Gedeserpad 2
3067 DR Rotterdam

Yvonne Punter beoordeelde op 2018-10-08

Reactie van Handmade By Dena:
Bedankt voor de beoordeling en de leuke opdracht voor de sokken. Ik zie je graag nog eens terug in de webwinkel.

Annemarie van Elsdingen beoordeelde op 2018-09-24

Hoi Annemarie,

Dank je wel voor de beoordeling. Leuk dat u een e-mail stuurde dat de tas in de smaak viel. Ik zie je graag nog eens terug in de webwinkel.

Chantal den Hartog beoordeelde op 2018-07-17

Zo blij hier mee. Wat ze voor onze dochter en zoon heeft gemaakt. Super bedankt xxx

Hoi Chantal,
Dank je wel voor je enthousiaste reactie. Super leuk dat ik de opdrachten voor de aju paraplu bekers, paraplu's en traktatie bekers mocht maken.
Ik zie je graag terug in de webshop.

Linda van Ingen beoordeelde op 2018-07-17

Reactie van Handmade By Dena:
Dank u wel voor de beoordeling en de leuke opdracht voor het einde van het schooljaar. Ik zie u graag terug in de webwinkel.

Lydia Krielen beoordeelde op 2018-07-15

Reactie van Handmade By Dena:
Dank u wel voor het berichtje op social media en de beoordeling. Ik heb de theeglazen met veel plezier gemaakt. Ik zie u graag nog eens in de webshop terug.

Esther beoordeelde op 2018-07-13

Super goeie service

Hoi esther,

Dank je wel voor het compliment en de beoordeling. Het is met liefde gemaakt.
Ik zie je graag terug in de webwinkel.

a van Kollenburg beoordeelde op 2018-07-13

Super goeie service! Kan het iedereen aanraden! Ik kom zeker nog een keer terug. En het product was ook naar verwachting. En er zat nog een leuk kleinigheidje bij👍🏻

Reactie van Handmade By Dena:
U bedankt voor het geduld en het vertrouwen. De tassen heb ik met veel plezier gemaakt.
Ik zie u graag terug in de webshop.

Monique Bos Woestenburg beoordeelde op 2018-07-06

Ik had voor mijn zoontje de traktatiebekers besteld, deze werden snel bezorgd en het geheel was heel netjes verpakt. Ik zou hier zeker opnieuw bestellen!

Hoi Monique,
De traktatiebekers heb ik met veel plezier en liefde gemaakt. Jij bedankt voor de beoordeling en je bericht over de reactie van de klasgenoten. Ik zie je graag terug in de webwinkel.

Myra van Ratingen-Vogelzang beoordeelde op 2018-07-02

Ik ben heel tevreden. Super snelle levering en hele leuke theeglazen.

Reactie van Handmade By Dena:
Veel plezier met het verrassen van de juffen. De bestelling heb ik met liefde gemaakt.
Dank u wel voor de beoordeling en ik zie u graag terug in de webshop.

jentje mussche beoordeelde op 2018-07-02

Reactie van Handmade By Dena:
Dank je wel voor de bestelling van het juffen cadeau. Veel plezier ervan en tot een volgende keer.

Mevrouw Arends beoordeelde op 2018-06-15

Reactie van Handmade By Dena:
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Veel plezier van de romper en ik zie u graag terug in de webwinkel.

Mevrouw Kustermans beoordeelde op 2018-06-12

Overzichtelijke website.
Snelle en nette levering met een vriendelijk bedankje.
Goede prijs. Mooi product!

Tip: Het zou handig zijn als de verschillende lettertypes met kleur als voorbeeld op het rompertje zouden staan, dan zie je het mogelijk resultaat waardoor je beter kan beslissen.

Reactie van Handmade By Dena:
Hartelijk dank voor de beoordeling en de tip. Ik ga daar zeker mee aan de slag. Veel plezier ervan en ik zie u graag nog eens terug in de webwinkel.

S. van der Sluis beoordeelde op 2018-03-14

Goede en snelle levering!!

Reactie van Handmade By Dena:
Dank je wel voor de beoordeling en het leuke idee voor de bedrukking van de romper. Veel plezier ervan.

mevrouw Van de Graaf beoordeelde op 2018-03-08

Mooie rompers met leuke tekst.
Tekst is aan te passen. Erg leuk.
De bestelling wordt snel geleverd. Goed verpakt. Zat ook eek een potje met een luchtje bij.
Dus zeker een aanrader.

Reactie van Handmade By Dena:
Dank u voor uw reactie. Was leuk om de rompers te mogen maken. Veel plezier van uw aankopen.

K. Verboord beoordeelde op 2017-11-12

Reactie van Handmade By Dena:
Super leuk om de pietenmutsen te mogen maken voor u. Veel plezier met de intocht en bedankt voor de revieuw.

C. Rebergen beoordeelde op 2017-11-12

Supersnelle service !

Reactie van Handmade By Dena:
Graag gedaan u bedankt voor de moeite om even te bellen. Veel plezier van uw aankopen en dank voor de beoordeling.

W. Van de Weg beoordeelde op 2017-11-11

Reactie van Handmade By Dena:
Bedankt voor de bestelling en de beoordeling. Veel plezier van uw aankoop.

R. Beets beoordeelde op 2017-11-11

Reactie van Handmade By Dena:
Leuk dat ik de romper mocht maken. Bedankt voor de beoordeling.

Anoniem beoordeelde op 2017-08-02

Reactie van Handmade By Dena:
Bedankt voor de beoordeling. Was leuk de bestelling te mogen maken.

Anoniem beoordeelde op 2017-07-29

Reactie van Handmade By Dena:
Bedankt voor de beoordeling en de bestelling. Veel plezier van de romper.