Kwartiersedijk 12A
+31650262550

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

9,9

Kimberley beoordeelde op 2019-08-13

Had een Magisch kussen besteld met eigen ontwerp en ben zooo ontzettend blij.
Supersnelle levering en heel vriendelijk contact via de mail. Heel erg bedankt en zeker tot een volgende keer :)

Yvon Goudzwaard beoordeelde op 2019-08-07

Heel tevreden, had per ongeluk twee verkeerde kussens besteld en dit is na een privébericht gestuurd te hebben netjes opgelost!๐Ÿ‘Œ
Een super service en bestelling was snel binnen

Lucy beoordeelde op 2019-08-07

Heb op een zaterdag een bestelling gedaan met het verzoek zo snel als mogelijk was te leveren, dinsdag was het product binnen. Supersnel geleverd en origineel aanbod van gepersonaliseerde cadeaus.

PvS beoordeelde op 2019-08-01

Mooi product, keurig verpakt, snelle levering

J.F. Stolp beoordeelde op 2019-07-27

Heel tevreden. Gisteren besteld vandaag in huis. Op de hoogte gehouden van de verzending.
Snel gecorrigeerd bij printfout. Binnen 1 dag opgelost!

Sandra Verduin beoordeelde op 2019-07-27

Snel geleverd

Leonien bastiaansen beoordeelde op 2019-07-21

Vlotte afhandeling snelle reactie op mail

martine Geelhoed beoordeelde op 2019-07-19

Heel tevreden. Snelle levering en prettige manier van overleggen. Meerdere dingen besteld en altijd goede kwaliteit.

Dirkje Bosscher beoordeelde op 2019-07-19

Mijn bestelling werd heel snel geleverd en zag er prachtig uit!

Jan Plaizier beoordeelde op 2019-07-19

Snelle service, mooie producten.

Edith Brederode beoordeelde op 2019-07-18

Al een paar keer iets besteld en het werd heel snel en super mooi ingepakt thuisbezorgd. dik tevreden!!๐Ÿ‘๐Ÿ™๐Ÿป๐Ÿ€๐ŸŽŠKleindochter helemaal blij met een rugtas met eigen ontwerp van Heleen.๐Ÿ˜‚๐ŸŽŠ๐ŸŽŠ

Ron beoordeelde op 2019-07-18

Super service, mooie producten en super service

Francis Pakkert beoordeelde op 2019-07-18

Heel tevreden met de snelle levering. Dierenpaspoort is prachtig

Reactie van Heleens Creations:
Dank je wel voor je 5 sterren beoordeling. Wij wensen jou heel veel plezier met het huisdieren paspoorthoesje, Groetjes Heleen

Yvonne beoordeelde op 2019-07-18

Ik had een huisdieren paspoort hoesje gewonnen echt super mooi heel blij mee

Ashley beoordeelde op 2019-07-18

Bestellingen zijn snel klaar met prachtige resultaten.