Postbus 150
1230AD Loosdrecht

pieter klein beoordeelde op 2018-12-15

niets op aan te merken.

Michel Noorduin beoordeelde op 2018-12-13

Tevreden, makkelijke website en producten 1 dag na bestelling in huis!

Mariët Meijer-Disselhorst beoordeelde op 2018-12-13

Vlotte levering en goede service, helemaal top.

Jan beoordeelde op 2018-12-10

Prima, correct en snel. Vrijdag besteld en zaterdag in de bus.

dennis tijink beoordeelde op 2018-12-09

Bestellen,1 dag leveren.

Chris beoordeelde op 2018-12-09

goed product en snelle levering

Christel Eekels beoordeelde op 2018-12-09

Ik gebruikte eerst 4% maar nu 10 %
Ik merk wel dat me spieren en rug minder pijn doen. Echt een aanrader .

carine de weerdt beoordeelde op 2018-12-09

S Visser beoordeelde op 2018-12-08

Heb het dinsdag besteld en was er woensdag al .

Geert Schoutetens beoordeelde op 2018-12-07

Snelle en verzorgde levering..!!

Jan Holvast beoordeelde op 2018-12-07

Snel en levering zonder problemen

Jolanda Booij beoordeelde op 2018-12-06

Snelle levering en goede kwaliteit van het produkt.

Joop Berg beoordeelde op 2018-12-06

Wederom weer een perfecte levering 3 december besteld dinsdagmiddag opgehaald bij afleveringspunt Post nl Bruna.
Ik heb de regulieren medicijnen zoals TRAMADOL en DICLOFENAC afgebouwd en de CBD 5% langzaam verhoogd naar 2 maal een pipet een uur voor het slapen gaan.Thans geen last meer van pijnscheuten in de benen en geen pijn meer van de aanhechtingen van de pezen aan de botten. Slaap nu beter en langer

sally van duyn beoordeelde op 2018-12-06

lang plezier ervan en niet vies van smaak.

Wilma Ouwerkek beoordeelde op 2018-12-05

De olie is van uitstekende kwaliteit, en een snelle levering wat wil je nog meer?

Benno Mulder beoordeelde op 2018-12-03

Kim Van teeffelen beoordeelde op 2018-12-03

Voel me fitter

G.P. Visser beoordeelde op 2018-12-03

ik heb het nog niet binnen

Hetty van Leeuwen beoordeelde op 2018-12-02

goede service/levering. goed product!

Wlodek Szulc beoordeelde op 2018-12-02

Werk Perfect. Bedankt.