krekelveen 652
3205RM Spijkenisse

8,8

Brigitte van Tuijl beoordeelde op 2017-11-04

Snelle levering, mooi ingepakt, prachtige ring!

Cheryl Row beoordeelde op 2017-04-02

Erg tevreden, snelle levering!

Peter - Dols beoordeelde op 2017-01-18

Supersnelle en uiterst vriendelijke service ! ! !
Had een locker nodig voor 17 januari
Pas Vrijdag middag 13 jan. kunnen bestellen
en moest nog gegraveerd worden.....zou nog nét lukken voor
Dinsdag 17 januari...........verbazend SNEL al op
Zaterdag 14 januari geleverd........gegraveerd en wel
Complimenten ! ! !

Raymond Slot beoordeelde op 2017-01-02

Doet wat er geschreven is

Myriam Fuchs beoordeelde op 2016-12-12

Snelle afhandeling! Feedback over het artikel kan nog niet want het is een cadeautje voor Kerst! :p

Caner B beoordeelde op 2016-10-31

Ik had een product nodig die zij in het assortiment hadden. Netjes op tijd ontvangen. Super!

Drissia Moumouh beoordeelde op 2016-10-24

Is dat wel echt zilver want heb uitslag door het hangertje. Op papier stond zilver!

Reactie van Hippie Jewels:
Beste Drissia,

Er staat duidelijk beschreven op de site dat dit sieraad is gemaakt van chirurgisch staal. Hij staat zelfs bij de categorie stalen sieraden. Chirurgisch staal is hypoallergeen en zou ook geen reactie moeten kunnen veroorzaken. We raden u aan de ketting even schoon te maken met water, misschien is tijdens het productieproces een stof achtergebleven waar u niet tegen kunt.

DAP Hoofwijk beoordeelde op 2016-09-21

Snelle levering, eerder dan verwacht. Product is zoals verwacht!

JJM van Loon - van Luijt beoordeelde op 2016-08-29

Vlotte en juiste levering.

M.ice beoordeelde op 2016-08-29

Product van zeer slechte kwaliteit, telefonisch niet bereikbaar en op email contact wordt niet gereageerd. Slechte organisatie waar klanttevredenheid absoluut niet centraal staat.

Reactie van Hippie Jewels:
Email van klant was in onze spam box beland, producten zijn inmiddels retour en de klant heeft geld retour gekregen.

Helen Rommen beoordeelde op 2016-08-29

Geweldige service fijn overleg over graveerwerk

Rixt Engelman beoordeelde op 2016-08-01

Fantastische snelle service!