Deel je ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

HB Care

Prinses beatrixstraat 35
6942 JJ Didam
Dit is geen bezoekadres
0316 295357
KvK 09030230

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
HB Care

Gemiddelde beoordeling

8,7

1445 beoordelingen

Beoordeling van klanten

0%

0%

100%

Beoordeling van andere bronnen Aantal beoordelingen Beoordeling
The Feedback Company 1443 8,7
2019
HB Care

Kate beoordeelde op 2019-03-04

Bestelling gedaan op vrijdag ochtend, ontving een bevestigingsmail waarin staat:
We gaan meteen aan de slag met jouw bestelling en we streven altijd naar: vóór 22.00 uur besteld = volgende dag afleveren. In een enkel geval kan er onverhoopt een kink in de kabel komen. We brengen je hier dan z.s.m. van op de hoogte.
Nou na de bevestigingsmail
Werd het stil geen enkel bericht dat het niet de volgende dag geleverd kan worden oid ook maandag niks vervolgens stuur ik maandag een email om te informeren over mijn order nog geen enkele reactie :-(
Bij de order status als ik inlog staat bezig met verwerken.....
Nou daar heb je dus helemaal niks aan....

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
HB Care

Van Leeuwen beoordeelde op 2019-01-04

Zeer verwarrende product beschrijvingen. Incompleet product ontvangen. Op de product pagina stond (inmiddels aangepast nadat ik contact heb opgenomen) tegenstrijdige informatie en op de verpakking staat duidelijk dat het 8 flesjes bevat en niet maar 4. Zit nu met een onbruikbaar product en word verzocht een aanvullend product te bestellen a 10 flesjes dus zit dan weer met 6 onbruikbare flesjes.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
2019

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.