Icarusweg 16

Mystery shopper

Lees
waarom

Sjoucke Rusticus beoordeelde op 2018-06-18

Scherp geprijsd en zeer snelle levering

Arne Timmerman beoordeelde op 2018-06-18

Ik ben tevreden over mijn aankoop bij Hoesjes2day. Wat ik wel misleidend vind, is dat er dat er op de website linksboven "geen verzendkosten" staat. Maar wanneer je dan als buitenlander bestelt, rekenen ze je wel verzendkosten aan. Er zou beter staan "gratis verzending in Nederland".

Reactie van Hoesjes2day:
Dank voor uw opmerking. Wij hebben inmiddels uw advies opgevolgd en de tekst op onze homepage aangepast.

Met vriendelijke groeten,
Klantenservice Hoesjes2day

Archana Manna beoordeelde op 2018-06-15

Erna Grotentraast beoordeelde op 2018-06-14

Zeer snelle en correcte levering.

Dirk Hoogendoorn beoordeelde op 2018-06-13

snelle levering!

Corina van Hoorn beoordeelde op 2018-06-12

Top. Goed hoesje voordelig en snel in huis

Dennis van der Zaken beoordeelde op 2018-06-09

Door de dikte van het hoesje werkt het draadloos opladen niet meer ...jammer op zich een prima product

Renate Frenken beoordeelde op 2018-06-04

Heel tevreden! Snelle levering zoals beloofd!

Barry ten Hove beoordeelde op 2018-06-04

Snel en prima kwaliteit

Nina Lievers beoordeelde op 2018-05-27

Snelle levering!

Kelte Jacobi beoordeelde op 2018-05-26

Heb een lens gekocht voor mijn Note 4. Alles gedaan volgens de beschrijving maar heeft helemaal niks geholpen. Geen verschil tussen met lens en zonder.

Toria Coenmans beoordeelde op 2018-05-26

Kees van Wieringen beoordeelde op 2018-05-24

Supersnelle levering, zelfs "vergeten" korting terug gestort šŸ¤—

Rob Hilgersom beoordeelde op 2018-05-20

Het bestelde lensje voor de Samsung was defect geraakt tijdens het vervoer en ik kreeg 2 dagen later een nieuwe.
Een warme douche voor jullie

Een groet en een fijne dag Rob

M.A.S.H Groos-Houtman beoordeelde op 2018-05-14

Rob Hilgersom beoordeelde op 2018-04-26

Snel geleverd voor een goede prijs

Leo Lindeboom beoordeelde op 2018-04-25

Richard Koster beoordeelde op 2018-04-18

valerie declercq beoordeelde op 2018-04-17

5 dagen moeten wachten

Reactie van Hoesjes2day:
Hallo,
Wij hebben uw bestelling ontvangen op 07-04-2018. Uw (bank)betaling is ontvangen op 11-04-2018. Uw bestelling is dan ook op 11-04 verzonden. De gemiddelde levertijd naar Belgie is : 2-5 werkdagen. Het weekend is dan niet meegerekend. Uw bestelling is binnen de gestelde termijn verzonden en ontvangen.

Klantenservice Hoesjes2day

Maya Bakker beoordeelde op 2018-04-15