Nijverheidstraat 31A
1135GE Edam

Jerry Meek beoordeelde op 2019-03-30

Ik heb een LJ12A3-4-Z/BX proximity sensor besteld.
Is geleverd met 1 moer, i.p.v. 2 moeren en is daardoor niet te monteren.
De sensor heeft een hele fijne schroefdraad.
Gelukkig had ik, na lang zoeken, nog ergens een passende moer kunnen vinden.
Degene die de sensor heeft verpakt, moet m.i. hebben kunnen zien dat er een moer te weinig was.
Vandaar een dikke onvoldoende!
Antwoord van Hestay:
Bedankt voor het delen van je ervaring! Zoals beloofd ontvang je een kortingscode: REVIEW2018!
De bovenstaande kortingscode geeft recht op 5,- euro korting op het gehele assortiment en is geldig tot 1 januari 2019. Dit bij een minimale bestelwaarde van €45,- euro.

Mijn reactie hierop: Belachelijk de bestelwaarde voorwaarde. Maar dit is toch niet van belang, want het geldt voor een bestelling voor 1 januari 2019.
Tenslotte graag mij uit de klantenbestand van Hestay verwijderen.

Reactie van Hestay.nl:
Beste,

Bedankt voor uw reactie.
Allereerst vervelend om te horen dat u een moertje mist. Dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Een standaard m6 moertje is afdoende.

Een antwoord hebben wij niet gegeven op u review van het moertje. Wij zijn immers op zondag gesloten. De kortingscode voor een review wordt altijd automatisch verstuurd met een bedankt email als er een review wordt gegeven. Dit is dan ook geen inhoudelijke reactie op de inhoud van de aanmelding.

Excuses voor de verwarring.

Wij waren benieuwd waarom u geen contact met ons had gezocht voor het aanmelden van het probleem. Een telefoontje, email of chat is voldoende. U neemt de tijd voor een uitgebreide review zonder contact op te nemen om het probleem daadwerkelijk ook opgelost te krijgen.

Klantenservice, nazorg en garantie is niet aan de orde geweest. Dit omdat er geen contact met ons is opgenomen. Dit is in uw geval onmogelijk om te bieden en/of uw probleem op te lossen.

Wij gaan voor 100% tevredenheid.
Hoe kunnen wij u toch tevreden stellen en het probleem verhelpen. Dit om u zo alsnog tegemoet te kunnen komen in de gegeven maar onbedoelde 3D print stress.

Groet,
Team Hestay.nl

Guy Janssen beoordeelde op 2019-03-23

Goede service met telefoontje zodat ik weet dat de vervoerder net weg is en mijn bestelling (die nog maar net op tijd was) de volgende dag wordt verzonden. Tevens filament monsters aangeboden om te testen!

Rene Marechal beoordeelde op 2019-03-21

Snelle levering. Goede kwaliteit

Remko van Nunspeet beoordeelde op 2019-03-19

Bezorging was snel, de prijs was goed en er zat een gratis petg sample bij in de doos

A.A.M. Donkers beoordeelde op 2019-02-28

dirk woudstra beoordeelde op 2019-02-25

prima

Pieter Buisman beoordeelde op 2019-02-25

duidelijke website , snel gevonden , snelle service.
Topper

Jerry Van Heiningen beoordeelde op 2019-02-24

Deel niet op voorraad en werd een dag later als aangegeven verstuurd

Paul Kolsters beoordeelde op 2019-02-16

Prima geholpen. Bij afwijkende maat

Jelte Klas Wijnja beoordeelde op 2019-02-14

Snelle verzending; volgende dag in huis.
Klantenservice was behulpzaam en vriendelijk.

Filament zelf nog niet getest.

Martijn Decauter beoordeelde op 2019-02-04

Mooie prijzen en snel verzonden!

Jasper Martens beoordeelde op 2019-02-04

snelle levering, onbeschadigt aangekomen.
Alles compleet met een aantal testers bijgeleverd.
Ik ben zeer tevreden over deze bestelling.

R v Leeuwen beoordeelde op 2019-02-02

Snel en een leuk die proef monsters er bij

Rinus Nijsse beoordeelde op 2019-01-28

Snel en goed geleverd

Piebe Bakker beoordeelde op 2019-01-28

Snelle afhandeling. Product (3Dlac) werkt goed.

Thierry De Coninck beoordeelde op 2019-01-25

Alles in orde

Andre Visser beoordeelde op 2019-01-16

Goede service en producten.

Sylvester Van veldhuijsen beoordeelde op 2018-12-31

Het product netjes via ideal betaald. Helaas het pakket na 9 dagen nog niet ontvangen. Het pakket staat al 4 dagen bij dhl in dezelfde status. Het valt mij op dat een snelle levering bij dhl niet mogelijk is. Dit heb ik ervaren uit meerdere bestelling via dhl. Ik hoop dat ze in 2019 een snellere levering gaan creëren en het trace systeem duidelijk up too date houden. Hestay.nl is een site waar je veel kunt vinden voor een nette prijs/kwaliteit verhouding. Betaling en bevestiging werkt snel en goed.

Robin van Wijk beoordeelde op 2018-11-24

Goede duidelijke website, snelle levering en snelle reactie van klantenservice bij problemen.

Robin van Wijk beoordeelde op 2018-11-18

Snelle levering en goede producten. De site is eenvoudig en overzichtelijk en er staan goede tips op!