Koelmalaan 350 0.08
1812PS Alkmaar

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Wim Schaasberg beoordeelde op 2017-10-10

Snel geleverd. En toen de band net te kort bleek kreeg ik per kerende post gratis 3 schakeltjes. Top horloge mooi conversation piece.

Wietje Selen beoordeelde op 2017-10-10

Prima levering, zeer mooi product,

Jasmijn Noltus beoordeelde op 2017-10-10

Hot&Tot is geweldig! Ik heb nu twee keer wat besteld en ze zijn zó klantvriendelijk en altijd bereid om met je mee te denken. Aanrader voor iedereen!

Bertina Jansen beoordeelde op 2017-10-02

Ik ben ontzettend goed geholpen. Ik had voor een horloge gekozen en deze stond op tijdelijk uitverkocht. (Faun) Ik heb contact opgenomen over het uitverkochte model en ik ben uitstekend geholpen. Er werd mij gezegd dat dit horloge opnieuw geproduceerd en verbeterd werd en dat hij direct verzonden zou worden na productie. Hot&Tot heeft ervoor gezorgd dat het cadeau geweldig is geworden en dat de krijger een mooi sieraad heeft om te dragen. In één woord geweldige service!

Leonie Wolterink beoordeelde op 2017-09-06

Erg fijne en snelle service.

Rick Francot beoordeelde op 2017-09-04

Snelle levering zoals beloofd. Uitstekende service.

Thijs beoordeelde op 2017-08-29

Heel tevreden. Besteld en de volgende dag geleverd. Precies wat wordt beloofd.

Gnomie beoordeelde op 2017-08-27

De horloge kwam op tijd aan. Het enige wat ik niet begreep, was dat mijn huisnummer anders was dan wat ik ingevuld had. De buren vingen hem echter op, dus was het geen probleem. Het kleiner maken van de band ging ook heel soepel. Super!

Veerle beoordeelde op 2017-08-21

GEWELDIG

Petra beoordeelde op 2017-08-15

Vlotte levering, leuk verpakt, mooie spullen!

Sebastiaan beoordeelde op 2017-08-15

Fantastisch horloge, mooi gegraveerd en leuk verpakt!

Carla beoordeelde op 2017-08-10

Overzichtelijke webwinkel. Makkelijke bestelling en zeer vlotte bezorging. Horloge was mooi en stylisch verpakt.

Bas beoordeelde op 2017-08-10

Bestelling kwam redelijk snel. Tooltje erg goedkoop en fragiel.
Horlogebandje kon ik niet met het tooltje kleiner maken. Dit gemeld, het advies was dit bij een juwelier te laten doen en dit de enige uitzondering. Blijkt lang niet elke juwelier dit te kunnen. Als er op het web staat dat het bandje gemakkelijk zelf aan te passen is moet dit bovenstaande niet nodig zijn. Horloge ben ik nu wel tevreden over.

Peter beoordeelde op 2017-08-09

Prima webwinkel. Keurige aflevering die past bij deze kwaliteit horloges.
Erg veel leuke reacties gehad op het horloge.

Robin beoordeelde op 2017-08-09

Uitstekende service! Op een dinsdag besteld en toen ik woensdag uit werk thuis kwam lag het pakketje al in mijn brievenbus! Erg handig dat het als brievenbus pakketje wordt bezorgd zodat je niet thuis hoeft te zijn voor ontvangs.

Lilian beoordeelde op 2017-08-09

Goede service, snelle levering en mooie horloges! Erg blij mee!

Kranendonk beoordeelde op 2017-08-09

WW-premie, precies bezorgd op de dag dat ik het wilde en een prachtig product!!!

Reactie van HOT&TOT:
WW-premie?? Spelfoutje ;)?

Henk beoordeelde op 2017-08-09

aansprekend product, fraaie uitvoering en prima bestelservice

Astrid beoordeelde op 2017-08-09

Snelle levering. Duidelijke instructie om bandje smaller te maken samen met bijgeleverde instrumenten. Topproduct!

Sander beoordeelde op 2017-08-09

Mooi horloge in leuke verpakking. Snelle levering.