Koelmalaan 350 0.08
1812PS Alkmaar

Nelleke de Jong beoordeelde op 2019-05-21

Bezorging ging snel en fysiek nog mooier dan op de site. Ben er erg blij mee.

Anoniem beoordeelde op 2019-05-19

Luindra L.J. Ridderstaat beoordeelde op 2019-05-06

Ik ben heel tevreden, vooral met de inscriptie dat met zorg is gedaan

Anoniem beoordeelde op 2019-05-05

Anoniem beoordeelde op 2019-04-29

Anoniem beoordeelde op 2019-04-18

Matthias beoordeelde op 2019-04-16

Goeie beschrijving en zeer vlotte service!

Fred beoordeelde op 2019-04-15

Had horloge gekocht in het vliegtuig deed het niet toen de k thuis was zat ook geen tool bij ik had geen aankoopbon wel afschrift Giro gebeld oude opgestuurd en gelijk een nieuwe gekregen dus zeer tevreden

Martine beoordeelde op 2019-04-11

Een prachtig horloge. Snelle levering. Het op maat maken van het bandje ging wel moeizaam maar is toch gelukt. Ik ben er dan ook erg blij mee

Anoniem beoordeelde op 2019-04-10

Marcel beoordeelde op 2019-04-10

Heel tevreden; onvolkomenheid die formeel gezien buiten de garantie viel, toch kosteloos opgelost.

Alianne beoordeelde op 2019-04-10

Kort geleden bij Hot&Tot een herenhorloge besteld, met een gegraveerde tekst op de achterkant. Het horloge is erg mooi! Precies zoals werd afgebeeld. Daarover dus erg tevreden. De gegraveerde tekst is heel klein, dit vind ik jammer. Verder prima service, en goed product.

Anoniem beoordeelde op 2019-04-08

Anoniem beoordeelde op 2019-04-06

Noortje Schuddebeurs beoordeelde op 2019-04-05

Fijn, snel, mooi product, lief kaartje, vriendelijk toen er iets mis ging, behulpzaam.

Anoniem beoordeelde op 2019-04-03

Anoniem beoordeelde op 2019-04-02