Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

Het landhuys.nl

Mira 3D
5505 AR Veldhoven
Dit is geen bezoekadres
040 368 84 95
KvK 65196341

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Het landhuys.nl

Gemiddelde beoordeling

9,0

84 beoordelingen

Beoordeling van klanten

91%

6%

3%

Beoordeling van andere bronnen Aantal beoordelingen Beoordeling
Facebook 9 9,8
2018
Het landhuys.nl

Joke Bron beoordeelde op 2018-09-11

Wel netjes afgeleverd duurde wel lang vond ik en voor die prijs had er ook een binnen kussen bijgeleverd kunnen worden vind ik wel jammer

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Bestelproces

Reactie van Het landhuys.nl:
Beste Joke, Hartelijk dank voor uw feedback. Uw bestelling had inderdaad iets van vertraging, excuses hiervoor nogmaals. Wij zullen uw feedback meenemen ter verbetering van onze service. Fijn om te horen dat u tevreden bent met uw bestelling en onze overige diensten. Fijne dag. Met vriendelijke groet, F. Ljimani
Het landhuys.nl

Saskia beoordeelde op 2018-08-13

Snelle levering en product (tuinstoelen ) overtrof zelfs mijn verwachting.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Bestelproces

Reactie van Het landhuys.nl:
Hoi Saskia, leuk om te horen dat alles naar wens was. Veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Faruk
Het landhuys.nl

Marianne Diris beoordeelde op 2018-07-30


Reactie van Het landhuys.nl:
Beste Marianne, Bedankt voor je feedback. Fijn om te zien dat onze service naar tevredenheid is. Wens u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Faruk
Het landhuys.nl

Nyoka Delsman beoordeelde op 2018-06-28

Snelle levering goed verpakt en gratis goed advies kortom topper.zou zeker weer bij het landhyus kopen.mv gr nyoka

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Bestelproces

Reactie van Het landhuys.nl:
Hallo Nyoka, Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service. Wens u veel plezier met uw aankoop en als er nog vragen zijn horen we het graag. Met vriendelijke groet, Faruk
Het landhuys.nl

KLASKE TER HORST beoordeelde op 2018-06-18


Reactie van Het landhuys.nl:
Hi Klaske,
Bedankt voor je beoordeling. Dit waarderen wij enorm!
Veel plezier met jou aankoop. Groet, Faruk
Het landhuys.nl

Joke Van kleef beoordeelde op 2018-03-29

Na de bestelling hebben wij onze stoelen de volgende dag al geleverd gekregen. Prima,echter er bleken bij 1 stoel 2 stoelpootdopjes te ontbreken. Hierop hebben wij telefonisch geprobeerd contact te krijgen helaas tot op heden niet gelukt ook op de ingesproken voicemail en verstuurde email nog geen reactie gehad op het verzoek de stoeldopjes na te sturen. Verder tevreden over de stoelen. Wij hebben inmiddels de dopjes aangestuurd gekregen en zijn tevreden over de geleverde producten en snelle reactie n.a.v. onze reactie.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Het landhuys.nl:
Beste Joke, Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze producten. Onze excuses voor de vertraagde communicatie, maar belangrijk is dat ons uiterst best u klacht z.s.m mogelijk op te lossen. Wij wensen u veel plezier met u aankoop. Fijne dag. Met vriendelijke groet, Faruk.
Het landhuys.nl

Ying beoordeelde op 2018-03-20

The couch is very good

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Het landhuys.nl:
Dear Ying, Thank you for your feedback! Kind regards, F. Ljimani
Het landhuys.nl

Sjors beoordeelde op 2018-03-19

Had kussens besteld en heb contact gehad dat deze niet meer op voorraad waren, kreeg een alternatief en werd goed geholpen. Nu heb ik de kussens al twee weken thuis en krijg ik ineens drie e-mails over mijn bestelling dat deze is betaald en wordt aangeboden voor verzending. Later weer geannuleerd. Dit klopt niet!!! Wat ook niet klopt is dat ik een bestelling heb gedaan op 16 maart, er zit er nu een te snurken en dat is vast niet diegene waar ik eerder email contact mee heb gehad. Mijn ervaring is er tussenin, eerst goed geholpen maar nu e-mails die niet kloppen. Beetje jammer.


