Mira 3D
085 - 888 32 56
KvK 65196341

9,0

Joke Van kleef beoordeelde op 2018-03-29

Na de bestelling hebben wij onze stoelen de volgende dag al geleverd gekregen. Prima,echter er bleken bij 1 stoel 2 stoelpootdopjes te ontbreken. Hierop hebben wij telefonisch geprobeerd contact te krijgen helaas tot op heden niet gelukt ook op de ingesproken voicemail en verstuurde email nog geen reactie gehad op het verzoek de stoeldopjes na te sturen. Verder tevreden over de stoelen. Wij hebben inmiddels de dopjes aangestuurd gekregen en zijn tevreden over de geleverde producten en snelle reactie n.a.v. onze reactie.

Reactie van Het landhuys.nl:
Beste Joke, Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze producten. Onze excuses voor de vertraagde communicatie, maar belangrijk is dat ons uiterst best u klacht z.s.m mogelijk op te lossen. Wij wensen u veel plezier met u aankoop. Fijne dag. Met vriendelijke groet, Faruk.

Ying beoordeelde op 2018-03-20

The couch is very good

Dear Ying, Thank you for your feedback! Kind regards, F. Ljimani

Sjors beoordeelde op 2018-03-19

Had kussens besteld en heb contact gehad dat deze niet meer op voorraad waren, kreeg een alternatief en werd goed geholpen. Nu heb ik de kussens al twee weken thuis en krijg ik ineens drie e-mails over mijn bestelling dat deze is betaald en wordt aangeboden voor verzending. Later weer geannuleerd. Dit klopt niet!!! Wat ook niet klopt is dat ik een bestelling heb gedaan op 16 maart, er zit er nu een te snurken en dat is vast niet diegene waar ik eerder email contact mee heb gehad. Mijn ervaring is er tussenin, eerst goed geholpen maar nu e-mails die niet kloppen. Beetje jammer.

Beste Sjors,

Allereerst bedankt voor u feedback. Dit is voor ons heel erg belangrijk omdat we graag willen dat onze tevreden zijn met hun shop ervaring bij ons.

Vervelend om te lezen dat u verschillende mails heeft ontvangen waarbij wordt aangegeven dat u order wordt verzonden. Dit kan ik helaas niet terug zien in ons systeem dat deze zijn verzonden. Zou u deze naar ons willen sturen zodat we kunnen zien wat waar deze vandaan komen.

Excuses voor dit ongemak. Fijn om te lezen dat u blij bent met de kussens.

F. Ljimani

Monique van de Kamp beoordeelde op 2018-02-09

Product was naar tevredenheid! Een stevig stoeltje heel degelijk!
Kleur kwam overeen met de foto.
Levering was snel maar zoals op de site stond kon je aangeven dat het voor 11 uur geleverd zou worden maar dit was niet zo, pas ergens in de middag. Ook werd het via dhl geleverd en was dus een tijdsblok van 8–18 waarin het bezorgt kon worden. Ik zou liever zien dat het via postnl gaat dan heb je kortere tijdsblokken.
De track en trace link kreeg ik pas 4 dagen nadat het stoeltje al bezorgt was, beetje vreemd dus.

Beste Monique,
Bedankt voor je feedback. Deze waarderen wij enorm en zullen deze meenemen om onze service nog beter te laten aansluiten bij te wensen van onze klanten. Veel plezier met de Teddy kinderfauteuil. Fijne dag. Met vriendelijke groet, Faruk

Maaike Seip beoordeelde op 2018-01-21

Kwalitatief mooie kussens, goede service en klantvriendelijkheid.

Reactie van Het landhuys.nl:
Beste Maaike, Bedankt voor je review. Veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Faruk

jose van der Sanden beoordeelde op 2018-01-17

Ik heb een bestelling gedaan en deze een dag later teruggestuurd, maar na een week heeft men de After Pay betaling nog niet geannuleerd . Ik heb een mail gestuurd met het vriendelijke verzoek om de betaling te annuleren bij After Pay, geen enkele reactie ontvangen.

I Oosterveer beoordeelde op 2018-01-03

ik hoorde niets van mijn bestelling en na wat heen en weer mail ( na een eerste mail van mij) vertelde mij dat de bestelde kinderfauteuil niet in de kleur aanwezig was, en heb ik een andere kleur gekozen. Deze werd wel binnen 1 dag geleverd.
Men had mij hiervan zelf op de hoogte moeten stellen en dat is niet gebeurd.
Ook waren jullie telefonisch niet bereikbaar

Nico de Groot beoordeelde op 2017-10-20

Ik had nog geen ervaring met Landhuys maar is goed bevallen.
Een opmerking : de stoelen aflevering duurde 2 weken en niet zoals op de site een of 2 dagen

Riet beoordeelde op 2017-10-20

Bestelling bleek niet verzonden te zijn. Na e-mailbericht mijnerzijds is de bestelling alsnog uitgevoerd.

