venbroek 44
5527BH Hapert

Bol.com 173 9,1

Anoniem zei op 2017-01-08

Overdag besteld, de volgende dag geleverd, prima!

Niels zei op 2017-01-08

Ik heb goede ervaringen met Hi-Stands.
Zowel met het bedrijf als met hun hoge
kwaliteit producten.

Niels Righart.

Dennis Muijs zei op 2017-01-06

Overzichtelijke website en correcte afhandeling van de orders.

Bert zei op 2017-01-05

Ruime keus, overzichtelijke site, prettig en deskundig advies (indien nodig) en een super snelle levering.

S.Rienstra. zei op 2016-12-19

Wat valt er nog toe te voegen aan uitstekend?

Patrick Lieffers zei op 2016-12-18

Hi-stands is gewoon een top verkoper. Alles gaat snel en voor dat je het weet ligt het al in de bus.

D.E. zei op 2016-12-17

Snel geleverd, maar helaas zat er een barst in het plastic doosje waar de platenborstel in zit. Het doosje werd echter spoedig en voor niks vervangen. Goede service!

Fred Luijendijk zei op 2016-12-13

De bestelde producten waren netjes en op tijd geleverd.
Ben erg tevreden.

arthur zei op 2016-12-12

wat staat in de website is waar!

Wilma zei op 2016-12-12

Koop hier met veel plezier, doen wat ze moeten doen. Kortom een shop waar je op kunt vertrouwen. Ga zo door

Vince zei op 2016-11-05

Mooie, overzichtelijke website. Snel gevonden wat ik nodig had. Makkelijk te bestellen en netjes op tijd geleverd.

Gerrit zei op 2016-09-29

Alles perfect,goed contact en supersnelle verzending en uitstekend verpakt!!!!!!!!!!!!! Aanbevolen!!

Bram B zei op 2016-09-05

Groot aanbod,overzichtelijk,kwaliteit,snel geleverd.
Kortom :dit zijn de specialisten bij wie we moeten zijn. Niks tegen de grote winkels zoals Cool Blue en Bol maar voor dit soort spullen moet je bij de specialisten zijn.

Koos zei op 2016-08-10

Snelngeleverd, goed verpakt. Prima dus!

Ed van der Ploeg zei op 2016-08-04

Snelle duidelijke afhandeling van mijn bestelling. En snel in huis. Prima

Wim Gast zei op 2016-07-22

Snelle levering. Bestelling was klein van afmeting waarom dan in zo'n grote doos? Had makkelijk door de brievenbus gekund.

MvDesign zei op 2016-07-13

Correcte en snelle afhandeling van bestelling.

Anoniem zei op 2016-07-12

Zoals gewoonlijk een snelle levering van het bestelde artikel.

Martijn zei op 2016-07-09

Snelle levering tegen lage prijs. En ik had per ongeluk het verkeerde product besteld, maar dat is heel snel omgeruild. Ik ben zeer tevreden.

Peter zei op 2016-07-06

Snelle keurige levering heel tevreden