Langeslag 4 1

8,8

Coobs beoordeelde op 2018-11-15

Goede communicatie en service

Roos Pleijsier beoordeelde op 2018-10-16

De maat viel super groot, jammer!! Heb iets met een naam erop..

Jorieke Hardeman-Valkenburg beoordeelde op 2018-10-07

Het broekje wat ik besteld had, had ik al snel in huis! Ik ben gek op deze handgemaakte producten!! Mijn zoontje draagt ze veel ๐Ÿ˜Š
Ook toen ik een product niet had ontvangen, werd dit via de mail heel snel en correct opgelost. Heel fijn!

D. Petterson beoordeelde op 2018-09-30

Fijn dat het pakketje door de brievenbus past. Wel jammer dat je verzendkosten pas gratis zijn vanaf een bedrag van 70,-.

Wirtz beoordeelde op 2018-09-24

Snelle levering, veel mogelijkheden en hele goede kwaliteit. Heb al vaker wat besteld en ga ik zeker vaker doen.

Kelly beoordeelde op 2018-09-02

Shirtje besteld. Ziet er goed uit!!

Mirjam Reitsma beoordeelde op 2018-08-29

Bedankt voor de mooie, originele kleding!

Laura Machielsen beoordeelde op 2018-08-28

Heel tevreden

Leontien beoordeelde op 2018-07-26

Bestelling werd snel geleverd. Mooie kwaliteit kleding. Er zit wel een harde taille band in een broekje maat 56.

Wilma witte Gerritsen beoordeelde op 2018-07-19

Heel goed we hadden het zo binnen nu nog wachten op de kleine prinses ๐Ÿ’—๐ŸŽˆ๐ŸŽ‰

Marije Van der Veen beoordeelde op 2018-06-24

Snelle service en prachtige kleding!

Nick van der Putten beoordeelde op 2018-05-22

Erg tevreden! na persoonlijk contact de belofte goed nagekomen

Elly beoordeelde op 2018-05-21

Verzendkosten is het enige nadeel, ook bij retour als het kledingstuk niet past oid.. kleding zelf is super leuk en goede kwaliteit