Icarusweg 16

Mystery shopper

Lees
waarom

G.W.J. van de Westerlo beoordeelde op 2017-11-23

Alle 2 bestellingen de volgende dag al in huis.

Tim DP beoordeelde op 2017-11-20

Snelle en correcte afhandeling, uitstekende communicatie en nette verzending. Top Service!!!

Reny B beoordeelde op 2017-11-14

Snelle levering en deugdelijk verpakt. Daarnaast handig produkt

Jan van der Logt beoordeelde op 2017-11-04

Snel en correct

Lien beoordeelde op 2017-11-02

De keuze is eerder beperkt. Van mijn hoesje bestaan verschillende kleuen maar niet op deze site. De kleur is ik het echt niet wat het op de site leek. Maar al bij al wel tevreden.

R. Munsterman beoordeelde op 2017-10-31

Super tevreden. Vrijdag een USB-klepje besteld voor m/n smartphone; werd zaterdag al bezorgd. Bestellen zelf ging ook heel makkelijk.

Jantine van Berkel beoordeelde op 2017-10-24

Gister besteld, vandaag geleverd. Top!

M. J. beoordeelde op 2017-10-22

uitstekende service, ik ben opgebeld geworden omdat ik het huisnummer niet had ingevuld. Dit geeft aan dat jullie je uiterste best doen om een uitstekende service te leveren.

Veerle beoordeelde op 2017-10-22

Snelle levering. Goede kwaliteit.

Emil beoordeelde op 2017-10-21

Goede levering! Snel en werden goed geïnformeerd over de bezorging. Het is een prima hoesje. Precies zoals op de afbeelding van het internet.

Fokko beoordeelde op 2017-10-14

vlot en correct

M.F beoordeelde op 2017-10-13

Donderdag besteld Vrijdag in huis.

Rasu beoordeelde op 2017-10-13

Goede service en snelle levering

Jan beoordeelde op 2017-09-30

De bestelling (klepje Samsung Galaxy S5) verliep voorspoedig en de aflevering was binnen redelijke tijd. Het opzoeken van de handleiding vergde relatief nog de meeste tijd. De organisatie van de website kan wel een boost gebruiken in de zin van overzichtelijkheid.

Kim beoordeelde op 2017-09-29

Snelle en keurige levering, erg blij met mijn bestelling

Guus ten Brinke beoordeelde op 2017-09-28

Prima site, snelle levering.

C.P.R. Birekoven beoordeelde op 2017-09-25

Heb een vervanging gekocht voor gebroken lens van mijn Samsung Note 4. Zoals vermeld op hun website, zijn er diverse You Tube filmpjes te vinden, die tonen hoe je de reparatie kunt doen. Dat ging prima en alles is weer oké.

Wyes michael beoordeelde op 2017-09-23

Ladeklepje sluiten slecht

Afra beoordeelde op 2017-09-22

leuke aanbieding gekocht, snelle levering !

Jacco beoordeelde op 2017-09-19

Vrijdag besteld zaterdag geleverd dus snelle levering!