overschiestraat 184
1062XK Amsterdam

Melissa Akova beoordeelde op 2018-05-31

Wauw wat een mooi product! Ik gebruik al een tijdje (3 jaar)CBD, eerst begonnen met CBD olie en dan steeds opgebouwd, nu alleen nog maar CBD tinctuur 20%. Ik heb me nog nooit zo goed gevoeld geen last meer van depressie, gewrichten en ik ben Happy ;) dankjewel voor deze geweldige producten! Kwaliteit!!!

aswin beoordeelde op 2018-04-21

Prima site, reageert snel en heeft een super goeie service.

Nathalie beoordeelde op 2018-02-22

Super snelle afhandeling. Zaadjes zijn van goede kwaliteit. Vorig jaar mooie planten mee gehad. Lossen dingen snel op. Reageren snel bij vragen. En zat een leuk extraatje bij mijn bestelling.

Willem A. beoordeelde op 2018-01-15

De zaadjes van Hempire zijn kwalitatief erg goed. Ook mijn vragen werden prima afgehandeld per e-mail.

Anita beoordeelde op 2018-01-14

Geweldige olie van Hempire, heb al een aantal andere producten geprobeerd maar wil niets anders meer dan deze olie. Ik heb hem in verschillen sterktes het is een goede kwaliteit heldere olie en helpt erg goed bij al mijn klachten en problemen. Ook de levering is goed geregeld.

Karin beoordeelde op 2017-12-10

Prima service,snelle levering en een zeer goede olie.
Ik ben zeer tevreden en bestel in het vervolg mijn produkten via Hempire.

Willem Kok beoordeelde op 2017-11-14

Snelle correcte en discrete levering. Kwalitatief hoogwaardige artikelen die ik besteld heb via de uitstekend uitziende en duidelijke webside. Top gewoonšŸ‘

Brian Voss beoordeelde op 2017-08-20

Mooie overzichtelijke website, met goede producten.
Tussen het moment van bestellen en de levering zat 2 dagen.
Verder alles helemaal naar wens

Sylvana beoordeelde op 2017-08-19

Pakketje was discreet verpakt en de bestelde zaden hebben een mooie oogst opgeleverd.

Robert beoordeelde op 2017-08-19

Blue cheese autoflower zaden waren een succes, elk zaadje is uitgekomen na een dag!

Manon beoordeelde op 2017-07-29

Ik ben erg tevreden met mijn Hempire CBD olie, ik ga zeker weer opnieuw bestellen.