Mira 3D
KvK 65196341

8,9

Nellie Leenders beoordeelde op 2019-01-13

Reactie van Het landhuys.nl:
Beste Nellie, Bedankt voor uw feedback en veel plezier met uw nieuwe kussens. Fijne dag. Met vriendelijke groet, Faruk

katrijn aken beoordeelde op 2019-01-05

Mijn eerste bestelling bleef heel erg lang achter. Ik heb dan ook meerdere keren moeten mailen om te weten waar mijn stoelen bleven... Ze gingen de dag na aankoop geleverd worden... NIET DUS! dit is de 2de bestelling en weer laten ze me weken wachten ook de track and trace Is onbekend...
Niet tevreden dus en laatste keer dat ik bestel hier!
Na mijn beoordeling kreeg ik een mail terug waarin zei blijven beweren dat 99% van de bestellingen goed gaan... Heb ik even pech dat het bij mij 2x slecht ging! Ook vroegen ze mij om de riveuw aantepassen. Dat is bij deze dan gebeurd.... Hebben nog steeds geen stoelen ontvangen

Beste Katrijn,
Ik snap uw frustratie volledig en het is ook ontzettend jammer dat u orders zo zijn verlopen. Dit is dan ook absoluut niet onze streven. Het verhaal hebben we aan uw uitgelegd per mail en gaan we niet weer herhalen. Ik snap dat u daar niet in mee wilt gaan en dat is uw recht. Maar wij communiceren open en eerlijk naar onze klanten omdat we onze klanten de beste service willen bieden.

Helaas lukt het niet altijd, maar daar doen we wel ons best voor. Ik zie dat uw stoelen al inmiddels vandaag zijn geleverd. Ik wens u veel plezier met uw stoelen en uiteraard staan we klaar voor eventuele vragen. Prettige dag verder. Met vriendelijke groet, Faruk

Jolanda Zegers beoordeelde op 2018-12-17

Reactie van Het landhuys.nl:
Beste Jolanda bedankt voor uw feedback! Fijne dag. Met vriendelijke groet, Faruk

Daniela Bischoff beoordeelde op 2018-12-07

Reactie van Het landhuys.nl:
Beste Daniela bedankt voor uw feedback! Fijne dag. Met vriendelijke groet, Faruk

patricia wal beoordeelde op 2018-11-24

Reactie van Het landhuys.nl:
Beste Patricia bedankt voor uw feedback! Fijne dag. Met vriendelijke groet, Faruk

M Sanders beoordeelde op 2018-11-17

Reactie van Het landhuys.nl:
Beste M. Sanders, Bedankt voor uw review. Wens u veel plezier met uw Raaf sierkussens. Fijne dag. Met vriendelijke groet, F. Ljimani

h libeton beoordeelde op 2018-11-02

Reactie van Het landhuys.nl:
Beste H. Libeton, Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te lezen dat uw ervaring met onze webshop en service goed zijn bevallen. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe barkrukken. Met vriendelijke groet, Faruk

janneke nieuwenhuizen van beoordeelde op 2018-10-07

Bestelling (grote doos) niet afgeleverd maar onder overkapping neergezet.
De 2 stoelen zijn van goede kwaliteit, robuust end degelijk alhoewel 1 stoel moeizaam in elkaar paste.
Zitting en frame waren slecht "compatible", spanband nodig ! Bijgeleverde bouten waren alle vier dezelfde afmeting
terwijl volgens beschrijving er 2 een kleiner formaat moesten hebben, dus bouten zelf afgezaagd.

Beste Janneke,

Hartelijk dank voor je feedback. Jammer om te horen dat de DHL bezorger jouw bestelling zomaar zo heeft achter gelaten. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Als de bestelling onverhoopt niet blijkt 'compleet' of onjuist te zijn dan horen we dit graag meteen, we kunnen vaak binnen 24 uur een nieuwe levering verzorgen. Excuses voor het ongemak. Fijn om te horen dat de kwaliteit verder naar wens is. Veel plezier met de nieuwe stoelen. Met vriendelijke groet, Faruk

Brigitte Bessems beoordeelde op 2018-10-07

Mooie kussenhoezen. Prachtige kleur. Nette en representatieve levering.

