Gustaaf Gelderhof 10
3762JM Soest

paul bartels beoordeelde op 2018-12-18

Besteld en geleverd

Hannie Minnen beoordeelde op 2018-12-18

Prima geholpen, ik ben slechtziend en belde ivm een bestelling, meneer was zeer begripvol en heeft mij uitstekend geholpen. Pakketje had ik de volgende dag in huis. Top.

Kees Hofstra beoordeelde op 2018-12-17

Goede producten. Snel geleverd.

Michiel Kik beoordeelde op 2018-12-15

Snel geleverd en scherpe prijs

Abraham Harry Versluijs beoordeelde op 2018-12-15

Door chemo (long kanker, genezen tussen haakjes) zijn mijn nagels blijvend bros en breekbaar geworden. Nagel repair set van Maestro Vargas bracht uitkomst. Ik kan na 3 jaar weer als normaal spelen en het onderhoud is eenvoudig. Het enige wat jullie nog zouden kunnen doen is een youtube filmpje maken of zo iets, de foto's zijn niet heel duidelijk (het liefst door iemand die meer ervaring heeft met dit produkt dan ik, ik ben hier nu ongeveer een maand geleden mee begonnen). In ieder geval ben ik heel gelukkig met het resultaat tot dusver.

Françoise De Ruydts beoordeelde op 2018-12-14

B van Dijk beoordeelde op 2018-12-11

Altijd snelle levering van top materiaal.

peter sijbers beoordeelde op 2018-12-10

goes product-snelle levering

Erik Philippus beoordeelde op 2018-12-08

Snelle bezorging, alles OK

Danny Luhrman beoordeelde op 2018-12-05

Altijd een kleine attentie extra ,al is het maar een plectrum

Arie van Tol beoordeelde op 2018-12-05

Bijzonder tevreden, alles op tijd en een bijgesloten plectrum als aardigheidje erbij.

Brecht Engels beoordeelde op 2018-12-03

Perfecte levering, zorgvuldig ingepakt.

R Flierman beoordeelde op 2018-12-02

Vragen worden snel beantwoord

Rosier Benoit beoordeelde op 2018-12-01

Prima product en prima verpakt.

Arnold Koudijs beoordeelde op 2018-11-27

Henk Van Ham beoordeelde op 2018-11-26

Goede uitleg neemt tijd voor een gesprek
Direct op de post gedaan.!!

T van der Weij beoordeelde op 2018-11-25

MR Sadeghi beoordeelde op 2018-11-20

Thijmen Sprakel beoordeelde op 2018-11-19

Prima. Lekker snel binnen.

Bertil Neijts beoordeelde op 2018-11-17

Snel en correct.