venbroek 44
5527BH Hapert

Bol.com 493 9,0
Bol.com 48 9,2

Hendry Gerritsen beoordeelde op 2018-11-10

Uitstekende service en zeer snelle levering met duidelijke updates over de status van de bestelling. Heel veel artikelen op voorraad.

Arjen Breems beoordeelde op 2018-11-10

Snelle levering en een goede prijs/kwaliteit-verhouding

Stefaan De Leener beoordeelde op 2018-11-04

Gewoon perfect, product zoals verwacht, snel verzonden, goed vertrekt en een mooie prijs.

Harrie Van der Wielen beoordeelde op 2018-11-04

Snelle levering en prima prijs/kwaliteit

Jos Cenens beoordeelde op 2018-10-29

Heel tevreden: snelle levering en correcte prijs

Leo Heesbeen beoordeelde op 2018-10-27

Goede en snelle levering...

J. Jansen beoordeelde op 2018-10-27

Goede producten, en goede service ๐Ÿ‘

Rick Westerhof beoordeelde op 2018-10-07

snelle levering

Jeroen van Wolferen beoordeelde op 2018-10-06

Prima service. Netjes verpakt.

Twan beoordeelde op 2018-10-01

Top shop, tot de volgende keer

Frederic Vandeputte beoordeelde op 2018-09-30

Op vrijdag besteld en PostNL kwam zaterdag al met het pakje,kan niet beter dus!!

Sander Brouwer beoordeelde op 2018-09-30

Goede dempende werking, en snel geleverd.
Let op, deze pucks zijn 3cm diameter.

J. Jansen beoordeelde op 2018-09-29

Prima verlopen, het element past zoals verwacht ๐Ÿ‘

C van den Bor beoordeelde op 2018-06-23

zoals altijd bestelling snel en keurig geleverd, weer voor herhaling vatbaar.

Maarten beoordeelde op 2018-03-21

Prima service, nette& snelle afhandeling. Platenbrush incl. naaldborstel handig samen op te bergen in plexiglas casing. Prima uitgevoerd.

Sb van Oijen beoordeelde op 2018-03-01

prima

Marcel De Meyer beoordeelde op 2018-02-24

Alles ok en zeer vluge levering !

Harrie Willems beoordeelde op 2018-02-24

Wederom bestelling geplaats maar nu een Platenpuck, een Clearaudio Record Clamp. Binnen 24 uur netjes geleverd.
Met deze platenpuck op mijn Thorens TD160 krijg je een erg strak, robuust en breed stereobeeld. Prachtig gewoon. - โ˜…โ˜…โ˜…โ˜…โ˜… voor Hi-Stands via @WebwinkelKeur

Harrie Willems beoordeelde op 2018-02-24

Tim Derks beoordeelde op 2018-02-02

Binnen 1 dag. Alles prima. Ik moest wel een sprint trekken nadat de deurbel ging. De postbezorgers worden zwaar onderbetaald en hebben dus weinig geduld.