burgermeester van meursstraat 7
06 2235 6641

Gerline Van Ginkel beoordeelde op 2019-09-11

Netjes en vlug geleverd

Marlies Oostendorp beoordeelde op 2019-09-07

Goede service, snel verstuurd. 1 artikel dat ik besteld had was er niet in de juiste maat, maar toen het er alsnog was werd het snel en kosteloos nagezonden. Leuke collectie ook, ik kom vast nog eens terug

Luna Rijke beoordeelde op 2019-09-04

Super service zeer klant gericht snelle levering en een super mooie haar knip gematcht bij je bestelling erbij. Ik zeg GA ZO DOOR!!!

Ashley De Vreugd beoordeelde op 2019-04-15

Super tevreden

M Loots beoordeelde op 2019-04-14

Fijne service! Alles netjes afgehandeld.

Annemieke Neele beoordeelde op 2019-04-14

Tevreden, klacht over kleding merk werd super goed opgelost en goed bereikbaar

P Van de Sande beoordeelde op 2019-04-14

Goede communicatie

Kati beoordeelde op 2019-04-14

Snel levering en vriendelijk

H vissers beoordeelde op 2019-04-14

Leuke gratis strikjes en snelle levering.

Mariska Bruins beoordeelde op 2019-04-14

Heel tevreden, netjes verpakt en snel in huis!

Fleur beoordeelde op 2019-02-12

Gistermiddag besteld en vandaag al in huis. Leuk met bijpassend armbandje en strikje van dezelfde stof als het jurkje. Super leuk contact gehad voor de vragen die ik had. Aanrader!!

Anna beoordeelde op 2019-02-04

Snel en netjes

Annemiek van der Blom beoordeelde op 2019-01-14

Hele leuke kleding, super service. Makkelijk met betalen en heel snel ontvangen. Ik koop er zeker nog een keer.

Mariska Lijfering beoordeelde op 2019-01-11

Prina snelle service

K. van Dijk beoordeelde op 2019-01-04

Snelle levering, kleding netjes verpakt en leuk extraatje in de vorm van bijpassende haarstrikjes!

Het sparen van punten voor korting is ook een pluspunt!

Anne Brinkerink beoordeelde op 2018-12-13

Netjes en snel verwerkt en je word via mail up to date gehouden over de status van de besteling

Tamara beoordeelde op 2018-12-08

Meerdere keren iets besteld en altijd keurig op tijd geleverd en zeer bereid om te helpen bij de juiste maatkeuze.