Lindeplein 10

snelle levering,goed product

Sarah Van der meiren beoordeelde op 2019-07-17

Snel geleverd, goede kwaliteit

Fagfrank beoordeelde op 2019-07-16

Product was te opgerold, te onafgewerkt en afleveradres was te ver, opdat ik nog parkeergeld moest betalen ook.
Jmmr.

Norman 't Gilde beoordeelde op 2019-07-15

Sylvia beoordeelde op 2019-07-10

Uitstekende service en response. De kwaliteit van de stof was zeer goed. Een aanrader!

marion sloet beoordeelde op 2019-07-07

de levering was zeer vlot en van uitstekende kwaliteit, ik had nicky velours en double soft fleece. Ik ga zeker weer bestellen

Daphne Klaassen beoordeelde op 2019-07-06

Heel fijn dat je stalen kan bestellen. Toen mijn stalen niet kwamen, werden mij nieuwe toegezonden, prettige en snelle service!

Ineke Hesseling beoordeelde op 2019-07-06

Matig omdat ik op dinsdag heb besteld en een week later pas de bestelling bezorgd kreeg. In de bezorg informatie stond binnen 24 uur wordt het bezorgd. Verder wel tevreden.

L Schnekemberg beoordeelde op 2019-07-04

Ben heel tevreden

Griet beoordeelde op 2019-07-04

Perfecte service.

Hetty Regeling beoordeelde op 2019-07-01

Bestelling snel en goed geleverd.
Ook de lap die er niet bij zat snel nageleverd.
Hetty

Zwanny Bleker Lanenga beoordeelde op 2019-07-01

Prima service en niet duur.

Anton Ong beoordeelde op 2019-07-01

Bij een levering van een artikel was er sprake van grote ontevredenheid bij mij over de bezorgingsdienst. Happy Texttles heeft het zo geregeld dat het alsnog goed is gekomen. Top!

Visser beoordeelde op 2019-06-29

Ik heb nog steeds geen proeflapje ontvangen

Caroline Lonneville beoordeelde op 2019-06-25

Een zeer snelle levering, mooie kwaliteit.

Olivier Coppens beoordeelde op 2019-06-25

Heel goede stof en snelle levering, top dienst na verkoop die heel snel antwoordt ook trouwens!

Brenda Huisman beoordeelde op 2019-06-22

Samples besteld nooit gekregen

Gerry Bulthuis beoordeelde op 2019-06-18

Tevreden, heel snel in huis.

Rachel Hardy beoordeelde op 2019-06-12

Overzichtelijke site, snelle reactie en overleg betreffende 1 van mijn bestelde items en vlotte levering, alleen jammer dat ik geen bericht van verzending ontving waardoor ik de bezorger misliep en langer moest wachten.

L.Romkes beoordeelde op 2019-06-09

Wafeldoek besteld en de kwaliteit viel me heel erg tegen. Dun, heel erg dun en normaal wordt wafeldoek mooier en voller na het wassen maar deze dus niet, ik kan hier géén mooie babynestjes van maken!! Jammer!!