Nijverheidstraat 31A
1135GE Edam

Remco van Oosterhout beoordeelde op 2019-05-22

Super snel geleverd.. en wat extra's

Chris Van Walle beoordeelde op 2019-05-16

De filament is van de beste kwaliteit, ik heb enkel bezwaar tegen de hoge verzendkosten, wordt verstuurd met DHL, maar wordt gebracht door de onbetrouwbare en veel goedkopere Bpost. Met Bpost is het iedere keer een gokspel, komt het aan, of zijn ze voor de zoveelste keren het pakje kwijt.

Reactie van Hestay.nl:
Beste Chris,

Bedankt voor de review. Wij hebben het pakket via de DHL verstuurd. Deze hebben jouw pakket in Belgie overgedragen naar de BPost. Wij gaan hier zeker wat mee doen! De volgende keer versturen wij naar Belgie met DPD om zo nog beter te kunnen leveren.

Groet,
Team Hestay.nl

Frans van Empel beoordeelde op 2019-05-12

Een prima produkt en ook deze kleine order werd snel geleverd.

Ramon beoordeelde op 2019-05-09

Op de site staat dat verzending gratis is, dat is dus niet zo.
Alleen bij een bestelling van boven 70 euro is dit gratis.
Onder een bestelling van 70 euro, is dit 3.95 euro.
Bij mijn bestelling van ongeveer 18 euro moest ik 5.25 euro verzendkosten betalen.
Na telefonisch contact, werd mij verteld dat ik het verkeerd interpreteer dat verzendkosten gratis zijn. Terwijl er letterlijk staat dat dit gratis is. En dat de verzendkosten boven 60 euro gratis is. Op de site staat 70 euro, klopt dus ook niet.
Wat betreft de verzendkosten van 5.25 euro die je dan moet betalen, die 3.95 horen te zijn, krijg je als antwoord van Hestay, "WAT WILT U NOU EIGENLIJK DAN"?
Mijn antwoord was hier op, "prima, dan bestel ik wel ergens anders".
Niet erg vriendelijk. Jammer.

Edwin Ooms beoordeelde op 2019-05-04

Naast een ruime aanbod van artikelen op de site.
Snelle reactie per e-mail en verzending.
Daarnaast zitten er nog zeer nuttige sample's bij.
Kort om een zeer prettige ervaring

Jerry Meek beoordeelde op 2019-03-30

Ik heb een LJ12A3-4-Z/BX proximity sensor besteld.
Is geleverd met 1 moer, i.p.v. 2 moeren en is daardoor niet te monteren.
De sensor heeft een hele fijne schroefdraad.
Gelukkig had ik, na lang zoeken, nog ergens een passende moer kunnen vinden.
Degene die de sensor heeft verpakt, moet m.i. hebben kunnen zien dat er een moer te weinig was.
Vandaar een dikke onvoldoende!
Antwoord van Hestay:
Bedankt voor het delen van je ervaring! Zoals beloofd ontvang je een kortingscode: REVIEW2018!
De bovenstaande kortingscode geeft recht op 5,- euro korting op het gehele assortiment en is geldig tot 1 januari 2019. Dit bij een minimale bestelwaarde van €45,- euro.

Mijn reactie hierop: Belachelijk de bestelwaarde voorwaarde. Maar dit is toch niet van belang, want het geldt voor een bestelling voor 1 januari 2019.
Tenslotte graag mij uit de klantenbestand van Hestay verwijderen.

Reactie van Hestay.nl:
Beste,

Bedankt voor uw reactie.
Allereerst vervelend om te horen dat u een moertje mist. Dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Een standaard m6 moertje is afdoende.

Een antwoord hebben wij niet gegeven op u review van het moertje. Wij zijn immers op zondag gesloten. De kortingscode voor een review wordt altijd automatisch verstuurd met een bedankt email als er een review wordt gegeven. Dit is dan ook geen inhoudelijke reactie op de inhoud van de aanmelding.

Excuses voor de verwarring.

Wij waren benieuwd waarom u geen contact met ons had gezocht voor het aanmelden van het probleem. Een telefoontje, email of chat is voldoende. U neemt de tijd voor een uitgebreide review zonder contact op te nemen om het probleem daadwerkelijk ook opgelost te krijgen.

Klantenservice, nazorg en garantie is niet aan de orde geweest. Dit omdat er geen contact met ons is opgenomen. Dit is in uw geval onmogelijk om te bieden en/of uw probleem op te lossen.

Wij gaan voor 100% tevredenheid.
Hoe kunnen wij u toch tevreden stellen en het probleem verhelpen. Dit om u zo alsnog tegemoet te kunnen komen in de gegeven maar onbedoelde 3D print stress.

Groet,
Team Hestay.nl

Guy Janssen beoordeelde op 2019-03-23

Goede service met telefoontje zodat ik weet dat de vervoerder net weg is en mijn bestelling (die nog maar net op tijd was) de volgende dag wordt verzonden. Tevens filament monsters aangeboden om te testen!

Rene Marechal beoordeelde op 2019-03-21

Snelle levering. Goede kwaliteit

Remko van Nunspeet beoordeelde op 2019-03-19

Bezorging was snel, de prijs was goed en er zat een gratis petg sample bij in de doos

A.A.M. Donkers beoordeelde op 2019-02-28

dirk woudstra beoordeelde op 2019-02-25

prima

Pieter Buisman beoordeelde op 2019-02-25

duidelijke website , snel gevonden , snelle service.
Topper

Jerry Van Heiningen beoordeelde op 2019-02-24

Deel niet op voorraad en werd een dag later als aangegeven verstuurd

Paul Kolsters beoordeelde op 2019-02-16

Prima geholpen. Bij afwijkende maat

Jelte Klas Wijnja beoordeelde op 2019-02-14

Snelle verzending; volgende dag in huis.
Klantenservice was behulpzaam en vriendelijk.

Filament zelf nog niet getest.

Martijn Decauter beoordeelde op 2019-02-04

Mooie prijzen en snel verzonden!

Jasper Martens beoordeelde op 2019-02-04

snelle levering, onbeschadigt aangekomen.
Alles compleet met een aantal testers bijgeleverd.
Ik ben zeer tevreden over deze bestelling.

R v Leeuwen beoordeelde op 2019-02-02

Snel en een leuk die proef monsters er bij

Rinus Nijsse beoordeelde op 2019-01-28

Snel en goed geleverd

Piebe Bakker beoordeelde op 2019-01-28

Snelle afhandeling. Product (3Dlac) werkt goed.