Mira 3D
040 368 84 95
KvK 65196341

9,0

Joke Bron beoordeelde op 2018-09-11

Wel netjes afgeleverd duurde wel lang vond ik en voor die prijs had er ook een binnen kussen bijgeleverd kunnen worden vind ik wel jammer

Reactie van Het landhuys.nl:
Beste Joke, Hartelijk dank voor uw feedback. Uw bestelling had inderdaad iets van vertraging, excuses hiervoor nogmaals. Wij zullen uw feedback meenemen ter verbetering van onze service. Fijn om te horen dat u tevreden bent met uw bestelling en onze overige diensten. Fijne dag. Met vriendelijke groet, F. Ljimani

Saskia beoordeelde op 2018-08-13

Snelle levering en product (tuinstoelen ) overtrof zelfs mijn verwachting.

Reactie van Het landhuys.nl:
Hoi Saskia, leuk om te horen dat alles naar wens was. Veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Faruk

Marianne Diris beoordeelde op 2018-07-30

Reactie van Het landhuys.nl:
Beste Marianne, Bedankt voor je feedback. Fijn om te zien dat onze service naar tevredenheid is. Wens u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Faruk

Nyoka Delsman beoordeelde op 2018-06-28

Snelle levering goed verpakt en gratis goed advies kortom topper.zou zeker weer bij het landhyus kopen.mv gr nyoka

Reactie van Het landhuys.nl:
Hallo Nyoka, Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service. Wens u veel plezier met uw aankoop en als er nog vragen zijn horen we het graag. Met vriendelijke groet, Faruk

KLASKE TER HORST beoordeelde op 2018-06-18

Hi Klaske,
Bedankt voor je beoordeling. Dit waarderen wij enorm!
Veel plezier met jou aankoop. Groet, Faruk

Joke Van kleef beoordeelde op 2018-03-29

Na de bestelling hebben wij onze stoelen de volgende dag al geleverd gekregen. Prima,echter er bleken bij 1 stoel 2 stoelpootdopjes te ontbreken. Hierop hebben wij telefonisch geprobeerd contact te krijgen helaas tot op heden niet gelukt ook op de ingesproken voicemail en verstuurde email nog geen reactie gehad op het verzoek de stoeldopjes na te sturen. Verder tevreden over de stoelen. Wij hebben inmiddels de dopjes aangestuurd gekregen en zijn tevreden over de geleverde producten en snelle reactie n.a.v. onze reactie.

Reactie van Het landhuys.nl:
Beste Joke, Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze producten. Onze excuses voor de vertraagde communicatie, maar belangrijk is dat ons uiterst best u klacht z.s.m mogelijk op te lossen. Wij wensen u veel plezier met u aankoop. Fijne dag. Met vriendelijke groet, Faruk.

Ying beoordeelde op 2018-03-20

The couch is very good

Dear Ying, Thank you for your feedback! Kind regards, F. Ljimani

Sjors beoordeelde op 2018-03-19

Had kussens besteld en heb contact gehad dat deze niet meer op voorraad waren, kreeg een alternatief en werd goed geholpen. Nu heb ik de kussens al twee weken thuis en krijg ik ineens drie e-mails over mijn bestelling dat deze is betaald en wordt aangeboden voor verzending. Later weer geannuleerd. Dit klopt niet!!! Wat ook niet klopt is dat ik een bestelling heb gedaan op 16 maart, er zit er nu een te snurken en dat is vast niet diegene waar ik eerder email contact mee heb gehad. Mijn ervaring is er tussenin, eerst goed geholpen maar nu e-mails die niet kloppen. Beetje jammer.

Beste Sjors,

Allereerst bedankt voor u feedback. Dit is voor ons heel erg belangrijk omdat we graag willen dat onze tevreden zijn met hun shop ervaring bij ons.

Vervelend om te lezen dat u verschillende mails heeft ontvangen waarbij wordt aangegeven dat u order wordt verzonden. Dit kan ik helaas niet terug zien in ons systeem dat deze zijn verzonden. Zou u deze naar ons willen sturen zodat we kunnen zien wat waar deze vandaan komen.

Excuses voor dit ongemak. Fijn om te lezen dat u blij bent met de kussens.

F. Ljimani

Ying Zheng beoordeelde op 2018-03-16

G. Krale beoordeelde op 2018-03-13

Reactie van Het landhuys.nl:
Beste G. Krale, Hartelijk dank voor u feedback. Deze is voor ons ontzettend belangrijk. Fijn om te horen dat u tevreden bent met uw bestelling. Wij wensen u veel plezier met uw Barcelona set. Fijne dag. Met vriendelijke groet, Faruk

Rick Verhoeff beoordeelde op 2018-03-07

Beste meneer Verhoeff,

Hartelijk dank voor u feedback. Deze waarderen wij zeer. Wij wensen veel plezier met uw aankoop. Fijne dag. Met vriendelijke groet, Faruk Ljimani

Myriam VAN HOUDENHOVEN beoordeelde op 2018-03-03

Beste mervrouw

Wendy Terlouw beoordeelde op 2018-02-10

Reactie van Het landhuys.nl:
Beste Wendy, bedankt voor uw beoordeling. Veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Faruk

Monique van de Kamp beoordeelde op 2018-02-09

Product was naar tevredenheid! Een stevig stoeltje heel degelijk!
Kleur kwam overeen met de foto.
Levering was snel maar zoals op de site stond kon je aangeven dat het voor 11 uur geleverd zou worden maar dit was niet zo, pas ergens in de middag. Ook werd het via dhl geleverd en was dus een tijdsblok van 8–18 waarin het bezorgt kon worden. Ik zou liever zien dat het via postnl gaat dan heb je kortere tijdsblokken.
De track en trace link kreeg ik pas 4 dagen nadat het stoeltje al bezorgt was, beetje vreemd dus.

Beste Monique,
Bedankt voor je feedback. Deze waarderen wij enorm en zullen deze meenemen om onze service nog beter te laten aansluiten bij te wensen van onze klanten. Veel plezier met de Teddy kinderfauteuil. Fijne dag. Met vriendelijke groet, Faruk

Hennie Vermoen beoordeelde op 2018-02-07

Reactie van Het landhuys.nl:
Beste Hennie, Bedankt voor uw feedback en veel plezier met uw aankoop. Fijne dag. Met vriendelijke groet, Faruk

Maaike Seip beoordeelde op 2018-01-21

Kwalitatief mooie kussens, goede service en klantvriendelijkheid.

Reactie van Het landhuys.nl:
Beste Maaike, Bedankt voor je review. Veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Faruk

jose van der Sanden beoordeelde op 2018-01-17

Ik heb een bestelling gedaan en deze een dag later teruggestuurd, maar na een week heeft men de After Pay betaling nog niet geannuleerd . Ik heb een mail gestuurd met het vriendelijke verzoek om de betaling te annuleren bij After Pay, geen enkele reactie ontvangen.

Tamara de Wit beoordeelde op 2018-01-16

jolanda Sanders beoordeelde op 2018-01-09