Laaressingel 46
7514ES Enschede
0532204040
KvK 68719094

Susanne Ackerman beoordeelde op 2019-04-19

De levering had wel sneller gemogen maar verder erg tevreden over het product en de informatievoorziening.

Brigitta Slier beoordeelde op 2019-04-19

Ik ben zeer tevreden over Heoo. Goede communicatie en service. Mijn pakket was met zorg ingepakt.

Daan Kuiper beoordeelde op 2019-04-19

Jane Van Van Dijk-Zieltjens beoordeelde op 2019-04-09

Anneloes Steunenberg beoordeelde op 2019-04-05

Wij hebben via HEOO plissé gordijnen besteld voor onze woonkamer. Binnen twee weken werden de plissés thuis geleverd en opgehangen. Top service, wij zijn erg tevreden!

Dennis Moonen beoordeelde op 2019-02-08

Product in november 2018 op aanvraag besteld. Verwachting van levering eind januari werd meteen bekend gemaakt. Daarna in januari netjes per email op de hoogte gebracht van wanneer levering zou plaatsvinden.

Pakket heel goed ingepakt afgeleverd bij PostNL en zonder beschadiging een mooie bar cart mogen ontvangen!

Maud Behaghel beoordeelde op 2019-02-05

Reactie van HEOO:
Bedankt voor uw beoordeling. Helaas constateren wij dat u een negatief gevoel heeft overgehouden aan uw bestelling. Wij hebben enkele pogingen gedaan om in contact met u te komen, dit is ons helaas niet gelukt. Mocht u in de gelegenheid zijn om contact met ons op te nemen, zouden wij dat heel fijn vinden. Wij hopen dan uw probleem te kunnen verhelpen! Met vriendelijke groet, Team HEOO

John Grond beoordeelde op 2019-02-01

Gemaakte afspraken worden na gekomen bij niet op voorraad zijnde producten.

Chantal Wouters beoordeelde op 2019-01-20

Stijn Voogsgeerd beoordeelde op 2018-10-14

Heel tevreden, mooi product op tijd in huis, niks te klagen

Mariëlle Elshout beoordeelde op 2018-09-08

Er was wat verkeerd geleverd maar het is uitstekend opgelost en afgehandeld goede service

radha jagai beoordeelde op 2018-08-27

ik ben zeer te vreden van de aankoop.
bedankt

Valentina Krasniqi beoordeelde op 2018-08-11

Hester Smit beoordeelde op 2018-08-10

Myrthe Slotemaker beoordeelde op 2018-07-06

Perfecte service

Tamar Hoek beoordeelde op 2018-06-30

Mooi product! Fijne levering en persoonlijke service!

Jochem Jansen beoordeelde op 2018-06-22

Goed contact, snelle reacties en een nette prijs! Daarnaast een hele snelle levering van de producten en goede afhandeling. Ziet er super uit! Ben er zeer tevreden mee!

Damla Yilmaz beoordeelde op 2018-06-11

Maria Tomasello beoordeelde op 2018-05-10

Veronica Albadar beoordeelde op 2018-05-06

Mooie product en uitstekend klantenservice