Gustaaf Gelderhof 10

Rinie Cox beoordeelde op 2019-04-13

Michiel Brouwer beoordeelde op 2019-04-10

Snelle en servicegerichte afhandeling

Hans Dekker beoordeelde op 2019-04-01

Ik heb bij Guitarras snaren en string ties besteld. Het door mij uitgezochte type bleek vlak voor verzending defect. Na hierop gewezen te zijn heb ik andere uitgezocht, die mij kostenloos alsnog opgestuurd werden. De string ties bevallen goed en ik zou niet weten, waar ik dergelijk specialistisch materiaal anders vandaan moet halen, omdat muziekwinkels niet meer geinteresseerd zijn in klassieke gitaristen.
Kortom, ik ben heel blij met guitarras

Doeke Oostra beoordeelde op 2019-04-01

MDJ Suzenaar beoordeelde op 2019-03-31

Goed overzicht wesite.
Snelle levering.
1 klein minpuntje dat zijn de bezorgkosten zijn vrij fors voor de levering van snaren.

Jan Beijert beoordeelde op 2019-03-31

Rob Kietselaer beoordeelde op 2019-03-31

M Giuseppin beoordeelde op 2019-03-24

Ronald priem beoordeelde op 2019-03-20

Harmtje Brinks beoordeelde op 2019-03-20

Robin van der Zande beoordeelde op 2019-03-19

Ruud Hopma beoordeelde op 2019-03-14

Uitstekend contact per e-mail, snelle levering.

Johan Hansman beoordeelde op 2019-03-13

Annemarie Kamp beoordeelde op 2019-03-09

Bert Meijer beoordeelde op 2019-03-09

Vlotte aflevering. Nette afhandeling van zaken

Pieter Nanne Groot beoordeelde op 2019-03-06

snel, accuraat en zonder poespas

anoniem beoordeelde op 2019-03-05

Goede spullen, zeer snelle service!

Frank van der Vet beoordeelde op 2019-03-02

Evangelos Vrochidis beoordeelde op 2019-03-02