Gustaaf Gelderhof 10
3762JM Soest

Annemiek Lebens-Kusters beoordeelde op 2018-10-13

fijn geregeld

Thea ter Veer beoordeelde op 2018-10-08

Snelle levering. Degelijke verpakking. Adequate bezorging.

Lenny Bos beoordeelde op 2018-10-06

Snel geleverd met zelfs een aardigheidje erbij.

hm klappe beoordeelde op 2018-10-06

Eindelijk een winkel gevonden die ook de nodige nagel verzorging voor klassiek gitaristen hebben...top. snelle levering .

Hans van Gijtenbeek beoordeelde op 2018-09-29

Merel Blanken beoordeelde op 2018-09-15

Josine Straathof beoordeelde op 2018-09-05

Koos Jansen beoordeelde op 2018-09-01

Leon Theuns beoordeelde op 2018-09-01

Prima verzorgd. Met gratis vijl en plectrum net iets extra !

Richard Hopman beoordeelde op 2018-08-26

Prima, snel en correct

johan leichtenberg beoordeelde op 2018-08-26

RC Hoop beoordeelde op 2018-08-19

goed en snel geleverd, guitarras geeft ook prima advies !

H.A.M. ANKONE beoordeelde op 2018-08-14

Ik had enkele produkten besteld en even later realiseerde ik dat ik iets was vergeten te bestellen. Toen heb ik gebeld of de nabestelling met het eerste zending meegestuurd kon worden om dubbele portokosten te voorkomen. Dat kon. Men gaf aan hoe ik op de site kon bestellen zonder dat er portokosten worden berekend. Alles is vervolgens in een zending verstuurd.

monique nieuwmeijer beoordeelde op 2018-08-13

Snelle levering, nog een extra vijl in t pakketje, aardige wens erbij, prima! Wel jammer dat er op de website zelf zoveel nagel-producten niet op voorraad waren.

Hans Habets beoordeelde op 2018-08-12

rop willems beoordeelde op 2018-08-12