Antilopespoor 212
3605CP Maarssen
0636194312

Marloes van der Wouden beoordeelde op 2019-07-15

Zeer snelle reactie op vragen en word direct naar een oplossing gezocht. Erg fijn! Ook snel in huis.

BvdS beoordeelde op 2019-07-01

Leuk aanbod, prima service.
Echt een aanrader. Bedankt!

Reactie van Hebbers:
Bedankt voor je beoordeling Bert!
Op de website stond duidelijke vermeld dat we met vakantie waren en wanneer bestellingen weer verzonden werden. Dit is dan ook de reden dat de bestelling wat later kwam. Normaal gesproken verzenden we binnen 48 uur.

Najat Amenkour beoordeelde op 2019-06-30

Danielle Meijer beoordeelde op 2019-04-24

Leonie Wenneker beoordeelde op 2019-04-23

Ince Dekker beoordeelde op 2019-04-19

Ilonka Van der hoeven beoordeelde op 2019-04-14

Leuke producten, je word goed op de hoogte gehouden van de vorderingen van je bestelling en een persoonlijke benadering wat een grote plus is.

yvonne van ginkel beoordeelde op 2019-04-05

Heel tevreden snelle levering gewoon prima

Jill Overgoor beoordeelde op 2019-03-30

Dennis Rijnders beoordeelde op 2019-03-21

Najat Amenkour beoordeelde op 2019-03-14

Marjolein Bolster beoordeelde op 2019-03-10

Weer blij met mijn bestelling! Leuke kaartjes, snel bezorgd, leuk ingepakt en als verrassing een fijn extraatje!

Volandis Cora de Kievid beoordeelde op 2019-03-04

Snelle levering met een leuk persoonlijk kaartje erbij! Bedankt!

Martin Hoeksema beoordeelde op 2019-02-24

romina vos beoordeelde op 2019-02-14

mooie producten, ben gewoon heel blij mee !

Reactie van Hebbers:
Dankjewel Romina. Hoe kunnen we volgende keer de 5 sterren halen?

Brigitta Schroijen beoordeelde op 2019-02-13

Héél tevreden. Had de bestelling snel in huis.

Reactie van Hebbers:
Dankjewel Brigitta. Hoe kunnen we volgende keer de 5 sterren halen?