Nijverheidstraat 31A
1135GE Edam

Paul Kolsters beoordeelde op 2019-02-16

Prima geholpen. Bij afwijkende maat

Jelte Klas Wijnja beoordeelde op 2019-02-14

Snelle verzending; volgende dag in huis.
Klantenservice was behulpzaam en vriendelijk.

Filament zelf nog niet getest.

Martijn Decauter beoordeelde op 2019-02-04

Mooie prijzen en snel verzonden!

Jasper Martens beoordeelde op 2019-02-04

snelle levering, onbeschadigt aangekomen.
Alles compleet met een aantal testers bijgeleverd.
Ik ben zeer tevreden over deze bestelling.

R v Leeuwen beoordeelde op 2019-02-02

Snel en een leuk die proef monsters er bij

Rinus Nijsse beoordeelde op 2019-01-28

Snel en goed geleverd

Piebe Bakker beoordeelde op 2019-01-28

Snelle afhandeling. Product (3Dlac) werkt goed.

Thierry De Coninck beoordeelde op 2019-01-25

Alles in orde

Andre Visser beoordeelde op 2019-01-16

Goede service en producten.

Sylvester Van veldhuijsen beoordeelde op 2018-12-31

Het product netjes via ideal betaald. Helaas het pakket na 9 dagen nog niet ontvangen. Het pakket staat al 4 dagen bij dhl in dezelfde status. Het valt mij op dat een snelle levering bij dhl niet mogelijk is. Dit heb ik ervaren uit meerdere bestelling via dhl. Ik hoop dat ze in 2019 een snellere levering gaan creëren en het trace systeem duidelijk up too date houden. Hestay.nl is een site waar je veel kunt vinden voor een nette prijs/kwaliteit verhouding. Betaling en bevestiging werkt snel en goed.

Robin van Wijk beoordeelde op 2018-11-24

Goede duidelijke website, snelle levering en snelle reactie van klantenservice bij problemen.

Robin van Wijk beoordeelde op 2018-11-18

Snelle levering en goede producten. De site is eenvoudig en overzichtelijk en er staan goede tips op!

H.N. van Roon beoordeelde op 2018-11-08

Flexibel filament besteld en een fles kapton-+ spray.
De kapton spray houd het flexibel filament keurig op zijn plek. Andere filament soorten moet ik nog proberen. Het flexibel filament heb ik nu voor de eerste keer geprobeerd en ik ben helemaal om. Het is mijn filament geworden waar ik nog heel veel mee zal gaan printen. Het geeft mooie gladde prints. Ik gebruik het op mijn Tevo Tornado in standaard uitvoering. Geen enkel probleem ondervonden.
Temperatuur nozzle/bed 230 / 90, ventilator eerst paar lagen uit dan 25%. Intrekafstand 5 mm, intreksneldheid 40 mm/s, printsnelheid 25 mm/s. Hogere snelheden moet ik nog uitproberen. Wel heb ik de tip van Hestay opgevolgd om de teflon tube goed ver in de extruder te duwen zodat het na het tandwiel gelijk de buis in gaat, dat omdat het filament zacht is.

sectie informatica beoordeelde op 2018-11-08

Een beschadigde levering gehad, schuld van de vervoerder, desondanks nam Hestay de volledige verantwoordelijkheid. Vlotte reactie, zeer correcte afhandeling. Prima producten ook.

robert knooren beoordeelde op 2018-11-05

Snelle levering , hebben netjes gebeld toen iets niet duidelijk was!!
Zeer tevreden

Reactie van Hestay.nl:
Beste Robert,

Veel print plezier met je LCD Scherm!

jeroen van beek beoordeelde op 2018-10-11

Snelle service, lage verzendkosten!

Reactie van Hestay.nl:
Beste Jeroen,

Bedankt voor je positieve reactie :) !!

Team Hestay.nl

niels van huisstede beoordeelde op 2018-09-24

Beste filament die ik tot nu toe gekocht hebt. Ik heb het filament afgehaald bij Hestay, Ze hebben een mooi magazijn en heel klantvriendelijk een aanrader als je in de buurt woont. Ze hebben echt verstand van de artikelen die zij verkopen! Aan mij hebben ze een nieuwe vaste klant.

Martijn ten Hoor beoordeelde op 2018-04-09

Goeie snelle levering, top product.

Vesa Takomo beoordeelde op 2018-04-03

No complaints. These guys handle things great. Thanks for super easy addition to my order after I checked out. Great & Fast service :)

Martijn Cuyvers beoordeelde op 2018-04-03

Snelle levering, duidelijke beschrijving bij producten en doeltreffende informatie op de website! Top!