Prinses beatrixstraat 35
0316 295357

8,7

The Feedback Company 1443 8,7

Kate beoordeelde op 2019-03-04

Bestelling gedaan op vrijdag ochtend, ontving een bevestigingsmail waarin staat:
We gaan meteen aan de slag met jouw bestelling en we streven altijd naar: vóór 22.00 uur besteld = volgende dag afleveren. In een enkel geval kan er onverhoopt een kink in de kabel komen. We brengen je hier dan z.s.m. van op de hoogte.
Nou na de bevestigingsmail
Werd het stil geen enkel bericht dat het niet de volgende dag geleverd kan worden oid ook maandag niks vervolgens stuur ik maandag een email om te informeren over mijn order nog geen enkele reactie :-(
Bij de order status als ik inlog staat bezig met verwerken.....
Nou daar heb je dus helemaal niks aan....

Van Leeuwen beoordeelde op 2019-01-04

Zeer verwarrende product beschrijvingen. Incompleet product ontvangen. Op de product pagina stond (inmiddels aangepast nadat ik contact heb opgenomen) tegenstrijdige informatie en op de verpakking staat duidelijk dat het 8 flesjes bevat en niet maar 4. Zit nu met een onbruikbaar product en word verzocht een aanvullend product te bestellen a 10 flesjes dus zit dan weer met 6 onbruikbare flesjes.