Lindeplein 10

8,8

Karolina Froniewska beoordeelde op 2019-03-23

Alles super gelaufen 👍

corrie maijers beoordeelde op 2019-03-22

heel tevreden stof was niet meer voorradig maar via mail keurig opgelost en afgewikkeld dank daarvoor

Kim de Jonge beoordeelde op 2019-03-21

Peter Veeke beoordeelde op 2019-03-19

Gewoon een prima service, stof, levering. Ga zo door.

E. Klose beoordeelde op 2019-03-19

Super Service!

E Franse beoordeelde op 2019-03-16

Slechte verzending via dpd koerier

Floor Van den Broek beoordeelde op 2019-03-07

De stof die ik heb besteld was zoals beschreven. Ook de kleur kwam overeen met de foto. De levering was prettig: netjes verpakt en snel bezorgd.

hannie vrij beoordeelde op 2019-03-07

De levering is goed en snel. Alleen staan er wat foute informatie op de website , dat verwarrend en je krijgt een produkt welk niet klopt.jammer

Hilde Biermans beoordeelde op 2019-03-07

Ik twijfel tussen de score "onvoldoende" en "slecht", want ik vermoed dat de service van Happy Textiles Nederland goed is (besteld op 22 feb, levering te verwachten op 26 feb, dat is wat mij betreft een heel aanvaardbare levertermijn), maar de service van hun pakjesdienst is ondermaats. Ik heb namelijk mijn bestelling helemaal niet ontvangen: toen DPD kwam leveren, was ik niet thuis, er stak een briefje in de bus dat ik het pakketje kon gaan ophalen in een "pickup parcelshop", maar daar werd het pakket nooit afgegeven door DPD... De datum van levering was 26 februari, gisteren 6 maart was het pakket daar nog altijd niet...

Tanja Dijkhuizen beoordeelde op 2019-03-07

Ik ben tevreden over de stoffen maar helaas als er iets niet goed is dan word er niet gereageerd op de mailtjes die je stuurt en telefonisch kun je ze ook niet bereiken erg jammer dit

Nathalie beoordeelde op 2019-02-25

Snelle levering, binnen 1 werkdag antwoord op mijn mail, en leuke stoffen.

CL Ballijns beoordeelde op 2019-02-24

Snelle levering, goede kwaliteit

J.P Schop-Groeneveld beoordeelde op 2019-02-24

Snelle levering al vroeg in de morgen levering bezorgt

Tanja Kirschner beoordeelde op 2019-02-23

Everything was ok

Conny beoordeelde op 2019-02-23

Zeer tevreden over de levering en de service. Stoffen voldoen aan de verwachting.

Yvonne de Bruijn beoordeelde op 2019-02-20

Snelle levering dat is belangrijk netjes verpakt niets op aan te merken.

Petra Van den Abbeele beoordeelde op 2019-02-18

Zeer snelle en correcte levering!

Christiane Verelst beoordeelde op 2019-02-17

Heel snelle levering ,product prima

Tess Lambregts beoordeelde op 2019-02-17

Ik was heel blij met de bestelde producten. Ze zijn van goede kwaliteit

M. Kapel beoordeelde op 2019-02-13

Ik had 3 meter besteld krijg is twee stukken. Jammer