Bosserheide 13
5855 EA Well
085 - 065 72 31

Dennis Curfs beoordeelde op 2019-06-16

Goed advies. Snelle levering.

Danny Vosdellen beoordeelde op 2019-06-15

Goede website met een uitstekende webshop. Ideaal om je bestelling zo te kunnen plaatsen. Vervolgens zeer vriendelijke hulp bij het afhalen.

Karin Zuurmond beoordeelde op 2019-06-15

Omdat er nog steeds geklust wordt in ons huis heb ik het tafelblad voor de veiligheid nog niet uit de noppenfolie gehaald, maar voor zover ik kan zien ziet het blad er erg mooi uit, planken goed strak tegen elkaar en een mooie tekening van (opgevulde) noesten.
Levertijd duurt even maar was wel volgens afspraak.

kristof de snoeck beoordeelde op 2019-06-15

VLotte service

C. beoordeelde op 2019-06-15

Prachtige eiken wandplank voor onze keuken, perfect op maat, blij mee!

Joep Roncken beoordeelde op 2019-06-15

Heel tevreden

Marcel Moonen beoordeelde op 2019-06-14

WIj zijn tevreden over de bestelde producten. Er kan altijd "iets tussen komen" bij de aflevering en dan is het fijn om te weten dat het toch wordt opgelost. Het contact na aflevering van de bestelling is netjes.

D.H.Y De haan beoordeelde op 2019-06-13

Na paar beschadigde delen werden deze direct omgeruild. Top service en erg vriendelijk!

Nick Michielsen beoordeelde op 2019-06-13

Snel antwoord , snelle service !!!

Tamara beoordeelde op 2019-06-11

Goede communicatie, bericht wanneer planken klaar zijn, producten prachtig afgewerkt en netjes verpakt en vriendelijke service.

Sharon Kolf beoordeelde op 2019-06-10

Prima product, goede levertijd. Wastafelplank was in perfecte staat, goedadvies.

Willy Mutze beoordeelde op 2019-06-06

Vragen en e-mails werden snel beantwoord. Ben zeer tevreden!

Marco Goris beoordeelde op 2019-06-06

Mooie producten en netjes op tijd geleverd.

Nathalie beoordeelde op 2019-06-02

Plank werd net iets sneller geleverd zodat onze klusmannen ‘m konden bevestigen bij onze gashaard. Prachtig geworden!

Ruud Schouten beoordeelde op 2019-05-28

Via de website makkelijk de bestelling plaatsen, en netjes bezorgd aan huis.. top!.. 👍

Joseph Van Aken beoordeelde op 2019-05-28

goede kwaliteit uitstekende prijs goede service en vriendelijk personeel zodus top

H Poorthuis beoordeelde op 2019-05-27

Doet wat ie beloofd

Kees Neervoort beoordeelde op 2019-05-26

De eerste keer had de chauffeur had de levering niet bij zich, tweede keer was de bestelling niet volledig,
Hout was heel krom en had verschillende breedtes. (terwijl ik één breedte had besteld)
Chauffeur stak geen hand uit de eerste twee keer. (zelfs de kooi-aap niet)
De derde leer werd de kooi-aap gebruikt.
De wegomlegging welke ik per mail had doorgegeven was niet aan de chauffeur doorgegeven.
Kortom, ik zou niet meer bij jullie bestellen en jullie ook niet aanbevelen.

Ed Jonker beoordeelde op 2019-05-25

Perfecte eiken planken ontvangen . Na bestelling en betaling nog een wijziging doorgegeven een langere maat maar ik hoefde niet extra te betalen
Een zeer snelle levering Zeker een aanrader!

Bart V.d. Berg beoordeelde op 2019-05-21

Mooie kwaliteit en afspraken worden nagekomen.