Antilopespoor 212
3605CP Maarssen
0636194312

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

Danielle beoordeelde op 2017-08-13

Gisteren kreeg ik mijn Hebbers-bestelling binnen. De mooie producten zijn netjes verpakt en snel geleverd. Een Hebbers-pakketje is altijd weer een feest om uit te pakken! Je kunt zien dat er veel zorg aan wordt besteed. Ik heb er alleen spijt van dat ik mijn aankoop cadeau heb gegeven. De volgende bestelling staat daarom al klaar!

Linda beoordeelde op 2017-08-13

Voor vrienden heb ik in deze webshop al vele leuke, hippe en betaalbare cadeautjes gescoord. En voor mijzelf koop ik af en toe ook wat, zoals kaarten zodat je altijd iets in huis hebt als je iemand iets wilt sturen. Super goede service en snelle levering. Absoluut aan te bevelen!

Chantal beoordeelde op 2017-08-10

Snel geleverd, super leuk verpakt en mooie kwaliteit! Nog steeds bij de momentkaartjes zowel baby als peuter.

Ilona beoordeelde op 2017-08-09

Ik heb eerder bij Hebbers besteld en ben altijd zo blij met het pakketje dat ik binnen krijg! Mooi en goed verpakt en een leuk persoonlijk kaartje erbij.

Sandra van Luinen beoordeelde op 2017-08-09

Ik ben heel blij met de inspiratiekaartjes van Hebbers. Ze zijn mooi vormgegeven en staan super in mijn praktijk. Elke maand een nieuwe kaart met een nieuwe quote. Daarnaast heb ik de klemborden besteld, die ik veel gebruik. Het bestellen gaat heel soepel en ik had het snel binnen. Het pakketje was super verzorgd. Het was een feestje om uit te pakken. Daar was écht aandacht aan besteed (in Hebberst-stijl)! Heel goed.

Desiree beoordeelde op 2017-08-09

De bestelling die ik geplaatst had, ben ik bij Linda gaan ophalen. De afspraak was snel gemaakt en de bestelling stond netjes klaar. Leuk dat er een handgeschreven kaartje bij zat. Maakt het extra persoonlijk.

Rosa blomsma beoordeelde op 2017-08-08

Geweldige webshop met heel veel leuke items! Leuk voor jezelf, voor je kleintje en super leuke dingen om als cadeautje te geven. Ook fijn is hun snelle levering. Ik bestel snel weer wat leuks!

Laura beoordeelde op 2017-08-08

Wat een leuke site! Prachtige kaartjes en een zeer goede verzending! Ik kom zeker terug :)

Tess beoordeelde op 2017-08-08

De goodies van Hebbers zijn een plezier om te geven aan - of te versturen naar - vrienden, of om gewoon zelf te houden! Ben dol op de leuke kaartjes, fan van de notitieblokken en mijn Pretty Things tas reist bijna overal mee naartoe. Alles is van topkwaliteit, verzending is snel en de service is uitmuntend. Vaste en tevreden klant :)

Annemiek beoordeelde op 2017-08-08

Heerlijk om post te ontvangen van Hebbers. Wat een cadeautje om uit te pakken! Ik bestel regelmatig nieuwe dingen waaronder veel kaarten. Hebbers heeft leuke unieke kaarten voor eigenlijk alle gelegenheden. Ook ben ik onwijs blij met de Hebbers tas die na veel gebruiken (bijna elke dag) nog steeds goed is!