Goudenregenstraat 26
1402EX Bussum

Corina Van felius beoordeelde op 2019-05-20

Hip huisje heeft onwijs leuke spullen voor stoere kids!! Snelle levering en alles heel netjes verpakt. Ben erg blij met mijn aankopen!!

Chantal Fouwé beoordeelde op 2019-05-16

Mijn bestelling werd perfect en goed ingepakt geleverd ondanks dat het een grote bestelling was. Er liep een artikel wat vertraging op maar we werden daarover direct geïnformeerd. De informatie die gegeven werd in de communicatie klopte ook. Er zaten ook enkele kleine extraatjes in de doos, altijd leuk.

liesbeth rosseel beoordeelde op 2019-05-14

Snelle levering! Mailtje met betaalbevestiging had wel leuk geweest!

Heidi van Leest beoordeelde op 2019-05-14

Mooie spullen, snel geleverd

Maarten Kistemaker beoordeelde op 2019-05-14

Geweldige service! Op hun advies de bestelling aangepast. Zeer tevreden over het resultaat

Elise Hoogstrate beoordeelde op 2019-05-13

Super mooie producten voor een goede prijs. Levering van producten op voorraad zou wat sneller mogen.

Nicole van Dijk beoordeelde op 2019-05-13

Netjes geleverd en precies zoals het eruit zag op de website. Ben dik tevreden en de babykamer is meteen leuk aangekleed!

Sezen van Wier beoordeelde op 2019-05-13

Heel erg blij met het product. Alleen communicatie over verzending kon beter vandaar geen 5 sterren.

Tülin Karaca beoordeelde op 2019-05-13

Enkel posietieve ervaring. Producten kwaliteitsvol

Marion beoordeelde op 2019-05-10

Op tijd geleverd, prima ingepakt en precies wat ik besteld had! Toppertje, geef ik door aan vrienden!

Chantal beoordeelde op 2019-05-06

Ben tevreden over de levering en de artikelen. Wel aan de prijs.

Marjolein Van der Auwera beoordeelde op 2019-05-01

Supermooi producten. Goede service, mooi verpakt. Fijne communicatie met Wieteke.
Wij zijn heel blij met het resultaat en raden hip huisje aan iedereen aan!

Iris Graven beoordeelde op 2019-04-30

Snelle levering, netjes afgeleverd.

Pieterjan Ceuppens beoordeelde op 2019-04-24

Zeer mooie producten. Heel degelijk verpakt en geleverd.

Marjolein Van der Auwera beoordeelde op 2019-04-22

Uitstekende service! Alles mooi ingepakt. Snelle reactie op mijn vragen via mail. We zijn heel blij met al onze spullen!

Reactie van Hip Huisje:
Bedankt voor de mooie review!

Wieteke. Hip Huisje

Marco Hoogwerf beoordeelde op 2019-04-18

Duidelijke info over verzenden en product. Kwaliteit

Priscilla Groenendijk beoordeelde op 2019-04-18

Geweldig leuke artikelen, snelle levering! Top!

Riëm El Tahry beoordeelde op 2019-04-11

Tevreden. Na enkele dagen kwam het pakje keurig aan

Stephan Dewaelheyns beoordeelde op 2019-04-10

Alles perfect volgens afspraak

Aukje Hendriks beoordeelde op 2019-04-10

Erg tevreden met 2 leuke kaarten voor op de babykamer. Wel vond ik de verzendkosten voor 2 kaarten (ruim €4) wat veel

Reactie van Hip Huisje:
Beste Aukje,

Bedankt voor je beoordeling. Omdat we de kaarten in een stevige envelop versturen zitten we helaas vast aan de verzendkosten die Postnl hiervoor rekent.

Wieteke, Hip Huisje