Gustaaf Gelderhof 10
3762JM Soest

Koen Vermeiren beoordeelde op 2019-02-16

Goede en vlotte service. Stipte levering en degelijk materiaal.

R. Fernandez beoordeelde op 2019-02-16

Daan Hoeksema beoordeelde op 2019-02-13

Prima. Besteld en conform planning geleverd.

STEVEN GENBRUGGE GENBRUGGE beoordeelde op 2019-02-05

Ludwig Geudens beoordeelde op 2019-01-29

snelle behandeling, eerste produktervaring positief

Jelte Werkhoven beoordeelde op 2019-01-27

Kreeg in eerste instantie het verkeerde product toegestuurd, werd snel en zonder gedoe hersteld dus uiteindelijk tevreden.

Tamas Varadi beoordeelde op 2019-01-26

Carel MOLL beoordeelde op 2019-01-26

Snelle afhandeling en levering

Sarah Brands beoordeelde op 2019-01-23

Matthias Heil beoordeelde op 2019-01-20

Prima service. Snelle levering.

J.S. Pebesma beoordeelde op 2018-12-22

paul bartels beoordeelde op 2018-12-18

Besteld en geleverd

Hannie Minnen beoordeelde op 2018-12-18

Prima geholpen, ik ben slechtziend en belde ivm een bestelling, meneer was zeer begripvol en heeft mij uitstekend geholpen. Pakketje had ik de volgende dag in huis. Top.

Kees Hofstra beoordeelde op 2018-12-17

Goede producten. Snel geleverd.

Bram beoordeelde op 2018-12-15

Het betreft geen zijde maar sintetische zijde. De beschrijving had "kunstzijde" moeten zijn en dan had ik het niet gekocht. Ligt nu in de vuilnisbak want is voor jkassieke en flamenco gitaristen volstrekt onbruikbaar.

Michiel Kik beoordeelde op 2018-12-15

Snel geleverd en scherpe prijs

Abraham Harry Versluijs beoordeelde op 2018-12-15

Door chemo (long kanker, genezen tussen haakjes) zijn mijn nagels blijvend bros en breekbaar geworden. Nagel repair set van Maestro Vargas bracht uitkomst. Ik kan na 3 jaar weer als normaal spelen en het onderhoud is eenvoudig. Het enige wat jullie nog zouden kunnen doen is een youtube filmpje maken of zo iets, de foto's zijn niet heel duidelijk (het liefst door iemand die meer ervaring heeft met dit produkt dan ik, ik ben hier nu ongeveer een maand geleden mee begonnen). In ieder geval ben ik heel gelukkig met het resultaat tot dusver.

Françoise De Ruydts beoordeelde op 2018-12-14

B van Dijk beoordeelde op 2018-12-11

Altijd snelle levering van top materiaal.

peter sijbers beoordeelde op 2018-12-10

goes product-snelle levering