Goudenregenstraat 26
1402EX Bussum

Iris Vermonden beoordeelde op 2018-04-21

Was lang opzoek naar een site met tipi tentjes als thema. En die dan ook verschillende dingen ervan hebben.
Blij dat ik jullie heb gevonden zodat ik toch kan mix en matchen!
Top verzonden goed ingepakt en snel geleverd. Dankjewel.

Lisanne Geldof beoordeelde op 2018-04-19

Vind de prijs iets te hoog voor het artikel

Anna De Konink beoordeelde op 2018-04-17

Heel tevreden, mooi product en goede service.

leuk om te horen!

WIL BOUMANS beoordeelde op 2018-04-15

Rtikel was niet op voorraad maar ik werd netjes op dehoogte gehouden. Werd toch snel nageleverd en ook daarvan werd ik goed op dehoogte gehouden. Was op ment van afleveren niet thuismarkt kreeg keurig bericht dat het was afgeleverd bij de buren. Artikel was mooi verpakt en heel leuk.

Reactie van Hip Huisje:
Bedankt voor de positieve beoordeling!

Zorana Scheffers beoordeelde op 2018-04-12

Het bestellen ging gemakkelijk en twee dagen later was deze ook binnen. Minpuntje was dat ze het baby kleed niet konden inpakken, maar dit gedeelte van de bestelling was ook in mindering gebracht op de factuur en stond dezelfde dag weer terug op mijn rekening. Al met al een fijne ervaring en een top product wat snel is geleverd.

Annemiek beoordeelde op 2018-04-08

De volgende dag al in huis ondanks melding dat wegens persoonlijke omstandigheden de bestellingen nog niet werden verzonden. Had wel steviger papier verwacht.

Shanna Groenemeijer beoordeelde op 2018-04-07

Ik ben heel tevreden. Netjes verpakt en goede communicatie. Bedankt!

Denise van der Pijl beoordeelde op 2018-03-27

Tot twee keer toe leuke accessoires besteld voor een babykamer. Snelle levering en super leuke accessoires!

Ellen Plug beoordeelde op 2018-03-24

Heel tevreden, snelle levering!

Marit Verkaik - Bultstra beoordeelde op 2018-03-24

Snelle service. En mooie producten.

Schardijn beoordeelde op 2018-03-24

snel en netjes

Michelle Schriemer beoordeelde op 2018-03-23

Prachtige spulletjes van goed kwaliteit! Thanks Hiphuisje👌🏻

Anne Van Dalfsen beoordeelde op 2018-03-21

Binnen een dag al binnen! Top de posters en kaarten hebben de baby kamer echt afgemaakt 😍

Denise Klijn beoordeelde op 2018-03-13

Ontzettend leuke webwinkel! Super snelle levering. Op de website stond dat de levertijd van het behang 5 - 14 dagen was maar ik ontving mijn bestelling al na 2 dagen, inclusief een leuke gratis poster. Ik bestel zeker nog een keer!

M Yaghdi beoordeelde op 2018-03-13

Goede en snelle service
Pesoonlijk contact
Stevige materialen
Verliefd!

Reactie van Hip Huisje:
Hoera! Omdat je zo'n leuke beoordeling hebt geschreven in de maand Maart win je een leuke poster naar keuze ( uitgezonderd de geboorteposters). Laat je even per mail weten welke poster je graag zou willen ontvangen? Met vriendelijke groet, Wieteke, Hip Huisje

Evil beoordeelde op 2018-03-08

Erg leuke spullen!

Assia De Jong beoordeelde op 2018-03-07

Eerder al spulletjes besteld voor de baby kamer en erg tevreden over de service en kwaliteit van de producten. Laatst een speciale bestelling gedaan, namelijk op maat gemaakte rolgordijnen met de roze tipi tent print erop. Zowel service als kwaliteit wederom erg super! Ik ben super blij!

Ilona de Jong beoordeelde op 2018-03-03

Snelle levering. Duidelijke communicatie. Prachtig kwaliteit behang.

Jessica Gessler beoordeelde op 2018-03-01

Super mooie spulletjes besteld voor de nieuwe kamer van onze zoon.. en ook nog eens snel binnen😃

Nynke Van Hernen beoordeelde op 2018-02-25

Heel tevreden. De bestelling snel in huis en van zeer goede kwaliteit.

Beste Nynke,

Gefeliciteerd! Jij wint deze maand de prijs voor het beoordelen van Hip Huisje.
Bedankt voor het mooie compliment. Je mag een poster naar keuze uitzoeken (met uitzondering van de geboorteposters).Stuur je ons even een mailtje?
Groetjes,
Wieteke, Hip Huisje