Zadelmakerstraat 64

Dini Jansen beoordeelde op 2019-06-18

Levering keurig op tijd

Nina scholte beoordeelde op 2019-06-18

Chantal Mensink-Oudt beoordeelde op 2019-06-18

Snelle levering en echt leuke haaraccessoires!

Marieke Bierman beoordeelde op 2019-06-17

Leuk verpakt, duidelijke communicatie en super snelle levering!

Kitty Gerards beoordeelde op 2019-06-17

Niet zo snel in huis, maar de informatie was prima!!!

Annie Zwanenburg beoordeelde op 2019-06-17

Ik bestel hier vaker en elke keer goede ervaringen. Je wordt goed op de hoogte gehouden van waar je pakketje is, en als het brievenbuspost is, weer je ook wanneer je het kunt verwachten want je krijgt een verzend bevestiging. Kwaliteit van de sieraden is ook prima. Onlangs spulletjes voor de babykamer bestelt, ze hebben er echt vanalles!!!

Ina Bosscher beoordeelde op 2019-06-17

Mooi product

Jana Weber beoordeelde op 2019-06-17

Sandra Smeels beoordeelde op 2019-06-17

Maaike Nijssen beoordeelde op 2019-06-17

Gerard Bergsma beoordeelde op 2019-06-17

j.h Spinder beoordeelde op 2019-06-17

Sandra Notten beoordeelde op 2019-06-12

Supersnelle levering, leuk ingepakt en prachtige oorbelletjes.

Lieke Majoor beoordeelde op 2019-06-12

Kinderring besteld bij Hippe Girls. Deze was binnen 1 dag binnen. Goed ingepakt in een beschermende enveloppe en daarin mooi verpakt een versierd doosje met ring. Erg tevreden.

Regina Singadji beoordeelde op 2019-06-11

Femke Franken beoordeelde op 2019-06-11

Bernice Huttinga beoordeelde op 2019-06-11

Marly Damen beoordeelde op 2019-06-10

Mooie producten, ruim assortiment, mooi verpakt, originele producten en van goede kwaliteit. De haarspulletjes vallen goed in de smaak bij mijn dochtertje waarvoor ze natuurlijk ook zijn. Een erg tevreden klant dus.

Diewertje Reekers beoordeelde op 2019-06-10