Koelmalaan 350 0.08
1812PS Alkmaar

ekaterina beoordeelde op 2017-12-18

Super service! Vrijdag besteld zaterdag had ik het al in huis! En gepersonaliseerd er nog bij! Nie iedereen kan het! Super!!!!

Barbera beoordeelde op 2017-12-13

Goede service en snelle levering

Alma beoordeelde op 2017-12-13

Fantastisch

Alexandra beoordeelde op 2017-12-06

Super snel ontvangen, prachtig horloge. Heel tevreden!

Suse beoordeelde op 2017-12-06

Mooie horloge, heel snel gestuurd. Door de meegeleverde gereedschap is het gemakkelijk het band te verkorten. Helemaal goed!

Johanna beoordeelde op 2017-12-06

Snel en perfect

Wim beoordeelde op 2017-11-13

Goede informatie, snelle correcte levering, produkt voldoet aan alle wensen.

Hub beoordeelde op 2017-11-13

Perfect

Dick beoordeelde op 2017-11-13

Ben zeer tevreden over het horloge, prachtig verpakt en mooi product met natuurlijk materiaal. Houten schakelband weegt bijna niets...

Hetty beoordeelde op 2017-11-13

Goede service, alleen is de “G” beetje onherkenbaar achtige B geworden

Patrick ten Voorde beoordeelde op 2017-11-06

snelle service en afhandeling

Esther Blok beoordeelde op 2017-10-23

Prachtig horloge! Goede, snelle levering in mooie verpakking.

AGS beoordeelde op 2017-10-23

Ik ben heel tervreden. Ik had de horloge binnen 2/3 dagen binnen en het zag er precies uit hoe ik het had verwacht. We zijn er erg blij mee!

Wim Schaasberg beoordeelde op 2017-10-10

Snel geleverd. En toen de band net te kort bleek kreeg ik per kerende post gratis 3 schakeltjes. Top horloge mooi conversation piece.

Wietje Selen beoordeelde op 2017-10-10

Prima levering, zeer mooi product,

Jasmijn Noltus beoordeelde op 2017-10-10

Hot&Tot is geweldig! Ik heb nu twee keer wat besteld en ze zijn zó klantvriendelijk en altijd bereid om met je mee te denken. Aanrader voor iedereen!

Bertina Jansen beoordeelde op 2017-10-02

Ik ben ontzettend goed geholpen. Ik had voor een horloge gekozen en deze stond op tijdelijk uitverkocht. (Faun) Ik heb contact opgenomen over het uitverkochte model en ik ben uitstekend geholpen. Er werd mij gezegd dat dit horloge opnieuw geproduceerd en verbeterd werd en dat hij direct verzonden zou worden na productie. Hot&Tot heeft ervoor gezorgd dat het cadeau geweldig is geworden en dat de krijger een mooi sieraad heeft om te dragen. In één woord geweldige service!

Leonie Wolterink beoordeelde op 2017-09-06

Erg fijne en snelle service.

Rick Francot beoordeelde op 2017-09-04

Snelle levering zoals beloofd. Uitstekende service.

Thijs beoordeelde op 2017-08-29

Heel tevreden. Besteld en de volgende dag geleverd. Precies wat wordt beloofd.