Veerstraat 4
8181 VT Heerde

9,0

Alicia Bleeker beoordeelde op 2019-02-06

Uitstekend!! Super leuke kleren! Was laat met bestellen maar toch binnen een dag mijn bestelling verzonden! Top service! Ga hier zeker vaker bestellen

Linda Bakker beoordeelde op 2019-02-03

Prima ervaring, niets op aan te merken. Levering zou sneller kunnen, maar leveren gewoon netjes binnen de aangegeven levertijd.

Carine Kuijten beoordeelde op 2019-01-28

Spulletjes waren netjes ingepakt. Mooie materialen (shirtjes en boxmobiel).

S Kremers beoordeelde op 2019-01-21

Mooie kwaliteit, snelle levering!

Janneke beoordeelde op 2019-01-13

Super leuk broekje besteld!maat valt wel iets kleiner

Marjolein Olsthoorn-Kemperman beoordeelde op 2018-12-30

Super service!

Anja beoordeelde op 2018-12-27

Goede service, netjes op tijd voor kerst geleverd. Kwaliteit van shirtjes is op t eerste oog goed. Ze zijn nog niet gewassen maar ik ga er vanuit dat het ook oké is.

Romana Meuwissen beoordeelde op 2018-12-24

Ben heel tevreden. Bestelling was er al binnen enkele dagen.

Hoogwerf beoordeelde op 2018-12-10

Wat een super leuke kleertjes!

Tineke Godschalk beoordeelde op 2018-11-26

2 kinder shirts besteld, nog contact met mij opgenomen omdat ze zeker wilden zijn van de kleuren. 2 dagen later al in huis, geweldig. Is echter pas voor de kerst dus de reactie moet ik nog krijgen ๐Ÿ˜Š

Coobs beoordeelde op 2018-11-15

Goede communicatie en service

Roos Pleijsier beoordeelde op 2018-10-16

De maat viel super groot, jammer!! Heb iets met een naam erop..

Jorieke Hardeman-Valkenburg beoordeelde op 2018-10-07

Het broekje wat ik besteld had, had ik al snel in huis! Ik ben gek op deze handgemaakte producten!! Mijn zoontje draagt ze veel ๐Ÿ˜Š
Ook toen ik een product niet had ontvangen, werd dit via de mail heel snel en correct opgelost. Heel fijn!

D. Petterson beoordeelde op 2018-09-30

Fijn dat het pakketje door de brievenbus past. Wel jammer dat je verzendkosten pas gratis zijn vanaf een bedrag van 70,-.

Wirtz beoordeelde op 2018-09-24

Snelle levering, veel mogelijkheden en hele goede kwaliteit. Heb al vaker wat besteld en ga ik zeker vaker doen.

Kelly beoordeelde op 2018-09-02

Shirtje besteld. Ziet er goed uit!!

Mirjam Reitsma beoordeelde op 2018-08-29

Bedankt voor de mooie, originele kleding!

Laura Machielsen beoordeelde op 2018-08-28

Heel tevreden

Leontien beoordeelde op 2018-07-26

Bestelling werd snel geleverd. Mooie kwaliteit kleding. Er zit wel een harde taille band in een broekje maat 56.

Wilma witte Gerritsen beoordeelde op 2018-07-19

Heel goed we hadden het zo binnen nu nog wachten op de kleine prinses ๐Ÿ’—๐ŸŽˆ๐ŸŽ‰