Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

Hoesjes2day

Icarusweg 16
8938 AX Leeuwarden
Dit is geen bezoekadres
0582503939
KvK 59046589

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Hoesjes2day

Gemiddelde beoordeling

9,2

603 beoordelingen

Beoordeling van klanten

93%

3%

4%

Mystery shopper

10,0

Lees
waarom

2018
Hoesjes2day

I. Valentijn beoordeelde op 2018-02-09

Prima service. Snel geleverd. Top

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Hoesjes2day

Appie beoordeelde op 2018-02-02

Was helemaal in orde/product/verpakking/levering.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Hoesjes2day

lieve Koolen beoordeelde op 2018-02-02

Snelle levering naar België .

Hoesjes2day

car beoordeelde op 2018-01-29

had een bestelling gedaan maar er ging iets mis ze hebben gelijk mijn klepje en hoes voor mijn Samsung s5 toegestuurd echt een aanrader perfect bedankt

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Hoesjes2day

Sylvis Murray beoordeelde op 2018-01-20

vlug netjes en precies zoals op de foto

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Hoesjes2day

Arjan Boeve beoordeelde op 2018-01-09

Snel geleverd keurig verpakt.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Hoesjes2day

Sergey Kokoleev beoordeelde op 2017-12-25

Echt verschoten van de goede service, het pakje was in 4 dagen in België, alles netjes verpakt en ik kreeg nog een cadeautje bij.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Hoesjes2day

Anja Vanhorenbeek beoordeelde op 2017-12-24

Heel erg jammer...heb
op 9/12 hoesje besteld als kerstcadeautje...betaling ok op 12/12...nog steeds niets ontvangen op 24/12. Telefonisch kan je hun niet bereiken... heb e-mail gestuurd.
Op 26/12 hoesje eindelijk ontvangen, helaas te laat maar hoesje wel in orde.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Hoesjes2day:
Hallo,

Wij hebben geen eerdere email van u ontvangen betreffende uw klacht. Post naar Belgie is gemiddeld 2-5 werkdagen onderweg.

Als u uw bestelling nog niet heeft ontvangen, kan het zijn dat er vertraging is in de levering van uw bestelling vanwege de vele kerstpost bij Post NL.

Graag willen wij uw adresgegevens controleren of deze wel juist zijn. Gaarne contact info@hoesjes2day.nl

Excuses voor het ongemak

Klantenservice Hoesjes2day
Hoesjes2day

Katia Arentsen beoordeelde op 2017-12-23

Product is prima maar het zou maandag geleverd worden en was er uiteindelijk pas donderdags. We dachten zelfs al dat we opgelicht waren omdat er verder ook geen bericht werd gegeven dat het vertraagd was en waarom.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Hoesjes2day:
Beste,

Wij hebben uw bestelling ontvangen op zondag 17-12. Post NL bezorgd geen Post op maandag. Uw bestelling zou dinsdag 19-12 geleverd worden. Vanwege de vele kerstkaarten die Post NL in deze periode verzendt, kan het zijn dat bestelling langer onderweg is.

U heeft van ons de volgende statusupdate ontvangen op maandag 18-12:

Bedankt voor uw bestelling. Uw bestelling is verzonden.
Verwachte leverdatum: Dinsdag 19-12-2017 (past in uw brievenbus).
KANS OP VERTRAGING BIJ POSTNL IVM FEESTDAGEN

Klantenservice Hoesjes2day
Hoesjes2day

hp van dommelen beoordeelde op 2017-12-18

Beste mensen, ik ben ontevreden over het hoesje wat ik bij uw webwinkel heb gekocht. De skin is namelijk veel te slap en niet vormvast genoeg om daadwerkelijk bescherming te bieden: het schuift telkens spontaan van de telefoon af. Graag zou ik zien dat hier een oplossing voor gevonden wordt. Met vriendelijke groet, H. van Dommelen


Reactie van Hoesjes2day:
Beste,

Vervelend om te horen, dat het hoesje niet goed past. Hier kunnen verschillende redenen voor zijn. Of het betreft een fabricagefout of u heeft een ander toestel dan de Samsung Galaxy S4. U kunt contact zoeken met onze klantenservice: info@hoesjes2day.nl Natuurlijk zullen wij er alles aan doen om het probleem op te lossen.
Hoesjes2day

Twentenaar beoordeelde op 2017-12-17

Na een vraag over de bestelling kreeg ik direct een mail terug. Super. De hoesjes zagen er heel mooi uit. Bedankt!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Hoesjes2day

Goran Savic beoordeelde op 2017-12-10

Vlotte levering en het hoesje is perfect :)

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Hoesjes2day

Nathalie Brugmans beoordeelde op 2017-12-05

Wel hoesje besteld en betaald maar nooit ontvangen erg vervelend .....

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Hoesjes2day:
Zou u zo vriendelijk willen zijn om de review aan te passen? U heeft gemaild dat u inmiddels het hoesje heeft ontvangen. Alvast vriendelijk bedankt. Met vriendelijke groeten, Klantenservice Hoesjes2day
Hoesjes2day

Laura Puts beoordeelde op 2017-12-05

Bestelling prima verlopen, artikel naar tevredenheid.

Hoesjes2day

Marc W. de Witte beoordeelde op 2017-11-28

Netjes verzorgd. Prima op tijd.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Hoesjes2day

Mohamed beoordeelde op 2017-11-25

Goede informatie over het product en de volgende dag bezorgd!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Hoesjes2day

G.W.J. van de Westerlo beoordeelde op 2017-11-23

Alle 2 bestellingen de volgende dag al in huis.

Hoesjes2day

Tim DP beoordeelde op 2017-11-20

Snelle en correcte afhandeling, uitstekende communicatie en nette verzending. Top Service!!!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Hoesjes2day

Reny B beoordeelde op 2017-11-14

Snelle levering en deugdelijk verpakt. Daarnaast handig produkt

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Hoesjes2day

Jan van der Logt beoordeelde op 2017-11-04

Snel en correct

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.