goudstraat 97
2718 RD Zoetermeer
KvK 27151963

Google Plus/Places - 8,6

Kirsti beoordeelde op 2018-10-16

Volgende dag was de bestelling al in huis en helemaal blij ermee , zeker met deze mooie korting erop

Patryk Cioch beoordeelde op 2018-10-15

Tevreden, bestelling was niet op voorraad in het magazijn, maar toch redelijk snel geleverd

Anoniem beoordeelde op 2018-10-14

Anoniem beoordeelde op 2018-10-14

Brigitte Schepers beoordeelde op 2018-10-13

Snelle levering en afspraak is afspraak

Anoniem beoordeelde op 2018-10-13

Johannes beoordeelde op 2018-10-12

Heel tevreden,weekendkorting nog gekregen bij bestelling op maandag. Woensdag bezorgd!

Rogier beoordeelde op 2018-10-12

Heel dubbel, ja heel goed en vriendelijk geholpen voor een mooie prijs. Alleen kreeg (blijkbaar) het showmodel mee die toch een beetje rook naar 2e-hands bowlschoenen, incl. vingerafdruk tussen het vizier en pinlock recht voor m'n linker oog.

Y Verdonck beoordeelde op 2018-10-12

Snelle bezorging. Zeer tevreden over het product.