Jm De Bruynstraat 85
7471KH Goor

Bert Claessens beoordeelde op 2018-04-14

Ik ben zeer tevreden over de wijze waarop HTF Electronics mijn bestelling heeft afgehandeld. Alles klopte perfect en werd op tijd geleverd en ik kreeg als verrassing ook nog een paar extra ledstrips gratis meegeleverd. Heel erg leuk!

Jeroen Hameleers beoordeelde op 2018-04-07

Een onderdeel dat niet in de standaard voorraad was, is snel besteld.
Betaling met Ideal, en pakket werd daarna perfect verpakt toch nog snel ontvangen.
Chapeau voor dit bedrijf

A. Houwer beoordeelde op 2018-04-04

Vlotte levering en prima prijs.

Tim beoordeelde op 2018-03-29

Excellent service! Can be fully trusted

leo de blaauw beoordeelde op 2018-03-10

Fantastische service en persoonlijke follow up toen mijn spi display niet het juiste type was. Gelijk mail terug gekregen met de belofte dat de juiste display alsnog geleverd zou worden en dat ik de foute display mocht behouden ! Vandaag maar liefst twee displays van het juiste type binnen in de post. Eerste website die ik ga bekijken als ik weer wat nodig heb is die van HTF.

Edwin A Dijkhuizen beoordeelde op 2018-03-08

Helemaal top...., Uitstekend assortiment....., uitstekende prijs en een uitstekende service.

Henk van den Bor beoordeelde op 2018-03-07

geen

Eric Vandenwyngaert beoordeelde op 2018-02-26

Hartelijk dank voor uw zeer goede service

Albert K. beoordeelde op 2018-02-22

Snelle levering, en ook nog goedkoop !

PA2JAN beoordeelde op 2018-02-07

Excellent service, very modest pricing!

Stephan Hartwich beoordeelde op 2018-02-04

HTF heeft ervoor gezorgd dat ik binnen 3 werkdagen mijn pakketje aan huis had geleverd gekregen. Zo kan ik nu weer verder met het geen waar ik mee bezig was. Super ga zo door.

Dick van Kalsbeek beoordeelde op 2018-01-31

Er wordt meegedacht in oplossingen en er wordt alles aan gedaan om het op tijd geleverd te krijgen.

Marius Versteegen beoordeelde op 2018-01-30

Snelle, accurate levering. Alles perfect.

Rein Welgraven beoordeelde op 2018-01-20

We kennen elkaar al van de beurzen goede ervaring.

Ernst beoordeelde op 2018-01-17

Mooi assortiment, ook onderdelen die je dus niet bij Conrad vindt (!). Goede prijs/kwaliteit, goed verpakt, leuke attentie.
Volgende keer weer. Telefonische bereikbaarheid kan beter.

Jan van der Haven beoordeelde op 2018-01-05

Service is goed. Producten die ik kocht, led strips, voeding en dimmer voldoen goed.

Dick van Kalsbeek beoordeelde op 2017-12-29

Alles wordt in het werk gesteld om bestelde materialen op tijd bij de klant te krijgen. Ook zaken die niet standaard in de voorraad zitten. Geweldige service!

Gerard Leppers beoordeelde op 2017-12-26

Korrekte afhandeling en meer dan dat ook ongevraagde hulp wordt bijzonder gewaardeerd.

Pascal beoordeelde op 2017-12-24

Perfect. En omdat PostNL niet op tijd kon leveren door de drukte, werd het door hun zelf gebracht.
Vandaag besteld, vandaag in huis.
Nu wist ik al dat ze service boden, maar dit staat boven alles.
Perfect dus en dank!

Jan beoordeelde op 2017-12-18

Een artikel bleek toch niet in voorraad maar ik kreeg hiervoor als compensatie een extra artikel toegestuurd.
De nalevering werd ook correct na enige dagen geleverd, klasse!
Jan