Gedeserpad 2

9,9

C. Rebergen beoordeelde op 2017-11-12

Supersnelle service !

Reactie van Handmade By Dena:
Graag gedaan u bedankt voor de moeite om even te bellen. Veel plezier van uw aankopen en dank voor de beoordeling.
Creatieve groet,
Anja

Michiel beoordeelde op 2017-07-26

Super netjes! Top!!

Reactie van Handmade By Dena:
Leuk dat ik de bestelling mocht verzorgen en hartelijk dank voor de beoordeling.

Petra beoordeelde op 2017-07-09

Mooie mokken. Leuk verpakt.
Leuk cadeau om weg te geven. šŸ˜

Reactie van Handmade By Dena:
Dank je voor de beoordeling en ik heb de bestelling met plezier gemaakt.

Dirk beoordeelde op 2017-07-08

Heel erg tevreden: snel en netjes geleverd en geheel volgens verwachting.

Reactie van Handmade By Dena:
Leuk, dat de bestelling naar wens is. Ik heb het met veel pleier gemaakt en bedankt voor de beoordeling.

Barbara Meijers beoordeelde op 2017-07-05

Ze heeft hele leuke en originele cadeautjes! Ze luistert goed maar je wensen en maakt het naar jouw wensen. Heel blij met je!!

Reactie van Handmade By Dena:
Ik vind het leuk om je creatieve ideeƫn uit te mogen werken. Je weet wat je wilt. Graag gedaan ik maak het met liefde

Chantal beoordeelde op 2017-07-05

Echt hele leuk spulletjes heb ze. Ben er super blij mee.

Reactie van Handmade By Dena:
Dank je wel, ik heb al diverse leuke bestellingen mogen maken voor je. Altijd leuke ideeƫn die ik mag uitwerken.

Mirella de Jong beoordeelde op 2017-06-17

Ontzettende leuke site! Goede prijs, snel in huis en leuk in folie ingepakt als cadeau! Zeker een aanrader, ik zal hier ongetwijfeld vaker bestellen!!

Reactie van Handmade By Dena:
Dank je wel, leuk om te horen en graag gedaan.

Yvonne Quispel beoordeelde op 2017-03-25

Heel tevreden ze is altijd behulpzaam staat ook open voor nieuwe ideeën ,

Reactie van Handmade By Dena:
Wat leuk om te horen. De bestellingen waren erg leuk om te maken en fijn dat je tevreden bent.