Bosserheide 13
5855 EA Well
085 - 065 72 31

Albert Conard beoordeelde op 2019-02-17

Zeer goede service snelle levering en heel mooi hout geleverd zelfs de externe transporteur was zeer vriendelijk.

Debbie Vroegindeweij beoordeelde op 2019-02-15

Mooie eiken balken, langer als besteld. Goed op de hoogte gehouden van de levering. Alleen jammer dat ik vanaf 8 uur kon bellen naar de leverancier over hoe laat ze zouden leveren... en ze om 7:15 Al voor de deur stonden.. Had ik er geen vrije dag voor hoeven te nemen..

Johan beoordeelde op 2019-02-13

Mooi afgwerkt eikenhout in de juiste maten geleverd gekregen voor de bouw van een tv meubel.

Dhr. Jellema beoordeelde op 2019-02-13

Heel tevreden, had meerdere afmetingen eikenhout besteld en werd keurig binnen de genoemde levertijd bezorgt.

Tim Rozendaal beoordeelde op 2019-02-12

Zeer flexibel ingestelde organisatie, goed bereikbaar en verschaft heldere infirmatie gedurende proces.

Berrie beoordeelde op 2019-02-12

Prachtige eiken plank geleverd, per koerier thuisbezorgd. Exact op maat!

Rhc Hovius beoordeelde op 2019-02-12

Prima site, levering en service oke

Claartje Ketelaars beoordeelde op 2019-02-12

Mooi hout blij mee. Prettige levering.

Roland van Dijk beoordeelde op 2019-02-08

Nette levering, snel, hout van goede kwaliteit.
Dank

Rene Bekman beoordeelde op 2019-02-07

Goed contact, snelle service

Astrid beoordeelde op 2019-02-06

Goede afhandeling van order. Ook mee gedacht over wat wel of niet kon. Helaas geen invloed op bezorg datum waardoor het geheel een week later kwam.
bezorging ook netjes.

Zou absoluut volgende keer weer bestelling van hout plaatsen.

Kristien Aerts beoordeelde op 2019-02-04

Erg mooi bewerking van het hout en vriendelijke en correcte service. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

william van de Vorstenbosch beoordeelde op 2019-02-02

Hele nette afhandeling en hoge kwaliteit hout.

Aanrader!!!

J. de Meyere transport bv beoordeelde op 2019-01-30

Perfect

Michiel Sens beoordeelde op 2019-01-30

Mooi hout, goed bewerkt, een vriendelijke vrouw die 30minuten voorafgaand aan de leverening nog even belt. Top!!

D.J. Bode beoordeelde op 2019-01-28

Nette Klantenservice,

Na een fout in de levering en mijn uiting van onvrede. Is het serieus en adequaat opgepakt. Nadat is nagegaan waar de fout is ontstaat ben ik gecompenseerd en tevreden gesteld.

Fijn dat als je iets online koopt, je kunt vertrouwen op een goede afloop!

Schellekens beoordeelde op 2019-01-27

Mooie producten en prima service

Herman Willemsen beoordeelde op 2019-01-27

Tevreden. Telefoon werd tussen kerst en nieuwjaar opgenomen.
Na bestelling via mail een afspraak voor afhalen.
Op zaterdag. Product kwalitatief goed. Een incourante maat kon hier worden geleverd.
Was elders niet mogelijk.

jan van den Hoogen beoordeelde op 2019-01-27

Volgens afspraak

Margreet Blokker beoordeelde op 2019-01-23

We werden heel vriendelijk te woord gestaan en de levering was uitstekend.