Dorpsstraat 8a
4271 AC Dussen

Google Plus/Places - 9,2

Bouwejan Knot beoordeelde op 2019-07-14

Precies zoals besteld! Duidelijke communicatie.

Chantal Groeneveld beoordeelde op 2019-07-13

Al meerdere keren hier iets besteld. Snelle en nauwkeurige levering van producten.
Helaas ontvingen wij bij de laatste levering een verkeerd product. Juiste verpakking, maar verkeerde inhoud. Heel vervelend! Maar na 1 telefoontje hadden we de volgende dag het juiste product in huis!
Dat vind ik service!

Klaas Koene beoordeelde op 2019-07-09

Keurig contact opgenomen over dag en tijdstip levering. Levering zelf ook op en netjes.

Paul de Koning beoordeelde op 2019-07-07

goede prijs en uitstekende en snelle sevice

J.p. Timmers beoordeelde op 2019-07-03

Marlon Otten beoordeelde op 2019-06-24

Prima service en komen keurig hun afspraken na. Zou er zo weer iets bestellen.

Jack beoordeelde op 2019-06-24

Ik heb een kamado big joe 3 gekocht bij deze winkel via de webshop. Alvorens deze te hebben besteld heb ik telefonisch contact gehad met een medewerkster van dit bedrijf die alle tijd voor mij nam. (Ondanks dat ik best veel vragen had). De manier waarop ik door haar werd geholpen was eigenlijk doorslaggevend hem hier te kopen. Kamado werd keurig op tijd geleverd door een vriendelijke en beleefde medewerker van de winkel. Voor een aandachtspunt aan de kamado en voor nog wat advies heb ik nog een paar keer contact gehad met de medewerkster, die ook nu weer uiterst vriendelijk en behulpzaam was. Ze heeft zeer snel contact gelegd met de fabrikant en ben door haar zeer tevreden geholpen. (Ook door de fabrikant ben ik naar tevredenheid geholpen) Ik kan niet anders zeggen dan dat ik alle keren geholpen ben zoals ik graag geholpen zou willen worden. Verder heb ik er nog een pizza steen gekocht via de webshop. Deze werd keurig op tijd bezorgd en was zorgvuldig verpakt, met tevens tape er om heen met daarop vermeld dat het breekbaar was.

Leon Verweij beoordeelde op 2019-06-14

Ilse beoordeelde op 2019-06-13

Heel vriendelijke mensen met veel kennis van zaken!

Jurian Sluiman beoordeelde op 2019-06-11

Joep van Beek beoordeelde op 2019-06-09

Er was wat onduidelijkheid bij de bestelling.
Ik werd gebeld voor levering en de onduidelijkheid werd meteen weggenomen.
De kamado is geleverd met een kleine beschadiging de afhandeling nemen ze meteen in behandeling. Zeker hier kopen!

Pim Akkermans beoordeelde op 2019-06-08

Ik ben heel tevreden, ik werd telefonisch goed op de hoogte gehouden i.v.m de vertraagde levering. Bestelling is goed en netjes geleverd, prima service

Wim Decraene beoordeelde op 2019-06-07

Al enkele keer hier gekocht, telkens uitstekende service !

David Dossche beoordeelde op 2019-06-06

John Scherpenzeel beoordeelde op 2019-06-06

Kamadojoe, kolen en onderdelen hier besteld, prima vergelijking en voorlichting.

Teun Schroeder beoordeelde op 2019-06-06

Edward van den Brink beoordeelde op 2019-06-06

Patrick van Meeteren beoordeelde op 2019-06-06

Snelle en correcte levering, heldere site!

Sjoerd Laanstra beoordeelde op 2019-06-06

Claudia Breem-Christiaens beoordeelde op 2019-05-27

Heel tevreden, ook met de goeie adviezen.