Bosserheide 13
085 - 065 72 31

9,1

Bart van Drunen beoordeelde op 2018-08-16

Spint in de balken 150x150
En de kleine balken sommige erg krom en een aantal gebroken

Wicher Pattje beoordeelde op 2018-08-15

Prima hout, snel geleverd, één plank was helaas echt krom.

Eric Westerink beoordeelde op 2018-08-14

Planken niet allemaal even breed.
De een 271mm de ander 268mm.
Naast elkaar zie je dat.

P. J. G. de smet beoordeelde op 2018-08-11

Vanwege drukte was er een uitgestelde levering maar werd daar bij voorbaad al netjes op geattendeerd. De kwaliteit en levering waren verder keurig en volgens afspraak. Ik zal er zeker een volgende bestelling ook doen omdat ik weet dat ik dan een goed product kan verwachten.

Marc Liebrand beoordeelde op 2018-08-06

Bezorging was perfect.
Kwaliteit van het hout beneden verwachting.

Rob Karthaus beoordeelde op 2018-08-05

Prima en super service! Absoluut aaan te bevelen.

Patricia Renkens beoordeelde op 2018-07-31

Ik wilde graag het hout op maat voor mijn poort en dat was totaal geen probleem ook liep de verkoper mee voor het inladen.
Top.

A.G. Pels beoordeelde op 2018-07-29

Prima telefonische communicatie toen er een leveringsprobleem was. Eerste keer verkeerd geleverd, werd keurig opgelost.

J Brussee beoordeelde op 2018-07-25

Nog nooit zulke uitstekende service gehad! Een aanwinst voor de maatschappij

Jan Tercken beoordeelde op 2018-07-24

Zeer goede verwerking en levering!

Frank Nissen beoordeelde op 2018-07-23

Goede levering. Prettig contact. Bij een foutje, direct herstel.

Idecor beoordeelde op 2018-07-21

Helaas eerst verkeerd hout bezorgd, maar gelukkig heel snel het goede hout bezorgd. En net zo mooi als op de foto's van de website.

Rien Griep beoordeelde op 2018-07-18

De kwaliteit van het geleverde hout is goed en zeker geschikt voor gebruik buiten en voor bouwkundige constructies. Bij twijfel gewoon bellen of mailen voor advies!

ROGER PENDERS beoordeelde op 2018-07-15

๐Ÿ‘

Leen van vossen beoordeelde op 2018-07-08

we zijn tevreden zoals besteld is het ook geleverd en snelle levering

Eveline D'hoore beoordeelde op 2018-07-06

Hout is een moeilijk materiaal om online te bestellen. Zo bleek ook nadat ik mijn bestelling ontvangen had. Fijnbezaagd is in realiteit nog redelijk ruw. Na wat aanpassingen toch nog een mooie schutting en poort kunnen maken, en na telefonisch contact met jullie klantendienst mag ik mij een tevreden klant noemen.

jessie straathof beoordeelde op 2018-07-03

Redelijk snelle levering, sommige fijnbezaagde eiken balken waren wat aan de kromme kant.

Tom Vroom beoordeelde op 2018-06-30

Duidelijke website en een perfecte service! Netjes op tijd geleverd voor een eerlijke prijs. Zelfs tot in België ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Arjan Roeleveld beoordeelde op 2018-06-28

Snelle levering. Zeer goede prijs/kwaliteitverhoudinh

Dj beoordeelde op 2018-06-25

Uitstekende service. Moest last minute op een andere dag bezorgd worden, was geen probleem. Een stuk eiken was te krom, gratis nageleverd. Erg goede service !!