Burgemeester Verstegenstraat 81
1551TC Westzaan
0752022325

6,0

andre janssen beoordeelde op 2019-04-19

ik heb een helm besteld betaald 99.90 op 28 03 bestelling 2255247140 nog niet ontvangen

Reactie van Helmenonlineshop:
Goedemorgen meneer Janssen,

Heeft u naar aanleiding van ons telefonisch contact en onze mailwisseling contact met bol.com België opgenomen?

Uw bestelling is geannuleerd, en uw geld zou teruggestort moeten zijn op uw rekening, tot onze verbazing zien we nu uw negatieve review.

Bol.com verzorgt het terugstorten van uw geld, Daar hebben wij geen invloed op.

Laat weten als u niet verder komt dan nemen wij contact met bol.com op om u te verder te helpen.

Klantenservice | Helmenonlineshop

Prodromos Sporidis beoordeelde op 2019-02-22