Icarusweg 16

Mystery shopper

Lees
waarom

Afra beoordeelde op 2017-09-22

leuke aanbieding gekocht, snelle levering !

Jacco beoordeelde op 2017-09-19

Vrijdag besteld zaterdag geleverd dus snelle levering!

Jurjen Vriesema beoordeelde op 2017-09-05

Wat een uitstekende service, had een bestelling geplaatst voor een vervangend lens glaasje voor mijn note 4. Deze lag binnen anderhalf uur in de bus. Waarschijnlijk zelf door Hoesjes2day gebracht. Top!

Michel K. beoordeelde op 2017-09-01

Het Adidas hoesje keurig verpakt binnen gekregen. Nou heb ik eerder Adidas hoesjes elders besteld en deze kwamen in een mooi doosje met Adidas logo's. Dit hoesje is verpakt in bubbelplastic. Ik ga er dus niet vanuit dat het hoesje origineel is. Kwaliteit is wel redelijk.

erik beoordeelde op 2017-08-29

snelle levering van de spullen zeer tevrede

erik beoordeelde op 2017-08-21

snelle levering van de spullen die besteld waren

Timmers beoordeelde op 2017-08-18

Had alleen het glaasje nodig voor de lens van Samsung S6 edge maar kon alleen compleet geleverd worden. Ok geen probleem gebruik ik alleen het glaasje dacht ik maar nee, want de tape hebben ze al in de houder geplakt. Staat bij eenvoudige montage maar je moet wel even je telefoon met speciaal gereedschap en een föhn(!!) openen. Te gek voor woorden. Heb maar bij Aliexpress een nieuw glaasje mét tape besteld voor nog geen twee Euro.

Patrick beoordeelde op 2017-08-17

na levering met een gebrekkig onderdeeltje, vlotte herstelactie

peter beoordeelde op 2017-08-12

snel geleverd . alles keurig in orde. duidelijke verwijzing naar handleiding op de site.

Jeroen beoordeelde op 2017-08-12

Snel geleverd.

Marcel beoordeelde op 2017-07-18

Snelle levering, goed verpakt, en een zeer goeie kwaliteit hoesje!

Mark beoordeelde op 2017-07-16

Snelle levering, goede kwaliteit

J.W. Smalbrugge beoordeelde op 2017-07-14

Goede service, en snelle levering. Bij problemen even gebeld. Klasse.

Hanneke beoordeelde op 2017-07-09

Goedkope producten en snelle levering

JPA beoordeelde op 2017-07-09

Zeer snelle levering en prima kwaliteit

Henk beoordeelde op 2017-07-07

Gewoon een top webshop! gemakkelijk in het gebruik en snelle levering!

Henk Drenth beoordeelde op 2017-07-04

Kwam keurig op yijd ninnen. Montage was een peace off cake. In een paar onuten gepiept. 100% tevreden.

Jetske Smit Sterk beoordeelde op 2017-07-04

Geweldige service !
Binnen 24 uur geleverd !

Ilona beoordeelde op 2017-07-03

Donderdag besteld vrijdag in huis. Keurig verpakt.

Wil B. beoordeelde op 2017-06-30

Bestelling werd binnen de afgesproken tijd geleverd. Ik was vergeten bij mijn bestelling mijn huisnummer door te geven. Ik kon dit doorgeven nadat zij mij telefonisch benaderd hadden. Goede actief!