Beste Brigitte,
Hartelijk dank voor je feedback, fijn om te horen dat de bestelling van de kussens naar wens was. Veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Faruk

Anke Berendsen beoordeelde op 2018-09-28

Beste mevrouw Berendsen,

Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te zien dat uw tevreden bent met uw aankoop en onze service. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Faruk

Helma de Bruyn beoordeelde op 2018-09-28

Beste mevrouw de Bruyn,

Joke Bron beoordeelde op 2018-09-11

Wel netjes afgeleverd duurde wel lang vond ik en voor die prijs had er ook een binnen kussen bijgeleverd kunnen worden vind ik wel jammer

Reactie van Het landhuys.nl:
Beste Joke, Hartelijk dank voor uw feedback. Uw bestelling had inderdaad iets van vertraging, excuses hiervoor nogmaals. Wij zullen uw feedback meenemen ter verbetering van onze service. Fijn om te horen dat u tevreden bent met uw bestelling en onze overige diensten. Fijne dag. Met vriendelijke groet, F. Ljimani

Saskia beoordeelde op 2018-08-13

Snelle levering en product (tuinstoelen ) overtrof zelfs mijn verwachting.

Reactie van Het landhuys.nl:
Hoi Saskia, leuk om te horen dat alles naar wens was. Veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Faruk

Marianne Diris beoordeelde op 2018-07-30

Reactie van Het landhuys.nl:
Beste Marianne, Bedankt voor je feedback. Fijn om te zien dat onze service naar tevredenheid is. Wens u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Faruk

Nyoka Delsman beoordeelde op 2018-06-28

Snelle levering goed verpakt en gratis goed advies kortom topper.zou zeker weer bij het landhyus kopen.mv gr nyoka

Reactie van Het landhuys.nl:
Hallo Nyoka, Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service. Wens u veel plezier met uw aankoop en als er nog vragen zijn horen we het graag. Met vriendelijke groet, Faruk

KLASKE TER HORST beoordeelde op 2018-06-18

Hi Klaske,
Bedankt voor je beoordeling. Dit waarderen wij enorm!
Veel plezier met jou aankoop. Groet, Faruk

Joke Van kleef beoordeelde op 2018-03-29

Na de bestelling hebben wij onze stoelen de volgende dag al geleverd gekregen. Prima,echter er bleken bij 1 stoel 2 stoelpootdopjes te ontbreken. Hierop hebben wij telefonisch geprobeerd contact te krijgen helaas tot op heden niet gelukt ook op de ingesproken voicemail en verstuurde email nog geen reactie gehad op het verzoek de stoeldopjes na te sturen. Verder tevreden over de stoelen. Wij hebben inmiddels de dopjes aangestuurd gekregen en zijn tevreden over de geleverde producten en snelle reactie n.a.v. onze reactie.

Reactie van Het landhuys.nl:
Beste Joke, Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze producten. Onze excuses voor de vertraagde communicatie, maar belangrijk is dat ons uiterst best u klacht z.s.m mogelijk op te lossen. Wij wensen u veel plezier met u aankoop. Fijne dag. Met vriendelijke groet, Faruk.

Ying beoordeelde op 2018-03-20

The couch is very good

Dear Ying, Thank you for your feedback! Kind regards, F. Ljimani

Sjors beoordeelde op 2018-03-19

Had kussens besteld en heb contact gehad dat deze niet meer op voorraad waren, kreeg een alternatief en werd goed geholpen. Nu heb ik de kussens al twee weken thuis en krijg ik ineens drie e-mails over mijn bestelling dat deze is betaald en wordt aangeboden voor verzending. Later weer geannuleerd. Dit klopt niet!!! Wat ook niet klopt is dat ik een bestelling heb gedaan op 16 maart, er zit er nu een te snurken en dat is vast niet diegene waar ik eerder email contact mee heb gehad. Mijn ervaring is er tussenin, eerst goed geholpen maar nu e-mails die niet kloppen. Beetje jammer.

Beste Sjors,

Allereerst bedankt voor u feedback. Dit is voor ons heel erg belangrijk omdat we graag willen dat onze tevreden zijn met hun shop ervaring bij ons.

Vervelend om te lezen dat u verschillende mails heeft ontvangen waarbij wordt aangegeven dat u order wordt verzonden. Dit kan ik helaas niet terug zien in ons systeem dat deze zijn verzonden. Zou u deze naar ons willen sturen zodat we kunnen zien wat waar deze vandaan komen.

Excuses voor dit ongemak. Fijn om te lezen dat u blij bent met de kussens.

F. Ljimani

Ying Zheng beoordeelde op 2018-03-16