Manege 6G
6662WC Elst

Natalie beoordeelde op 2019-02-14

Snelle levering en goede service.

Veronika Roelfs beoordeelde op 2019-02-14

snel en geweldig

A. O. beoordeelde op 2019-02-13

Vlotte levering en product voldoet aan de verwachting. Klopt met wat je ziet op de site.

luc metsu beoordeelde op 2019-02-13

kwam snel aan

Femke Marysse beoordeelde op 2019-02-10

Prima en snelle bediening !

Andrea en Felix Noordhuizen beoordeelde op 2019-02-09

Snelle levering, prachtige kwaliteit van de handpoppen, ik kom graag terug!

Mieke beoordeelde op 2019-02-08

Snelle, goede service! Netjes ingepakt!

Frank Peters beoordeelde op 2019-02-08

Bestelling binnen 1 dag binnen

Ben Mac Gillavry beoordeelde op 2019-02-08

De laatste bestelling ging erg goed. De bestelling daarvoor niet maar dat lag niet aan handpop.nl maar aan GSL die het pakket bezorgde.

Rianne L.-de B. beoordeelde op 2019-02-07

Wederom is onze bestelling vlot geleverd en prima verpakt. Iedere keer weer een feestje om de verpakking te openen en de poppen te bekijken, die in 't echt nog leuker zijn dan op de site, je voelt de verhalen alweer opborrelen. Gewoon fantastisch! En zeer zeker een aanrader!

C.H. Kooiman-Schneider beoordeelde op 2019-02-06

Heel tevreden zaterdag besteld en dinsdag al in huis. Super leuke handpop met een pedagogisch handboek voor gebruik in de kinderopvang.

Laura beoordeelde op 2019-02-06

Prachtige handpop, super verzonden en snel in huis. Nu lekker elke dag oefenen zodat de pop straks mee de klas in kan!

Cindy Bruggling beoordeelde op 2019-02-03

Snelle levering, netjes verpakt en dolblij met onze handpop!

Marja Dijkstra beoordeelde op 2019-01-31

leuke, overzichtelijke site. snelle levering. attent e-mail contact.
een website waar ik hebberig van word !!

Rikst van Ekeren beoordeelde op 2019-01-31

Het bestelde artikel, een boom met allerlei leuke diertjes, is heel fantasievol, kleurrijk en gemaakt van mooie materialen. De verzending verliep snel en vlekkeloos. De administratieve begeleiding van een en ander was zeer compleet en overzichtelijk. Ik heb in het verleden al vaker artikelen van "Handpop" besteld en ben altijd bijzonder tevreden geweest over de artikelen en over de afhandeling.

Sue beoordeelde op 2019-01-30

Ik had iets besteld maar dat klopte niet helemaal!!
Meteen een mail gestuurd en super goed en vriendelijk geholpen!!
Bedankt!

Annemie Lescrauwaet-Veevaete beoordeelde op 2019-01-28

Ik was zeer blij met de snelle toezending van het gevraagde apkket. Alles was in orde!

Christine Breedveld beoordeelde op 2019-01-28

Bestelling correct verwerkt en op korte termijn bezorgd. Prima.

Erik Elbers beoordeelde op 2019-01-27

Snel geleverd, erg mooie poppen.

Mieke Frielink beoordeelde op 2019-01-27

Snel bezorgd, netjes afgeleverd!