Haart 15 a
5835CS Beugen
0683022035

Monique Van der Wielen beoordeelde op 2019-03-12

Mijn bestelling was snel binnen en super leuk ingepakt! Zeker een webwinkel om te onthouden!

Wendy de Bruijn beoordeelde op 2019-02-15

Hele mooie producten, fijne en snelle bezorging :)!!

Joshi Moulen beoordeelde op 2019-01-11

Gebruiksvriendelijke site. Hele mooie producten!! Super leuk en persoonlijk kaartje bij de bestelling erbij gekregen met een lieve boodschap en lekkere chocolaatjes als extraatje. Super!!

Joske van Daal beoordeelde op 2019-01-11

Leuke spullen, makkelijk bestellen en vlot in huis in een verrassende verpakking!

anouk van Loon beoordeelde op 2019-01-05

Leuke producten voor een mooie prijs en een goede kwaliteit! Ga zo door!

Elise Jacobs beoordeelde op 2018-10-29

Fijne service!

Anussara Pakoktom beoordeelde op 2018-10-08

Heel tevreden!
Snelle verzending en super leuk ingepakt ook..

Carly van Daal beoordeelde op 2018-09-29

Hele mooie webshop, bij vragen snel antwoord en altijd leuk verpakt. Bestel regelmatig en ben er zeer tevreden over.

Trix Bakker beoordeelde op 2018-09-11

Wat een geweldig bedrijf! Mijn bestelling had ik in no time, keurig verpakt, had per vergissing dubbel besteld, dit kon ik gewoon terugsturen, uiteraard conform de regels van Home by Dewy. Ik vind het een bedrijf waar ik graag nog eens zal kopen. Op en top service en zo beleefd!
Heel hartelijk dank hiervoor.
Trix Bakker

Ingenborgh beoordeelde op 2018-03-18

Home by Dewy heeft prachtige spullen van goede kwaliteit. Ik heb er een prachtige kaars en houten huisje besteld. Ga zo door !

Stefanie beoordeelde op 2018-02-13

Home by Dewy is een superleuke webshop met veel toffe (woon)spullen! Bij mijn vraag over een product kreeg ik een hele snelle reactie. De service is top. Er werden zelfs nog extra foto's gemaakt en gestuurd om mij een goed beeld van het product te geven. Betrouwbare afhandeling van bestelling en levering. En tot slot was mijn pakket zo leuk verpakt dat het echt een feestje was om de spulletjes uit te pakken!

Lara beoordeelde op 2017-09-13

Ik ben super tevreden met het letterbord dat ik besteld heb bij Home by Dewy. Erg leuke spulletjes op de site! Het was even zoeken om het juiste huis te vinden, maar Dewy stond al klaar bij de poort. Top!

Rob beoordeelde op 2017-09-12

Wederom een super ervaring, snelle levering, snel antwoord op vragen. Ik kom hier zeker nog terug!

Sandra Tillemans beoordeelde op 2017-05-05

Duidelijke, mooie website, goede service, leuke artikelen en het wordt ook nog heel mooi ingepakt!

Anneke Miggiels beoordeelde op 2017-03-13

Ik ben ontzettend blij met de bestelde teksthuisjes en het tekstbord. Heeft een mooi plekje gekregen in onze huiskamer.
Home by Dewy gaf een super snelle reactie en mogelijkheid om de bestelling op te halen. Daarnaast was alles ook nog mooi verpakt zodat het voelde als een kadootje voor mezelf!

Elle Miggiels beoordeelde op 2017-01-29

Wat een supermooie tekstborden en een gave kan/vaas heb ik gekocht op de website 'Home by Dewy'.
Dewy heeft er prachtige cadeau's van gemaakt door ze stijlvol in te pakken en in een leuke tas te doen.
De website is mooi en overzichtelijk, na de betaling kon ik de cadeautjes heel snel ophalen of laten bezorgen.
Ik ben zeer tevreden en ga vaker cadeaus kopen bij Home by Dewy.