Gedserpad 2
3067 DR Rotterdam

Bolwijn beoordeelde op 2018-12-13

Goede service

Reactie van Handmade By Dena:
Hartelijk dank voor het compliment en de beoordeling. U vriendelijk bedankt voor het vertrouwen en dat ik mijn fout mocht corrigeren. Veel plezier van de bestelling en ik zie u graag terug in de webwinkel.

Jannie Van vliet beoordeelde op 2018-12-12

In drukke Sint periode snelle levering, goed product. Goede prijs

Reactie van Handmade By Dena:
Dank u wel voor het compliment en de beoordeling. Ik zie u graag terug in de webwinkel.

Bregje Smulders beoordeelde op 2018-12-11

Zeer vriendelijk, reageert snel per mail en ook per telefoon. Mijn vertrouwen waardoor ik haar site (positief) promoot bij andere mensen.

Reactie van Handmade By Dena:
Hartelijk dank voor het prettige telefoon gesprek en de beoordeling. Ik ben blij dat we samen de bestelling nog aan hebben kunnen passen en zie u graag terug in de webwinkel.

Wilna Kloeze beoordeelde op 2018-12-10

Reactie van Handmade By Dena:
Hartelijk dank voor de beoordeling. Fijn dat de bestelling van de sokken in goede orde is ontvangen. Veel plezier ervan en ik zie u graag terug in de webwinkel.

S. G. beoordeelde op 2018-12-02

Zeer netjes en duidelijk.
Klantvriendelijk en denkt mee,
snelle reactie!

Reactie van Handmade By Dena:
Hartelijk dank voor de beoordeling. Graag gedaan en veel plezier van de poppenwagen.
Ik zie u graag terug in de webwinkel.

Emily Verbruggen beoordeelde op 2018-11-29

Reactie van Handmade By Dena:
Hartelijk dank voor de persoonlijke e-mail en en de beoordeling. Veel plezier van de jute zakjes. Ik zie u graag nog eens terug in de webwinkel.

Annemiek Segers beoordeelde op 2018-11-28

Besteld en de volgende dag in huis. Ook leuke en nette site.

Reactie van Handmade By Dena:
Bedankt voor het compliment. Veel plezier van de bestelling. Ik zie u graag terug in de webwinkel.

Lies de Jong beoordeelde op 2018-11-25

Snel geleverd en met zorg ingepakt, zelfs met een persoonlijk kaartje!

Reactie van Handmade By Dena:
Dank je wel voor de leuke reactie. Ik doe dit met veel liefde en plezier. De sokken hebben vandaag geluk gebracht met de Formule 1 race. Ik zie u graag terug in de webwinkel.

Anneke Westenbrink beoordeelde op 2018-11-25

Reactie van Handmade By Dena:
Bedankt voor de beoordeling. De sokken heb ik met plezier gemaakt. Ik zie u graag terug in de webwinkel.

Elly Van Leest beoordeelde op 2018-11-20

Dik tevreden en ook zelfs nog een leuke attentie erbij gevoegd … zoals de pepernoten....waarvoor dank.

Reactie van Handmade By Dena:
Hartstikke leuk om te horen dat de bestelling in goede orde is ontvangen. Graag gedaan en ik zie u graag terug in de webwinkel.

Nino Hanssen beoordeelde op 2018-11-13

persoonlijke aandacht een leuk kaartje bij de levering en een kleine attentie. Erg lief!

Reactie van Handmade By Dena:
Hartelijk dank voor het mooie compliment. Ik vind het fijn om te horen dat de bestelling in goede orde is ontvangen. Ik zie u graag terug in de webwinkel.

Mirjam Jansen beoordeelde op 2018-11-07

Reactie van Handmade By Dena:
Bedankt voor de beoordeling. De pietenmutsen heb ik met veel plezier gemaakt. Veel plezier ervan met de Sinterklaas intocht. Ik zie u graag terug in de webwinkel.

Tamara van Denderen beoordeelde op 2018-11-02

Reactie van Handmade By Dena:
Hartelijk dank voor de bestelling van de jute pieten zakjes met naam en de beoordeling. Fijne sinterklaas viering en ik zie u graag nog eens terug in de webwinkel.

Anouk Netten beoordeelde op 2018-11-01

Reactie van Handmade By Dena:
Bedankt voor de beoordeling. Veel plezier van de romper en ik zie u graag nog eens terug in de webwinkel.

Jacqueline Florie beoordeelde op 2018-10-29

Reactie van Handmade By Dena:
Hartelijk dank voor de beoordeling. Veel plezier van de jute zakjes.
Ik zie u graag terug in de webwinkel.

Yvonne Punter beoordeelde op 2018-10-08

Reactie van Handmade By Dena:
Bedankt voor de beoordeling en de leuke opdracht voor de sokken. Ik zie je graag nog eens terug in de webwinkel.

Annemarie van Elsdingen beoordeelde op 2018-09-24

Hoi Annemarie,

Dank je wel voor de beoordeling. Leuk dat u een e-mail stuurde dat de tas in de smaak viel. Ik zie je graag nog eens terug in de webwinkel.

Chantal den Hartog beoordeelde op 2018-07-17

Zo blij hier mee. Wat ze voor onze dochter en zoon heeft gemaakt. Super bedankt xxx

Hoi Chantal,
Dank je wel voor je enthousiaste reactie. Super leuk dat ik de opdrachten voor de aju paraplu bekers, paraplu's en traktatie bekers mocht maken.
Ik zie je graag terug in de webshop.

Linda van Ingen beoordeelde op 2018-07-17

Reactie van Handmade By Dena:
Dank u wel voor de beoordeling en de leuke opdracht voor het einde van het schooljaar. Ik zie u graag terug in de webwinkel.

Lydia Krielen beoordeelde op 2018-07-15

Reactie van Handmade By Dena:
Dank u wel voor het berichtje op social media en de beoordeling. Ik heb de theeglazen met veel plezier gemaakt. Ik zie u graag nog eens in de webshop terug.