Koelmalaan 350 0.08
1812PS Alkmaar

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

Petra beoordeelde op 2017-08-15

Vlotte levering, leuk verpakt, mooie spullen!

Sebastiaan beoordeelde op 2017-08-15

Fantastisch horloge, mooi gegraveerd en leuk verpakt!

Carla beoordeelde op 2017-08-10

Overzichtelijke webwinkel. Makkelijke bestelling en zeer vlotte bezorging. Horloge was mooi en stylisch verpakt.

Bas beoordeelde op 2017-08-10

Bestelling kwam redelijk snel. Tooltje erg goedkoop en fragiel.
Horlogebandje kon ik niet met het tooltje kleiner maken. Dit gemeld, het advies was dit bij een juwelier te laten doen en dit de enige uitzondering. Blijkt lang niet elke juwelier dit te kunnen. Als er op het web staat dat het bandje gemakkelijk zelf aan te passen is moet dit bovenstaande niet nodig zijn. Horloge ben ik nu wel tevreden over.

Peter beoordeelde op 2017-08-09

Prima webwinkel. Keurige aflevering die past bij deze kwaliteit horloges.
Erg veel leuke reacties gehad op het horloge.

Robin beoordeelde op 2017-08-09

Uitstekende service! Op een dinsdag besteld en toen ik woensdag uit werk thuis kwam lag het pakketje al in mijn brievenbus! Erg handig dat het als brievenbus pakketje wordt bezorgd zodat je niet thuis hoeft te zijn voor ontvangs.

Lilian beoordeelde op 2017-08-09

Goede service, snelle levering en mooie horloges! Erg blij mee!

Kranendonk beoordeelde op 2017-08-09

WW-premie, precies bezorgd op de dag dat ik het wilde en een prachtig product!!!

Reactie van HOT&TOT:
WW-premie?? Spelfoutje ;)?

Henk beoordeelde op 2017-08-09

aansprekend product, fraaie uitvoering en prima bestelservice

Astrid beoordeelde op 2017-08-09

Snelle levering. Duidelijke instructie om bandje smaller te maken samen met bijgeleverde instrumenten. Topproduct!

Sander beoordeelde op 2017-08-09

Mooi horloge in leuke verpakking. Snelle levering.

Stephanie beoordeelde op 2017-08-08

Snelle levering, mooi product. Helemaal blij mee!

Marlou Leunis beoordeelde op 2017-08-08

Prima producten, goede service en snelle levering. En ook duurzaam, door aanplanten van nieuwe bomen. Mooi bedrijf; dus van harte aanbevolen!

Ruth beoordeelde op 2017-08-08

Ik had al een beoordeling geplaatst meteen nadat ik het horloge had ontvangen?! Ik had heel voorzichtig het pakje opengemaakt omdat ik een beetje bang was dat het hoorloge misschien toch niet zo schitterend was als op de foto, maar ik hij is werkelijk echt te gek. Ik ben er dolblij mee en ik ben er ook heel zuinig op, draag hem alleen bij feestelijke gelegenheden! Voor andere dagen gebruik simpele horloges of geen.En ik vind het ook echt super dat er ook nog eens een boom voor wordt geplant! Zijn daar ook foto's van om op internet te bekijken? Ik ben dol op de natuur en zou het geweldig vinden om er eens iets van te zien. Ik ben super tevreden over het horloge, de snelle verzending en de manier waarop het is ingepakt. Scoort alles een dikke 10 en ik zal uw bedrijf beslist aanbevelen bij vrienden en kennissen.

Reactie van HOT&TOT:
Hoi Ruth,
Dat is een mooie beoordeling, bedankt zeg!
De bomen worden geplant op twee projecten. Op de Filipijnen en in Bolivia. Op onze website lees je hier meer over en vind je enkele foto's: http://hottot.nl/1-horloge-1-boom/

Koen beoordeelde op 2017-08-08

Mooie kwaliteit, prima service, kan niet beter. Top! :-)

Bas beoordeelde op 2017-08-08

Snelle levering, supermooi horloge, mooie verpakking. Ik krijg er dagelijks complimentjes op