Koelmalaan 350 0.08
1812PS Alkmaar

Lizette beoordeelde op 2018-07-18

Ik ben zeer tevreden over het mooie product. Fijn dat er een handleiding bij zat voor het verwijderen of toevoegen van de schakeltjes. En het horloge is super mooi. Ook fijn dat dat de bestelling snel in huis was.

Sam beoordeelde op 2018-07-17

Snelle levering en dit bedrijf zorgt ervoor dat je kado voldoet aan je wensen! Oftewel prima service!

Anoniem beoordeelde op 2018-07-17

Anoniem beoordeelde op 2018-07-16

Anoniem beoordeelde op 2018-07-16

Ellen beoordeelde op 2018-07-13

Snel geleverd, keurig verpakt. Ook snelle reactie na e-mail contact.

Pieter beoordeelde op 2018-07-13

Mooie horloges, makkelijk schakelband korter te maken door meegeleverd gereedschap, mooi verpakt, brievenbuspost, door mijn bestelling wordt er weer een boom geplant.

Cees Vanwesenbeeck beoordeelde op 2018-07-07

Een goede, betrouwbare webwinkel. Het bestelde was duurzaam verpakt en werd na een werkdag geleverd. Prima webwinkel! En nog mooie producten ook!

Marloes beoordeelde op 2018-07-04

Snelle aflevering. Mooi product

Anoniem beoordeelde op 2018-07-04

Esmee beoordeelde op 2018-07-02

Heel tevreden. De bestelling was snel in huis en zag er tip top uit!

Anoniem beoordeelde op 2018-06-30

Anoniem beoordeelde op 2018-06-28

Anoniem beoordeelde op 2018-06-27

Anoniem beoordeelde op 2018-06-26

Anoniem beoordeelde op 2018-06-21

Anoniem beoordeelde op 2018-06-19

Anoniem beoordeelde op 2018-06-19

Sanne beoordeelde op 2018-06-17

Snelle service, maar bovenal een prachtig horloge, wat een fijne kwaliteit! Kadootje om uit te pakken!

Anoniem beoordeelde op 2018-06-13