Laaressingel 46
0532204040
KvK 68719094

Soesma Nakched beoordeelde op 2019-08-12

Yoke beoordeelde op 2019-06-26

Mooie spullen en super klanten service. Zou zeker nogmaals bij HEOO bestellen.

Petra Mensink beoordeelde op 2019-06-26

Supersnelle levering. Binnen 10 uur!!
Netjes verpakt.

Irene De Wit beoordeelde op 2019-06-06

Helemaal in mijn nopjes met mijn bestelling! Snelle levering en goed verpakt, ik had iets besteld wat breekbaar was!

Chemeni Vrede beoordeelde op 2019-04-27

Susanne Ackerman beoordeelde op 2019-04-19

De levering had wel sneller gemogen maar verder erg tevreden over het product en de informatievoorziening.

Brigitta Slier beoordeelde op 2019-04-19

Ik ben zeer tevreden over Heoo. Goede communicatie en service. Mijn pakket was met zorg ingepakt.

Daan Kuiper beoordeelde op 2019-04-19

Jane Van Van Dijk-Zieltjens beoordeelde op 2019-04-09

Anneloes Steunenberg beoordeelde op 2019-04-05

Wij hebben via HEOO plissé gordijnen besteld voor onze woonkamer. Binnen twee weken werden de plissés thuis geleverd en opgehangen. Top service, wij zijn erg tevreden!

Dennis Moonen beoordeelde op 2019-02-08

Product in november 2018 op aanvraag besteld. Verwachting van levering eind januari werd meteen bekend gemaakt. Daarna in januari netjes per email op de hoogte gebracht van wanneer levering zou plaatsvinden.

Pakket heel goed ingepakt afgeleverd bij PostNL en zonder beschadiging een mooie bar cart mogen ontvangen!

Maud Behaghel beoordeelde op 2019-02-05

Reactie van HEOO:
Bedankt voor uw beoordeling. Helaas constateren wij dat u een negatief gevoel heeft overgehouden aan uw bestelling. Wij hebben enkele pogingen gedaan om in contact met u te komen, dit is ons helaas niet gelukt. Mocht u in de gelegenheid zijn om contact met ons op te nemen, zouden wij dat heel fijn vinden. Wij hopen dan uw probleem te kunnen verhelpen! Met vriendelijke groet, Team HEOO

John Grond beoordeelde op 2019-02-01

Gemaakte afspraken worden na gekomen bij niet op voorraad zijnde producten.

Chantal Wouters beoordeelde op 2019-01-20

Stijn Voogsgeerd beoordeelde op 2018-10-14

Heel tevreden, mooi product op tijd in huis, niks te klagen

Mariëlle Elshout beoordeelde op 2018-09-08

Er was wat verkeerd geleverd maar het is uitstekend opgelost en afgehandeld goede service

radha jagai beoordeelde op 2018-08-27

ik ben zeer te vreden van de aankoop.
bedankt

Valentina Krasniqi beoordeelde op 2018-08-11