goudstraat 97
KvK 27151963

Google Plus/Places - 8,8

Michel beoordeelde op 2019-04-20

Zeer netjes verwerkt.
Artikel was niet op voorraad maar alternatief was prima.
Na overleg toch besloten op oorspronkelijke artikel te wachten.
Prima service

Elvis Pereira beoordeelde op 2019-04-19

Veel kortingen

Bieneke van der Does beoordeelde op 2019-04-19

Goed geïnformeerd, duidelijke communicatie en snelle levering

Geert Van Oort beoordeelde op 2019-04-16

Keurig netjes conform afspraak geleverd.
Uiteindelijk bleek helm te klein en een maatje groter bestelt en de 1e bestelling teruggestuurd.
Na enkele dagen terugbetaling ontvangen.

Peter van der Velde beoordeelde op 2019-04-16

Zeer snel geleverd

Richard beoordeelde op 2019-04-15

Prima service. Makkelijk online te bestellen en de levering kwam volgens de verstrekte info (na 1 dag).

Dennis beoordeelde op 2019-04-14

Mijn bestelling was niet helemaal compleet. De verpakking was open en de montage bout en moer waren eruit, ook geen track en tracé code ontvangen dus wist ook niet wanneer ik de bestelling kon ontvangen

Anoniem beoordeelde op 2019-04-14

Ismail beoordeelde op 2019-04-12

De prijzen zijn goed, alleen heb ik wel lang op mijn bestelling gewacht maar dat kwam omdat het niet op voorraad was.

Patrick beoordeelde op 2019-04-12

Bestelling snel verzonden en ontvangen zoals aangegeven had een emailbevestiging dat de bestelling werd verwerkt, maar had graag ook een verzendbevestiging of een track and trace code gekregen aangezien ik het pakket op een ander adres liet bezorgen.
Verder helemaal goed

Anoniem beoordeelde op 2019-04-12