Tritonlaan 16 16

9,1

Coen beoordeelde op 2019-06-10

Goede klantenservice, snelle afhandeling

Anja de boer beoordeelde op 2019-05-27

Zeer tevreden.....snel en per post.

Maar hij zat niet oké bij mij dus geroutineerd .
Hoop op snel mijn geld terug.

Anoniem beoordeelde op 2019-05-24

Lonneke Luijendijk beoordeelde op 2019-05-21

Snelle service en goed verpakt!

Anoniem beoordeelde op 2019-05-21

Anoniem beoordeelde op 2019-05-20

Anoniem beoordeelde op 2019-05-20

Laura beoordeelde op 2019-05-19

Snelle levering en duidelijke handleiding

Theo Rietveld beoordeelde op 2019-05-17

Op tijd geleverd, uitstekend product

Liesbeth beoordeelde op 2019-05-17

Heel tevreden, snelle levering.

Anoniem beoordeelde op 2019-01-29

Ron. beoordeelde op 2019-01-27

Snelle levering en bovendien uitstekende service. Uitstekende communicatie en after sale service.

Anoniem beoordeelde op 2019-01-26

I.M. Jongeneel beoordeelde op 2018-12-13

Ik vond het materiaal te stug om de hele dag te dragen

Reactie van Handletselshop.nl:
Beste mijnheer/mevrouw Jongeneel,
Het is inderdaad best even wennen om de WristWidget® 24 uur per dag te kunnen dragen (indien nodig). Heeft u wel baat bij de WristWidget®, dan kunt u proberen om een strook Coban onder de brace te plaatsen.
Een behandeladvies qua draagtijd en belasting kunt u vinden op de site: https://www.handletselshop.nl/nl/wristwidget-tfcc-brace/behandelprotocol-tfcc-letsel
En mocht u er geen baat bij hebben: we hebben een 'niet-goed-geld-terug' garantie, neemt u dan even contact op per mail.
Met groet, Annette

Anoniem beoordeelde op 2018-12-07