Halstraler.nl

Halstraler.nl

Halstraler.nl is gespecialiseerd in LED high bay verlichting. High Bay verlichting wordt gebruikt om grote oppervlaktes egaal en efficient uit te lichten. Onze producten zijn opgebouwd uit hoge kwaliteit onderdelen en hebben 5 jaar garantie. Wij leveren vanuit eigen voorraad.
Naast online verkoop zijn wij ook telefonisch of per e-mail bereikbaar voor vragen of advies. Wij nemen samen met de klant de huidige en gewenste situatie door en geven u vrijblijvend een passend advies. Door onze jarenlange praktijk ervaring kunnen wij u in alle onderdelen adviseren, van lichtplan tot en met de elektrische installatie.

De zekerheden van http://www.halstraler.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016