Ambachtsweg 9 9
7021BT Zelhem

8,9

Rien Van belkom beoordeelde op 2019-07-20

Bestelling is na twee dagen goed aan gekomen

Ben Meyer beoordeelde op 2019-07-19

Product was op voorraad en ook snel geleverd.
Van bestelling tot levering keurig op de hoogte gehouden.
Prima!

Gerald Kwakernaat beoordeelde op 2019-04-26

Goede prijs/kwaliteitsverhouding en snelle levering, dus een webshop om terug te komen

Marcel Peterse beoordeelde op 2019-04-23

Snelle levertijd

john jelsma beoordeelde op 2019-04-21

Bestelling niet ontvangen dus slechter kan niet nu ben ik volverwachting geen goede afspraak wij waren de hele dag aanwezig hoe gaat het nu verder

Reactie van Hawi Zelhem:
Beste,

Ik zie via de Track & Trace dat dit product nog onderweg is met de post.
Mocht u het product vandaag of morgen nog niet ontvangen dan horen wij dit graag.

Koen

Hans beoordeelde op 2019-02-25

Snelle levering, goed verpakt.

Peter Hubregtse beoordeelde op 2019-01-07

Snel geleverd, kwaliteit volgens afspraak.

Ruud Woning Woning beoordeelde op 2018-12-27

Goede info en s n elle levering

Johan beoordeelde op 2018-12-15

Zeer gastvrij en goede service. Bij het afhalen van het bestelde prettig contact en lekkere koffie.

Harm beoordeelde op 2018-12-05

Prima product beschrijving, zeer vriendelijke ontvangst (koen) iedereen groet je!
Ruimte voor het open gesprek en super detail informatie en de juiste prijs kwaliteit verhouding!

Dank voor de Husqvarna 545!!!

Ik kom graag terug!

henk beoordeelde op 2018-11-30

netjes de volgende dag geleverd.

Kor beoordeelde op 2018-11-30

Goede uitleg en snelle levering

Koen beoordeelde op 2018-11-30

Snel geleverd en duidelijke uitleg