Valutaboulevard 25

A.R. Verwoerd beoordeelde op 2018-12-29

H.W. Drenth beoordeelde op 2018-12-29

Bedros Awanesian beoordeelde op 2018-12-28

A.Z ashley beoordeelde op 2018-12-28

Heb op 5 dec. een M&M hoesje besteld voor mijn dochtertje voor der Samsung Galexy S 6 maar heb nooit ontvangen. Had gebeld naar en 06 nummer en die persoon vertelde mij dat hij wordt vaker gebeld over bestellingen maar zelf is het zijn site niet? Heel vreemd allemaal. Ik kan naar mijn geld fluiten. Heb bij en andere site besteld en wel ontvangen. ,Maar bij Hoesjes2day wordt Ik niet terug gemaild of gebeld nadat ik mijn klacht had doorgegeven. Niet netjes. Nooit meer bij deze site ga Ik wat bestellen.

Chita Stols beoordeelde op 2018-12-23

Weet niet of ze het thuis brengen of naar post.nl brengen heb dat wel aangegeven maar is niet duidelijk de volgende dag thuis klopt dus ook niet heb het nog niet in huis

Kristof Leenders beoordeelde op 2018-12-06

Het glas op de camera van mijn Galaxy S6 was gebarsten, kwam op Hoesjes2day terecht om een vervanging van dit glas te kopen. Hiervoor moest ik wel een kit kopen met de camera lens cover en het glas samen, ipv enkel het glazen onderdeel.
Op het glas zat ook geen zelfklevende kant, dus moest ik het zelf vastkleven op de originele lenscover met wat secondelijm.

De bestelling en verzending van het product was zonder problemen verlopen, kwam ook keurig aan op de uitgerekende dag.

Annemieke van der Wal beoordeelde op 2018-12-03

Helaas werd het verkeerde hoesje geleverd. Inmiddels terug gestuurd.

Thea de WIT beoordeelde op 2018-11-30

Keurig en snel afgehandeld. Ook de teruggave van de korting.

Gaby beoordeelde op 2018-11-26

Zoals verwacht, zowel product als levering

Maarten Hoogland beoordeelde op 2018-11-25

Carine Dresselaerts beoordeelde op 2018-11-24

Mirthe Grit beoordeelde op 2018-11-22

Zowel bestelling als levering verliepen uitstekend! Niets op aan te merken.

Noël Waeijaert beoordeelde op 2018-11-22

L.T.G. Neijenhuis beoordeelde op 2018-11-11

Dimi De Belder beoordeelde op 2018-11-07

Ik heb speciaal de aankoop gedaan bij jullie, zodat ik zeker was dat het artikel op tijd geleverd werd. Ik vertrek namelijk vrijdagochtend op verlof, en dien mijn gsm te herstellen, of kan anders geen foto's nemen. Nu blijkt het artikel nog steeds niet geleverd te zijn. Indien dit morgen nog verandert, pas ik mijn beoordeling nog aan. Anders is dit een zeer teleurstellende ervaring. Ook al snap ik goed genoeg dat jullie hoogstwaarschijnlijk jullie best gedaan hebben om het artikel tijdig te verzenden, waarvoor mijn dank, en dat het hoogstwaarschijnlijk eerder de fout van de traagheid van de post is...

Ann De Mulder beoordeelde op 2018-11-05

Hetty Vermeulen beoordeelde op 2018-11-04

De levering duurde een dag langer dan op de website aangegeven, maar was het wachten waard. Prima product tegen een goede prijs.

Jessica Arendsen beoordeelde op 2018-10-26

Snelle levering, zeer tevreden.