Lindeplein 10

8,7

H de Boer beoordeelde op 2019-09-14

Prima service !

Gea Van Wijk beoordeelde op 2019-09-14

Zeer snel binnen, en zelfs nog een persoonlijke noot op het pakketje geschreven.. heel erg leuk!!

Zwaantje Lubbers beoordeelde op 2019-09-10

snelle levering

I.M. Prevoo beoordeelde op 2019-09-08

Vlug geleverd. Alles klopte!! Bedankt!

Dieter Gemels beoordeelde op 2019-09-01

Product niet aangekomen

B. beoordeelde op 2019-08-30

Twee weken geleden een bestelling geplaatst. Het fluweelband dat ik ontving verliep enorm van kleur, om de 20cm werd het donkerder of lichter. Niet bruikbaar dus. Vervolgens bleek de onderkant van heel de oppervlakte enorm vies, zowel rode als bruine vlekken. Ik heb vier dagen geleden per mail contact gezocht over mijn order, één reactie ontvangen en vervolgens niets meer over hoe dit probleem op te lossen. Dit houdt mijn klus onnodig op, terwijl ik het fluweelband nu echt nodig heb.

Roxane Dutheil beoordeelde op 2019-08-29

Heel blij met de klantenservice en kwaliteit

Jessica Fidom beoordeelde op 2019-08-28

Heel tevreden. De stof is prachtig. Helaas is de verkeerde bolletjesband geleverd. Dit omdat deze uitverkocht was. Ik kon helaas de gestuurde bolletjes niet gebruiken en heb het volledige bedrag hiervan terug gestort gekregen. (zonder hierom te moeten vragen) Echt super service!
Ik ga zeker nog eens hier bestellen.

Diana Michels beoordeelde op 2019-08-26

Mooie stof. Snel geleverd. Prima.

Miranda van der Graaf beoordeelde op 2019-08-22

Het staaltje is groot genoeg om het goed te beoordelen

audrey fagneray beoordeelde op 2019-08-22

Heel tevreden.. Bestelling altijd vlug in huis en heel veel keuze

Elma Roseboom beoordeelde op 2019-08-20

Prima service en snel.

RJE Sewuster beoordeelde op 2019-08-18

Ik heb mijn bestelling op een woensdag gedaan, maar maandag daarop nog niets binnen gekregen. Na het sturen van een mail is de bestelling alsnog verstuurd. Bij openen bleek het verkeerde geleverd. Tsja. Een fout komt blijkbaar nooit alleen.

Fonne De Vos beoordeelde op 2019-08-17

Super

wilma jansen beoordeelde op 2019-08-16

De survies is wel erg goed alleen is er 1 nadeel ze zijn heel slecht te bereiken je kan ze alleen maar via mail bereiken en dat is wel eens een nadeel je kan geen persoonlijke contact met hun hebben de laatste tijd ik hoop dat daar snel verandering in kan komen

Catherine Dedeken beoordeelde op 2019-08-12

Op zondag besteld en pakje kwam al toe op maandag morgen 8.30 .... super snel
Dank u

Suzan Mombarg beoordeelde op 2019-08-12

Snel geleverd!

Ludy Elkhuizen beoordeelde op 2019-08-11

Heel snel in huis en super mooie stof

Ans Hogenkamp beoordeelde op 2019-08-11

ja even lastig
heb zondag een bestelling gepaatst en pas zaterdag hier naar veel heen en weer gemail
een samenloop denk ik
de bezorger is hier nooit aan de deur geweest geen briefje geen mail geen enkele communicatie
het is goed gekomen maar zo hoort het niet te gaan
maar in deze schijnt de bezorger er met de pet naar hebben gegooid
heb de stof nu binnen en ben er erg tevreden over
moest het in het dorp ophalen bij een computerwinkel
de bezorger kon het adres niet vinden
ze rijden hier dagelijks in de straat
de stof is binnen
ben er tevreden mee