Willem Dreeslaan 182
2729NJ Zoetermeer

Mischa beoordeelde op 2018-10-01

Heb een stofkap besteld voor platenspeler Edwards audio afgelopen voorjaar. Vanaf dag 1 prima contact met Astrid van klantencontact. Heeft helaas even geduurd, naar vorige week na nog eens reageren wederom prompt gereageerd door Astrid die me de kap persoonlijk 's avonds is komen brengen vanuit Zoetermeer naar Dordrecht. Geduld is een schone zaak, maar de service van Astrid was het wachten waard. Bedankt!

Ralph beoordeelde op 2018-09-15

Perfect en helemaal blij mee, lage prijs, goede service, aanrader!!

Harry beoordeelde op 2018-09-11

Heel tevreden. Denon element besteld. Snelle levering, scherpe prijs. Aanrader!

Ralph beoordeelde op 2018-09-08

Ortofon element met Edwards draaitafel gekocht. De combinatie kon gewoon gemaakt worden en element al geinstalleerd op de draaitafel. Uitermate scherpe prijs als combinatie en veel beter als de Rega sets die je kan vinden.

Netjes verpakt en snel geleverd. Tip, hier heeft men kennis over draaitafels en alles wat eromheen speelt, dus heb je vragen of twijfel neem contact op met dit bedrijf, ongetwijfeld bespaard je dit geld of de ellende dat je iets verkeerds hebt gekocht.

van Holten beoordeelde op 2018-08-16

Heel tevreden, bij andere bedrijven vergeefs geprobeerd om een hifi-meubel met spoed te bestellen.
Bij 2 andere zaken nl. lang aan het lijntje gehouden, Blijken de meubels niet leverbaar te zijn. Hifistudio heeft mij ik gisteren direct teruggebeld, nadat zij contact had met de leverancier. Het meubel is besteld en vandaag konden wij deze al ophalen. Enorm bedankt voor deze top service

Wubben beoordeelde op 2018-07-12

Bedrijf verdient geen 10 als het gaat om bereikbaarheid.
Althans ... telefonisch wordt er niet opgenomen voor zover ik ervaren heb.

Desalniettemin ben ik per email keurig te woord gestaan en na het plannen van een afspraak is er vandaag op kundige wijze een nieuw Denon element in mijn draaitafel geïnstalleerd. ben uiterst tevreden!

Zeer vriendelijke mensen en een goede service!.

Tip, als men telefonisch toch niet actief is zou ik het telefoonnummer van de website halen, dit voorkomt teleurstellingen en de kans dat mensen direct een ander bellen ipv wachten op email respons.

Axel beoordeelde op 2018-07-02

Bereikbaar via Marktplaats kanaal. Keurige verpakte verzending van een mooi product.

Tom beoordeelde op 2018-03-03

Heel erg tevreden. Nagaoka MP 500 besteld en ook vrij snel ontvangen. Ik had ook een aantal mails gestuurd mbt levertermijn en ik had ook gevraagd om een doosje voor mijn 2m Blue ortofon element. Ze hadden zelf geen meer liggen maar hebben er toch voor gezorgd dat ik dit, samen met de Nagaoka, ontvangen heb Alle mails werden vlug beantwoord. De Nagaoka was het goedkoopst bij hifi79. Bij enkelingen mss nog 20 euro goedkoper maar die vond ik niet te vertrouwen. Dank Frans en collega. Tot later.

Cesar beoordeelde op 2018-02-02

wasted my time and money with an inefficient after sale service. Unreliable and inconsistent replies to e-mails, poor communication skills, poor logistic and, most important, no repair whatsoever in a defective item still under warranty despite saying they did repair it. Can't believe this issue lasted for three months with still an email hanging in the air, waiting for an answer. Very disappointed.

Kissinger Abraham beoordeelde op 2017-09-11

Good

Tjeerd beoordeelde op 2017-08-20

Heel tevreden, overweeg om nog meer te bestellen.
Misschien bij een interessante kortingsactie?

Erica beoordeelde op 2017-08-18

Prima service, snelle levering en goede prijs. Ik heb een platenspeler element gekocht, via de email nog in de avond binnen 30 min antwoord en deskundig advies wat beste passend is voor mijn arm.

Ook zeer goede prijs, ontvangst goed verpakt!!

Justus J. Vink de Labije beoordeelde op 2017-06-20

Uitstekend bedrijf! Snelle, correcte levering. Betrouwbaar. Men reageert snel op de mail die je stuurt. Het geheel is aanbevelingswaardig.

Johan beoordeelde op 2017-05-10

Platenspeler aangeschaft inclusief phono pre, top service met kennis van zaken!!!

hans markveldt beoordeelde op 2017-03-07

Advies gevraagd over een interlink kabel en kreeg daar een correct antwoord op. Verteld dat ik eerst iets anders ging proberen. Daar kreeg ik een advies over waar zij niets aan verdienen. Dat gebeurt me niet vaak. Complimenten.

Hermsen beoordeelde op 2017-01-30

Betaalde spullen nooit geleverd

Reactie van Hifistudio79.nl:
Nee maar u heeft dan ook uw geld retour ontvangen!!

Arno Loggers beoordeelde op 2017-01-15

De ene dag mijn bestelling gedaan en de andere dag was mijn Grado element binnen.
Stevig verpakt en tegen een zeer concurrerende prijs !
Klasse service !!

bram Lemmerling beoordeelde op 2017-01-11

Goede Service, is gewoon niets op aan te merken.

Rob Wagenmakers beoordeelde op 2017-01-05

Heel erg tevreden, dinsdag besteld via mail, donderdag in huis.
Scherpe prijzen (nergens zo goedkoop!!)
Alleen staat er een tel.nr. vermeld waar geen antwoord gegeven wordt. (minitje)
Verder veel keuze op de website, ga zo door.
ALLEEN! De aftersales is waardeloos gebleken, moeizaam in antwoorden uitstellen nee, niet jofel

D. beoordeelde op 2017-01-01

Bijna 2 maanden geleden speakers (Melodika bl30)gekocht in hun winkel.
Het bertof een iets beschadigt showmodel.
De eigenaar was ziek en zijn moeder deed de verkoop.
Aangezien ze niet wist hoe de printer werkte zou ik de rekening en garantiebon via de mail opgestuurd krijgen.
Ook de spikes zouden nageleverd worden.

Na vele malen bellen(ze nemen niet op)en inspreken nog geen reactie.
Via de mail ook niet.
Ook meerdere malen voor de winkel gestaan,maar telkens gesloten.

Ik ben vroeger vaker in hun winkel geweest,was toen goede service.
Nu lijkt de winkel verlaten.
Jammer.

De speakers spelen perfect trouwens.