Curacoalaan 48A

Vriendelijke bezorging

B.waziri waziri beoordeelde op 2019-06-19

kaltrina tahiri beoordeelde op 2019-06-08

Naomi Van Bladel beoordeelde op 2019-06-07

Hele mooie taarten en ze smaken heerlijk!

Corry Schoeman beoordeelde op 2019-05-30

Na de heerlijke fototaart een poosje geleden nu de standaard slagroomtaart. Ondanks dat de vulling niet helemaal hetzelfde was als van de fototaart, wat ik wel gevraagd had ( hier miste de jam laagjes) was de taart weer heerlijk en rijkelijk gevuld met slagroom.
Volgende keer voor mij weer de fototaart, echt een aanrader👍

Marcel beoordeelde op 2019-05-21

Mooie en lekkere taarten.

Arjan beoordeelde op 2019-05-14

Wij bestelde nu voor de 2e keer bij Happy Cakes. En wederom een heerlijke taart ontvangen.
Makkelijk bestellen online, persoonlijk afgeleverd, Heerlijke taart!!!!! En qua prijs hoef je niet verder te zoeken.
Wij zijn zeer tevreden!

Jigisha Vora beoordeelde op 2019-05-10

Dunia Alahmad beoordeelde op 2019-05-09

Serpil Tasci beoordeelde op 2019-04-25

Kreeg de ochtend van de levering (op school) netjes een melding en een foto! Was aangenaamd verrast!

Helen van Kan beoordeelde op 2019-04-25

de cupcakes zagen er geweldig uit en zijn ook als geweldig ervaren. Zelf heb ik mogen proeven en vond alleen de cake erg droog

C van Diest beoordeelde op 2019-04-22

Taart besteld voor de verjaardag van onze kleindochter en mijn eigen fout was dat ik een andere taart erop had gezet daardoor was de taart beschadigd , ondanks mijn eigen fout werd de taart mee terug genomen en opnieuw opgemaakt geweldige service . Kwaliteit van taart cup cakes en red velvet was uitstekend .

Y van t Hoenderdal beoordeelde op 2019-04-10

Lekker vers, goed verzorgd en op tijd bezorgd. Top!!

Tamara Brienen, van beoordeelde op 2019-03-25

De taart was kwa smaak en uitstraling bij aflevering perfect. Zelfs de foto op de taart, was zo mooi dat wij verbaasd waren dat dat het zo scherp kon. Maar de volgende dag toen wij m uit de koelkast pakte om te serveren waren de kleuren uitgelopen en werd de foto een beetje vaag. Was het enige minpuntje. Anders had ie 5 sterren verdiend! Want levering, smaak, uitstraling (bij aflevering) was perfect.

Debbie van den Bergh beoordeelde op 2019-03-21

sanne lotens beoordeelde op 2019-03-19

Serpil Tasci beoordeelde op 2019-03-19

Harrie Winters beoordeelde op 2019-03-07

Prachtige taart, super lekker en ook op tijd geleverd

Maaike Matveld beoordeelde op 2019-03-04

Taarten waren prima, maar mijn dochter vond het geen echte red velvet cake. Zo smaakte hij in ieder geval niet. Zij zei zelf dat wij de volgende keer ergens anders de taarten bestellen.

Jennifer Goeman-Decauwer beoordeelde op 2019-02-24

Voor het eerst hier taarten besteld en naast dat ze er prachtig uitzagen waren ze ook nog eens heerlijk! Pistache met chocola en red velvet met citroenroom. Zeker voor herhaling vatbaar. 👍🏽