Gustaaf Gelderhof 10
3762JM Soest

Harrie Willems beoordeelde op 2019-06-16

netjes verpakt en snel geleverd

Gerrit de Jong beoordeelde op 2019-06-09

M. Vorstermans beoordeelde op 2019-06-08

Rob Slotemaker beoordeelde op 2019-06-01

Menno Smit beoordeelde op 2019-05-25

Snelle correcte levering.

Monique Boom beoordeelde op 2019-05-19

Vikram Sanker Sing beoordeelde op 2019-05-19

Gerrit Versteegh beoordeelde op 2019-05-11

bestelde producten zonder uitzondering van hoge kwaliteit: vooral gitaarsteun met zuignappen voor klassieke gitaar: na jaren intensief gebruik nog steeds als nieuw!
GerBard

Willemina Antonia Bakker beoordeelde op 2019-05-09

snel en correct

Dick broekema beoordeelde op 2019-05-07

Wel betaald, niet geleverd. Volgens de eigenaar is dit de schuld van de Posterijen; soms zou een pakket zoek zijn. Hij zegt nu opnieuw te sturen. In eerste instantie werd de telefoon van Gitarras niet opgenomen. Vandaag, 8 mei was er telefoonverkeer tussen ons. Plezierig gesprek met beloftes. Dus ik ben benieuwd of de zending alsnog aankomt. Ik kan dus niets goeds of slechts over deze winkel zeggen, omdat ik nog niets heb gehad.

F Mulder beoordeelde op 2019-05-04

Nico Mannaerts beoordeelde op 2019-04-30

Ajoh beoordeelde op 2019-04-24

Gitaar armsteun Abel was niet op voorraad. Toch een snelle levering en heel vriendelijk klant contact. Aanbevolen!

Thea de Jongh beoordeelde op 2019-04-22

Snelle leveren en een leuk extra verrassing erbij :)

Thomas Swartjes beoordeelde op 2019-04-21

R.C.A. Spee beoordeelde op 2019-04-20

uitstekend product

Willem Bijleveld beoordeelde op 2019-04-13

Rinie Cox beoordeelde op 2019-04-13

Michiel Brouwer beoordeelde op 2019-04-10

Snelle en servicegerichte afhandeling

Hans Dekker beoordeelde op 2019-04-01

Ik heb bij Guitarras snaren en string ties besteld. Het door mij uitgezochte type bleek vlak voor verzending defect. Na hierop gewezen te zijn heb ik andere uitgezocht, die mij kostenloos alsnog opgestuurd werden. De string ties bevallen goed en ik zou niet weten, waar ik dergelijk specialistisch materiaal anders vandaan moet halen, omdat muziekwinkels niet meer geinteresseerd zijn in klassieke gitaristen.
Kortom, ik ben heel blij met guitarras