Het Speelgoedpaleis

Het Speelgoedpaleis

Het Speelgoedpaleis is één van de leukste online speelgoed webwinkels van Nederland. Dit zie je meteen terug in onze webwinkel waar we veel aandacht aan hebben besteed zodat winkelen online steeds leuker wordt. Zo hebben we gezorgd voor een hele mooie productweergave, duidelijke scherpe foto's met mogelijkheid tot vergroten en inzoomen. Een duidelijke en relevante omschrijving. Een mooie verdeling van de catogorieën zodat u makkelijk het gewenste product kan opzoeken of lekker doorheen kunt bladeren. U kunt natuurlijk ook makkelijk zoeken door middel van de zoekfunctie. Ook het bestellen is vrij eenvoudig. Geen onnodige accounts aanmaken en gewoon veilig betalen met ideal.

Het Speelgoedpaleis heeft een heel ruim assortiment aan speelgoed, zodat er voor iedereen en voor elke beurs genoeg te kiezen is. Voor jong en oud. Wij leveren bekende A-merken, aangevuld met zorgvuldig gekozen andere merken. Dit alles natuurlijk voor scherpe prijzen.

Het Speelgoedpaleis heeft service hoog in het vaandel staan. Zo kunt u bij ons terecht met al u vragen, suggesties en opmerkingen middels ons infomailadres of via ons contactformulier. Wenst u een andere betaling, meer informatie of iets anders? Dan zijn wij u graag van dienst.

Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016

Gecontroleerd door ons

Beoordeeld door jou

Onafhankelijk

Bemiddeling bij geschillen

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Het Speelgoedpaleis is opgericht in 2016 door Henk-Jan Groenenberg. Wij hebben ons aangesloten bij Nederlands grootste speelgoedketen. Het voordeel hiervan is dat er veel kennis en ervaring aanwezig is op het gebied van veiligheid, assortiment, inkoop, verzending etc. zodat we onze klanten optimaal kunnen bedienen.
Wij onderscheiden ons van andere webwinkels doordat onze klantenservice 7 dagen per week tot 22:00 bereikbaar is, eventuele klachten razendsnel opgelost worden, winkelwagenkorting geven en zo laag mogelijke prijzen hanteren. Eerlijk ondernemen is ons niet vreemd en de klant staat bij ons centraal.

Wij verwelkomen u graag als klant

Bekijk Manifest