Mira 3D
5505 AR Veldhoven
085 - 888 32 56
KvK 65196341

Jean-Paul Ramaekers beoordeelde op 2017-08-06

Zoals mijn beoordeling reeds aangeeft, uitstekend!
Zeer tevreden ben ik met mijn bestelde sierkussens, top kwaliteit en zeer snel in huis (volgende dag). Dit is zeker niet mijn laatste bestelling geweest via landhuys.
Ga zo door en ik zal uw webwinkel aanbevelen aan mijn vrienden en kennissen.

Reactie van Het landhuys.nl:
Beste Jean-Paul, Bedankt voor je mooie review. Daar doen we het voor. We zijn blij om te horen dat de sierkussens van Raaf je goed bevallen. Fijne dag. Met vriendelijke groet, Faruk

Mary de Witt beoordeelde op 2017-08-05

Heel tevreden!

Reactie van Het landhuys.nl:
Beste Mary, Bedankt voor je feedback. Wij wensen je veel plezier met de Palmboom kinderfauteuil. Met vriendelijke groet, Faruk

Yvonne Klarholz beoordeelde op 2017-07-17

Ik heb mijn product op vrijdag avond besteld zou eigenlijk maandag binnen zijn maar, heel super kwam het vrijdag al binnen ik blij kind blij iedereen blij

Reactie van Het landhuys.nl:
Hallo Yvonne, Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze snelle levering. En bedankt voor het delen van jouw ervaring met onze webshop. Fijne dag. Faruk

aaltje van dooren beoordeelde op 2017-07-06

Eerste keer verkeerde stoel ,daarna de goeie stoel en de andere namen ze meteen mee terug
Dus al met al goed gedaan.

Reactie van Het landhuys.nl:
Beste Aaltje, Vervelend inderdaad dat je de verkeerde stoel gekregen had, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Gelukkig kunnen we deze al binnen 24 uur omruilen voor de juiste. Fijn om te horen dat de stoel naar wens is. Veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Faruk

Gina Jansen beoordeelde op 2017-06-27

Leuke site en en een snelle levering bedankt!

Reactie van Het landhuys.nl:
Beste Gina, Hartelijk dank voor je leuke review. Wens je veel plezier met je Raaf sierkussens. Met vriendelijke groet, Faruk

Hans Van den Berg beoordeelde op 2017-06-07

Het ging even wat moeilijk met de betaling, maar daarna zijn O ze eetkamerstoelen keurig op tijd geleverd. Ze zijn mooi en zitten heerlijk.

Reactie van Het landhuys.nl:
Beste Hans, Bedankt voor je mooie review. Veel plezier met je nieuwe eetkamerstoelen. Met vriendelijke groet, Faruk

Yvonne Geraerts beoordeelde op 2017-06-04

Heel tevreden, iets besteld en binnen een paar dagen was het binnen.
Communicatie is goed.

Reactie van Het landhuys.nl:
Beste Yvonne, bedankt voor je positieve feedback. Veel plezier van uw salontafel. Met vriendelijke groet, Faruk

nico beoordeelde op 2017-05-02

Snelle levering, goede communicatie.
Een stoeltje was door open verpakking beschadigd. Ondanks verhuizing van Het Landhuys toch snel gecommuniceerd dat het wat langer kon gaan duren vandaag beschadigde stoel opgehaald en nieuwe geleverd.
dankjewel!

Reactie van Het landhuys.nl:
Beste Nico, Hartelijk dank voor u review en voor u begrip. Fijn om te horen dat alles uiteindelijk naar wens is. Wij wensen jullie veel plezier met jullie nieuwe tuinstoelen. Met vriendelijke groet, Faruk

Jhm Adriaans beoordeelde op 2017-04-14

Niet geïnformeerd over verlate levering. Had het voor bepaalde datum nodig. Paar dagen van te voren besteld dus met enige marge

Maar toch niet gered.

Beste Jhm Adriaans,

Onze excuses voor de verlate communicatie. Dit kwam door de grote drukte die onze recente verhuizing met zich mee bracht. Wij hopen dat het uiteindelijk allemaal goed is gekomen en wensen u veel plezier met u nieuwe Raaf kussen. Met vriendelijke groet, Faruk

Marjo Loo beoordeelde op 2017-04-01

Fantastische producten en snelle levering. Een aanrader

Reactie van Het landhuys.nl:
Hallo Marjo, Bedankt voor je leuke review en wat fijn om te horen dat u blij met onze Raaf sierkussens. Veel plezier ervan. U nieuwe Raaf kussens komen u kant op. Als u vragen nog heeft dan horen we dit graag. Met vriendelijke groet, Faruk

Hans de Boer beoordeelde op 2017-03-26

Wij zijn zeer tevreden over onze levering van 4 stoelen.Ze waren
op tijd geleverd en in de juiste kleur.Onze excuses voor de fout geplaatste recensie.

