Gijselsweer 17
4942AH Raamsdonksveer

Danielle Weijers beoordeelde op 2019-06-20

heineken klompen besteld, snelle levering en practige klompen!

Diana bos bos beoordeelde op 2019-06-19

Super service en echt mooie klompen

danny smits beoordeelde op 2019-05-28

Zeer nette klompen

Geert Richter beoordeelde op 2019-05-23

Erg goed dat ook whatsapp gebruikt kan worden bij Het Kloempke.

Wilma Teunissen beoordeelde op 2019-05-21

De houten klompen werden op tijd bezorgd en zien er heel netjes uit

Ellen Alards beoordeelde op 2019-02-27

super gemaakt en de levering goed bezorgd en op de afgesproken tijd
zelfs eerder als de bedoeling

Bram van Langeraad beoordeelde op 2019-01-24

De beschilderde Klompen zijn boven verwachting. Nu wachten op de nieuwe Red Bull F1 kleuren / design en dan kijken of Het Kloempke hetzelfde design op een paar klompen kan zetten :-)

Francois van Balkom beoordeelde op 2019-01-21

Super service