Reactie van Het landhuys.nl:
Beste Sjors,

Allereerst bedankt voor u feedback. Dit is voor ons heel erg belangrijk omdat we graag willen dat onze tevreden zijn met hun shop ervaring bij ons.

Vervelend om te lezen dat u verschillende mails heeft ontvangen waarbij wordt aangegeven dat u order wordt verzonden. Dit kan ik helaas niet terug zien in ons systeem dat deze zijn verzonden. Zou u deze naar ons willen sturen zodat we kunnen zien wat waar deze vandaan komen.

Excuses voor dit ongemak. Fijn om te lezen dat u blij bent met de kussens.

Met vriendelijke groet,

F. Ljimani

Het landhuys.nl

Ying Zheng beoordeelde op 2018-03-16

Het landhuys.nl

G. Krale beoordeelde op 2018-03-13


Reactie van Het landhuys.nl:
Beste G. Krale, Hartelijk dank voor u feedback. Deze is voor ons ontzettend belangrijk. Fijn om te horen dat u tevreden bent met uw bestelling. Wij wensen u veel plezier met uw Barcelona set. Fijne dag. Met vriendelijke groet, Faruk
Het landhuys.nl

Rick Verhoeff beoordeelde op 2018-03-07


Reactie van Het landhuys.nl:
Beste meneer Verhoeff,

Hartelijk dank voor u feedback. Deze waarderen wij zeer. Wij wensen veel plezier met uw aankoop. Fijne dag. Met vriendelijke groet, Faruk Ljimani
Het landhuys.nl

Myriam VAN HOUDENHOVEN beoordeelde op 2018-03-03


Reactie van Het landhuys.nl:
Beste mervrouw

Hartelijk dank voor u feedback. Deze waarderen wij zeer. Wij wensen veel plezier met uw aankoop. Fijne dag. Met vriendelijke groet, Faruk Ljimani
Het landhuys.nl

Wendy Terlouw beoordeelde op 2018-02-10


Reactie van Het landhuys.nl:
Beste Wendy, bedankt voor uw beoordeling. Veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Faruk
Het landhuys.nl

Monique van de Kamp beoordeelde op 2018-02-09

Product was naar tevredenheid! Een stevig stoeltje heel degelijk!
Kleur kwam overeen met de foto.
Levering was snel maar zoals op de site stond kon je aangeven dat het voor 11 uur geleverd zou worden maar dit was niet zo, pas ergens in de middag. Ook werd het via dhl geleverd en was dus een tijdsblok van 8–18 waarin het bezorgt kon worden. Ik zou liever zien dat het via postnl gaat dan heb je kortere tijdsblokken.
De track en trace link kreeg ik pas 4 dagen nadat het stoeltje al bezorgt was, beetje vreemd dus.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Het landhuys.nl:
Beste Monique,
Bedankt voor je feedback. Deze waarderen wij enorm en zullen deze meenemen om onze service nog beter te laten aansluiten bij te wensen van onze klanten. Veel plezier met de Teddy kinderfauteuil. Fijne dag. Met vriendelijke groet, Faruk
Het landhuys.nl

Hennie Vermoen beoordeelde op 2018-02-07


Reactie van Het landhuys.nl:
Beste Hennie, Bedankt voor uw feedback en veel plezier met uw aankoop. Fijne dag. Met vriendelijke groet, Faruk
Het landhuys.nl

Maaike Seip beoordeelde op 2018-01-21

Kwalitatief mooie kussens, goede service en klantvriendelijkheid.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Het landhuys.nl:
Beste Maaike, Bedankt voor je review. Veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Faruk
Het landhuys.nl

jose van der Sanden beoordeelde op 2018-01-17

Ik heb een bestelling gedaan en deze een dag later teruggestuurd, maar na een week heeft men de After Pay betaling nog niet geannuleerd . Ik heb een mail gestuurd met het vriendelijke verzoek om de betaling te annuleren bij After Pay, geen enkele reactie ontvangen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Het landhuys.nl

Tamara de Wit beoordeelde op 2018-01-16

Het landhuys.nl

jolanda Sanders beoordeelde op 2018-01-09

Het landhuys.nl

Katrien Leen beoordeelde op 2018-01-07


Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.