Antilopespoor 212

Danielle Koudijs beoordeelde op 2018-10-17

Saliha Astitou beoordeelde op 2018-10-14

Nicolle Vlemmix beoordeelde op 2018-10-06

Renske Hobelman beoordeelde op 2018-09-30

Hele gave producten, leuke nieuwe collectie en een snelle levering. Ben er erg blij mee 😁

Greetje Kamminga beoordeelde op 2018-09-30

Samantha de Ruig beoordeelde op 2018-09-27

Snel geleverd en super leuk verpakt!!

Andrea Branderhorst beoordeelde op 2018-09-23

Mooi product, super verpakt!

Melinda Thomas beoordeelde op 2018-09-15

M. Bolster beoordeelde op 2018-09-09

Leuke kaarten en snel geleverd!

Jochiena Sikkema beoordeelde op 2018-09-06

Ik ben heel tevreden. Bestelling snel in huis en leuk verpakt!

Jeanet Heres beoordeelde op 2018-09-02

Hella Huberts beoordeelde op 2018-08-31

Corine Kleefsman beoordeelde op 2018-08-27

Femke beoordeelde op 2018-08-25

Snelle levering. Leuke blocnotes. Jammer dat 2 stuks niet helemaal netjes waren.

Reactie van Hebbers:
Bedankt voor je beoordeling Femke. Het best is als je bestelling niet helemaal naar wens is, mij even een mailtje stuurt met foto's naar info@hebbers.nl. Ik los het graag voor je op :)

Gerda te Roller beoordeelde op 2018-08-25

Tas is gaaf! Blij mee! X

Diana Rietveld beoordeelde op 2018-08-24

Alles keurig netjes, en super schattig ingepakt, en het persoonlijk geschreven kaartje maakt het helemaal af!!🤗