van Leeuwenstraat 104
2273VR Voorburg

Silencio Pinas beoordeelde op 2019-07-17

Mooie, hoogwaardige stoffen en een onwijs snelle en betrouwbare service!

D Hoogerwerf beoordeelde op 2019-07-05

Had het product zeer snel in huis, heel fijn! Ik heb zelf niet zo'n behoefte aan een persoonlijke dank-mail, maar voor sommige mensen is die extra service heel gewenst, dus niets dan lof!

Ria De groot beoordeelde op 2019-05-03

Bestelling werd keurig op tijd bezorgd. Mooie verpakking .

Luisa beoordeelde op 2019-04-12

Heel tevreden. Snelle levering. Nette verpakking

Marlou Noordermeer beoordeelde op 2019-04-03

Goede omschrijving, mooi materiaal en snelle verzorgde levering.

Kom er zeker bij terug!

Milang Lie Meeuw Lew beoordeelde op 2019-04-01

Hele goeie ervaring niks op aan te merken. Toppie!

Manon Van der ark beoordeelde op 2019-03-04

Super service en hele snelle levering!!

Dave Barends beoordeelde op 2019-02-22

Prachtige kwaliteit, mooie kleuren!

Fenna Ramos beoordeelde op 2019-02-20

Love it! Super fijne kwaliteit, de stof is een beetje stijf waardoor je er goed mee kunt knopen en hij niet halverwege de dag te los gaan zitten. Ook kun je er daardoor goede strikken en bloemen mee maken!

- Fenna

Hans Oosterhaven beoordeelde op 2019-02-19

Fantastische service! Prachtige head wraps! Ook zeer geschikt als cadeau

Robin Vrijhoeven beoordeelde op 2019-02-19

Supersnelle service, goede communicatie en mooie producten

Aya beoordeelde op 2019-02-19

Mooie producten en geweldige service!

Wendy van Ek beoordeelde op 2019-02-19

Heeeeeeeeel tevreden, app gestuurd twee dgn later in huis. Goede kwaliteit en ik heb er nog plezier van.

Tadisha Garmes beoordeelde op 2019-02-19

Supersnelle levering

Rose-ann Flora Gonzaga beoordeelde op 2019-02-17

Ik ben super super blij.
Snelle en lieve service en mooi kwaliteit product!

Lynn Mancel beoordeelde op 2019-02-16

Deze headwraps zijn een absolute life saver bij een "bad hairday" of een warme zomerdag!! Ik zit samen met Gitty in de kleedkamer bij The Lion King en zag haar dus heel vaak headwraps dragen en het zag er zo leuk uit dat ik er gelijk twee gekocht heb. Als m'n haar even niet lekker zit, of ik weet niet zo goed wat ik ermee moet, headwrapje erin en je hebt een super leuke, kleurrijke accessoire! Ook op vakantie in Griekenland waren ze mijn redding om mijn haar tegen de zon te beschermen. Kortom, super mooi, handig en ik kan met zekerheid zeggen: ze worden met liefde gemaakt! Een echte aanrader dus, ik kan niet meer zonder!!

Nigel Brown beoordeelde op 2019-02-16

Ik speel samen met Gitty in The Lion King. Ze had verteld dat ze headwraps ging maken. Ik wist dat het voor vrouwen was, maar de stoffen die ze liet zien maakte mij zo blij (verschillende formaten en zeer kleurrijk) dat ik de headwrap op en andere manier wilde gebruiken. Ik ben zo blij dat ik één heb kunnen bemachtigen voor komende optredens.