Pater Sangersstraat 15
+31475552365

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

6,0

C. Kretser-Voets beoordeelde op 2018-10-03

Tevreden. Pakket werd volgende dag geleverd. Goed verpakt.

saida beoordeelde op 2018-10-02

Mijn bestelling die ik op tijd heb ontvangen is erg goed
Maar helaas heeft het product niet wanneer te maken of wanneer de geldigheid voortgaat en dit is niet goed, ik weet of het is verlopen
  Dit is het hele product zonder de geldigheid van de vitamine en shampoo
Het product is niet goed afgesloten
Dit is mijn eerste mening

Reactie van Hairkeeper:
Ik heb direct per mail geantwoord dat er een etiketje op de potjes vitamine zit met daarop de houdsbaarheiddatum (maand/jaar). Op de flacon shampoo zit ook de vermelding (teken houdbaarheid 12M) dat deze na opening 12 minimaal 12 maanden houdbaar is. Dit zijn de verplichte vermeldingen. Het is erg jammer dat nu een negatieve beoordeling gegeven wordt terwijl het product voldoet aan de voorschriften en wel degelijk voorzien is van houdsbaarheidvermeldingen.