Zadelmakerstraat 64
1991JE Velserbroek

Gwendoline Visée beoordeelde op 2018-10-21

vlotte en goede service! En steeds opnieuw heel mooi gerief!

Lisauke Meijer beoordeelde op 2018-10-21

anneke reen beoordeelde op 2018-10-21

heel snel geleverd . prachtige oorbellen en ook nog eens leuk verpakt

Chantal Schouten beoordeelde op 2018-10-17

Mooie oorbellen, veel keuze en supersnelle levering

Nancy Radstaak beoordeelde op 2018-10-17

Tessa Verdonk beoordeelde op 2018-10-17

Elly Smits beoordeelde op 2018-10-17

Leuke producten en snelle levering

marian de lange beoordeelde op 2018-10-17

Jessica Kers beoordeelde op 2018-10-16

Snel geleverd, binnen 24 uur. En goede kwaliteit. Mooie oorbellen, net als op de foto én in een leuke kadoverpakking!

J Korlaar beoordeelde op 2018-10-16

Margreet Mbendera beoordeelde op 2018-10-16

Sabine Jacobs beoordeelde op 2018-10-16

Super services snel en heel mooi verpakt

Marjolein Gelissen beoordeelde op 2018-10-15

producten zijn kwalitatief erg goed, snelle levering, fijne webshop.

Liselotte beoordeelde op 2018-10-15

Reactie van Hippe Girls:
Beste Liselotte,

Wat ontzettend jammer dat het ons niet gelukt is om u tevreden te stellen en u ons een negatieve beoordeling heeft gegeven van 3 sterren en de verzending 1 ster.

U heeft 2 oktober in de avond besteld en wij hebben het de volgende ochtend de bestelling gelijk verzonden.

PostNL geeft aan de bestelling op het werk van u man bezorgd te hebben. Hij heeft het daar niet gekregen, er is opnieuw contact geweest met de postbode en deze blijft volhouden de bestelling bezorgd te hebben.

Ondanks deze terugkoppeling hebben wij de oorbellen nogmaals verzonden naar een ander adres zoals u ons gevraagd heeft.

Jammer dat onze inspanningen er niet voor hebben kunnen zorgen dat u tevreden bent met de service die wij hebben geleverd.

Fijne avond

Gwendola Post

Carola van Beveren beoordeelde op 2018-10-15

J Veldhuis beoordeelde op 2018-10-15

Edward Knaven beoordeelde op 2018-10-14

claudia broeders beoordeelde op 2018-10-14

Marion van der Velden beoordeelde op 2018-10-12

Leonie Zeegers beoordeelde op 2018-10-11

Heel tevreden, prachtig ingepakt en goede service!