Koelmalaan 350 0.08
1812PS Alkmaar

Deelen beoordeelde op 2019-07-14

Heel tevreden. Snel geleverd en uitstekend verpakt.

Carlijn beoordeelde op 2019-07-12

Wat een super snelle en fijne service! Maandag avond gegraveerd horloge besteld en woensdag al in huis.

Marc c. Bel beoordeelde op 2019-07-11

Top! Lekker snel geleverd en keurig verpakt. Product is fantastisch en het handgeschreven kaartje er bij is een leuke touch

Anoniem beoordeelde op 2019-07-06

Carlijn beoordeelde op 2019-07-04

Handig, die simulatiefunctie als je het horloge laat graveren. In het echt is het nog mooier! Daarnaast is het horloge makkelijk zelf op maat te maken. Enige "verbeterpunt": bij het horloge zat een kaartje met 'Carlijn, veel plezier met je nieuwe horloge' en dat is vet lief, maar een gegraveerd horloge koop ik natuurlijk niet voor mezelf ;-).

Anoniem beoordeelde op 2019-07-03

Miriam Smit beoordeelde op 2019-07-02

Snelle levering, persoonlijk briefje. Ik heb een horloge met een wijzerplaat van tijgeroog en had daar een voorkeur in. Daar is op gelet. Het geeft op zijn minst het gevoel dat mijn horloge speciaal voor mij is uitgezocht. Juist dat persoonlijke tintje maakt het horloge nog bijzonderder. Ik vind 'm prachtig en ben er erg blij mee. Jammer dat ik jullie dansje niet kan zien!

Anoniem beoordeelde op 2019-07-02

Metin Aytekin beoordeelde op 2019-07-02

Had een opmerking geplaatst bij mijn bestelling. Binnen no-time kreeg ik een terugkoppeling. Misschien wel handig om informatie over verkorten van de horlogebanden toe te voegen.

Annemieke beoordeelde op 2019-07-02

Bij toeval las ik in een magazine in het vliegtuig het artikel over Hot&Tot. Heb een foto van het artikel gemaakt en bij thuiskomst een prachtig horloge besteld. De reden achter het product is ook zo mooi. 1 het is een Hollands product en 2 voor elk verkocht houten horloge of armband planten zij een boom.

M. van Staden beoordeelde op 2019-06-29

levering kwam precies op de dag zoals aangekondigd. Belangrijker nog: het is een prachtig horloge.

Rebecca beoordeelde op 2019-06-29

Paar jaar geleden ook horloge bij jullie bestel..het was zo'n groot succes! Kwaliteit is erg goed en mooi! Mijn man krijgt er altijd complimenten over. Nu heb ik hem besteld voor onze zoon..hopelijk draagt hij hem met even veel plezier!

Marjo beoordeelde op 2019-06-28

Mooi horloge, snel bezorgd!
Alleen nog even opzoeken hoe ik het op maat kan maken.
Wel pinnetje meegeleverd, maar geen uitleg en het is jammer als ik iets 'forceer' (natuurlijk materiaal en zo).

Annick beoordeelde op 2019-06-28

Ik heb besteld tijdens een sluitingsperiode van Hot & Tot, maar dat was duidelijk aangegeven op de website dat er geen leveringen konden zijn voor enige tijd. Er werd daarvoor ook een korting aangeboden.
Voorafgaandelijk mailverkeer ging ook heel vlot.
Mooie verpakking die wel wat beschadigd was aan de buitenkant, maar dat kan ook aan Post NL liggen.

Anoniem beoordeelde op 2019-06-27

Anoniem beoordeelde op 2019-06-18

Jose beoordeelde op 2019-06-17

Tevreden over het horloge Olive.
Ziet er erg mooi uit.
Snelle levering en mooi verpakt in gereycled karton etc.

Anoniem beoordeelde op 2019-06-15

Anoniem beoordeelde op 2019-06-12

Carolien beoordeelde op 2019-06-12

Het bestellen en de bezorging gingen vlot en prima. Ook het zelf verstellen van het horloge werkte perfect!