Gustaaf Gelderhof 10
3762JM Soest

Margriet Balazs beoordeelde op 2019-08-18

Snelle levering. Product van uitstekende kwaliteit. De mail die het leverings proces begeleidde was uitermare vriendelijk en klantgericht gesteld.

Sjors ter Braak beoordeelde op 2019-08-10

Juun Voorhoeve beoordeelde op 2019-08-04

Snel, correct alleen overdreven verpakt

John Hermsen beoordeelde op 2019-07-29

Leen Van Straalen beoordeelde op 2019-07-27

Prima , altijd snel geleverd

Rob Tuijtjens beoordeelde op 2019-07-20

Maarten Krever beoordeelde op 2019-07-15

Bo Klinkenberg beoordeelde op 2019-07-12

Precies wat ik hebben wilde en snelle levering. Top

Sander De Boer beoordeelde op 2019-07-06

Pieter van Merrienboer beoordeelde op 2019-07-02

Goede en correcte behandeling en snel afgewerkt na de betaling.Ook de correspondentie was heel vriendelijk.
Niets dan lof
Pieter van Merrienboer

Johan Groenenboom beoordeelde op 2019-07-01

De bestelling werd vlot en correct afgehandeld.

Annelise Versteeg beoordeelde op 2019-06-29

Producten snel in huis. Van goede kwaliteit.

E Cornelis beoordeelde op 2019-06-29

Alexander Ter Veer beoordeelde op 2019-06-27

Ron Delnoy beoordeelde op 2019-06-24

Snelle en persoonlijk vriendelijke levering van goede producten?

a c lodder beoordeelde op 2019-06-22

Harrie Willems beoordeelde op 2019-06-16

netjes verpakt en snel geleverd

Gerrit de Jong beoordeelde op 2019-06-09

M. Vorstermans beoordeelde op 2019-06-08