Antilopespoor 212

Danielle Meijer beoordeelde op 2019-04-24

Leonie Wenneker beoordeelde op 2019-04-23

Ince Dekker beoordeelde op 2019-04-19

Ilonka Van der hoeven beoordeelde op 2019-04-14

Leuke producten, je word goed op de hoogte gehouden van de vorderingen van je bestelling en een persoonlijke benadering wat een grote plus is.

yvonne van ginkel beoordeelde op 2019-04-05

Heel tevreden snelle levering gewoon prima

Jill Overgoor beoordeelde op 2019-03-30

Dennis Rijnders beoordeelde op 2019-03-21

Najat Amenkour beoordeelde op 2019-03-14

Marjolein Bolster beoordeelde op 2019-03-10

Weer blij met mijn bestelling! Leuke kaartjes, snel bezorgd, leuk ingepakt en als verrassing een fijn extraatje!

Volandis Cora de Kievid beoordeelde op 2019-03-04

Snelle levering met een leuk persoonlijk kaartje erbij! Bedankt!

Martin Hoeksema beoordeelde op 2019-02-24

romina vos beoordeelde op 2019-02-14

mooie producten, ben gewoon heel blij mee !

Brigitta Schroijen beoordeelde op 2019-02-13

Héél tevreden. Had de bestelling snel in huis.

Heleen van Dijk beoordeelde op 2019-02-10

Nefferth Bernadina beoordeelde op 2019-02-08

Voorzichtig verpakt en leuk bedank kaartje erbij. Blij met mijn note blokken

Esther de Vries beoordeelde op 2019-02-08

snelle levering