Steynlaan 32
KvK 30221979

9,1

Bol.com 14 9,4

Muriel beoordeelde op 2018-02-06

Het verliep zoals het hoort.

Thirza beoordeelde op 2018-01-30

Voor het gepimpte speelgoedbankje voor mijn zoontje heb ik een helikoptersticker met zijn naam besteld, ik kreeg er nog een kleiner exemplaar bij zonder naam. hoe leuk is dat?! de blik op zijn gezicht was onbetaalbaar toen we het pakketje open maakten.

Januska beoordeelde op 2018-01-18

Tevreden met de levering. Het duurde wat langer dan verwacht maar daar werd ik prima over geïnformeerd. De leverancier had het binnen een week binnen.

Mevr. De jong van Leeuwen beoordeelde op 2018-01-16

We zijn heel tevreden binnen een dag was het in huis.

Cindy beoordeelde op 2018-01-16

Snelle bezorging, mijn product was kleiner dan ik had verwacht maar ook retour zending is geen probleem en zelfs op zondag antwoord!

Suzanne beoordeelde op 2017-12-15

Super! Mooi koffertje en enorm snel klaar en bezorgd. Blij mee!

Nelly beoordeelde op 2017-12-14

Het product bleek niet meteen leverbaar, wat aanvankelijk wel toegezegd was. Dat was wel heel jammer. Maar het contact daarover verliep vlot. Uiteindelijk wel besloten om toch te wachten tot de uitgestelde leverdatum. Snelle reacties op het mailcontact.

Anne beoordeelde op 2017-12-14

Product is prima. Bezorging helaas niet. Per email kreeg ik bericht dat ik niet thuis was en er een briefje in de brievenbus zou liggen. Dat was niet zo. Via internet kon ik zien dat ik het kon ophalen met id

Fanny beoordeelde op 2017-11-30

Misschien kunnen jullie hier niet veel aan doen. Maar de bestelling wordt gebracht door Gls. Ze geven het pakketje niet af bij de buren. Dus brengen het naar een andere locatie. Je kan een ander bezorgmoment kiezen, maar dat is alleen tussen 10-13 ( ik werk fulltime) nou kan ik het ophalen in winkel, maar die is maar tot 18:00 uur open. Maar ik werk tot 18:00. Dus moet ik op Mn zaterdag dit pakketje zelf gaan halen. Dit was een cadeautje voor mijn partner. En ik heb het nu nog steeds niet. Ben hier niet blij mee, ookal kunnen jullie er niet veel mee misschien.

Reactie van Hippekinderspullen:
Beste Fanny, wat vervelend voor je dat het zo loopt. Wij verzenden juist via GLS omdat we erg tevreden zijn. Wanneer we verzenden ontvang je hiervan een bevestiging. Je kunt dan direct aangeven of je je pakket op een ander moment of een ander adres wilt laten bezorgen. Bij niet thuis wordt -indien mogelijk- bij de buren bezorgd. Kortom, wij ervaren bijna nooit problemen. Wellicht is het wanneer je fulltime werkt handiger om je werkadres als verzendadres op te geven? En bestel je nog eens bij ons dan mag je aangeven dat je liever via PostNL wilt verzenden, dan zorgen we daarvoor. Hopelijk heb je je pakket snel binnen en kun je het alsnog geven. groetjes, Berry van Hippekinderspullen

Anita beoordeelde op 2017-10-25

Goede prijs/kwaliteitsverhouding, snelle levering!

Hilde beoordeelde op 2017-10-18

2 dagen na bestelling (in het weekend) in huis.

Ashnadevi beoordeelde op 2017-09-08

Goede service, scherp en oplettend. Mijn plan was dus het versturen van een cadeau naar de kersverse ouders met een kaartje erbij. Alleen had ik per ongeluk mijn eigen adres ingevuld. Door oplettendheid van het team Hippekinderspullen heb ik alsnog het juiste adres door kunnen geven. En het was super snel geleverd ook. Puik werk!

Inge beoordeelde op 2017-09-06

Goed product met juiste levering.

W. Wolters beoordeelde op 2017-09-06

Snelle levering en mooie producten. Heel tevreden.

Annelies Zandman beoordeelde op 2017-09-04

Erg vriendelijk geholpen toen ik mijn bestelling verkeerd had gedaan. De bestelling was ook erg snel binnen.

Agnes beoordeelde op 2017-09-04

Omdat ik toevallig zelf in Zeist woon werd het pakketje zelfs nog gebracht omdat ze toevallig in de buurt van ons huis moest zijn. Top service!!

Gert-Jan beoordeelde op 2017-08-18

Tijdig geleverd. Goed verpakt.

Co V. beoordeelde op 2017-08-18

Snelle levering binnennde gevraagde periode. Exact wat we hadden gevraagd (was een gepersonaliseerd item) en goede prijs/kwaliteit verhouding

Marcelle beoordeelde op 2017-07-25

Zoals altijd weer goed verzorgd!

Sylvia beoordeelde op 2017-07-20

Super goede service bedankt.