Obrecht 86

9,1

aan de Wiel beoordeelde op 2019-08-21

Bedankt voor alles

Aalbregt beoordeelde op 2019-08-16

Was snel binnen en goed geleverd. Maar het is dat wel zelf per ongeluk de items kapot hadden gemaakt anders hadden we het hele zooitje terug gestuurd. De rest hebben we weg gegooid. Dit is geen kinder speelgoed was veel te makkelijk uit elkaar halen. Snap niet dat dit verkocht word voor kinderen.

Reactie van Het Speelgoedpaleis:
Bedankt voor uw feedback. We wisten niet dat de echo microfoons zo slecht van kwaliteit waren. Ook al kosten ze maar 0,99 cent. We gaan overwegen om ze uit het assortiment te halen. We willen uiteraard wel veilig en degelijk speelgoed verkopen.... p.s. u had ook even een mailtje kunnen sturen zodat we samen een passende oplossing konden vinden.

Luimes beoordeelde op 2019-08-15

Snel antwoord snelle levering

Mathilde beoordeelde op 2019-08-15

Vlug geleverd

Wassink beoordeelde op 2019-08-12

Zoals verwacht. Super!

Geurts van Kessel beoordeelde op 2019-08-08

Bestelbevestiging zat in spam, dus had ik gemist.
Speelgoed was veel kleiner dan ik verwacht had .
Het opblaasbare zwaard was al meteen lek.

Reactie van Het Speelgoedpaleis:
Bedankt voor uw beoordeling. Vreemd genoeg heeft u ons niet op de hoogte gesteld van deze klachten. Dan hadden we deze wellicht op kunnen lossen en/of nieuwe opblaasbare zwaarden kunnen sturen.

Daarom blijven wij er op hameren: Mocht er een probleem zijn, laat het ons weten!

ruijs beoordeelde op 2019-08-07

Tevreden

Van der kroft beoordeelde op 2019-07-31

Zag er goed uit

Schmidt beoordeelde op 2019-07-29

Goed

aan de Wiel beoordeelde op 2019-07-25

Ik vond het een beetje raar dat balonnen van holland niet na wordeen bezorgd

Reactie van Het Speelgoedpaleis:
Bedankt voor uw beoordeling. Wij waren hier niet van op de hoogte, maar gaan het uiteraard oplossen. Wij zullen u persoonlijk/privé benaderen.

Vd Weide beoordeelde op 2019-07-22

Goed en snel geleverd.

Van Herk-Schusler beoordeelde op 2019-07-22

Snel en goed geleverd

Van kuilenburg beoordeelde op 2019-07-22

Na weken zoeken vond ik het knuffeltje van mijn dochter op deze site, de volgende dag had ik het al in huis!

X beoordeelde op 2019-07-22

Supersnelle service

Visser beoordeelde op 2019-07-22

Prima assortiment en scherpe prijzen. 't Was wel een verrassing dat er een minimaal bestel-bedrag van €12,50 was. Overigens wel begrijpelijk gezien de lage prijzen.

Lankamp beoordeelde op 2019-07-20

Snel geleverd, netjes verpakt

van der Plas beoordeelde op 2019-07-19

Hauck eco bolderkar besteld

Wat een aanwinst voor op de camping. Zeer sterk en onze dochter was er blij mee

van de Griek beoordeelde op 2019-07-17

Snelle levering ,goed verpakt en niet duur

Ziabutt beoordeelde op 2019-07-17

Snel geleverd, netjes verpakt