Jm De Bruynstraat 85
7471KH Goor

Renukaprasad Manjappa beoordeelde op 2019-06-07

Although I had some problems initially the owner was sweet enough to resolve them quickly. Will definitely order from here again

b jacobse beoordeelde op 2019-05-28

Prima service

Edwin beoordeelde op 2019-05-28

Een aantal 7 segment displays besteld. een aantal waren niet op voorraad en zouden na gestuurd worden. Na enkele weken nog geen displays. Via het contact formulier contact gezocht. Daarop ontving ik een mail dat ik binnen 48 een persoonlijke reactie krijgen. Nul response na drie dagen. Dus een 2de mail gestuurd, wacht daar nu op reactie. Ergo: mijn ervaring met deze webshop is niet al te best . :-(

Renukaprasad Manjappa beoordeelde op 2019-05-22

The product nevere got delivered and customer service does not respond to any questions

Denis van der Veen beoordeelde op 2019-05-15

Ik ben tevreden tot op zekere hoogte. Verbeterpunten zijn. ik had graag mijn componenten die voor mijn apparaat of versterker bedoeld zijn ,vermeld willen hebben op de factuur en niet met alle andere onderdelen van andere klanten .Ik begrijp dat een grote afname voordelig is. Maar het is zo in de boekhouding voor mij lastig na te rekenen omdat er een late bestelling is die pas heel veel later binnenkomt zonder specifieke informatie over deze componenten en de preciese kosten van deze componenten. ik moet zelf uit een hele lijst tezamen met andere klanten het bij elkaar zoeken. Tenzij het mischien niet eenvoudiger is om als voorbereiding productnrs te binden aan klantnrs zo weet ik precies wat bij elkaar hoort.

Reactie van HTF Electronics:
Hoewel we begrijpen dat de factuur op basis van een specificatieblad lastig is om te onderscheiden was dit voor ons ook lastig omdat dit een op maat gemaakte order is met componenten die niet in ons assortiment aanwezig zijn, waarbij deze componenten aangevraagd werden door een 3e partij die de dienstverlening van de componenten heeft uitgevoerd. HTF Electronics heeft enkel de componenten besteld, en de 3e partij heeft deze verwerkt. Het specificatieblad is zodoende ook niet afkomstig van ons maar van de 3e partij. Nadat deze componenten binnen zijn gekomen en overhandigd zijn aan de 3e partij hebben wij geen zicht meer op de bestelde componenten.

Tom ten Berge beoordeelde op 2019-05-05

Its good

Raimond Hugens beoordeelde op 2019-04-20

snelle levering,uitstekend product!

Marien beoordeelde op 2019-03-28

Prima materiaal, vlot geleverd!

peter vd lindwn beoordeelde op 2019-03-20

naa wat opstart problemen door vakantie van de verkopende kant is alles tog zeer goed op ge lost dus dike duim omhoog zo als ze in sosjal media land zouden zegen

John Engelen beoordeelde op 2019-03-20

correcte levering volgens afspraak

Ronald Verweij beoordeelde op 2019-01-17

Ging mis met de bestelling maar goed contact en goed opgelost!

Christiaan Wagner beoordeelde op 2019-01-14

Een product wat niet "overal" te koop is. Uit voorraad en snel geleverd tegen een zeer, zeer schappelijke prijs.

Harold beoordeelde op 2019-01-10

Ontvangen als besteld en ook snel

L Bolier beoordeelde op 2019-01-03

Prima bedrijf wat de klant voorop stelt. Reageert snel op vragen. Ik had een paar onderdelen opgeblazen en direct vervangers besteld. Prompt werd gevraagd of er iets mis was geweest met de levering.

Lothar Roicke beoordeelde op 2018-12-30

Fast shipping, good contact and informations, nice price, many Thanks
Schneller Versand, guter Kontakt sowie ständige Information über den Status der Bestellung, fairer Preis, Vielen Dank

Kelly V moorsel beoordeelde op 2018-12-19

Tevreden

Anoniem beoordeelde op 2018-12-19

Zeer tevreden, spullen zijn prima ontvangen. Met een extra product erbij. Top. webwinkel

M Aksakal beoordeelde op 2018-12-14

Beetje laat met opsturen en ik weet niet aan die dat nou lag, ze zeggen PostNL maar de T&T code kwam ook pas zeer laat. Voor de rest niks te klagen, alles netjes naar wens.

marnic keymeulen beoordeelde op 2018-12-05

Ik bestelde bij jullie een niet zo goed verkrijgbaar item. Ik vreesde dat mij het verkeerde zou gestuurd worden. Het product was zoals ik wilde. Het is moeilijk verkrijgbaar. Heel hartelijk bedankt

Kelly V moorsel beoordeelde op 2018-12-05

Was goed