Veerstraat 4
8181 VT Heerde

9,0

Joop Eigenraam beoordeelde op 2019-07-15

Het bestellen vanaf een iphone ging best goed. Enkele dagen later de boodschap per email dat er een artikel niet is; ik pas mn bestelling aan. Dan weer enkele dagen later dient een tweede artikel te worden aangepast (identiek probleem, niet opgemerkt door verkoopster/inpakster) - maar levering gelukkig net op tijd voor de babyshower.

NN beoordeelde op 2019-07-11

Heel tevreden, zeer goede kwaliteit. Werd netjes verzonden

Marleen van Vliet beoordeelde op 2019-07-10

Erg tevreden, snelle reactie op de mail, snelle levering en mooi van kwaliteit

Aafke Geerling beoordeelde op 2019-07-08

Snelle levering en mooie kwaliteit!

Alicia Bleeker beoordeelde op 2019-02-06

Uitstekend!! Super leuke kleren! Was laat met bestellen maar toch binnen een dag mijn bestelling verzonden! Top service! Ga hier zeker vaker bestellen

Linda Bakker beoordeelde op 2019-02-03

Prima ervaring, niets op aan te merken. Levering zou sneller kunnen, maar leveren gewoon netjes binnen de aangegeven levertijd.

Carine Kuijten beoordeelde op 2019-01-28

Spulletjes waren netjes ingepakt. Mooie materialen (shirtjes en boxmobiel).

S Kremers beoordeelde op 2019-01-21

Mooie kwaliteit, snelle levering!

Janneke beoordeelde op 2019-01-13

Super leuk broekje besteld!maat valt wel iets kleiner

Marjolein Olsthoorn-Kemperman beoordeelde op 2018-12-30

Super service!

Anja beoordeelde op 2018-12-27

Goede service, netjes op tijd voor kerst geleverd. Kwaliteit van shirtjes is op t eerste oog goed. Ze zijn nog niet gewassen maar ik ga er vanuit dat het ook oké is.

Romana Meuwissen beoordeelde op 2018-12-24

Ben heel tevreden. Bestelling was er al binnen enkele dagen.

Hoogwerf beoordeelde op 2018-12-10

Wat een super leuke kleertjes!

Tineke Godschalk beoordeelde op 2018-11-26

2 kinder shirts besteld, nog contact met mij opgenomen omdat ze zeker wilden zijn van de kleuren. 2 dagen later al in huis, geweldig. Is echter pas voor de kerst dus de reactie moet ik nog krijgen 😊

Coobs beoordeelde op 2018-11-15

Goede communicatie en service

Roos Pleijsier beoordeelde op 2018-10-16

De maat viel super groot, jammer!! Heb iets met een naam erop..

Jorieke Hardeman-Valkenburg beoordeelde op 2018-10-07

Het broekje wat ik besteld had, had ik al snel in huis! Ik ben gek op deze handgemaakte producten!! Mijn zoontje draagt ze veel 😊
Ook toen ik een product niet had ontvangen, werd dit via de mail heel snel en correct opgelost. Heel fijn!

D. Petterson beoordeelde op 2018-09-30

Fijn dat het pakketje door de brievenbus past. Wel jammer dat je verzendkosten pas gratis zijn vanaf een bedrag van 70,-.

Wirtz beoordeelde op 2018-09-24

Snelle levering, veel mogelijkheden en hele goede kwaliteit. Heb al vaker wat besteld en ga ik zeker vaker doen.

Kelly beoordeelde op 2018-09-02

Shirtje besteld. Ziet er goed uit!!