Antilopespoor 212
0636194312

Ankie Reinartz beoordeelde op 2019-01-20

Anneke Poot beoordeelde op 2019-01-18

Aniek Pijpelink beoordeelde op 2019-01-06

De bestelling is met zorg ingepakt en snel geleverd. De kwaliteit van de gekochte kaarten is ook prima in orde!

Sasja Stapper beoordeelde op 2019-01-06

Marieke Berendsen beoordeelde op 2018-12-30

Erg tevreden, het pakketje was er direct de volgende dag en was leuk verpakt!

Ingrid Dikken beoordeelde op 2018-12-19

Maartje Geven beoordeelde op 2018-12-07

Maaike Schagen beoordeelde op 2018-11-28

Had de verjaardagskalender heel snel jn huis en het was ook nog eens heel leuk ingepakt! Voorzien van een lief handgeschreven bericht!

A.E. Verbeek beoordeelde op 2018-11-23

Danielle Koudijs beoordeelde op 2018-10-17

Saliha Astitou beoordeelde op 2018-10-14

Nicolle Vlemmix beoordeelde op 2018-10-06

Renske Hobelman beoordeelde op 2018-09-30

Hele gave producten, leuke nieuwe collectie en een snelle levering. Ben er erg blij mee 😁

Greetje Kamminga beoordeelde op 2018-09-30

Samantha de Ruig beoordeelde op 2018-09-27

Snel geleverd en super leuk verpakt!!

Andrea Branderhorst beoordeelde op 2018-09-23

Mooi product, super verpakt!