Goudenregenstraat 26
1402EX Bussum

Nanny Pijpers beoordeelde op 2018-07-10

Snelle levering en goed verpakt

Joël Van Gelswijk beoordeelde op 2018-07-08

Het gekozen product voldeed aan mijn verwachting, netjes op tijd en ik heb goede service gehad.

Wendy Den enting beoordeelde op 2018-07-04

We hebben behang voorbeeldjes gekregen van jullie
Slordig geknipt en niks van het motief te zien waardoor je geen beeld kon krijgen hoe het eruit zou zien in het echt
Gelukkig was op internet de foto wel

Reactie van Hip Huisje:
Beste Wendy,

Bedankt voor je feedback. We zullen erop letten de staaltjes wat netter af te knippen. Waarschijnlijk is dit in de drukte wat te snel gedaan ;-).
De gratis stalen zijn wel echt meer bedoelt voor de kleur. Het patroon wordt al heel duidelijk afgebeeld op de website. Mocht je nog graag nieuwe grotere stalen willen ontvangen dan horen we dat graag. Laat maar weten.

Wieteke , Hip Huisje

Margreet van Duijvenbode beoordeelde op 2018-07-01

Vlotte levering, gewenste betalingsmogelijkheid. Mooi product! Zeer tevreden.

Céline van Ginkel beoordeelde op 2018-07-01

Supersnelle levering ondanks een levertijd op de site binnen een week na bestelling geleverd.

Patrick Schrijver beoordeelde op 2018-06-30

Snelle levering, mooi en unieke assortiment.

Jeanine Paalman beoordeelde op 2018-06-28

Erg leuke spulletjes.

Leny Pattinasarany beoordeelde op 2018-06-28

Na pobleempjes om te betalen, is alles netjs n snel afgehandeld

Mieke Gerits beoordeelde op 2018-06-25

Het door mij gewenste artikel was uitverkocht, op de site aangegeven mij te waarschuwen bij het weer op voorraad zijn. Na deze melding het artikel meteen besteld en alles werd keurig afgehandeld! Bij iedere handeling een e-mail ontvangen en het artikel op tijd ontvangen, super!

Arina Sneep beoordeelde op 2018-06-24

Ik kreeg snel en netjes een proefstukje behang toegestuurd. Ik had alleen een iets groter stuk verwacht.

Judith Switters beoordeelde op 2018-06-24

Het ziet er prachtig uit!

Aleida van Beek beoordeelde op 2018-06-22

Mijn bestelling op tijd binnen gekregen en was leuk verpakt!

Helma van Dijk beoordeelde op 2018-06-21

Mijn ervaring is voor de tweede keer erg goed.
Ik heb dit keer een product besteld wat helaas uitverkocht was en dit stond op de site niet aangegeven. Dit is ontzettend goed en snel opgelost! Erg fijn

Sabine Blaak beoordeelde op 2018-06-21

Behang staal snel en netjes binnen gekregen. Erg enthousiast over de kleur. Komt goed overeen met de site!

Mevr. Blok beoordeelde op 2018-06-20

Wat een mooie producten!
Alles is heel netjes afgewerkt en van mooie en luxe kwaliteit.
Het maakt de kinderkamers helemaal af. Ik ben er super blij mee!

Ilse Gerrits beoordeelde op 2018-06-14

Snelle levering van super leuke spulletjes! Helemaal blij!

Sanne Aarts beoordeelde op 2018-06-12

Erg tevreden, snelle levering, keurig verpakt en product voldoet aan de omschrijving.

Kim beoordeelde op 2018-06-10

Snel en precies zoals afgebeeld.

Marianne Mesch beoordeelde op 2018-06-10

Poster snel ontvangen en met nog een ansichtkaart formaat erbij! Top

Elke Van Welden beoordeelde op 2018-06-10