Bosserheide 13
085 - 065 72 31

Ben Heinen beoordeelde op 2018-05-23

Doen wat ze beloven

Jan Maes beoordeelde op 2018-05-21

Prima kwaliteit. Zeer tevreden.

Pieter Slaman beoordeelde op 2018-05-20

Ik heb van het hout een mooie tafel kunnen maken . Ik ben zeer tevreden.

C beoordeelde op 2018-05-15

heel soepel en vlotte service. maatwerk mogelijk. Heel prettig

Michel Kadmaerubun beoordeelde op 2018-05-13

Goede service en communicatie ben ik zeer tevreden over.

C.M. beoordeelde op 2018-03-02

Zeer tevreden. Goede communicatie. Snel geleverd.

michael klappe beoordeelde op 2018-03-02

Op zich goede ervaring met dit bedrijf, maar ik kreeg wel een verkeerde op maat gezaagde lengte toegestuurd terwijl ik er meerdere keren over gebeld had. Verder zat het hout onder de zwarte vegen (van het transport denk ik), maar dat kan elke transporteur natuurlijk overkomen.

Eddy Baltes en Ineke Konkelaar-Baltes beoordeelde op 2018-03-01

Zelf besteld eikenhout voor robuust tafelblad bij Rik Driessen opgehaald. Prima eikenhout en al behoorlijk gedroogd voor een heel schappelijk prijsje. Hartelijk ontvangen met kop koffie en gelijk het vakmanschap van interieurbouw door Rik bekeken.

Jacob de Zwaan beoordeelde op 2018-02-26

doet het goed

jacqueline Boelens-Louter beoordeelde op 2018-02-24

goed

Jeroen Willems beoordeelde op 2018-02-19

Erg tevreden over het hele verloop van mijn bestelling. Afspraken worden goed nagekomen, snelle reactie op e-mails en de kwaliteit van de producten is dik in orde! Ik ben er erg blij mee! Complimenten voor de goede service Houtvakman!

H Kuipers beoordeelde op 2018-02-19

Te laat geleverd.Hout was nat.

Bram de Gunst beoordeelde op 2018-02-16

Ben tevreden over het uiteindelijk geleverde product, maar de levertijd was erg lang en hier ben ik niet goed over geïnformeerd.

looknath drigpal beoordeelde op 2018-02-11

Goedemiddag en netjes afgeleverd zelf toch deze beoordeling dat één van de ballken gestuurd is

Kurt Decoene beoordeelde op 2018-02-10

Altijd snelle en correcte afhandeling

R.E. Sturkenboom beoordeelde op 2018-02-10

Na bestelling was het contact matig, Rik heeft mij na de levering gebeld om de situatie uit te leggen. Hij zat net in een overgangsfase naar een nieuwe transporteur die ook de communicatie voor zijn rekening zou nemen. Dit ging nog niet helemaal 100%, ik vind het al netjes dat een leverancier de moeite neemt om de klant uitleg te geven. De kwaliteit van de geleverde eiken balken is uitstekend tegen een zeer scherpe prijs.

Björn Van den hout beoordeelde op 2018-01-27

Heel tevreden, super snel min houten balk in huis en mooiere kwaliteit kan gewoon niet, zeer blije klant!

J beoordeelde op 2018-01-27

Er was een wat lange levertijd. Dat was wel een teleurstelling maar daar hebben ze me goed over op de hoogte gehouden.
Kwam door de kerst en oud en nieuw . Normaal krijgen ze het wel voor elkaar om in 1 of 2 dagen te leveren
Het hout was bouwhout, geschaaft, maar er zat wat machineslag in, maar dat heb ik goed kunnen wegwerken.

Sumitha Vijayakumar beoordeelde op 2018-01-14

Heel erg tevreden! :)

Maykel beoordeelde op 2017-12-01

Fijne partij, ze geven goed advies. Had mijn balken snel ontvangen.