Oudeweg 101
0232052252

Google Plus/Places - 8,8

Rob Vonk beoordeelde op 2017-05-17

Goede serviceverlening.
Mijn klacht is goed en correct behandeld en afgehandeld

Marja Galestien beoordeelde op 2017-05-15

Men geeft uitstekende service. Komen de garantie goed na. Kortom zij geven ons het gevoel dat je betrouwbaar zaken kunt doen.

Brian beoordeelde op 2017-05-15

Zeer tevreden met mijn aankoop, vriendelijke medewerkers.

Richard beoordeelde op 2017-05-15

Goed en deskundig advies en snelle service

Theo beoordeelde op 2017-05-15

Goede service.