijk gebleken dat de eigenaar hart voor de zaak maar nog meer voor de te leveren producten heeft; die moeten uitstekend zijn. Absolute aanrader.

Frans Brekelmans beoordeelde op 2018-05-14

Jan Wouters beoordeelde op 2018-05-13

Margot Segers beoordeelde op 2018-05-13

Product was snel in huis, netjes verpakt en er zat zelfs nog een klein cadeautje bij.