Curacoalaan 48A
3818SH Amersfoort
+31645219052

Y van t Hoenderdal beoordeelde op 2019-04-10

Lekker vers, goed verzorgd en op tijd bezorgd. Top!!

Tamara Brienen, van beoordeelde op 2019-03-25

De taart was kwa smaak en uitstraling bij aflevering perfect. Zelfs de foto op de taart, was zo mooi dat wij verbaasd waren dat dat het zo scherp kon. Maar de volgende dag toen wij m uit de koelkast pakte om te serveren waren de kleuren uitgelopen en werd de foto een beetje vaag. Was het enige minpuntje. Anders had ie 5 sterren verdiend! Want levering, smaak, uitstraling (bij aflevering) was perfect.

Debbie van den Bergh beoordeelde op 2019-03-21

sanne lotens beoordeelde op 2019-03-19

Serpil Tasci beoordeelde op 2019-03-19

Harrie Winters beoordeelde op 2019-03-07

Prachtige taart, super lekker en ook op tijd geleverd

Maaike Matveld beoordeelde op 2019-03-04

Taarten waren prima, maar mijn dochter vond het geen echte red velvet cake. Zo smaakte hij in ieder geval niet. Zij zei zelf dat wij de volgende keer ergens anders de taarten bestellen.

Jennifer Goeman-Decauwer beoordeelde op 2019-02-24

Voor het eerst hier taarten besteld en naast dat ze er prachtig uitzagen waren ze ook nog eens heerlijk! Pistache met chocola en red velvet met citroenroom. Zeker voor herhaling vatbaar. 👍🏽

Wieke Huisman beoordeelde op 2019-02-15

Marlijn ter Burg beoordeelde op 2019-02-02

Taart zag er mooi uit, smaakte heerlijk en ik kreeg een telefoontje toen ie bij de buren bezorgd was. Dus prima service en kwaliteit

Imke Van Kerkoerle beoordeelde op 2019-01-31

Lekkere en mooie cupcakes, snel in huis ! Ze waren alleen kleiner dan ik verwacht had dus was ik blij met 12 stuks. Nu kon ieder er nog een pakken!

Sarah De Weert beoordeelde op 2019-01-27

Levering op de juiste datum en tijd. Heel fijn. De cupcakes waren ook erg lekker en zagen eruit zoals
ze op de afbeelding stonden. Kortom top service hier gaan we vaker bestellen!

Miranda Toeset beoordeelde op 2019-01-19

Tweede keer besteld voor mijn dochtertje lana die 2 werd! Echt weer een supertaart van superkwaliteit!En echt supervers en super lekker!

Rani Overbeeke beoordeelde op 2019-01-17

Binnen 24 uur geleverd, echt heel fijn! Cupcakes zelf waren ook vers en heel lekker. Top service en kwaliteit!

Elisabeth den Toom beoordeelde op 2019-01-10

Shanna Eijken beoordeelde op 2018-12-23

Fantastische taart weer!! Kan het iedereen aanraden. Heerlijk van smaak, ziet er prachtig uit en netjes op tijd bezorgd. Ook harstikke lieve mensen! Bedankt weer

Aneta Mamruk beoordeelde op 2018-12-18

Super service en heerlijke taart.
Zeker een aanrader.

A Lassche beoordeelde op 2018-12-16

Super mooi en erg lekker en word netjes thuis bezorgd

Jorien De Vries beoordeelde op 2018-12-11

Tijdig geleverd en de dinotaart was precies aangepast aan de wensen van mijn jarige zoon. Het was een schitterende en heerlijke taart!

Sabine beoordeelde op 2018-12-09

De taarten werden volgens afspraak en met bijkomende tips voor de houdbaarheid geleverd. Het zag er erg mooi uit en smaakte heerlijk.