Aalsmeerderdijk 165
1438AX Oude Meer
KvK 34320169

Elly Bruger beoordeelde op 2019-08-01

Jolande van de Beld beoordeelde op 2019-07-29

Ben héél tevreden over het fantastische garen Nua! Het breit enorm uit, is ongelooflijk zacht en heerlijk om mee te breien. Op de huid voelt het erg aangenaam. Ik kijk uit naar de nieuwe kleuren!

Annie Van Aken beoordeelde op 2019-07-25

Mucho contento! Er zat zelfs een extra tijdschrift in het pakket! Aanrader!

Jennifer Verstraten beoordeelde op 2019-07-24

Omdat mijn order uit Amerika moest komen duurde het langer dan een gewone bestelling. Maar ik werd uitstekend op de hoogte gehouden en mn order werd zeer snel verstuurd en heel netjes verpakt

Christel Smallegange beoordeelde op 2019-07-19

Fantastische service, snelle (voor zover mogelijk bij leveringen vanuit de VS) levering en geweldige producten! Ik ga in de (nabije) toekomst zéker meer bestellen bij Heleen Design!

Jelma Hettema beoordeelde op 2019-05-14

Willy van de Beek-Oldenhof beoordeelde op 2019-04-22

Prima, klein probleempje bij de betaling, lag achteraf aan mijzelf. Keurig en direct opgelost.

Janine Mens beoordeelde op 2019-04-15

De producten zijn makkelijk te vinden. Duidelijke mailtjes na de bestelling

Jolanda Twivey beoordeelde op 2019-04-15

snelle verzending en mooi verpakt

Marion Verbecke beoordeelde op 2019-03-29

Heel vlotte en correcte afhandeling

Bregina Tuinstra beoordeelde op 2019-03-16

Supersnel geleverd!!