Willem Dreeslaan 182
2729NJ Zoetermeer

9,0

Trustpilot 9 7,3

Hans den Das beoordeelde op 2018-12-17

Binnen twee dagen in huis en, heel belangrijk, zorgvuldig verpakt.

Bart Schipper beoordeelde op 2018-12-12

Uitstekende prijs en zeer snelle levering

Michel Groeneveld beoordeelde op 2018-12-06

Gewoon top.

Nico van Nimwegen beoordeelde op 2018-12-03

Goed verpakt snelle levering

P Foppen beoordeelde op 2018-11-28

Goede info en afhandeling, dus zoals het hoort!

Jan-Geert Van Honk beoordeelde op 2018-11-21

Bestelling en navraag vwb bezorging allemaal netjes verlopen!

Kees Wennekendonk beoordeelde op 2018-11-19

Snelle, vriendelijke service. Degelijke artikelen waar je echt wat aan hebt.

C.J de Vries beoordeelde op 2018-11-16

Al een aantal maal producten besteld en altijd naar tevredenheid gegaan, snel levering en alles in orde ontvangen.

Thibault Martens beoordeelde op 2018-11-16

vlotte levering, goede service. Bedankt !

s j heide beoordeelde op 2018-11-16

Snel en goed

Gertjan Bilderbeek beoordeelde op 2018-11-16

leverde andere luidspreker steunen dan op de afbeeldingen. Na klacht werd het gewoon afgedaan als jammer maar helaas.

Reactie van Hifistudio79.nl:
Beste,

Mogelijk heeft u ons bericht verkeerd begrepen, de stands zijn altijd al recht geweest, er zijn nooit walk stands geweest met kromme poot. Dit is enkel qua foto door de fabrikant gewijzigd om zodoende geen verkeerd beeld te wekken bij de consument. Op onze website stonden meer fotos vermeld met rechte poot.

Wij hebben na ons antwoord ook niets meer gehoord van u, tot dit bericht. Mocht er nog onvrede zijn geweest dan hadden wij het fijn gevonden dat te horen, u had alle recht gehad deze retour te sturen of een ander alternatief uit te zoeken.

mvg,
hifistudio79

Erik beoordeelde op 2018-10-22

De gekochte versterker was niet meer leverbaar. Terug storten van het ten onrechte betaalde bedrag duurde meer dan een week. Communicatie via email was in gebrekkig Nederlands en niet erg vriendelijk van toon. Overigens wordt de niet leverbare versterker nog steeds op de website aangeboden, wat erg slordig en onzorgvuldig is.

Reactie van Hifistudio79.nl:
Onder het gegeven ordernummer is deze niet bekend, wel een ander nummer. De terugbetaling wordt via Bancontact gedaan en is door ons direct teruggeboekt. De email communicatie zoals u deze beschrijft kunnen wij ons totaal niet in vinden. Het is heel vervelend als u een koopje misloopt enkel de vraag was dan ook enorm groot. De versterker is niet meer leverbaar daar wij ondertussen een nieuwe website hebben en mogelijk had u nog oude cache in uw browser staan.

Mischa beoordeelde op 2018-10-01

Heb een stofkap besteld voor platenspeler Edwards audio afgelopen voorjaar. Vanaf dag 1 prima contact met Astrid van klantencontact. Heeft helaas even geduurd, naar vorige week na nog eens reageren wederom prompt gereageerd door Astrid die me de kap persoonlijk 's avonds is komen brengen vanuit Zoetermeer naar Dordrecht. Geduld is een schone zaak, maar de service van Astrid was het wachten waard. Bedankt!

Ralph beoordeelde op 2018-09-15

Perfect en helemaal blij mee, lage prijs, goede service, aanrader!!

Harry beoordeelde op 2018-09-11

Heel tevreden. Denon element besteld. Snelle levering, scherpe prijs. Aanrader!

Ralph beoordeelde op 2018-09-08

Ortofon element met Edwards draaitafel gekocht. De combinatie kon gewoon gemaakt worden en element al geinstalleerd op de draaitafel. Uitermate scherpe prijs als combinatie en veel beter als de Rega sets die je kan vinden.

Netjes verpakt en snel geleverd. Tip, hier heeft men kennis over draaitafels en alles wat eromheen speelt, dus heb je vragen of twijfel neem contact op met dit bedrijf, ongetwijfeld bespaard je dit geld of de ellende dat je iets verkeerds hebt gekocht.

van Holten beoordeelde op 2018-08-16

Heel tevreden, bij andere bedrijven vergeefs geprobeerd om een hifi-meubel met spoed te bestellen.
Bij 2 andere zaken nl. lang aan het lijntje gehouden, Blijken de meubels niet leverbaar te zijn. Hifistudio heeft mij ik gisteren direct teruggebeld, nadat zij contact had met de leverancier. Het meubel is besteld en vandaag konden wij deze al ophalen. Enorm bedankt voor deze top service

Wubben beoordeelde op 2018-07-12

Bedrijf verdient geen 10 als het gaat om bereikbaarheid.
Althans ... telefonisch wordt er niet opgenomen voor zover ik ervaren heb.

Desalniettemin ben ik per email keurig te woord gestaan en na het plannen van een afspraak is er vandaag op kundige wijze een nieuw Denon element in mijn draaitafel geïnstalleerd. ben uiterst tevreden!

Zeer vriendelijke mensen en een goede service!.

Tip, als men telefonisch toch niet actief is zou ik het telefoonnummer van de website halen, dit voorkomt teleurstellingen en de kans dat mensen direct een ander bellen ipv wachten op email respons.

Axel beoordeelde op 2018-07-02

Bereikbaar via Marktplaats kanaal. Keurige verpakte verzending van een mooi product.

Tom beoordeelde op 2018-03-03

Heel erg tevreden. Nagaoka MP 500 besteld en ook vrij snel ontvangen. Ik had ook een aantal mails gestuurd mbt levertermijn en ik had ook gevraagd om een doosje voor mijn 2m Blue ortofon element. Ze hadden zelf geen meer liggen maar hebben er toch voor gezorgd dat ik dit, samen met de Nagaoka, ontvangen heb Alle mails werden vlug beantwoord. De Nagaoka was het goedkoopst bij hifi79. Bij enkelingen mss nog 20 euro goedkoper maar die vond ik niet te vertrouwen. Dank Frans en collega. Tot later.