Valutaboulevard 25

waarom

I.G.J.M Hermsen beoordeelde op 2018-10-14

Richard Belvroy beoordeelde op 2018-10-08

Georgios Toumbas beoordeelde op 2018-10-03

Hoesje 1ste instantke niet geleverd door Postnl terwijl het wel opgestuurd was .Hoesjes2day heeft opnieuw een opgestiurd.Toppie

Godelieve Meeus beoordeelde op 2018-09-27

Lia beoordeelde op 2018-09-21

Correcte en snelle levering.
Telefoonhoesje voldoet aan mijn verwachtingen; mooi design, opening voor de lens van de camera, makkelijke sluitgesp, en het belangrijkste beschermd mijn telefoon goed. Al met al een tevreden klant.

Joost Verheijden beoordeelde op 2018-09-19

Tamar Nelwan beoordeelde op 2018-09-18

Zoals gewoonlijk snelle service, maar had wel een bezwaar. Heb dit product ( 3M black doubble sided tape 1mm) al eerder besteld en toen werd het geleverd met twee schutvellen en in een goede envelop. Nu Geleverd zonder schutsel in een plastic zakje.
En dat kleeft natuurlijk helemaal vast aan de tape. Dat vind ik een slechte ontwikkeling.

Gerard Teeuwen beoordeelde op 2018-09-16

Zeer snel geregeld en ook nog eens kosteloos verstuurd. Prima.

Nicole Groot Bruinderink beoordeelde op 2018-09-15

khallil beoordeelde op 2018-09-12

ik ben tevreden over mijn product in dit geval een screenprotector. werd netjes op de afgegeven tijd bezorgd.

Henk Van driel beoordeelde op 2018-09-10

margriet ledegang beoordeelde op 2018-09-02

P.J.H. Coppens beoordeelde op 2018-08-31

A.L. Nijland beoordeelde op 2018-08-26

carel lamboo beoordeelde op 2018-08-09

P. van Doorne beoordeelde op 2018-08-01

Was er snel echter niet het hoesje wat ik bestelde, leek er op

E. Spek beoordeelde op 2018-07-27

Gewoon een keurig zwart hoesje die de telefoon prima beschermd. Vooral de siliconen rand die om het toestel gaat is zeker een pre!

Berry Langelaar beoordeelde op 2018-07-22

Goede contact en levering

Rob van den Heuvel beoordeelde op 2018-07-11

Goede snelle levering ...alleen bestelde camohoesje maar kreeg zwarte .....maar ben er blij mee !!!!

K Dijkstra beoordeelde op 2018-07-10

Snelle levering!