Jean-Paul Ramaekers beoordeelde op 2017-08-06

Zoals mijn beoordeling reeds aangeeft, uitstekend!
Zeer tevreden ben ik met mijn bestelde sierkussens, top kwaliteit en zeer snel in huis (volgende dag). Dit is zeker niet mijn laatste bestelling geweest via landhuys.
Ga zo door en ik zal uw webwinkel aanbevelen aan mijn vrienden en kennissen.

Reactie van Het landhuys.nl:
Beste Jean-Paul, Bedankt voor je mooie review. Daar doen we het voor. We zijn blij om te horen dat de sierkussens van Raaf je goed bevallen. Fijne dag. Met vriendelijke groet, Faruk

Mary de Witt beoordeelde op 2017-08-05

Heel tevreden!

Reactie van Het landhuys.nl:
Beste Mary, Bedankt voor je feedback. Wij wensen je veel plezier met de Palmboom kinderfauteuil. Met vriendelijke groet, Faruk

Yvonne Klarholz beoordeelde op 2017-07-17

Ik heb mijn product op vrijdag avond besteld zou eigenlijk maandag binnen zijn maar, heel super kwam het vrijdag al binnen ik blij kind blij iedereen blij

Reactie van Het landhuys.nl:
Hallo Yvonne, Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze snelle levering. En bedankt voor het delen van jouw ervaring met onze webshop. Fijne dag. Faruk

aaltje van dooren beoordeelde op 2017-07-06

Eerste keer verkeerde stoel ,daarna de goeie stoel en de andere namen ze meteen mee terug
Dus al met al goed gedaan.

Reactie van Het landhuys.nl:
Beste Aaltje, Vervelend inderdaad dat je de verkeerde stoel gekregen had, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Gelukkig kunnen we deze al binnen 24 uur omruilen voor de juiste. Fijn om te horen dat de stoel naar wens is. Veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Faruk

Gina Jansen beoordeelde op 2017-06-27

Leuke site en en een snelle levering bedankt!

Reactie van Het landhuys.nl:
Beste Gina, Hartelijk dank voor je leuke review. Wens je veel plezier met je Raaf sierkussens. Met vriendelijke groet, Faruk

Hans Van den Berg beoordeelde op 2017-06-07

Het ging even wat moeilijk met de betaling, maar daarna zijn O ze eetkamerstoelen keurig op tijd geleverd. Ze zijn mooi en zitten heerlijk.

Reactie van Het landhuys.nl:
Beste Hans, Bedankt voor je mooie review. Veel plezier met je nieuwe eetkamerstoelen. Met vriendelijke groet, Faruk

Yvonne Geraerts beoordeelde op 2017-06-04

Heel tevreden, iets besteld en binnen een paar dagen was het binnen.
Communicatie is goed.

Reactie van Het landhuys.nl:
Beste Yvonne, bedankt voor je positieve feedback. Veel plezier van uw salontafel. Met vriendelijke groet, Faruk

nico beoordeelde op 2017-05-02

Snelle levering, goede communicatie.
Een stoeltje was door open verpakking beschadigd. Ondanks verhuizing van Het Landhuys toch snel gecommuniceerd dat het wat langer kon gaan duren vandaag beschadigde stoel opgehaald en nieuwe geleverd.
dankjewel!

Reactie van Het landhuys.nl:
Beste Nico, Hartelijk dank voor u review en voor u begrip. Fijn om te horen dat alles uiteindelijk naar wens is. Wij wensen jullie veel plezier met jullie nieuwe tuinstoelen. Met vriendelijke groet, Faruk

Jhm Adriaans beoordeelde op 2017-04-14

Niet geïnformeerd over verlate levering. Had het voor bepaalde datum nodig. Paar dagen van te voren besteld dus met enige marge

Maar toch niet gered.

Beste Jhm Adriaans,

Onze excuses voor de verlate communicatie. Dit kwam door de grote drukte die onze recente verhuizing met zich mee bracht. Wij hopen dat het uiteindelijk allemaal goed is gekomen en wensen u veel plezier met u nieuwe Raaf kussen. Met vriendelijke groet, Faruk

Marjo Loo beoordeelde op 2017-04-01

Fantastische producten en snelle levering. Een aanrader

Reactie van Het landhuys.nl:
Hallo Marjo, Bedankt voor je leuke review en wat fijn om te horen dat u blij met onze Raaf sierkussens. Veel plezier ervan. U nieuwe Raaf kussens komen u kant op. Als u vragen nog heeft dan horen we dit graag. Met vriendelijke groet, Faruk

Hans de Boer beoordeelde op 2017-03-26

Wij zijn zeer tevreden over onze levering van 4 stoelen.Ze waren
op tijd geleverd en in de juiste kleur.Onze excuses voor de fout geplaatste recensie.

Reactie van Het landhuys.nl:
Beste Hans, zoals we per mail contact hebben gehad blijkt dat u zich vergist heeft in de webshop. De stoelen van ons, heeft u de volgende dag ontvangen. Wij wensen u veel plezier met u nieuwe tuinstoelen. Met vriendelijke groet, Faruk