Jm De Bruynstraat 85
7471KH Goor

G. van der Meijden beoordeelde op 2017-09-22

snelle levering,

André Koopman beoordeelde op 2017-09-22

Een bijzondere ervaring bij de behandeling van mijn opmerking over het betalen van strafport. Binnen het uur een reactie van de klantenservice waardoor oplossen van het probleem verholpen kan worde. Proficiat voor deze vorm van service , ook omdat het niet aan de HTF Electronics kant maar aan de bezorger van het pakket mis ging!!!

Reactie van HTF Electronics:
We hebben contact gehad met post.nl en aangegeven dat het pakket ter plekke betaald is bij Primera, Post.nl erkende dat er iets fout is gegeaan en heeft aangegeven dat ze de strafport terug zullen betalen. Mocht het op een een of andere manier niet lukken, dan zorgen wij zelf voor de terug betaling. Hoe dan ook die 6 euro die betaald is hoeft u niet te betalen.

F.C van Bergen beoordeelde op 2017-09-01

De geleverde artikelen zijn prima.
ook de levertijd is goed.
Kortom ,tevreden klant

Arie de Ruijter beoordeelde op 2017-08-30

Prima afhandeling, kan niet anders zeggen. Met een leuk cadeautje als bonus!

Jan Van HAANDEL beoordeelde op 2017-08-03

Goede persoonlijke behandeling

Fozzie beoordeelde op 2017-08-03

Snelle levering met goede communicatie met probleem oplossende instelling, zeer tevreden.

Hans Bakker beoordeelde op 2017-06-30

Extraatje vanwege late ontvangst

Rafal Hrynkiewicz beoordeelde op 2017-06-30

OK :)

H Zwaagmans beoordeelde op 2017-06-10

Besteld en keurig geleverd. Helaas daarna was het product uitverkocht want ik wil er graag nog 1 kopen

Jacques Lohlefink beoordeelde op 2017-05-25

Absolute aanrader voor de elektronica knutselaar. Uitstekende service. Ik wilde meer dan op voorraad was en heb prima afspraken hierover kunnen maken. Netjes bericht gekregen toen het weer op voorraad was. Na bestellen had ik het snel in huis. Verder veel artikelen, ook moeilijk verkrijgbare. De prijzen zijn weliswaar hoger dan bij Chinese leveranciers maar de levering is veel sneller en betrouwbaarder. Bovendien geven de Chinese webshops geen enkele garantie.

pjj antonis beoordeelde op 2017-05-23

geweldig goed afgehandeld

J.Post beoordeelde op 2017-05-19

Zeer tevreden. Altijd goede service.

Eric De Fauw beoordeelde op 2017-05-17

Degelijke producten, prijs / kwaliteit prima.
Snelle levering.

Mario Wieme beoordeelde op 2017-05-06

Prima service en via mail goede uitleg bedankt

F. Ypma beoordeelde op 2017-05-03

gewoon tevreden

Willem Pleijsier beoordeelde op 2017-02-10

Goed

Wim van Hoeij beoordeelde op 2017-01-21

er werd teruggebeld voor latere bezorging

nico ouwehand beoordeelde op 2017-01-13

goede producten en snel geleverd