Reactie van Het landhuys.nl:
Beste Hans, zoals we per mail contact hebben gehad blijkt dat u zich vergist heeft in de webshop. De stoelen van ons, heeft u de volgende dag ontvangen. Wij wensen u veel plezier met u nieuwe tuinstoelen. Met vriendelijke groet, Faruk

Godelieve Heyvaert beoordeelde op 2017-03-18

De stoelen werden tijdig geleverd. Ze vallen wat tegen wat stevigheid betreft.

Reactie van Het landhuys.nl:
Beste Godelieve, Bedankt voor u feedback. Fijn om te horen dat de levering naar wens is. Jammer dat de stevig van de stoelen niet naar wens is. Hierover hebben we namelijk nooit eerder klachten over gehad bij de Neves tuinstoel en zeker om deze een draagkracht heeft van 200+ kg. Mocht u liever een ander tuinstoel willen, dan kan dit uiteraard. Stuur hiervoor a.u.b. ons een e-mail en wij verzorgen dit graag voor u. Anders wensen wij u alsnog veel plezier met uw nieuwe tuinstoelen. Fijn weekend. Met vriendelijke groet, Faruk

Hanneke beoordeelde op 2017-03-14

We zijn zeer tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding van het bestelde product en zeer te spreken over de levering. We hadden onze tuinstoelen de volgende dag al in huis!

Reactie van Het landhuys.nl:
Beste Hanneke, Hartelijk dank voor u review en fijn om te horen dat de tuinstoelen naar wens zijn. Wij wensen jullie er heel veel plezier ervan. Als er nog vragen zijn dan horen we het graag. Prettig weekend. Met vriendelijke groet, Faruk

André beoordeelde op 2017-02-22

Zeer tevreden, super snel geleverd. Voldoet precies aan mijn verwachtingen. Zeer prettig contact met Faruk gehad, dank daarvoor!

Reactie van Het landhuys.nl:
Beste André, Fijn om te horen dat onze service is bevallen en alles naar wens was. Bedankt voor je review en wens je veel plezier met de 2x Barcelona premium stoelen. Met vriendelijke groet, Faruk

Johan Van den Hout beoordeelde op 2017-02-11

Niks mis mee

Reactie van Het landhuys.nl:
Beste Johan, hartelijk dank voor u bericht en fijn om te lezen dat alles naar wens is. Bij vragen horen we het graag. Met vriendelijke groet, Faruk

Henriëtte Kouters beoordeelde op 2017-02-10

levering en service helemaal top !!!!!!!!!!!!!!!

Reactie van Het landhuys.nl:
Beste Henriëtte, Bedankt voor u feedback, wij wensen u veel plezier met uw nieuwe Barcelona stoelen. Met vriendelijke groet, Faruk

Greetje D. beoordeelde op 2017-01-29

Ik had wat problemen met ideal betalen heb factuurbedrag apart overgemaakt en toen ging het verder allemaal prima. Ben zeer tevreden met mijn aankoop.

Reactie van Het landhuys.nl:
Beste Greetje, Bedankt voor je bericht. Gelukkig is het allemaal goedgekomen. Wij wensen je veel plezier met jouw nieuwe Raaf plaid. Met vriendelijke groet, Faruk

katja roosendaal beoordeelde op 2017-01-22

Ik vind het een goede zaak ik was mijn huisnummer vergeten en ze belde netjes op voor het nummer het is goed verpakt en netjes op tijd bezorgd

Reactie van Het landhuys.nl:
Beste Katja, Bedankt voor je bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is. Wij wensen je veel plezier met jouw aankoop. Met vriendelijke groet, Faruk

josiane marcus beoordeelde op 2016-12-16

Uiterst tevreden vanaf het plaatsen van de bestelling tot de levering !

FW beoordeelde op 2016-11-03

Tevreden!

Reactie van Het landhuys.nl:
Beste FW, bedankt voor je review. Wij wensen jou veel plezier en warmte toe met jouw nieuwe plaid. Met vriendelijke groet, Faruk