Jm De Bruynstraat 85
7471KH Goor

Pascal beoordeelde op 2018-10-21

prima service! Deze mensen weten wat dat is.

Gert Kruger beoordeelde op 2018-10-11

goed

Henk Flint beoordeelde op 2018-09-26

Snelle levering, en goede kwaliteit en prijs

Paul De Pauw beoordeelde op 2018-09-07

Wel lange leveringstijd, doch geschenkje maakt dat ruimschoots goed.

Jeroen Reijnaars beoordeelde op 2018-08-25

Door mijn fout niet gezien dat ze op vakantie zijn. Toch contact gehad en alsnog super snel verzonden en ontvangen. Uitstekende service!

Dick Hissink beoordeelde op 2018-08-25

Prima service

LE Witman beoordeelde op 2018-05-30

Prima, besteld en als brievenbus pakketje binnen gekregen alles zoals het hoort!

Paul De Pauw beoordeelde op 2018-05-29

Ik wacht nog steeds op de nazending van een niet beschikbare component

Niels Nieuwland beoordeelde op 2018-05-17

Na een persoonlijke fout. Is er erg goede service geleverd. Dit getuigd van veel respect voor zijn klanten en het hoofd koel kunnen houden na een vervelende reactie

Manuel Regien beoordeelde op 2018-05-10

Heel tevreden! Mooie en heldere 3mm leds. Snelle verzending en zelfs een paar extra leds ontvangen!

Daniel Roskam beoordeelde op 2018-05-03

Zeer snel bezorgt en uitstekende kwaliteit producten.

Lammert Bakker beoordeelde op 2018-05-03

Ben heel blij met hoe snel de bestelling is geleverd

MASCAUX Alain beoordeelde op 2018-05-01

Regarding my previous message (LIR2032 vs CR3032), an explanation and a solution were found. HTF is absolutely not involved.

I appreciate this online store, it is very complete and diverse.

The after sales service is efficient and pleasant.

To recommend absolutely

Alain MASCAUX beoordeelde op 2018-04-29

Disappointed,

The DS3231 module was to be delivered with a rechargeable battery type LIR2032 and not CR2032 as received in the package.

Dangerous because the battery charging circuit on the module may inflate a single CR2032 battery, which is not intended for use!

Two modules ordered, and two modules unusable correctly.

I had the same surprise with a DS1307 module bought during the radio amateur fair in La Louvière.

Anoniem beoordeelde op 2018-04-24

Uitmuntende service, al het geleverde is van zeer goede kwaliteit, met nog een extra product gratis erbij.!!

Bert Claessens beoordeelde op 2018-04-14

Ik ben zeer tevreden over de wijze waarop HTF Electronics mijn bestelling heeft afgehandeld. Alles klopte perfect en werd op tijd geleverd en ik kreeg als verrassing ook nog een paar extra ledstrips gratis meegeleverd. Heel erg leuk!

Jeroen Hameleers beoordeelde op 2018-04-07

Een onderdeel dat niet in de standaard voorraad was, is snel besteld.
Betaling met Ideal, en pakket werd daarna perfect verpakt toch nog snel ontvangen.
Chapeau voor dit bedrijf

A. Houwer beoordeelde op 2018-04-04

Vlotte levering en prima prijs.

Tim beoordeelde op 2018-03-29

Excellent service! Can be fully trusted

leo de blaauw beoordeelde op 2018-03-10

Fantastische service en persoonlijke follow up toen mijn spi display niet het juiste type was. Gelijk mail terug gekregen met de belofte dat de juiste display alsnog geleverd zou worden en dat ik de foute display mocht behouden ! Vandaag maar liefst twee displays van het juiste type binnen in de post. Eerste website die ik ga bekijken als ik weer wat nodig heb is die van HTF.