Zadelmakerstraat 64

Bastiaan Mol beoordeelde op 2019-09-03

Bertine Van Kampen beoordeelde op 2019-07-07

Karin Pennings beoordeelde op 2019-06-02

Kelly Roza beoordeelde op 2019-05-29

Ik was super blij dat zij het rugzakje wat ik graag wilde hebben voor mijn zoontje nog voorradig hadden. Snel verstuurd en betaling achteraf. Super!

Gemma Kaandorp beoordeelde op 2019-04-19

Gisteren besteld, nu al in huis. Leuke site voor meisjes maar nu ook voor jongens.

Chantal van de Hulsbeek beoordeelde op 2019-04-03

Duidelijke website, snelle levering!

rini ruijs beoordeelde op 2019-03-05

heel tevreden had het snel thuis

Leo Defrijn beoordeelde op 2018-12-11

Het armbandje schenkt volledige voldoening . Het grote knelpunt is echter de levertijd . Het ging hier wel over een levering van Nederland naar België via brievenbuspost . Het pakketje heeft er 11 (elf) werkende dagen over gedaan om tot bij mij te geraken . Ik had wel voldoende geduld opgebracht en slechts na 10 dagen mijn beklag gemaakt . De elfde dag werd het geleverd . Intussen was er wel reeds enige tijd gekropen om wederzijdse mails te versturen . Mijn bemerking is dus : het motto van veel web-winkels "voor 22 u besteld, morgen geleverd" vind ik ook overdreven en is in veel gevallen absoluut niet gewenst en ook niet nodig . Twee weken via brievenpost lijkt mij echter een toestand uit de 19-de eeuw toen het nog per déligence ging . Groetjes . Leo

Reactie van Hippe Boys:
Goedemiddag,

Wat ontzettend jammer dat wij van u een negatieve reactie hebben gekregen.

Wij hebben het armbandje zsm naar u toe verzonden. Normaliter is de verzendtijd naar Belgiƫ 3/6 werkdagen, zoals aangegeven in onze email. Helaas is er vertraging op getreden bij de postbezorging. U heeft zich gister bij ons gemeld en wij hebben daar gelijk actie op ondernomen.

Helaas hebben wij geen invloed op de postbezorging.

Gwendola Post

Wendy Van Dam beoordeelde op 2018-11-04