Antilopespoor 212
3605CP Maarssen
0636194312

Melinda Thomas beoordeelde op 2018-09-15

M. Bolster beoordeelde op 2018-09-09

Leuke kaarten en snel geleverd!

Jochiena Sikkema beoordeelde op 2018-09-06

Ik ben heel tevreden. Bestelling snel in huis en leuk verpakt!

Jeanet Heres beoordeelde op 2018-09-02

Hella Huberts beoordeelde op 2018-08-31

Corine Kleefsman beoordeelde op 2018-08-27

Femke beoordeelde op 2018-08-25

Snelle levering. Leuke blocnotes. Jammer dat 2 stuks niet helemaal netjes waren.

Reactie van Hebbers:
Bedankt voor je beoordeling Femke. Het best is als je bestelling niet helemaal naar wens is, mij even een mailtje stuurt met foto's naar info@hebbers.nl. Ik los het graag voor je op :)

Gerda te Roller beoordeelde op 2018-08-25

Tas is gaaf! Blij mee! X

Diana Rietveld beoordeelde op 2018-08-24

Alles keurig netjes, en super schattig ingepakt, en het persoonlijk geschreven kaartje maakt het helemaal af!!🤗

Yvette Bontenbal beoordeelde op 2018-08-18

Vlotte levering en de bestelling voldeed exact aan de verwachting

Emma Edelijn beoordeelde op 2018-08-12

Jolene Meijer beoordeelde op 2018-08-10

G Slettenhaar beoordeelde op 2018-08-08

Danielle Meijer beoordeelde op 2018-08-05

Mooie producten, snelle levering en altijd weer een feest om uit te pakken!

Annet Dijksma beoordeelde op 2018-07-30

Heel tevreden, donderdag ochtend besteld en vrijdag in huis. Ook snelle reactie op vraag via Insta.

Chantalle Nuhn beoordeelde op 2018-07-30

Kathleen beoordeelde op 2018-07-24

Ben heel tevreden was zeer vlug geleverd 👍Heb al reclame gemaakt voor jullie

Reactie van Hebbers:
Dankjewel Kathleen!

Cynthia beoordeelde op 2018-07-24

Anneke x beoordeelde op 2018-07-12

Denise Goudriaan beoordeelde op 2018-07-08

Heel tevreden, netjes verpakt en snel ontvangen.