Goudenregenstraat 26
1402EX Bussum

Chantal Vonk beoordeelde op 2018-09-15

Super leuke producten en snelle levering!! Top!!

Carolien Alkema beoordeelde op 2018-09-13

Zeer tevreden. Leuke en overzichtelijke webshop met heel leuke artikelen van goede kwaliteit. Snelle levering. Top dus. Zal deze webshop zeker weer bezoeken!!

Nienke Kuijsters beoordeelde op 2018-09-13

Snelle levering en prettige website.

Harrie Horevoorts beoordeelde op 2018-09-10

Fraai en goed afgewerkt koffertje

Linda Luntz beoordeelde op 2018-09-09

Pakket was al thuis toen ik een bericht kreeg dat het klaar was voor verzenden.

Slecht niet recht afgesneden stuk behang

Kleur was niet wit maar eerder gelig.

Was wel blij met de optie dat je een proefstuk behang kan bestellen. Site is overzichtelijk

Reactie van Hip Huisje:
Beste Linda,

Omdat we ervan uitgingen dat je het gratis behangstaaltje snel wilde ontvangen hebben we het adres even met pen op de envelop geschreven. Later zag ik in ons systeem staan dat de gratis bestelling nog open stond en heb ik deze op voltooid gezet. Echter krijgen klanten dan automatisch een berichtje dat de bestelling is afgerond.
Het staaltje is echt bedoelt als indruk van de kleuren. Wellicht niet helemaal recht geknipt maar de intentie is om een beeld te krijgen bij het materiaal en de kleur plus print.
Het behang is zachtwit. Als je dit naast een muur houdt die met bijvoorbeeld RAL 9001 is geschilderd zal het geliger ogen dan wanneer je een wand met ral 9010 of 9016 hebt.
Daarvoor zijn de gratis staaltjes dan ook.

Bo beoordeelde op 2018-09-08

Heel tevreden, bestellen verliep soepel en het product is prachtig!

Ahdia Atib beoordeelde op 2018-09-06

Zeer mooie spullen en uitstekend servies met snelle levering. Super blij met mijn babykamer spullen.

Renske de Jong beoordeelde op 2018-09-05

Heel mooi babykoffertje gekocht. Fantastische kwaliteit!

Miranda Wijnandts beoordeelde op 2018-09-05

Door vakantieperiode zou het later verzonden worden..maar voor afgesproken datum al binnen, top!
Mooie school foto boeken, blijvende herinnering voor beide kinderen :)

Fam. J.W. van der Wal - van Gelder beoordeelde op 2018-09-05

Twee keer besteld bij Hip Huisje. Beide keren is het keurig verzonden en kwam zoals afgesproken binnen. De informatieverstrekking is helder. Wij zijn tevreden.

Gert-Jan Kuppeveld beoordeelde op 2018-09-02

2 keer besteld 2 keer op tijd geleverd

Desiree Boertien beoordeelde op 2018-09-01

Zeer tevreden, snel geleverd. En mooie goede kwaliteit. (Poster besteld)

Relinde Pape beoordeelde op 2018-08-26

Tevreden! Sneller dan verwacht in huis. Goed verpakt.

Manon Karels beoordeelde op 2018-08-26

Eerder in huis dan verwacht /aangegeven.
Leuk ingepakt alles.
Wel aan de prijzige kant.
Goede service!
Algemene indruk: tevrede

Kim Vereecken beoordeelde op 2018-08-23

Mooi op tijd geleverd en producten vallen in de smaak ! Goede kwaliteit !

Reactie van Hip Huisje:
Gefeliciteerd! Met je beoordeling heb je een poster naar keuze gewonnen. Heel leuk om te lezen dat je zo tevreden bent met onze producten en levering. Je kunt een keuze maken uit onze papieren posters (met uitzondering van de geboorteposters).
Stuur je even een mailtje met je gegevens?

Wieteke, Hip Huisje

Roos beoordeelde op 2018-08-15

Latha Spelt beoordeelde op 2018-08-05

Het product ziet er goed uit, snelle service en direct antwoord bij een vraag via de mail.

Denise Molenkamp beoordeelde op 2018-07-26

Goede kwaliteit en service! Als ik vragen had werden ze gelijk beantwoord!

Nanny Pijpers beoordeelde op 2018-07-10

Snelle levering en goed verpakt

Joël Van Gelswijk beoordeelde op 2018-07-08

Het gekozen product voldeed aan mijn verwachting, netjes op tijd en ik heb goede service gehad.