Postbus 150
1230AD Loosdrecht

Joris Van Hoeck beoordeelde op 2019-02-14

Snelle en correcte afhandeling en levering

stefan horemans beoordeelde op 2019-02-14

zeer snel en correct geleverd

PATRICK VISSER beoordeelde op 2019-02-11

Na bestelling volgende dag afhalen prima!

Jolanda de Ruiter beoordeelde op 2019-02-10

Hartelijk dank. De bestelling is goed aangekomen. Ik had nog wel even een vraag over de verpakking. Ik begrijp dat het goed verpakt moet worden maar ik vond de doos te groot en het verpakkingsmateriaal wat er in zat echt niet kunnen ivm het milieu.
Zouden jullie daar over na willen denken? Je hebt mooie stevige kartonnen enveloppen. Die kan zo bij het oud papier of weer her-gebruikt worden:))
Alvast bedankt!

Guy De Gryse beoordeelde op 2019-02-10

Top!

Theo Van de Mosselaer beoordeelde op 2019-02-10

correcte levering binnen de te verwachte tijd

Guido Decaestecker beoordeelde op 2019-02-09

Heel tevreden over de producten en ook over de vlotte levering!

willy vekens beoordeelde op 2019-02-07

Zeer goede producten voor de gezondheid, zoals hennepolie, cbd olie (goed voor mens en dier) chlorella tabletten, uitstekende kwaliteit,
zeker een firma van vertrouwen. Via post Nederland naar Belgie vlotte levering en je bestelling is goed traceerbaar met Track and Trace
code.

Margaret Jurgens beoordeelde op 2019-02-07

D e Hennep olie bevalt prima .Bij de laatste bestelling kreeg Ik er zelfs een flesje CBD olie bij.bedankt!

Adri Suykerbuyk beoordeelde op 2019-02-07

Snelle en correcte levering.

Maria Huyghebaert beoordeelde op 2019-02-07

Snelle levering. Goed dat je ook met overschrijving kunt betalen.

Agnes Michielsen beoordeelde op 2019-02-04

alles volgens afspraak geleverd

Denis Van Hoef beoordeelde op 2019-02-03

Snelle levering, goed product

M.K. van den Oever-Karstens beoordeelde op 2019-02-02

Binnen de tijd die beloofd is bij mij in de brievenbus gekomen. Heel goed en eenvoudig na te gaan wanneer het komt

Saskia Haanraadts beoordeelde op 2019-02-02

Olie is natuurlijk prima. Echter ontving ik gisteren een fles met houdbaarheid voor slechts 2 maanden.
Wil graag de fles omruilen voor een langere einddatum omdat ik er lang mee doe.

Saskia Haanraadts beoordeelde op 2019-02-02

Wil graag de fles omruilen voor een langere einddatum omdat ik er lang mee doe.

Jan Van baal beoordeelde op 2019-02-02

Tevreden

Annita De Vulder beoordeelde op 2019-02-01

Heel tevreden. Dinsdagmiddag bestelt en de woensdagmiddag al aan huis geleverd.

Miranda Van den Bemt beoordeelde op 2019-01-31

De bestelling super snel geleverd , ben tevreden

Chris Pattou beoordeelde op 2019-01-31

Heel tevreden met het product ,zeer vlugge afhandeling van de bestelling ,was dag nadien al geleverd !