Bosserheide 13

9,1

Mischa Frenk beoordeelde op 2018-10-19

Keurig geleverd!

Richard Cloosterman beoordeelde op 2018-10-16

Prima stuk hout voor een nette prijs

frans paffen beoordeelde op 2018-10-14

de telefonische bestelling was goed uitgelegd.
de levering was goed geregeld en een zeer behulpzaam chauffeur op de truck.
Het materiaal was van uitstekende kwaliteit.

Bas beoordeelde op 2018-10-14

Top!!!!

Pieter Simons beoordeelde op 2018-10-10

Goede service en levering.

Hans Van meel beoordeelde op 2018-10-09

Gewoon geleverd zoals gevraagt zonder poespas dus prima.

Rudi Stulen beoordeelde op 2018-10-09

Eiken balk besteld. Hij was nog mooier dan verwacht.
En de levering ging ook helemaal prima.

Jos Hoedjes beoordeelde op 2018-10-04

Gevraagd om een rechte balk en hij was recht.En keurig afgeleverd door de vervoerder.

Koos van Berkel beoordeelde op 2018-09-25

Goede kwaliteit, meewerkend om maten te leveren net buiten de mogelijkheden in de webshop zelf en redelijk snel geleverd.

Maurice beoordeelde op 2018-09-22

Zeer goed telefonisch te woord gestaan, helaas wat langere levertijd op een deel van mijn bestelling. Echter met inspanningen van Houtvakman toch nog op tijd geleverd binnen onze planning. Overigens ook de complimenten aan de bezorgers van Pax die de tijd nemen om de beste oplossing te zoeken bij aflevering.

Wolter Bergsma beoordeelde op 2018-09-20

Prima levering

Arnoud Seegers beoordeelde op 2018-09-18

Snelle levering en goede kwaliteit!

NT Timmerwerken beoordeelde op 2018-09-17

Wij hadden snel eiken balken nodig, omdat een andere leverancier het had laten afweten. Fijn telefonisch contact gehad, onze bestelling is heeeel snel geleverd en niet onbelangrijk: mooi hout! Bedankt, wij onthouden jullie :-)

Niels Van der Ouderaa beoordeelde op 2018-09-17

Top hout en top service.

l.h.g. kerkhoffs beoordeelde op 2018-09-07

De levering werd veel later bezorgd dan toegezegd en ook niet op de dag die was afgesproken.

H Hulse beoordeelde op 2018-09-05

Ben redelijk tevreden. De sokkels op de website zijn bijna perfect van vorm en zonder scheuren. Te mooi om waar te zijn? De geleverde sokkel wijkt daar behoorlijk van af. Zal meer de realiteit zijn.

Martin Kloosterman beoordeelde op 2018-09-04

Snelle bezorging! Top. Prachtige balken.

Kenny beoordeelde op 2018-09-03

Duidelijke site, goede prijzen en snelle levering.

Dirk Loozen beoordeelde op 2018-08-30

Snel geleverd en in goede staat

Sebastien De Neft beoordeelde op 2018-08-26

Prachtige balken mogen ontvangen!