Dorpsstraat 8a
4271 AC Dussen

Google Plus/Places - 9,2

Leon Verweij beoordeelde op 2019-06-14

Ilse beoordeelde op 2019-06-13

Heel vriendelijke mensen met veel kennis van zaken!

Jurian Sluiman beoordeelde op 2019-06-11

Joep van Beek beoordeelde op 2019-06-09

Er was wat onduidelijkheid bij de bestelling.
Ik werd gebeld voor levering en de onduidelijkheid werd meteen weggenomen.
De kamado is geleverd met een kleine beschadiging de afhandeling nemen ze meteen in behandeling. Zeker hier kopen!

Pim Akkermans beoordeelde op 2019-06-08

Ik ben heel tevreden, ik werd telefonisch goed op de hoogte gehouden i.v.m de vertraagde levering. Bestelling is goed en netjes geleverd, prima service

Wim Decraene beoordeelde op 2019-06-07

Al enkele keer hier gekocht, telkens uitstekende service !

David Dossche beoordeelde op 2019-06-06

John Scherpenzeel beoordeelde op 2019-06-06

Kamadojoe, kolen en onderdelen hier besteld, prima vergelijking en voorlichting.

Teun Schroeder beoordeelde op 2019-06-06

Edward van den Brink beoordeelde op 2019-06-06

Patrick van Meeteren beoordeelde op 2019-06-06

Snelle en correcte levering, heldere site!

Sjoerd Laanstra beoordeelde op 2019-06-06

Claudia Breem-Christiaens beoordeelde op 2019-05-27

Heel tevreden, ook met de goeie adviezen.

Abram Troost beoordeelde op 2019-05-25

Ondanks dat ik te laat bestelde werd mijn zending keurig verpakt de volgende dag geleverd.

Peter Baas beoordeelde op 2019-05-23

Pakket was zeer goed verpakt en vervoerder was op tijd.
Communicatie met winkel was vriendelijk en behulpzaam.
Ook het extraatje werd op prijs gesteld.

Dennis beoordeelde op 2019-05-23

snel, netjes en werd nog even gebeld om een afspraak te maken. super!

Stef beoordeelde op 2019-05-10

Nu inmiddels een jaar geleden mijn KamadoJoe Classic II aangeschaft bij HetLuxeBuitenleven. Wat een genot om op te werken en wat een genot is het als je een bedrijf hebt wat zulke uitstekende service biedt. Ik heb helaas nu een aantal keer contact met ze gehad om onder garantie iets te laten vervangen, een mailtje met een paar foto's is voldoende, daarna nemen ze alles uit handen en zie je de spullen redelijk snel met de post verschijnen. Service staat hoog bij ze in het vaandel en het is echt heel fijn als men niet alleen graag iets verkoopt maar ook nog daarna gewoon echt de moeite neemt om te zorgen dat alles snel word opgelost. Voor mij een dikke 10+, als er ooit nog een kamado bij komt dan weet ik wel waar ik deze ga aanschaffen. Ik raad dan ook alle vrienden en kennissen aan om hun bbq/kamado aan te schaffen bij "HetLuxeBuitenleven".

Sjoerd de Vries beoordeelde op 2017-07-04

Zeer mooi Kamado Joe Classic 2017 model gekocht. Had al eerder goede service ervaring met Erik's winkel. Hij heeft goede kwaliteitsproducten zoals kamado Joe, BGE, Bastard en maakt bbq meubels op maat. De zaak is best luxueus, maar ik kreeg een goede aanbieding met een accessoire erbij, wat me over de streep trok.

Ben erg tevreden over service (levering thuis, opbouwen en instructie!) en bij vragen kan je hem ook SMS'en. Ben zeer tevreden!

Menno beoordeelde op 2017-06-01

Eenvoudig Kamado modellen en merken vergelijken in de winkel. Erik geeft advies vanuit zijn ervaring. Uiteindelijk voor de Kamado Joe Classic 2017 gegaan. Door de populariteit wat vertraging maar inmiddels is de BBQ in volle tevredenheid in gebruik! (Erik heeft zelfs geholpen de tafel + kamado de trap op te tillen en een kleine demo gegeven). Aanrader!