Jm De Bruynstraat 85
7471KH Goor

David Roosendaal beoordeelde op 2017-11-22

Alle verwachtingen zijn overtroffen. Snel geleverd met persoonlijke aandacht en een zeer bruikbare extra. Top!

G. van der Meijden beoordeelde op 2017-11-17

perfecte communicatie

Gonzalez Rodriguez Hugo beoordeelde op 2017-11-17

Although they were 7 days of mail to Spain I was informed about this circumstance when I asked abou it promptly. A good service and good prices.

Dick van Kalsbeek beoordeelde op 2017-11-13

Snelle levering. Goede terugkoppeling als iets een langere levertijd heeft.

Ed Manheim beoordeelde op 2017-10-31

Méér dan correct!

Ed Manheim beoordeelde op 2017-10-22

Super tevreden. Een kleine, onbedoelde, fout in de levering werd snel, coulant en met een persoonlijk contact weer rechtgezet!
Mijn volgende aankoop gaat zo mogelijk weer naar HTF Electronics.

Kees de Groot beoordeelde op 2017-10-09

Het bestelde was de volgende dag al binnen. Een probleempje met een artikel dat niet op voorraad bleek werd creatief opgelost met een levering via een andere webshop. Klasse!

H van der Vliet beoordeelde op 2017-10-09

Zeer vriendelijk en klantvriendelijk internetbedrijf! Toen bleek, dat een door mij besteld artikel niet meteen geleverd kon worden, werd ik daarvan enkele minuten, nadat ik de bestelling had geplaatst op internet, gebeld met de vraag of ik dat een bezwaar vond. Voor mij was dat niet erg. Toch kreeg ik als compensatie voor het wachten van een paar extra dagen een extra artikel aangeboden. Tijdens ons gesprek vertelde ik, dat ik eerder op de radiomarkt te Beetsterzwaag van HTF Electronics ook enkele van dezelfde minivoltmeterdisplays had gekocht, waarvan eentje niet werkte. Hoewel het maar om een paar euro's ging, kreeg ik daarvoor ook nog een extra voltmetertje bijgevoegd. De bestelling kwam na ongeveer een kleine week aan met de toegezegde extra artikelen. Prima service! Zo hoort het ook! Zeer aan te bevelen. Als ik eens weer elektronicaonderdelen nodig heb, weet ik nu waar ik goedkoop en vertrouwd kan bestellen.

Dick van Kalsbeek beoordeelde op 2017-10-02

Snelle levering. Meedenken in oplossingen.

G. van der Meijden beoordeelde op 2017-09-22

snelle levering,

André Koopman beoordeelde op 2017-09-22

Een bijzondere ervaring bij de behandeling van mijn opmerking over het betalen van strafport. Binnen het uur een reactie van de klantenservice waardoor oplossen van het probleem verholpen kan worde. Proficiat voor deze vorm van service , ook omdat het niet aan de HTF Electronics kant maar aan de bezorger van het pakket mis ging!!!

Reactie van HTF Electronics:
We hebben contact gehad met post.nl en aangegeven dat het pakket ter plekke betaald is bij Primera, Post.nl erkende dat er iets fout is gegeaan en heeft aangegeven dat ze de strafport terug zullen betalen. Mocht het op een een of andere manier niet lukken, dan zorgen wij zelf voor de terug betaling. Hoe dan ook die 6 euro die betaald is hoeft u niet te betalen.

F.C van Bergen beoordeelde op 2017-09-01

De geleverde artikelen zijn prima.
ook de levertijd is goed.
Kortom ,tevreden klant

Arie de Ruijter beoordeelde op 2017-08-30

Prima afhandeling, kan niet anders zeggen. Met een leuk cadeautje als bonus!

Jan Van HAANDEL beoordeelde op 2017-08-03

Goede persoonlijke behandeling

Fozzie beoordeelde op 2017-08-03

Snelle levering met goede communicatie met probleem oplossende instelling, zeer tevreden.

Hans Bakker beoordeelde op 2017-06-30

Extraatje vanwege late ontvangst

Rafal Hrynkiewicz beoordeelde op 2017-06-30

OK :)

H Zwaagmans beoordeelde op 2017-06-10

Besteld en keurig geleverd. Helaas daarna was het product uitverkocht want ik wil er graag nog 1 kopen

Jacques Lohlefink beoordeelde op 2017-05-25

Absolute aanrader voor de elektronica knutselaar. Uitstekende service. Ik wilde meer dan op voorraad was en heb prima afspraken hierover kunnen maken. Netjes bericht gekregen toen het weer op voorraad was. Na bestellen had ik het snel in huis. Verder veel artikelen, ook moeilijk verkrijgbare. De prijzen zijn weliswaar hoger dan bij Chinese leveranciers maar de levering is veel sneller en betrouwbaarder. Bovendien geven de Chinese webshops geen enkele garantie.

pjj antonis beoordeelde op 2017-05-23

geweldig goed afgehandeld