Obrecht 86

9,0

Spaan beoordeelde op 2018-10-13

Zeer tevreden

Miel beoordeelde op 2018-10-13

Hier een tevreden klant! Ze hebben snel geleverd, dus de traktatie van mijn zoon was op tijd af!

Hanszen beoordeelde op 2018-10-06

Snel geleverd. Keurig verzorgd. Top!

Pastoor beoordeelde op 2018-10-06

De artikelen werden de volgende dag al bezorgd, erg snel!
Er zat wel een erg grote doos om voor een paar kleine artikelen, dat leek wat overbodig.

Walhout beoordeelde op 2018-09-27

tevreden. de trein nog niet gebruikt omdat het voor een verjaardag is. dus hopelijk werkt hij goed.

Berkhout beoordeelde op 2018-09-20

Tevreden

Lobs beoordeelde op 2018-09-20

Goed

Vermeulen beoordeelde op 2018-09-16

Ik had een lachzak gekocht. Deze deed het niet. Ik heb een berichtje gestuurd en kreeg dezelfde dag nog antwoord. De dag daarna had ik een nieuwe lachzak in huis die het wel deed. Echt super!

van der Laan beoordeelde op 2018-09-12

Makkelijk besteld en super snel geleverd!

van Lankeren beoordeelde op 2018-09-08

Makkelijke site, snel geregeld en thuis👍🏻

Reactie van Het Speelgoedpaleis:
Bedankt voor uw goede beoordeling.

Mvg, Het Speelgoedpaleis

Levering volgens opgave

Kat beoordeelde op 2018-08-31

Supersnel!

Verberne beoordeelde op 2018-08-31

Snelle en correcte levering!

Jac Hanssen beoordeelde op 2018-08-29

Het ging om een speelgoed vrachtwagen. Vrijdag besteld, dinsdagmorgen in huis. Helaas was de laadbak een beetje gescheurd toen ik hem uit de verpakking nam. Meteen gemeld en er werd een nieuwe opgestuurd, die ik de volgende dag al kreeg aangeleverd. Prima service! De kapotte vrachtwagen kon ik ongefrankeerd terugsturen. Het probleem werd dus zeer snel opgelost!

Nail Coskun beoordeelde op 2018-08-29

Heb nog steeds mijn bestelling niet binnen !😡

Reactie van Het Speelgoedpaleis:
Beste klant,

Het kan altijd een keer gebeuren dar er iets fout gaat met een bestelling. Er bestaat geen webwinkel met een 100% score. Helaas heeft u bij ons geen melding gemaakt dat het pakket niet geleverd was. Wij hebben dit dus ook niet kunnen oplossen omdat we het niet wisten en vinden deze klacht en slechte recensie niet terecht. (inmiddels heeft u het pakket ontvangen) We hopen u toch nog een keer te verwelkomen bij Het Speelgoedpaleis.

Henny IJperen beoordeelde op 2018-08-24

Prima verzorgd en heel snel in huis .

Gina Broks beoordeelde op 2018-08-23

TOPSERVICE!

Mirjam Meeuwessen beoordeelde op 2018-08-23

Binnen 24 uur thuis bezorgd. Erg prettig.