venbroek 44
5527BH Hapert

Bol.com 402 9,1
Bol.com 43 9,2

Maarten beoordeelde op 2018-03-21

Prima service, nette& snelle afhandeling. Platenbrush incl. naaldborstel handig samen op te bergen in plexiglas casing. Prima uitgevoerd.

Sb van Oijen beoordeelde op 2018-03-01

prima

Marcel De Meyer beoordeelde op 2018-02-24

Alles ok en zeer vluge levering !

Harrie Willems beoordeelde op 2018-02-24

Wederom bestelling geplaats maar nu een Platenpuck, een Clearaudio Record Clamp. Binnen 24 uur netjes geleverd.
Met deze platenpuck op mijn Thorens TD160 krijg je een erg strak, robuust en breed stereobeeld. Prachtig gewoon. - ★★★★★ voor Hi-Stands via @WebwinkelKeur

Harrie Willems beoordeelde op 2018-02-24

Tim Derks beoordeelde op 2018-02-02

Binnen 1 dag. Alles prima. Ik moest wel een sprint trekken nadat de deurbel ging. De postbezorgers worden zwaar onderbetaald en hebben dus weinig geduld.

Alex Blits beoordeelde op 2018-02-02

Niet alleen een goede prijs betaald voor twee dingen die ik wilde - vanwege een combi aanbieding - maar ook keurig verpakt en zoals afgesproken de volgende dag in huis. Beetje jammer alleen dat de 5% korting die ik zo'n beetje bij ieder bezoek krijg aangeboden pas geldt vanaf 50 euro EX BTW. Normaal gesproken is zo'n korting gewoon op de te betalen prijs (zonder verzendkosten). Nu kwam ik er nét niet aan. Maar goed, waar hebben we het over, 2,50..... zeer tevreden en kom zeker terug!

Ton Zandbergen beoordeelde op 2018-01-28

Product elders niet op voorraad, maar bij HI-Stands wel. Makkelijk bestellen en goed op de hoogte gehouden over moment van leveren. Als ik weer eens iets nodig heb zal ik zeker de shop van HI-Stands checken.

Remy Stipsen beoordeelde op 2018-01-28

Product in de avond besteld, voor 12 uur al in huis! Het product was ook zeer zorgvuldig verpakt!

Robert Gerritsen beoordeelde op 2018-01-27

Prima prijs, snelle en correcte levering.

Willem Bezemer beoordeelde op 2018-01-27

Snel verzonden en ook nog gratis een mooi FWD jaarboek!
Bedankt!

Siep Lei, van der beoordeelde op 2018-01-24

Snel en zorgvuldig.

Ronny Maas beoordeelde op 2018-01-20

Goede uitleg op website over de producten en snelle levering!!!

Camiel Schlatter beoordeelde op 2018-01-20

Grado Labs Prestige Green-1, Vervangingsnaald (5143174) besteld na een zeer kundig advies over andere naaldmogelijkheden op het Grado element. Vrijdagmiddag besteld, zaterdagochtend binnen. Sneller kan dus niet. Zorgvuldig ingepakt incl. waterpasje voor de naald. Daarnaast was de prijs echt scherp. 20 euro goedkoper dan bij de andere grotere leverancier. Prachtige aanbieding dus! Mijn platenspeler klinkt weer blij....genieten!
Hi-stands bedankt voor de winkelervaring zoals je hoopt. Ik ben klant!

Willems beoordeelde op 2018-01-19

Zeer tevreden. Super klantgerichte service!! Bestelde artikel bleek niet op voorraad, maar om toch de volgende dag te kunnen leveren werd een beter/duurder artikel gestuurd.

Peter Tiel beoordeelde op 2018-01-15

Top product, snelle levering en zéér goed verpakt - voor herhaling vatbaar

Raymond Swennen beoordeelde op 2018-01-14

Vlotte afhandeling. Geen problemen.
Zéér goede service.

Ray

Yon Tigchelaar beoordeelde op 2018-01-13

Roger Horemans beoordeelde op 2018-01-13

Beste
Toen ik besloot om de S booster 18 v te bestellen merkte ik dat er verschillende providers waren , even de prijs vergeleken en toen bleven er nog 2 over . Hi-Stands gaf me nog een extra korting en dan was er geen twijfel meer mogelijk.
Maar het leukste was de snelle reactie en correcte opvolging van de bestelling.
Na de aankoop via webshop weet je graag wat er nadien gebeurd en dat doet Hi-Stands heel goed, je krijgt enorm veel info,
de dag nadien was m'n pakje er al goed ( beschermd) verpakt .
Een heel tevreden klant, hier wil ik graag nog een bestelling plaatsen..........
Grtjs
Roger

Pieter Willekens beoordeelde op 2018-01-13

Goed product: vlotte en correcte levering