Dr Huber Noodtplaats 1
7001DT Doetinchem
+31314344747

Rob Hermse beoordeelde op 2019-05-21

In een opwelling 32” LED TV besteld, bij levering bleek geluid erg tegen te vallen en besloten €100 meer uit te geven voor een nieuwe. Gebeld dat ik gebruik wilde maken van mijn herroepingsrecht, per omgaande een retourlabel ontvangen en binnen een paar dagen ook het geld retour. Prima service!

Marten Romijn beoordeelde op 2019-05-20

Jasper van Baars beoordeelde op 2019-05-02

goed product goede prijs goede levering

Marianne beoordeelde op 2019-04-29

Zeer vriendelijk geholpen, reparatie van tablet vlot en correct gedaan.
Dikke 10!
En zelfs nog een prijs gewonnen met de kassabonnen actie, leuke meevaller!

Raymond beoordeelde op 2019-04-23

Gewoon goed van bestelling tot levering. Snelle verzending!

Jonnell Elodie beoordeelde op 2019-04-22

G.F Lei-Faasse beoordeelde op 2019-04-22

Zeer snelle service , dik tevreden over product prijs ,kwaliteit en service.
Fijn dat ik het snel in huis heb gekregen waarvoor mijn dank.

Johan Post beoordeelde op 2019-04-09

Ik ontving een email omdat niet alle artikelen die ik bestelde, op voorraad waren.
Er werd gunstig gereageerd op mijn verzoek om niet te wachten op het ontbrekende, maar wat wel op voorraad was meteen te zenden.

Een tip die ik wil geven voor Handelshuys:
Verzend niet alleen met UPS, maar biedt keuze. UPS heeft de zending aardig vertraagd en het pakketje is ruw behandeld. Ik heb een week moeten wachten, door fouten en problemen bij UPS.

Reactie van Handelshuys Doetinchem:
Goedendag,
Bedankt voor uw review, echter we hebben dit nagezien in ons systeem en de bestelling die u bij ons heeft geplaatst is in 1 keer uitgeleverd.
Ook verzenden wij niet via UPS maar DHL?

Met vriendelijke groet.
Team Handelshuys

Marcel Van der avoort beoordeelde op 2019-04-08

Martin Huiskes beoordeelde op 2019-04-06

Peter Damink Enschede beoordeelde op 2019-04-05

Goed geholpen en perfect product geleverd gekregen. Communicatie en service is uitstekend.

Dana beoordeelde op 2019-04-04

Super service, snelle levering. Erg tevreden

P.D. van Dijk beoordeelde op 2019-04-04

Het product is zoals omschreven. Zeer snelle verzending. Zeer goede communicatie.

Fabian van Aurich beoordeelde op 2019-03-30

Remko Dijkstra beoordeelde op 2019-03-28

Snelle verzending, en goed ingepakt.

Vincent. beoordeelde op 2019-03-25

Voor het eerst hier bestelt maar dikke prima!

Gerrit Buist beoordeelde op 2019-03-25

Jan Joris van Kampen beoordeelde op 2019-03-21

Heel tevreden. Snelle levering en prima communicatie.

M Hermsen beoordeelde op 2019-03-15

Verpakt als professionals en liefhebbers... Dit is een echt handelshuis met een grotere service dan je zou vermoeden...

Rob Bestevaar beoordeelde op 2019-03-15