Zadelmakerstraat 64
1991JE Velserbroek

caroline beoordeelde op 2018-08-19

Daisy Vandezande beoordeelde op 2018-08-19

mooie oorbellen voor een klein pijsje

Trees beoordeelde op 2018-08-19

Ethel Janssens beoordeelde op 2018-08-19

Griet Vandaele beoordeelde op 2018-08-19

Marguerita Hansler beoordeelde op 2018-08-19

Rianne beoordeelde op 2018-08-19

Linda beoordeelde op 2018-08-19

Prima winkel. Snel geregeld.

Maud beoordeelde op 2018-08-19

Julie beoordeelde op 2018-08-19

Duidelijke info over de verzending. Bestelde in juli en er werd duidelijk gezegd dat men op vakantie was dus dat pas nadien verzendingen zouden gebeuren. Heel handig om te weten!

Lotte beoordeelde op 2018-07-31

Super veel keus
En een prima levering

Wendy Lesscher beoordeelde op 2018-07-28

Reactie van Hippe Girls:
Beste Wendy, wat ontzettend jammer dat je ons een negatieve beoordeling hebt gegeven. Wij hebben een e-mail ontvangen dat je een verkeerd setje hebt ontvangen, daarnaast heb je ons laten weten dat je hangende eenhoorn oorbelletjes hebt ontvangen.Wij hebben je vervolgens een e-mail gestuurd dat wij graag horen welk setje je mist, wij denken het cupcake setje en hebben je gevraagd of dit klopt. Daarna hebben wij je nog een e-mail gestuurd dat wij bijna met vakantie gaan en het graag willen oplossen, daarnaast hebben wij ook je voicemail ingesproken. Wij hebben helaas geen enkele reactie mogen ontvangen. Wij vinden het spijtig dat wij niet de kans hebben gekregen het op te lossen.

Mocht je alsnog het juiste setje willen ontvangen, horen wij graag even van je.ter compensatie voor onze sufheid mag je de eenhoorn oorbelletjes houden. Vanaf ons vakantieadres wensen wij je een prettig weekend en horen graag even van je.

Gwendola Post

Natascha Chotkan beoordeelde op 2018-07-27

Jana beoordeelde op 2018-07-24

Mijn dochter was blij met de mooie ring en haarknip. Goede kwaliteit en snelle levering.

Ingrid Van wanrooy beoordeelde op 2018-07-24

De bestselling werd meteen de volgende dag bezorgd !

Heidi Goethals beoordeelde op 2018-07-24

Maaike beoordeelde op 2018-07-24

Super snelle service. Als je het pakketje op wilt halen, mag er alleen duidelijker omschreven worden hoe dat werkt, maar super vriendelijke en snelle service!