Obrecht 86

9,1

Geilkens beoordeelde op 2019-04-16

super service

Paul beoordeelde op 2019-04-09

Prima, snelle service en heldere communicatie.

voor in 't Holt beoordeelde op 2019-04-09

Goed.

De Graaf beoordeelde op 2019-04-09

Snelle levering, speelgoed is naar wens

mmo beoordeelde op 2019-04-05

Snel geleverd.

Jeroen beoordeelde op 2019-04-04

Prima speelgoedwinkel! Binnen 2 dagen was mijn bestelling binnen. Je kunt weliswaar alleen maar bestellingen plaatsen vanaf €12,50, maar ze geven duidelijk aan waarom dat zo is. En daarentegen zijn hun prijzen beduidend lager dan bij anderen.

van Essen beoordeelde op 2019-04-04

Snel en correct geleverd.

van Dalen beoordeelde op 2019-03-19

Levering was prima en op tijd, maar de MDF "niet storen" bordjes die ik had aangeschaft voor mijn werk, bleken met een sticker beplakt te zijn die er nauwelijks af te halen was. Gevolg: beschadigde bordjes met resten lijm en duidelijk te zien waar de stickers hadden gezeten.

Reactie van Het Speelgoedpaleis:
We snappen dat dit soms vervelend kan zijn. Het komt doordat volgens Europese wetgeving ieder (speelgoed)product voorzien moet zijn van een CE-markering. De CE-markering geeft aan dat het product voldoet aan wettelijke eisen. Onder andere op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu. In de meeste gevallen wordt dit al door de fabrikant verzorgd. Soms kiezen ze er voor om ieder product los in plastic te verpakken waar de CE-markering op bedrukt is. Maar soms kiezen fabrikanten er voor in het kader van duurzaamheid om alleen stickers te gebruiken. Het nadeel is inderdaad dat ze er soms moeilijk vanaf te krijgen zijn.

Krij beoordeelde op 2019-03-18

Tevreden, snel en goedkoop.

De Jong beoordeelde op 2019-03-17

Ben boe te vreden .Mijn kleinzoon is erg blij met zijn brandweer auto .

Vriendelijke groef Tjitske,

Man beoordeelde op 2019-03-15

Goede prijs, snelle levering, product naar verwachting.
Een rekening ipv pakbon in de doos zou nog een welkome toevoeging zijn:)

Veenbrink beoordeelde op 2019-03-15

He3l tevreden, ene dag besteld volgende dag al in huis en goede service.

M Dekker beoordeelde op 2019-03-12

Fijne en persoonlijke service. Er werd meegedacht toen het product niet meer op voorraad was. Heel fijn.

carl beoordeelde op 2019-03-11

op tijd, netjes verpakt

Wortèl beoordeelde op 2019-03-08

Snelle levering. Wel waren de foto's van het speelgoed rooskleurig: in werkelijkheid was het een kwart van de grootte.

Zitter beoordeelde op 2019-03-07

Product volledig volgens verwachting..
Belofte voor 21.00 volgende dag in huis helaas niet nagekomen..
Wel snelle reacties van de verkoper gehad op mails en correct afgehandeld..

De nette en correcte hulp heeft de tegenvaller zeer zeker goed gemaakt, dus zeker aan te bevelen!

Zuidweg beoordeelde op 2019-03-07

Snelle levering en goede service. Top!

van den Berghen beoordeelde op 2019-03-05

Heel tevreden! Duidelijk en snelle levering! Alles was netjes verpakt!

Dirk beoordeelde op 2019-03-04

Goede en snelle levering maar het product viel ons tegen. ( kan gebeuren)
Zeer omslachtige retour procedure
- je moet eerst contact opnemen via email om het te melden
- zelf op de website een formulier zoeken, ouderwets printen en invullen
- retourbetaling pas na 14 dagen ontvangst goederen
- meerdere email adressen die niet allemaal werken, onduidelijk contact
- retourkosten worden niet vergoed.

De levering mag dan goed en snel zijn, de retourprocedure voldoet niet aan de standaard die men in de huidige e-commerce markt mag verwachten

Reactie van Het Speelgoedpaleis:
Bedankt voor uw beoordeling. In principe is retourneren heel eenvoudig. Het printen en invullen van het modelformulier is noodzakelijk omdat wij moeten weten waar de retourzending vandaan komt zodat wij deze op een goede manier kunnen verwerken. Natuurlijk crediteren wij direct het bedrag bij binnenkomst. We zullen de retoursprocedure nog eens onder de loep nemen en zo nodig verbeteren. Bedankt voor uw feedback.

D.K. Danova beoordeelde op 2019-03-02

snel geleverd, product precies zoals beschreven, voor het gekozen product was het voordeliger dan alternatieve websites. voor mn zoontje - een geslaagde traktatie!