Jm De Bruynstraat 85
7471KH Goor

Albert K. beoordeelde op 2018-02-22

Snelle levering, en ook nog goedkoop !

Stephan Hartwich beoordeelde op 2018-02-04

HTF heeft ervoor gezorgd dat ik binnen 3 werkdagen mijn pakketje aan huis had geleverd gekregen. Zo kan ik nu weer verder met het geen waar ik mee bezig was. Super ga zo door.

Marius Versteegen beoordeelde op 2018-01-30

Snelle, accurate levering. Alles perfect.

Rein Welgraven beoordeelde op 2018-01-20

We kennen elkaar al van de beurzen goede ervaring.

Ernst beoordeelde op 2018-01-17

Mooi assortiment, ook onderdelen die je dus niet bij Conrad vindt (!). Goede prijs/kwaliteit, goed verpakt, leuke attentie.
Volgende keer weer. Telefonische bereikbaarheid kan beter.

Jan van der Haven beoordeelde op 2018-01-05

Service is goed. Producten die ik kocht, led strips, voeding en dimmer voldoen goed.

Gerard Leppers beoordeelde op 2017-12-26

Korrekte afhandeling en meer dan dat ook ongevraagde hulp wordt bijzonder gewaardeerd.

Pascal beoordeelde op 2017-12-24

Perfect. En omdat PostNL niet op tijd kon leveren door de drukte, werd het door hun zelf gebracht.
Vandaag besteld, vandaag in huis.
Nu wist ik al dat ze service boden, maar dit staat boven alles.
Perfect dus en dank!

Jan beoordeelde op 2017-12-18

Een artikel bleek toch niet in voorraad maar ik kreeg hiervoor als compensatie een extra artikel toegestuurd.
De nalevering werd ook correct na enige dagen geleverd, klasse!
Jan

Anne Terpstra beoordeelde op 2017-12-17

Alles 100% volgens verwachting: product, verpakking, informatie voorziening via e-mail. Enige minpuntje was de doorlooptijd bij de levering. Hierbij uitstekend geholpen door de telefonische helpdesk. De vetraging bleek uiteindelijk bij de postbezorging te liggen. Tussen de datum volgens het poststempel en de levering zaten 6 dagen.

ton van berlo beoordeelde op 2017-12-17

prma, zoals het hoort

Marius Versteegen beoordeelde op 2017-11-25

Minpuntje was dat een onderdeel niet op voorraad was.
Pluspunt is dat het wel voorradige deel van de bestelling tijdig apart werd verzonden, en het ontbrekende onderdeel enkele dagen later alsnog.

David Roosendaal beoordeelde op 2017-11-22

Alle verwachtingen zijn overtroffen. Snel geleverd met persoonlijke aandacht en een zeer bruikbare extra. Top!

G. van der Meijden beoordeelde op 2017-11-17

perfecte communicatie

Ed Manheim beoordeelde op 2017-10-31

Méér dan correct!

Ed Manheim beoordeelde op 2017-10-22

Super tevreden. Een kleine, onbedoelde, fout in de levering werd snel, coulant en met een persoonlijk contact weer rechtgezet!
Mijn volgende aankoop gaat zo mogelijk weer naar HTF Electronics.

Kees de Groot beoordeelde op 2017-10-09

Het bestelde was de volgende dag al binnen. Een probleempje met een artikel dat niet op voorraad bleek werd creatief opgelost met een levering via een andere webshop. Klasse!

H van der Vliet beoordeelde op 2017-10-09

Zeer vriendelijk en klantvriendelijk internetbedrijf! Toen bleek, dat een door mij besteld artikel niet meteen geleverd kon worden, werd ik daarvan enkele minuten, nadat ik de bestelling had geplaatst op internet, gebeld met de vraag of ik dat een bezwaar vond. Voor mij was dat niet erg. Toch kreeg ik als compensatie voor het wachten van een paar extra dagen een extra artikel aangeboden. Tijdens ons gesprek vertelde ik, dat ik eerder op de radiomarkt te Beetsterzwaag van HTF Electronics ook enkele van dezelfde minivoltmeterdisplays had gekocht, waarvan eentje niet werkte. Hoewel het maar om een paar euro's ging, kreeg ik daarvoor ook nog een extra voltmetertje bijgevoegd. De bestelling kwam na ongeveer een kleine week aan met de toegezegde extra artikelen. Prima service! Zo hoort het ook! Zeer aan te bevelen. Als ik eens weer elektronicaonderdelen nodig heb, weet ik nu waar ik goedkoop en vertrouwd kan bestellen.

G. van der Meijden beoordeelde op 2017-09-22

snelle levering,

André Koopman beoordeelde op 2017-09-22

Een bijzondere ervaring bij de behandeling van mijn opmerking over het betalen van strafport. Binnen het uur een reactie van de klantenservice waardoor oplossen van het probleem verholpen kan worde. Proficiat voor deze vorm van service , ook omdat het niet aan de HTF Electronics kant maar aan de bezorger van het pakket mis ging!!!

Reactie van HTF Electronics:
We hebben contact gehad met post.nl en aangegeven dat het pakket ter plekke betaald is bij Primera, Post.nl erkende dat er iets fout is gegeaan en heeft aangegeven dat ze de strafport terug zullen betalen. Mocht het op een een of andere manier niet lukken, dan zorgen wij zelf voor de terug betaling. Hoe dan ook die 6 euro die betaald is hoeft u niet te betalen.