Postbus 150
1230AD Loosdrecht

M.K. van den Oever-Karstens beoordeelde op 2019-07-19

de ene dag besteld, de volgende dag al ontvangen.

j van leeuwaarden beoordeelde op 2019-07-19

ze houden woord aan wat ze beloven

Jolanda Booij beoordeelde op 2019-07-18

Supersnelle levering en kwalitatuef goed produkt

Margriet Strijker beoordeelde op 2019-07-17

Super snelle levering!

Manja Blad beoordeelde op 2019-07-14

Direct de volgende ochtend in huis

tonny stoop beoordeelde op 2019-07-10

Tevreden,in eerste instantie iets mis gegaan met post nl, maar snel opgelost. Vandaag ontvangen

Harmke Borsch beoordeelde op 2019-07-10

Het duurde even tot ik effect merkte, maar ik kan na plm. 14 dagen zeggen dat het wel degelijk effectief is. Ben zeer tevreden.

Thea Ruyterbruyn beoordeelde op 2019-07-08

ik had telefonisch contact...had een vraag die kon men niet beantwoorden. Er zou contact met mij worden opgenomen...in no time kreeg ik een mail....met antwoord! Dezelfde dag een bestelling gedaan,volgende dag in huis!!! TOP!!!

Wouter Cortlever beoordeelde op 2019-07-07

Snelle leveringšŸ‘

TG IJssels beoordeelde op 2019-07-07

Keurig verpakt met duidelijke afleveringbon.
En snel geleverd.

Marcia De Backer beoordeelde op 2019-07-06

super snel

Stefaan Andre beoordeelde op 2019-07-06

Goed

Hans Van Riet beoordeelde op 2019-07-05

Snel geleverd, conform afspraak

margriet berndsen beoordeelde op 2019-07-03

zondag besteld woensdag in huis

Jurgen Lobbers beoordeelde op 2019-07-01

Uitstekende service en redelijke prijs.

Guy De Gryse beoordeelde op 2019-07-01

Top +++++

Liliane Maes beoordeelde op 2019-06-30

De dag na mijn bestelling product al ontvangen, van een service gesproken