Emdenweg 1
9723TA Groningen

9,0

-1%

Martin beoordeelde op 2018-09-06

Hetmeubelcentrum.nl spamt mij op diverse mailadressen.
Nog nooit van ze gehoord, dus ga ik een melding aan spamklacht.nl als ze niet kunnen verklarenwaarom ze spammen.
Heb ze gebeld, maar ze willen met niet doorverbinden met directeur / eigenaar.

Beste Martin,

Dank je wel voor je feedback. Positieve berichten zijn natuurlijk altijd leuker maar van negatieve berichten kunnen we natuurlijk meer leren. Zoals eerder ook per email is aangegeven zijn alle email adressen met @[uwdomein].nl verwijdert.

Ook heeft onze directeur gister proberen telefonisch contact op te nemen echter is dit niet gelukt. Daarnaast hebben we in een email ter compensatie en ter excuses u een persoonlijke waardebon gestuurd ter waarde van 50 euro.

We hopen dat we je op deze manier kunnen laten zien dat we ook een fijne winkelervaring kunnen bieden in plaats van de negatiever ervaring die je met ons hebt gehad. Op die manier laten we je graag ervaren dat we meer waard zijn 1 ster die je hier hebt achter gelaten. :)

Suzanne beoordeelde op 2018-06-23

We waren als bedrijf op zoek naar een inrichting die stevig is en tegen een stoot kan. Nou dat hebben we gevonden. Met de hand ontworpen breakroom met toffe design elementen en past perfect in de ruimte! Wij raden iedereen aan eens langs te gaan wat creatieve oplossingen hebben deze gast zeker en ook niet onbelangrijk, betaalbaar! Thnks en binnenkort komen we terug voor de bureaus!

Reactie van Het Meubelcentrum:
Wat ontzettend leuk om te lezen! Bedankt voor dit fijne bericht!

Marjan de Bruijn beoordeelde op 2018-06-23

Wat een top service, koffie bij binnenkost en een 3D tekening gemaakt! Niet pusherig om direct maar te bestellen. "Ga thuis maar even nadenken en voelen of dit is wat past bij u thuis" Waar heb je dat nog? Alles op tijd geleverd en we zijn zeer tevreden!

Reactie van Het Meubelcentrum:
Wat fijn om te horen Marjan! :) Dank je wel voor je bericht!

Jolanda Reurekas beoordeelde op 2017-11-30

Super blij met onze nieuwe op maat gemaakte familie eethoek. Er werd goed met ons meegedacht in wat we graag wouden. Snelle levering en de jongens die het kwamen brengen deden keurig hun werk. Ook al het afval werd keurig meegenomen. Hier komen we zeker vaker!

Familie van kroos beoordeelde op 2017-11-28

We hebben een tafeltje gekocht bij meubelcentrum maar bij transport was deze beschadigd. Wij bellen en geen probleem, tafeltje vervangen zonder gedoe.

M.Jonkink beoordeelde op 2017-10-02

Net een bureau en ladekastje besteld, de maat stond er niet tussen dus toen heb ik de klantenservice een berichtje gestuurd. Was allemaal geen probleem, het is aangepast en we zijn er heel blij mee!

Familie Sminke beoordeelde op 2017-09-26

We zijn heel tevreden! Na het bestellen was de communicatie erg fijn en onze zoon geniet nu van zijn nieuw bureau, kast en bed wat speciaal voor hem ontworpen is!

Stephan Jorritsma beoordeelde op 2017-09-26

We zijn uitstekend geholpen! De klantenservice heeft voor ons een 3D tekening gemaakt van de tafel die we graag wilde hebben. We zijn er heel blij mee.