Curacoalaan 48A
3818SH Amersfoort
+31645219052

Wieke Huisman beoordeelde op 2019-02-15

Marlijn ter Burg beoordeelde op 2019-02-02

Taart zag er mooi uit, smaakte heerlijk en ik kreeg een telefoontje toen ie bij de buren bezorgd was. Dus prima service en kwaliteit

Imke Van Kerkoerle beoordeelde op 2019-01-31

Lekkere en mooie cupcakes, snel in huis ! Ze waren alleen kleiner dan ik verwacht had dus was ik blij met 12 stuks. Nu kon ieder er nog een pakken!

Sarah De Weert beoordeelde op 2019-01-27

Levering op de juiste datum en tijd. Heel fijn. De cupcakes waren ook erg lekker en zagen eruit zoals
ze op de afbeelding stonden. Kortom top service hier gaan we vaker bestellen!

Miranda Toeset beoordeelde op 2019-01-19

Tweede keer besteld voor mijn dochtertje lana die 2 werd! Echt weer een supertaart van superkwaliteit!En echt supervers en super lekker!

Rani Overbeeke beoordeelde op 2019-01-17

Binnen 24 uur geleverd, echt heel fijn! Cupcakes zelf waren ook vers en heel lekker. Top service en kwaliteit!

Elisabeth den Toom beoordeelde op 2019-01-10

Shanna Eijken beoordeelde op 2018-12-23

Fantastische taart weer!! Kan het iedereen aanraden. Heerlijk van smaak, ziet er prachtig uit en netjes op tijd bezorgd. Ook harstikke lieve mensen! Bedankt weer

Aneta Mamruk beoordeelde op 2018-12-18

Super service en heerlijke taart.
Zeker een aanrader.

A Lassche beoordeelde op 2018-12-16

Super mooi en erg lekker en word netjes thuis bezorgd

Jorien De Vries beoordeelde op 2018-12-11

Tijdig geleverd en de dinotaart was precies aangepast aan de wensen van mijn jarige zoon. Het was een schitterende en heerlijke taart!

Sabine beoordeelde op 2018-12-09

De taarten werden volgens afspraak en met bijkomende tips voor de houdbaarheid geleverd. Het zag er erg mooi uit en smaakte heerlijk.

S Wismeijer beoordeelde op 2018-12-09

Kalinka Van hoeijen beoordeelde op 2018-12-06

Mooie lekkere taart.

Marten Dragtsma beoordeelde op 2018-12-06

Mooi Sinterklaas/zwarte Piet taart. Happy cakes was zelfs bereid om er op verzoek een roetveegpiet van te maken. Mooie afzendertekst gemaakt en mooi op tijd afgeleverd. Taart was binnen no time ook!

Astrid Timmer beoordeelde op 2018-12-06

Het was een heerlijke taart ! Iedereen was enthousiast ! Voor herhaling vatbaar!

Michaela Taber beoordeelde op 2018-12-02

Robin Korndewal beoordeelde op 2018-12-02