Gustaaf Gelderhof 10
3762JM Soest

RC Hoop beoordeelde op 2018-08-19

goed en snel geleverd, guitarras geeft ook prima advies !

H.A.M. ANKONE beoordeelde op 2018-08-14

Ik had enkele produkten besteld en even later realiseerde ik dat ik iets was vergeten te bestellen. Toen heb ik gebeld of de nabestelling met het eerste zending meegestuurd kon worden om dubbele portokosten te voorkomen. Dat kon. Men gaf aan hoe ik op de site kon bestellen zonder dat er portokosten worden berekend. Alles is vervolgens in een zending verstuurd.

monique nieuwmeijer beoordeelde op 2018-08-13

Snelle levering, nog een extra vijl in t pakketje, aardige wens erbij, prima! Wel jammer dat er op de website zelf zoveel nagel-producten niet op voorraad waren.

Hans Habets beoordeelde op 2018-08-12

Tom Bank beoordeelde op 2018-08-05

Hans van Drie beoordeelde op 2018-07-30

Rob beoordeelde op 2018-07-28

Bram Bosma beoordeelde op 2018-07-28

Ik ben heel tevreden. Er is keurig vermeld dat de bestelling iets anders bezorgd zou worden dan de klant wellicht had verwacht, maar ze hebben er wel voor gezorgd dat het product in uitstekende toestand aan zou komen. Ik zal er zeker weer een bestelling plaatsen.

Wim Postema beoordeelde op 2018-07-24

Heel tevreden, maandags besteld, dinsdag in huis.
Helaas hadden ze van de snaren slechts 1 setje

Edith beoordeelde op 2018-07-18

Snelle ontvangstbevestiging en men houdt je op de hoogte vd stand van zaken! Prima contact!

alain kempa beoordeelde op 2018-07-17

Arnout Orelio beoordeelde op 2018-07-16

Snel, goedkoop en volledig (gitaarsteun inclusief bevestigingsmateriaal)

C.D. Beijer beoordeelde op 2018-07-14

Ruben Koster beoordeelde op 2018-07-11

Heel erg goed! Ik ben er blij mee. :)

J Petzinger beoordeelde op 2018-07-11

Esther Van lieshout beoordeelde op 2018-07-10

Snel, verzending goed verzorgd. Mooie kwaliteit product

Velde beoordeelde op 2018-07-03

Snelle en nette levering!