Antilopespoor 212

Stichting Travers M. Wijma - kpl 0010 beoordeelde op 2019-09-16

Jonneke van de Craats - van der Beek beoordeelde op 2019-09-07

Ingrid Dikken beoordeelde op 2019-09-05

Anoniem beoordeelde op 2019-08-29

Mooi product. En fijn geholpen bij een vraag.

Joyce Paulis beoordeelde op 2019-08-27

Snelle levering, goed verpakt met een lieve persoonlijke boodschap en een leuke attentie. Erg leuk!

Renske van de Ven beoordeelde op 2019-08-25

Renske Hobelman beoordeelde op 2019-08-25

Jenna Bloemheuvel beoordeelde op 2019-08-18

Wietske Siemensma beoordeelde op 2019-08-17

Wenda Hobelman beoordeelde op 2019-08-14

Lisette De Brouwer beoordeelde op 2019-08-11

Heel tevreden, snelle levering, mooi verpakt, vragen werden online direct beantwoord, mooie producten.

Laura Cauwenberghs beoordeelde op 2019-08-09

Heel tevreden, super snelle levering!

Femke Sikkerle beoordeelde op 2019-08-07

Marloes van der Wouden beoordeelde op 2019-07-15

Zeer snelle reactie op vragen en word direct naar een oplossing gezocht. Erg fijn! Ook snel in huis.

BvdS beoordeelde op 2019-07-01

Leuk aanbod, prima service.
Echt een aanrader. Bedankt!

Reactie van Hebbers:
Bedankt voor je beoordeling Bert!
Op de website stond duidelijke vermeld dat we met vakantie waren en wanneer bestellingen weer verzonden werden. Dit is dan ook de reden dat de bestelling wat later kwam. Normaal gesproken verzenden we binnen 48 uur.

Najat Amenkour beoordeelde op 2019-06-30

Michelle Buursema beoordeelde op 2019-05-04