Steynlaan 32
KvK 30221979

Bol.com 9 9,1
Bol.com 9 9,1

Ashnadevi beoordeelde op 2017-09-08

Goede service, scherp en oplettend. Mijn plan was dus het versturen van een cadeau naar de kersverse ouders met een kaartje erbij. Alleen had ik per ongeluk mijn eigen adres ingevuld. Door oplettendheid van het team Hippekinderspullen heb ik alsnog het juiste adres door kunnen geven. En het was super snel geleverd ook. Puik werk!

Inge beoordeelde op 2017-09-06

Goed product met juiste levering.

W. Wolters beoordeelde op 2017-09-06

Snelle levering en mooie producten. Heel tevreden.

Annelies Zandman beoordeelde op 2017-09-04

Erg vriendelijk geholpen toen ik mijn bestelling verkeerd had gedaan. De bestelling was ook erg snel binnen.

Agnes beoordeelde op 2017-09-04

Omdat ik toevallig zelf in Zeist woon werd het pakketje zelfs nog gebracht omdat ze toevallig in de buurt van ons huis moest zijn. Top service!!

Gert-Jan beoordeelde op 2017-08-18

Tijdig geleverd. Goed verpakt.

Co V. beoordeelde op 2017-08-18

Snelle levering binnennde gevraagde periode. Exact wat we hadden gevraagd (was een gepersonaliseerd item) en goede prijs/kwaliteit verhouding

Marcelle beoordeelde op 2017-07-25

Zoals altijd weer goed verzorgd!

Sylvia beoordeelde op 2017-07-20

Super goede service bedankt.

Jelte beoordeelde op 2017-07-15

Leuke, stevige tas ... precies de juiste maat voor een 7 jarige die moet overblijven en gymmen op 1 dag!!

Marijke beoordeelde op 2017-07-13

Snelle levering en vooral een super mooie stikker. Heel blij mee.

Noortje beoordeelde op 2017-07-11

Snelle levering en prettige communicatie

Lobke beoordeelde op 2017-07-11

Er waren wat moeilijkheden om meteen te leveren, maar we hadden steeds contact met de webshop en dit contact verliep snel, beleefd en correct. Er werd alles aan gedaan om het bestelde product toch bij ons te krijgen. Superbedankt, Hippe Kinderspullen!

Brevoord beoordeelde op 2017-05-30

Snelle levering en goed verpakt.

Moniek beoordeelde op 2017-04-18

Goeds service, mooie producten, persoonlijk contact en snelle levering! Kortom ons zie je terug!

Karin beoordeelde op 2017-04-14

Snelle levering en mooie producten. Mijn zoontje is trots op z'n mooie rugtas!

Sharon beoordeelde op 2017-04-07

Snelle levering met daarbij een persoonlijk tekstje.
Ook op de gestuurde mail kreeg ik een snelle reactie!

TOP

Jannie beoordeelde op 2017-04-06

Product erg leuk, uniek en in goede staat! Levering (in mijn geval ophalen) en communicatie hierover was prima!
Het plakken van de muursticker was nog wel een creatieve puzzel :-) Dat had ik me van te voren niet gerealiseerd en met de informatie over het product ook niet begrepen, maar no problem; het is goed gekomen!
Blij met Hippekinderspullen!

Reactie van Hippekinderspullen:
Beste Jannie, bedankt voor je beoordeling! Met betrekking tot het plakken zullen we de tekst bij de sticker aanpassen zodat dit duidelijk wordt. Heel veel plezier met de sticker.

Alexander beoordeelde op 2017-03-27

sticker is er snachte afgevallen en helemaal in in elkaar geplakt,kunnen er niks meer mee
zoontje erg verdrietrig

Reactie van Hippekinderspullen:
Bedankt voor uw beoordeling. Helaas heeft u ons nog niet eerder bericht over het loslaten van de sticker, waardoor we nu pas kunnen reageren.Wij zullen u per mail om aanvullende informatie verzoeken zodat we samen tot een passende oplossing kunnen komen.

Brouwer beoordeelde op 2017-03-02

Leuke aanbieding, lage verzendkosten en overzichtelijke site.
Wel jammer dat de verzending via GLS wat langer op zich liet wachten dan aangegeven.

Reactie van Hippekinderspullen:
Bedankt voor je beoordeling. Je opmerking over de levering zullen we oppakken en met GLS bespreken.