Koelmalaan 350 0.08
1812PS Alkmaar

Hans Caluwé beoordeelde op 2019-01-16

Jantien van der Haring beoordeelde op 2019-01-13

Goed oroduct en goede service.
Prima op tijd bezorgd

Niels beoordeelde op 2019-01-11

Snelle service. Leuke extra's zoals persoonlijke landingspagina. Mooi product.

Louise beoordeelde op 2019-01-04

Snelle verzending, nauwkeurig ingepakt! Product is exact zoals verwacht!

Anoniem beoordeelde op 2019-01-03

Jo beoordeelde op 2019-01-03

Levering was werkelijk uitstekend, heel erg snel!
De kwaliteit is ietjes minder maar dat was ook te verwachten voor die prijs.
Prijs - kwaliteit verhouding is dus prima !

Ser beoordeelde op 2019-01-03

Snelle levering top in het echt ook een mooi horloge, ze hadden wel even mogen zeggen dat mn zelf gegraveerd tekstje dezelfde kleur als horloge, wss zelf over het hoofd gezien. Zal zeker nog een keer iets bestellen

Anoniem beoordeelde op 2018-12-30

Elise beoordeelde op 2018-12-27

Een uniek horloge, mooi en geleverd zoals getoond op de webshop. Keurig geleverd in mooie verpakking. De gravering was echter beneden verwachting. Ik vond de gegraveerde letters bij het zien van het horloge onduidelijk en de lettergrootte te klein. Jammer. Ook de wijzers en wijzerplaat waren niet geheel zoals verwacht, bij avond is het klokje namelijk niet af te lezen vanwege de donkere kleur.

Anoniem beoordeelde op 2018-12-27

Anoniem beoordeelde op 2018-12-26

Eva Reynaert beoordeelde op 2018-12-25

Heel tevreden van het cadeau! Zeer mooi rond de pols en gemakkelijk aan te passen! Hartelijk dank 💕

Anoniem beoordeelde op 2018-12-24

Luca Koster beoordeelde op 2018-12-22

Super mooi horloge, goede service. Wel pas na twee dagen binnen maar dat lag meer aan de kerstdrukte van PostNl dan Hot&Tot

Anoniem beoordeelde op 2018-12-21

Marian van Leeuwen beoordeelde op 2018-12-21

Vrijdag besteld en zoals beloofd zaterdag in huis.

M.H. te D. beoordeelde op 2018-12-21

vlotte afhandeling, goede communicatie daarover, keurig verpakt

Rhodé Buijs beoordeelde op 2018-12-19

Mijn vragen werden snel en serieus behandeld. Ik werd als klant serieus genomen! Daarnaast kreeg ik een kortingscode voor de langere wachttijd tijdens de feestdagen.

Anoniem beoordeelde op 2018-12-19

Anoniem beoordeelde op 2018-12-17