Industrieweg 7
3881 LB Putten

Albert Schraa beoordeelde op 2019-09-14

Snelle levering, goede verpakking.

B Greene beoordeelde op 2019-09-13

Website was easy to use. Had trouble trying to get my cc through. I reached out to HDB and was able to finish transaction. Products came in about a week and very well packed.
Disappointed in DHL as they delivered to wrong house and did not return my reply. Using their pic, i located pkg on a neighbor’s doorstep 2 houses down. I asked to have a signature release-didn’t
happen. For paying $45 for shipping, I would not use them again.

Anoniem beoordeelde op 2019-09-13

Anonymous beoordeelde op 2019-09-13

Anoniem beoordeelde op 2019-09-12

Anoniem beoordeelde op 2019-09-12

Simone beoordeelde op 2019-09-12

Binnen 24 uur bezorgd, mooie kwaliteit!

Anoniem beoordeelde op 2019-09-11

Mirjam van der Elst beoordeelde op 2019-09-11

Erg tevreden. Snelle levering, producten goed ingepakt om beschadigingen te voorkomen. Goede dienstlevering.

Anoniem beoordeelde op 2019-09-11

Viviane beoordeelde op 2019-09-10

Vlotte bestelling. Goed en degelijk verpakt tegen breuken. Vlugge levering. Artikelen conform aan de bestelling. Prima service

Danilo. beoordeelde op 2019-09-10

I have only good things to say about the Heinen Delfts Blauw webshop. That's my second buy, I´m from Brazil, and from the order itself to the delivery everything went correct and quickly.

Anonymous beoordeelde op 2019-09-10

Anoniem beoordeelde op 2019-09-09