Icarusweg 16

waarom

I. Valentijn beoordeelde op 2018-02-09

Prima service. Snel geleverd. Top

Appie beoordeelde op 2018-02-02

Was helemaal in orde/product/verpakking/levering.

lieve Koolen beoordeelde op 2018-02-02

Snelle levering naar België .

car beoordeelde op 2018-01-29

had een bestelling gedaan maar er ging iets mis ze hebben gelijk mijn klepje en hoes voor mijn Samsung s5 toegestuurd echt een aanrader perfect bedankt

Sylvis Murray beoordeelde op 2018-01-20

vlug netjes en precies zoals op de foto

Arjan Boeve beoordeelde op 2018-01-09

Snel geleverd keurig verpakt.

Sergey Kokoleev beoordeelde op 2017-12-25

Echt verschoten van de goede service, het pakje was in 4 dagen in België, alles netjes verpakt en ik kreeg nog een cadeautje bij.

Anja Vanhorenbeek beoordeelde op 2017-12-24

Heel erg jammer...heb
op 9/12 hoesje besteld als kerstcadeautje...betaling ok op 12/12...nog steeds niets ontvangen op 24/12. Telefonisch kan je hun niet bereiken... heb e-mail gestuurd.
Op 26/12 hoesje eindelijk ontvangen, helaas te laat maar hoesje wel in orde.

Hallo,

Wij hebben geen eerdere email van u ontvangen betreffende uw klacht. Post naar Belgie is gemiddeld 2-5 werkdagen onderweg.

Als u uw bestelling nog niet heeft ontvangen, kan het zijn dat er vertraging is in de levering van uw bestelling vanwege de vele kerstpost bij Post NL.

Graag willen wij uw adresgegevens controleren of deze wel juist zijn. Gaarne contact info@hoesjes2day.nl

Excuses voor het ongemak

Klantenservice Hoesjes2day

Katia Arentsen beoordeelde op 2017-12-23

Product is prima maar het zou maandag geleverd worden en was er uiteindelijk pas donderdags. We dachten zelfs al dat we opgelicht waren omdat er verder ook geen bericht werd gegeven dat het vertraagd was en waarom.

Beste,

Wij hebben uw bestelling ontvangen op zondag 17-12. Post NL bezorgd geen Post op maandag. Uw bestelling zou dinsdag 19-12 geleverd worden. Vanwege de vele kerstkaarten die Post NL in deze periode verzendt, kan het zijn dat bestelling langer onderweg is.

U heeft van ons de volgende statusupdate ontvangen op maandag 18-12:

Bedankt voor uw bestelling. Uw bestelling is verzonden.
Verwachte leverdatum: Dinsdag 19-12-2017 (past in uw brievenbus).
KANS OP VERTRAGING BIJ POSTNL IVM FEESTDAGEN

Klantenservice Hoesjes2day

hp van dommelen beoordeelde op 2017-12-18

Beste mensen, ik ben ontevreden over het hoesje wat ik bij uw webwinkel heb gekocht. De skin is namelijk veel te slap en niet vormvast genoeg om daadwerkelijk bescherming te bieden: het schuift telkens spontaan van de telefoon af. Graag zou ik zien dat hier een oplossing voor gevonden wordt. Met vriendelijke groet, H. van Dommelen

Beste,

Vervelend om te horen, dat het hoesje niet goed past. Hier kunnen verschillende redenen voor zijn. Of het betreft een fabricagefout of u heeft een ander toestel dan de Samsung Galaxy S4. U kunt contact zoeken met onze klantenservice: info@hoesjes2day.nl Natuurlijk zullen wij er alles aan doen om het probleem op te lossen.

Twentenaar beoordeelde op 2017-12-17

Na een vraag over de bestelling kreeg ik direct een mail terug. Super. De hoesjes zagen er heel mooi uit. Bedankt!

Goran Savic beoordeelde op 2017-12-10

Vlotte levering en het hoesje is perfect :)

Nathalie Brugmans beoordeelde op 2017-12-05

Wel hoesje besteld en betaald maar nooit ontvangen erg vervelend .....

Reactie van Hoesjes2day:
Zou u zo vriendelijk willen zijn om de review aan te passen? U heeft gemaild dat u inmiddels het hoesje heeft ontvangen. Alvast vriendelijk bedankt. Met vriendelijke groeten, Klantenservice Hoesjes2day

Laura Puts beoordeelde op 2017-12-05

Bestelling prima verlopen, artikel naar tevredenheid.

Marc W. de Witte beoordeelde op 2017-11-28

Netjes verzorgd. Prima op tijd.

Mohamed beoordeelde op 2017-11-25

Goede informatie over het product en de volgende dag bezorgd!

G.W.J. van de Westerlo beoordeelde op 2017-11-23

Alle 2 bestellingen de volgende dag al in huis.

Tim DP beoordeelde op 2017-11-20

Snelle en correcte afhandeling, uitstekende communicatie en nette verzending. Top Service!!!

Reny B beoordeelde op 2017-11-14

Snelle levering en deugdelijk verpakt. Daarnaast handig produkt

Jan van der Logt beoordeelde op 2017-11-04

Snel en correct