de Ververt 1318
6605AJ Wijchen

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Team Facilitair beoordeelde op 2019-06-11

Super snelle levering, ontzettend leuk verpakt, en vriendelijke service :-)

Anoesjka Ballast beoordeelde op 2019-05-30

Goede service. Leuk met de cape en het masker. Het verhaal is grappig maar vind het allemaal bij elkaar wel redelijk duur voor wat je krijgt.

Louis beoordeelde op 2019-05-11

Dorie beoordeelde op 2019-05-10

Het idee om een kind de hoofdrol te laten spelen in een kinderprentenboek vind ik helemaal geweldig. Omdat zo een boek nog niet eerder is uitgebracht wilde ik het daarom ook gelijk hebben. Ook nog een leuke kleur cape uitgezocht. Boek, masker en cape zitten in een mooie doos. Wat ik ook heel fijn vindt is dat er een kaart met voorleestips bij zit. Dus een echte aanrader!!!!!

Arinda beoordeelde op 2019-05-10

Andy beoordeelde op 2019-05-10

Super snel geleverd! Mooi verpakt, het was echt een feestje om het uit te pakken.

Sjardo beoordeelde op 2019-05-09

Mooi boek!

Taco beoordeelde op 2019-05-09

Ik ben ontzettend tevreden over Happy Hero. Het leuke boek met accessoires werd in een luxe doos geleverd, waarbij het boek zelf nog eens extra in papier was gewikkeld. Hierdoor was de uitpakervaring voor mijn 2-jarige nog leuker!
Levering ging supersnel en ook het contact met Happy Hero was heel prettig en persoonlijk. Ik zou hier in de toekomst zeker weer bestellen.