Bilderdijklaan 17

KvK 30221979

Bol.com 7 9,3
Bol.com 7 9,3

Moniek beoordeelde op 2017-04-18

Goeds service, mooie producten, persoonlijk contact en snelle levering! Kortom ons zie je terug!

Karin beoordeelde op 2017-04-14

Snelle levering en mooie producten. Mijn zoontje is trots op z'n mooie rugtas!

Sharon beoordeelde op 2017-04-07

Snelle levering met daarbij een persoonlijk tekstje.
Ook op de gestuurde mail kreeg ik een snelle reactie!

TOP

Jannie beoordeelde op 2017-04-06

Product erg leuk, uniek en in goede staat! Levering (in mijn geval ophalen) en communicatie hierover was prima!
Het plakken van de muursticker was nog wel een creatieve puzzel :-) Dat had ik me van te voren niet gerealiseerd en met de informatie over het product ook niet begrepen, maar no problem; het is goed gekomen!
Blij met Hippekinderspullen!

Reactie van Hippekinderspullen:
Beste Jannie, bedankt voor je beoordeling! Met betrekking tot het plakken zullen we de tekst bij de sticker aanpassen zodat dit duidelijk wordt. Heel veel plezier met de sticker.

Alexander beoordeelde op 2017-03-27

sticker is er snachte afgevallen en helemaal in in elkaar geplakt,kunnen er niks meer mee
zoontje erg verdrietrig

Reactie van Hippekinderspullen:
Bedankt voor uw beoordeling. Helaas heeft u ons nog niet eerder bericht over het loslaten van de sticker, waardoor we nu pas kunnen reageren.Wij zullen u per mail om aanvullende informatie verzoeken zodat we samen tot een passende oplossing kunnen komen.

Brouwer beoordeelde op 2017-03-02

Leuke aanbieding, lage verzendkosten en overzichtelijke site.
Wel jammer dat de verzending via GLS wat langer op zich liet wachten dan aangegeven.

Reactie van Hippekinderspullen:
Bedankt voor je beoordeling. Je opmerking over de levering zullen we oppakken en met GLS bespreken.

Stephanie blaas beoordeelde op 2017-02-17

Top.

VanG beoordeelde op 2017-02-06

Snelle service alleen onhandig dat twee artikelen op verschillende data aankomen met verschillende bezorgers. Ingesproken op antwoord appararaat omdat ik dacht dat er 1 artikel ontbrak maar daar niets meer op gehoord. De snelheid goed maar after sales kan beter!

Reactie van Hippekinderspullen:
Bedankt voor je beoordeling van onze webshop en je bestelling. Jammer dat het met de zendingen niet helemaal goed gelopen is. Wij waren er van uit gegaan dat beide zendingen op dezelfde dag aan zouden komen. Op de pakbon van één product hadden wij tevens vermeld dat de sticker via een andere leverancier zou komen. Omdat wij je voicemail bericht hoorden nadat een zending geleverd was dachten wij dat een en ander duidelijk was. Het spijt ons te moeten vernemen dat dit niet zo was. Wij zullen dit als leerpunt meenemen. We wensen je alsnog veel plezier met je bestelling!

Nancy sterrenberg beoordeelde op 2017-02-01

De sticker was snel binnen. Met de handleiding gemakkelijk op te plakken en erg mooi!

Fam. kuijpers beoordeelde op 2017-01-30

makkelijke site om te bestellen, overzichtelijk.
Snel geleverd, duidelijke communicatie over levering.
Keurig geleverd in stevige verpakking.
Product in perfecte staat geleverd.
Product zoals afgebeeld.

vis beoordeelde op 2017-01-27

Ik heb een extra grote muursticker 'Bambi' besteld. De sticker voldoet aan mijn verwachtingen, is stevig en ziet er mooi uit.
Het was gemakkelijk om te sticker op de muur te plakken.
Kortom wij zijn erg blij met het resultaat!

Kim Drion beoordeelde op 2017-01-23

Betaald, snelle levering erna. Het enige wat ik wel miste was een handleiding hoe we de sticker het best konden aanbrengen.

A. beoordeelde op 2017-01-23

Snelle levering, volgende dag direct in huis

dc beoordeelde op 2017-01-21

Tevreden, goede communicatie toen er iets mis was gegaan bij de leverancier, prima opgelost. Tevreden ook over het product zelf.

Liesbet beoordeelde op 2017-01-21

Super snelle levering. Goed verpakt. Mooi product. De kleur (mintgroen) vond ik net iets te donker maar toch nog heel mooi hoor.

Annoniem beoordeelde op 2017-01-16

De bezorging was prima en de sticker is geweldig.

Manja Bresser beoordeelde op 2017-01-06

Snelle levering ondanks de feestdagen. Hele mooie vliegtuigsticker en netjes verpakt. Zoon is heel blij met de sticker in zijn nieuwe kamer. Bedankt!

Hugo beoordeelde op 2016-12-06

fijne en overzichtelijke site. Bestelproces klantvriendelijk ingericht, en snel af te handelen. Supersnel bezorgd... wat wil je nog meer

Anita beoordeelde op 2016-12-06

Prima service en informatie. Pakket werd op de afgesproken dag bezorgd.

Jorieke Stinissen-Bloem beoordeelde op 2016-11-24

Heel tevreden. Ik kreeg een verkeerde kleur van de sticker geleverd. En na een mailtje kreeg ik gelijk een nieuwe opgestuurd. Top service!