Irisstraat 13
1402EN Bussum

Eric Van Loo beoordeelde op 2019-07-18

Super leuke hebbedingen, kwalitatieve materialen en een uitstekende service.
Een webwinkel adresje naar mijn hart.

JJWM Hoose beoordeelde op 2019-07-17

Snelle levering en goed verpakt.

Linsey van der Loos beoordeelde op 2019-07-15

Snelle service en goed kwaliteit.

Suzanne Deventer beoordeelde op 2019-07-11

Heb contact gehad, en ben erg snel en goed geholpen. Onwijs leuke artikelen voor de kinderkamer van ons zoontje!

Janique Sieben_Oortgiesen beoordeelde op 2019-07-09

Een prachtig dekbedovertrek voor het peuterbed van onze kleindochter besteld. Op verzoek helemaal zo gemaakt als wij dat graag wilden.
Keurig op de hoogte gehouden omtrent verzending.
Dank je wel Wieteke, veel succes, ik blijf je website volgen!

Reactie van Hip Huisje:
Wat een super lieve recensie. Heel erg bedankt en veel plezier met het dekbedovertrek.
Met vriendelijke groeten,

Bouke Kooiman beoordeelde op 2019-07-08

Gewoon goed

Reactie van Hip Huisje:
Leuk om te horen. Bedankt Bouke!

Susanne Pickkers beoordeelde op 2019-07-03

Heel tevreden snel geleverd

Dank je wel Susanne!

Kitty beoordeelde op 2019-06-30

Ik heb een lama sticker besteld. De sticker heeft een hele (anders)gekleurde rand van het stickervel eromheen geprint zitten en sommige stukjes waren niet goed gestanst waardoor ik het zelf lost moest knippen van het stickervel. Prijs/kwaliteitverhouding vind ik daarom niet goed.

Beste Kitty,

Wat vervelend om te horen. Als je ons direct had gebeld of gemaild over dit probleem hadden we het voor je kunnen oplossen. Zou je ons een foto van de rand van de sticker kunnen toesturen? Het is uiteraard niet de bedoeling dat de kleur van de rand anders is dan de rest van de print. Tevens lijkt er iets mis te zijn gegaan met de cutcontour van deze sticker. bijknippen is natuurlijk nooit de bedoeling. Ik heb deze klacht nog niet eerder ontvangen dus het lijkt me een productiefout.
Je kunt ons altijd mailen voor een nieuw exemplaar als we duidelijke foto's van het euvel kunnen ontvangen.

Wendy Bijsterbosch beoordeelde op 2019-06-24

Echt super! Prachtige kwaliteit, netjes geleverd, dik tevreden! En zulke mooie spulletjes!

Beste Wendy,

Deze maand win jij de attentie voor het plaatsen van je beoordeling. We sturen je een tegoedcode toe voor het bestellen van een poster uit onze webshop.

Groetjes, Wieteke Hip Huisje

Linda beoordeelde op 2019-06-21

Mooie producten en goede service

Linda Beentjes beoordeelde op 2019-06-12

Prachtige posters en snelle levering. Mooi verpakt. Zo zou je het altijd willen zien.

Jeffrey Wagter beoordeelde op 2019-06-10

Zeer mooi behang me kind is gelukkig en was snel geleverd top bedrijf is het

Reactie van Hip Huisje:
Leuk om te horen Jeffrey. Altijd fijn...een blij kind.

Djimmin Snel beoordeelde op 2019-06-03

Snelle verzending.

Sieta Jonker beoordeelde op 2019-05-30

Waren wat problemen met aflevering door foutief adres, werd gelijk meegedacht om dit op te lossen. Goed gekomen 😊

Monique van Niel beoordeelde op 2019-05-29

Goede service en zeer snelle levering

Sanne Martens beoordeelde op 2019-05-28

Heel goed verstuurd en erg mooi
Heel blij mee

Sabrina De Greef beoordeelde op 2019-05-27

Bestelling nog niet binnen!

Beste Sabrina,

We hebben je meerdere malen gemaild. Helaas hebben we nooit een reactie terug ontvangen. Er was een probleem bij de producent met de levering van de stof van de geboorteposters. Dit hebben ze helaas veel te laat gecommuniceerd want anders hadden we voor een andere stof kunnen kiezen. Mijn excuses voor het ongemak. Op dit moment staat de bestelling bij hun op verzonden dus ik verwacht dat de poster uiterlijk morgen geleverd word. De track and trace heb ik vanmorgen ook nog verstuurd? Werkt het emailadres wel wat we in het systeem hebben staan?
Nogmaals excuses.

Corina Van felius beoordeelde op 2019-05-20

Hip huisje heeft onwijs leuke spullen voor stoere kids!! Snelle levering en alles heel netjes verpakt. Ben erg blij met mijn aankopen!!

Chantal Fouwé beoordeelde op 2019-05-16

Mijn bestelling werd perfect en goed ingepakt geleverd ondanks dat het een grote bestelling was. Er liep een artikel wat vertraging op maar we werden daarover direct geïnformeerd. De informatie die gegeven werd in de communicatie klopte ook. Er zaten ook enkele kleine extraatjes in de doos, altijd leuk.

liesbeth rosseel beoordeelde op 2019-05-14

Snelle levering! Mailtje met betaalbevestiging had wel leuk geweest!