Galgenberg 30
3911 JK Rhenen

Debbie beoordeelde op 2018-11-22

Wat een super service!! Aantal vragen over een lamp en medewerker aan de telefoon kon niet meteen helpen. Ik werd keurig binnen een uur teruggebeld met het antwoord en ook daarna na telefonisch contact goede opvolging. Er zat een piep in de dimmer van de lamp en binnen een dag had ik een nieuwe lamp en kon ik de oude retour sturen. Echt super goed, super snel en super klantvriendelijk! Ik kon zeker terug als ik weer iets nodig heb.

Reactie van Holland-design:
Hallo Debbie,
Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service.
Veel "licht" plezier van je nieuwe lamp.
M.vr.gr. Team Holland-design

Erik R beoordeelde op 2018-08-21

Heel erg tevreden over deze webshop. We hebben twee lampen bij Holland-design gekocht. Het contact over de bestelling en de leveringstijden verliep erg goed. Bij levering was een onderdeel van één van de lampen beschadigd. Na contact hadden we binnen 1,5 dag het vervangende onderdeel in huis.

Van den Brink beoordeelde op 2017-12-05

Na een telefoontje over de levertijd van een product, heb ik de lamp direct besteld. De deskundigheid en vriendelijke service zijn me goed bevallen.

Bram van den Acker beoordeelde op 2017-11-29

Zeer tevreden over de levering en geboden service! Snelle reacties en handelingen na het plaatsen van mijn order!

Ben de Wit beoordeelde op 2017-11-17

Leuk assortiment tegen prima prijzen. De levering liep ook vlotjes.

VSC beoordeelde op 2017-10-24

fwefew

VSC beoordeelde op 2017-10-24

Dit is een test voor API integratie