Valutaboulevard 25

Mystery shopper

Lees
waarom

Kristof Leenders beoordeelde op 2018-12-06

Het glas op de camera van mijn Galaxy S6 was gebarsten, kwam op Hoesjes2day terecht om een vervanging van dit glas te kopen. Hiervoor moest ik wel een kit kopen met de camera lens cover en het glas samen, ipv enkel het glazen onderdeel.
Op het glas zat ook geen zelfklevende kant, dus moest ik het zelf vastkleven op de originele lenscover met wat secondelijm.

De bestelling en verzending van het product was zonder problemen verlopen, kwam ook keurig aan op de uitgerekende dag.

Annemieke van der Wal beoordeelde op 2018-12-03

Helaas werd het verkeerde hoesje geleverd. Inmiddels terug gestuurd.

Thea de WIT beoordeelde op 2018-11-30

Keurig en snel afgehandeld. Ook de teruggave van de korting.

Gaby beoordeelde op 2018-11-26

Zoals verwacht, zowel product als levering

Maarten Hoogland beoordeelde op 2018-11-25

Carine Dresselaerts beoordeelde op 2018-11-24

Mirthe Grit beoordeelde op 2018-11-22

Zowel bestelling als levering verliepen uitstekend! Niets op aan te merken.

Noël Waeijaert beoordeelde op 2018-11-22

L.T.G. Neijenhuis beoordeelde op 2018-11-11

Dimi De Belder beoordeelde op 2018-11-07

Ik heb speciaal de aankoop gedaan bij jullie, zodat ik zeker was dat het artikel op tijd geleverd werd. Ik vertrek namelijk vrijdagochtend op verlof, en dien mijn gsm te herstellen, of kan anders geen foto's nemen. Nu blijkt het artikel nog steeds niet geleverd te zijn. Indien dit morgen nog verandert, pas ik mijn beoordeling nog aan. Anders is dit een zeer teleurstellende ervaring. Ook al snap ik goed genoeg dat jullie hoogstwaarschijnlijk jullie best gedaan hebben om het artikel tijdig te verzenden, waarvoor mijn dank, en dat het hoogstwaarschijnlijk eerder de fout van de traagheid van de post is...

Ann De Mulder beoordeelde op 2018-11-05

Hetty Vermeulen beoordeelde op 2018-11-04

De levering duurde een dag langer dan op de website aangegeven, maar was het wachten waard. Prima product tegen een goede prijs.

Jessica Arendsen beoordeelde op 2018-10-26

Snelle levering, zeer tevreden.

Geert Segaar beoordeelde op 2018-10-18

Zeer snel geleverd. Exact wat besteld was.

theo vermeer beoordeelde op 2018-10-17

na zoeken op internet kwam HOESJES2day er als goedkoopste er uit heb ik het niet over 1 of 2 € maar veel meer over het zelfde product
besteld betaald en op tijd in huis
voor mij perfect
vandaar uitstekend

I.G.J.M Hermsen beoordeelde op 2018-10-14

Richard Belvroy beoordeelde op 2018-10-08

Georgios Toumbas beoordeelde op 2018-10-03

Hoesje 1ste instantke niet geleverd door Postnl terwijl het wel opgestuurd was .Hoesjes2day heeft opnieuw een opgestiurd.Toppie

Godelieve Meeus beoordeelde op 2018-09-27

Lia beoordeelde op 2018-09-21

Correcte en snelle levering.
Telefoonhoesje voldoet aan mijn verwachtingen; mooi design, opening voor de lens van de camera, makkelijke sluitgesp, en het belangrijkste beschermd mijn telefoon goed. Al met al een tevreden klant.