Curieweg 25
8013RA Zwolle

8,8

erik soer beoordeelde op 2017-05-30

Prima antwoorden op onze vragen, duidelijke hulp voor onze keuzes.
prima zaak. Nu even wachten op de afhandeling.

Esther beoordeelde op 2017-04-10

Zeer tevreden, correcte snelle afhandeling. Vragen werden duidelijk beantwoord. Ben er heel blij mee met deze service, alleen het bonen pakket paste niet door de brievenbus. Verder zou ik hen zeker aanraden!

P. van der Schoot beoordeelde op 2017-03-14

Onze machine werd vrijdagmorgen geleverd en de bonen kon ik bij de buurvrouw ophalen aan het einde van de middag... vanaf toen waren we verslaafd... haha!
Melk bij moeten halen, waterreservoir en afvalbak al meerdere keren moeten bijvullen en legen en dat in 1 weekend! Kortom, super!

Blij met de keuze voor deze machine, een Jura E60 in een mooie zwarte afwerking. Deze machine is eenvoudig in gebruik, maar met goed instellen veel mogelijk. Zelfs onze favoriet espresso macchiato, maken we nu met gemak.

De bonen die wij gekozen hebben zijn de Sulawesi Kalosi, nu is dat natuurlijk voor iedereen verschillend, maar wij vinden de koffie met deze bonen heel erg lekker.

We vonden het alleen vreemd dat de bonen bij de buurvrouw lagen ondanks dat ze in een envelop zaten die door de brievenbus kon, zelf nog geprobeerd namelijk. Klein aandachtspuntje waar de Heren aandacht aan gaan geven. Dank je wel voor het snelle schakelen en afhandelen!

P. van Dijk beoordeelde op 2016-06-20

Ik ben zeer te spreken over dé Heren. Heb na lang zoeken mijn JURA hier aangeschaft omdat voornamelijk het concept mij aansprak. Daarnaast heb ik zowel telefonisch als per mail keurig advies mogen ontvangen. En daarom geniet ik nu van de machine die bij mij past, namelijk de JURA E6 i.c.m. de EARTH koffiebonen. Zowel de machine als de bonen raad ik enorm aan. Een SUPER combinatie. Iedereen die bij mij op visite komt is enthousiast en raad ik de Heren van de Koffie aan. Keep it up heren!

Johan beoordeelde op 2016-03-23

Wilde een apparaat bestellen in combinatie met abonnement, deze kwam niet in winkelwagen, geen reactie op mijn mail, waardeloos bedrijf als je t mij vraagt. proeftijd fail wat mij betreft.

Reactie van Heren van de Koffie:
Goedemorgen Johan, helaas hebben wij nog niets van je vernomen. Bel ons even of laat je gegevens achter zodat wij jou terug kunnen bellen. We bieden je graag een passende koffiemachine aan in abonnementsvorm.
2016