Antilopespoor 212
3605CP Maarssen
0636194312

Geertje Martens beoordeelde op 2017-12-14

Super Leuke, praktische gratis download!

F Weijenburg beoordeelde op 2017-12-11

Snelle levering, keurig geregeld en leuk...een persoonlijk kaartje erbij

Nathalie Metten beoordeelde op 2017-11-30

Snel geleverd. Mooie producten.

Susan van Boxtel beoordeelde op 2017-11-26

Snelle levering met een persoonlijke touch. Mooi bij elkaar gebonden!

Agnes te Wies beoordeelde op 2017-11-05

Helemaal mooi!!

Rohini Ramnandanlal beoordeelde op 2017-10-22

Wat een prachtige spullen en na bestelling al de volgende dag in huis!

Eelke Scholte beoordeelde op 2017-10-10

Helemaal tevreden met mijn bestelling. Keurig netjes bezorgd en alles zag er helemaal uit zoals ik voor ogen had.

Caroline Confurius beoordeelde op 2017-10-10

Leuk boek,netjes verpakt. Ben er heel blij mee. Top.

Marjan Simons beoordeelde op 2017-09-13

Superleuke screensaver!!!! Zowel de witte als de zwarte versie!!!

Reactie van Hebbers:
Dankje Marjan. Veel plezier met je screensaver. Wat kunnen we doen om volgende keer wel die 5 sterren te verdienen? :)
Liefs Linda

Gerben Broekman beoordeelde op 2017-09-01

Wat een leuke shop vol inspiratie voor jezelf & voor een ander!

Anneke Poot beoordeelde op 2017-08-25

Hele leuke spullen en goede service

Mirjam Doornekamp beoordeelde op 2017-08-24

Snelle en prima levering. Top

Romy Aaij beoordeelde op 2017-08-24

Prima service!

Chantal Van omme beoordeelde op 2017-08-23

Heel tevreden. Snelle levering en mooie producten.
Ook de verpakking geeft net een extraatje met een persoonlijke tekst.
Bedankt!

Ellen Paanakker beoordeelde op 2017-08-23

Snelle service/bezorging, mooi ingepakt en leuke producten!!!

Danielle beoordeelde op 2017-08-13

Gisteren kreeg ik mijn Hebbers-bestelling binnen. De mooie producten zijn netjes verpakt en snel geleverd. Een Hebbers-pakketje is altijd weer een feest om uit te pakken! Je kunt zien dat er veel zorg aan wordt besteed. Ik heb er alleen spijt van dat ik mijn aankoop cadeau heb gegeven. De volgende bestelling staat daarom al klaar!

Linda beoordeelde op 2017-08-13

Voor vrienden heb ik in deze webshop al vele leuke, hippe en betaalbare cadeautjes gescoord. En voor mijzelf koop ik af en toe ook wat, zoals kaarten zodat je altijd iets in huis hebt als je iemand iets wilt sturen. Super goede service en snelle levering. Absoluut aan te bevelen!

Chantal beoordeelde op 2017-08-10

Snel geleverd, super leuk verpakt en mooie kwaliteit! Nog steeds bij de momentkaartjes zowel baby als peuter.

Ilona beoordeelde op 2017-08-09

Ik heb eerder bij Hebbers besteld en ben altijd zo blij met het pakketje dat ik binnen krijg! Mooi en goed verpakt en een leuk persoonlijk kaartje erbij.

Sandra van Luinen beoordeelde op 2017-08-09

Ik ben heel blij met de inspiratiekaartjes van Hebbers. Ze zijn mooi vormgegeven en staan super in mijn praktijk. Elke maand een nieuwe kaart met een nieuwe quote. Daarnaast heb ik de klemborden besteld, die ik veel gebruik. Het bestellen gaat heel soepel en ik had het snel binnen. Het pakketje was super verzorgd. Het was een feestje om uit te pakken. Daar was écht aandacht aan besteed (in Hebberst-stijl)! Heel goed.