Willem Dreeslaan 182
2729NJ Zoetermeer

Kissinger Abraham beoordeelde op 2017-09-11

Good

Tjeerd beoordeelde op 2017-08-20

Heel tevreden, overweeg om nog meer te bestellen.
Misschien bij een interessante kortingsactie?

Erica beoordeelde op 2017-08-18

Prima service, snelle levering en goede prijs. Ik heb een platenspeler element gekocht, via de email nog in de avond binnen 30 min antwoord en deskundig advies wat beste passend is voor mijn arm.

Ook zeer goede prijs, ontvangst goed verpakt!!

Justus J. Vink de Labije beoordeelde op 2017-06-20

Uitstekend bedrijf! Snelle, correcte levering. Betrouwbaar. Men reageert snel op de mail die je stuurt. Het geheel is aanbevelingswaardig.

Johan beoordeelde op 2017-05-10

Platenspeler aangeschaft inclusief phono pre, top service met kennis van zaken!!!

hans markveldt beoordeelde op 2017-03-07

Advies gevraagd over een interlink kabel en kreeg daar een correct antwoord op. Verteld dat ik eerst iets anders ging proberen. Daar kreeg ik een advies over waar zij niets aan verdienen. Dat gebeurt me niet vaak. Complimenten.

Hermsen beoordeelde op 2017-01-30

Betaalde spullen nooit geleverd

Reactie van Hifistudio79.nl:
Nee maar u heeft dan ook uw geld retour ontvangen!!

Arno Loggers beoordeelde op 2017-01-15

De ene dag mijn bestelling gedaan en de andere dag was mijn Grado element binnen.
Stevig verpakt en tegen een zeer concurrerende prijs !
Klasse service !!

bram Lemmerling beoordeelde op 2017-01-11

Goede Service, is gewoon niets op aan te merken.

Rob Wagenmakers beoordeelde op 2017-01-05

Heel erg tevreden, dinsdag besteld via mail, donderdag in huis.
Scherpe prijzen (nergens zo goedkoop!!)
Alleen staat er een tel.nr. vermeld waar geen antwoord gegeven wordt. (minitje)
Verder veel keuze op de website, ga zo door.
ALLEEN! De aftersales is waardeloos gebleken, moeizaam in antwoorden uitstellen nee, niet jofel

D. beoordeelde op 2017-01-01

Bijna 2 maanden geleden speakers (Melodika bl30)gekocht in hun winkel.
Het bertof een iets beschadigt showmodel.
De eigenaar was ziek en zijn moeder deed de verkoop.
Aangezien ze niet wist hoe de printer werkte zou ik de rekening en garantiebon via de mail opgestuurd krijgen.
Ook de spikes zouden nageleverd worden.

Na vele malen bellen(ze nemen niet op)en inspreken nog geen reactie.
Via de mail ook niet.
Ook meerdere malen voor de winkel gestaan,maar telkens gesloten.

Ik ben vroeger vaker in hun winkel geweest,was toen goede service.
Nu lijkt de winkel verlaten.
Jammer.

De speakers spelen perfect trouwens.

j.vermeer beoordeelde op 2016-12-11

tevreden,besteld en afgesproken tijd geleverd. [ gaat niet altijd zo ] groet h

Beets beoordeelde op 2016-12-10

Snelle levering,goede website
Vriendelijke mensen,aanrader

Hans Biesheuvel beoordeelde op 2016-12-09

perfect, snel geleverd, goed verpakt, en beste prijs

Johan beoordeelde op 2016-12-09

Powercord besteld, super kwaliteit, snelle levering en net nog 3 stuks besteld!!!

Bart beoordeelde op 2016-12-09

Verkeerde item bezorgd en krijg zowel telefonisch als via de mail geen contact met de winkel

Reactie van Hifistudio79.nl:
overigens is uitgevonden dat dit eigenlijk een fout van de fabrikant betreft. Er zijn een aantal zakken waarin de verkeerde lengte zit tov de verpakking. Wij gaan helaas niet elke maat zelf opmeten en uit de verpakking halen zoals u wellicht zult begrijpen.

Kramer beoordeelde op 2016-12-02

H.Janssen beoordeelde op 2016-11-26

Ik wacht al 2 maanden op mijn bestelling. Geen telefoon en geen mail gehad over vertraagde levering. Geen reactie op meerdere mails. Telefonisch geen contact mogelijk. Niet teruggebeld.
Kortom: hopeloos

Reactie van Hifistudio79.nl:
de bestelling is van 3 november, klacht 26 november, u zegt al 2 maanden te wachten?!

verder is dit afgeleverd met hantekening voor ontvangst door Janssen op 8 november. Ik wil u best helpen en telefonisch contact is mogelijk en wij reageren meestal op uw email dezelfde dag, geen enkele klacht verder ontvangen om u van dienst te zijn.

met vriendelijke groet,
hifistudio79

Peter beoordeelde op 2016-11-22

Een Goldring 2200 besteld, zeer goede uitleg over wat past op mijn arm en platenspeler (veelal ontbreekt het zaken aan deze expertise). Veruit de beste prijs te vinden, top service!

Ben van Wijngaarden beoordeelde op 2016-09-01

Een verademing. 200 procent service, zo zouden er meer moeten zijn.