Koelmalaan 350 0.08

Anoniem beoordeelde op 2019-09-08

Anoniem beoordeelde op 2019-08-12

. beoordeelde op 2019-07-31

Mooi licht horloge.
Snelle bezorging met een persoonlijk kaartje

Anoniem beoordeelde op 2019-07-29

Danielle van Heyningen-Losekoot beoordeelde op 2019-07-24

Zeer tevreden, mooie horloges met prachtige gravures en snel ontvangen, echt toppie !!!

Pablo Picasso beoordeelde op 2019-07-20

Heel tevreden, mooi, origineel horloge, snelle levering.

Deelen beoordeelde op 2019-07-14

Heel tevreden. Snel geleverd en uitstekend verpakt.

Carlijn beoordeelde op 2019-07-12

Wat een super snelle en fijne service! Maandag avond gegraveerd horloge besteld en woensdag al in huis.

Marc c. Bel beoordeelde op 2019-07-11

Top! Lekker snel geleverd en keurig verpakt. Product is fantastisch en het handgeschreven kaartje er bij is een leuke touch

Anoniem beoordeelde op 2019-07-06

Carlijn beoordeelde op 2019-07-04

Handig, die simulatiefunctie als je het horloge laat graveren. In het echt is het nog mooier! Daarnaast is het horloge makkelijk zelf op maat te maken. Enige "verbeterpunt": bij het horloge zat een kaartje met 'Carlijn, veel plezier met je nieuwe horloge' en dat is vet lief, maar een gegraveerd horloge koop ik natuurlijk niet voor mezelf ;-).

Anoniem beoordeelde op 2019-07-03

Miriam Smit beoordeelde op 2019-07-02

Snelle levering, persoonlijk briefje. Ik heb een horloge met een wijzerplaat van tijgeroog en had daar een voorkeur in. Daar is op gelet. Het geeft op zijn minst het gevoel dat mijn horloge speciaal voor mij is uitgezocht. Juist dat persoonlijke tintje maakt het horloge nog bijzonderder. Ik vind 'm prachtig en ben er erg blij mee. Jammer dat ik jullie dansje niet kan zien!

Anoniem beoordeelde op 2019-07-02

Metin Aytekin beoordeelde op 2019-07-02

Had een opmerking geplaatst bij mijn bestelling. Binnen no-time kreeg ik een terugkoppeling. Misschien wel handig om informatie over verkorten van de horlogebanden toe te voegen.

Annemieke beoordeelde op 2019-07-02

Bij toeval las ik in een magazine in het vliegtuig het artikel over Hot&Tot. Heb een foto van het artikel gemaakt en bij thuiskomst een prachtig horloge besteld. De reden achter het product is ook zo mooi. 1 het is een Hollands product en 2 voor elk verkocht houten horloge of armband planten zij een boom.