Curacoalaan 48A
3818SH Amersfoort
+31645219052

Thijs Hekman beoordeelde op 2019-08-04

Emma Sins beoordeelde op 2019-08-04

Voor de 2e (en vorig jaar voor de 1e) verjaardag van onze dochter prachtige en heerlijke cupcakes besteld !!! Het was weer fantastisch !!

Parthiv Mehta beoordeelde op 2019-07-28

Have been buying cakes from Happy Cakes for a few years and never been disappointed. Patrick is a nice guy and does a great job.

Janneke Wijers beoordeelde op 2019-07-24

De taart zag er prachtig uit. Deze was ook lekker. Had gevraagd om een bericht over wanneer ze ongeveer zouden komen want tussen 10.00u en 14.00u is best een lange tijd om te wachten. Dit is helaas niet gebeurt, pas toen ze onderweg waren en een 1 minuten later er waren ben ik gebeld. Zou fijn zijn om iets eerder een tijdsindicatie te geven. Telefonisch niet bereikbaar. Verder zou ik zeker weer hier iets bestellen.

G Bras beoordeelde op 2019-07-22

Een heerlijke taart, op tijd geleverd, fantastisch opgemaakt en veel lovende woorden over gehad tijdens het verjaardagsfeest. Absoluut een aanrader!!!

Willem Janse beoordeelde op 2019-07-21

Tobias Laman beoordeelde op 2019-07-14

Top taart goeie smaak en prachtig uiterlijk!

Geer Klaasen beoordeelde op 2019-07-12

Gert van Dijk beoordeelde op 2019-07-08

Precies zoals we gevraagd hadden.

Weralucie Dalebout beoordeelde op 2019-07-07

Trudy Doll beoordeelde op 2019-07-06

Taart is helemaal naar wens gemaakt .In 1 woord grandioos topper.We waren er stil van en niet te vergeten,erg lekker.

Serpil Tasci beoordeelde op 2019-07-06

Tweede keer een bestelling geplaatst en wederom ontzettend lekkere taart en cupcakes. Ik kreeg ook netjes een foto van de bestelling, want het ging naar de kinderopvang locatie. Top!

J Kerlderman beoordeelde op 2019-07-03

Heerlijke slagroom taart!

Janine Kuik beoordeelde op 2019-07-02

Angie Sakkers beoordeelde op 2019-06-19

Vriendelijke bezorging

B.waziri waziri beoordeelde op 2019-06-19

kaltrina tahiri beoordeelde op 2019-06-08

Naomi Van Bladel beoordeelde op 2019-06-07

Hele mooie taarten en ze smaken heerlijk!

Corry Schoeman beoordeelde op 2019-05-30

Na de heerlijke fototaart een poosje geleden nu de standaard slagroomtaart. Ondanks dat de vulling niet helemaal hetzelfde was als van de fototaart, wat ik wel gevraagd had ( hier miste de jam laagjes) was de taart weer heerlijk en rijkelijk gevuld met slagroom.
Volgende keer voor mij weer de fototaart, echt een aanraderšŸ‘

Marcel beoordeelde op 2019-05-21

Mooie en lekkere taarten.