Middenzwet 23
2291HM Wateringen

Visser beoordeelde op 2018-04-14

prima

Marisa beoordeelde op 2018-03-27

Een prachtig orchidee in een prachtig verpakking.

Dick Spierenburg beoordeelde op 2018-03-24

Bestelling op tijd en goed aangekomen

Charles beoordeelde op 2018-03-07

Mooie Orchidee, snelle en prima levering. Leuk om weg te geven aan vrienden/kennissen ver weg.
Ga zeker nog eens bestellen.

Erik beoordeelde op 2017-12-10

Ik heb al meerdere malen orchideeën besteld bij Home of Orchids. De eerste keer vergeet ik het gezicht van mijn moeder niet meer toen deze bestelling netjes thuis werd bezorgd. Met een grote lach van oor tot oor kwam ze binnen nadat ze een mooie doos van de bezorger had aangenomen. Niet alleen de orchideeën zijn mooi, ook de manier waarop ze thuis afgeleverd worden. Dat doet Home of Orchids erg goed! Aanrader als je iemand met een mooie orchidee wilt verassen.

Metske beoordeelde op 2017-11-24

Het was een heel mooi bloemstuk met orchideeen.
Bezorging in de aankomst hal gezet. Attente medebewoner heeft
bezorging verder verzorgd.

Karin beoordeelde op 2017-11-09

Ik heb eerst zelf een een orchide als geschenk ontvangen. Dit.vond ik zo'n leuke verrassing. Dit geschenk heb ik ook besteld voor mijn vriedin.

L.Schilder beoordeelde op 2017-10-18

Over het algemeen genomen kan het niet beter.
Zelfs de nazorg wordt met veel liefde en persoonlijke telefoontjes afgehandeld.
De planten waar het natuurlijk allemaal om draait, zijn van een uitzonderlijk mooie kwaliteit.
Ik zal in mijn vriendenkring zeker een aanbeveling doen voor dit bedrijf.

Mariska beoordeelde op 2017-10-15

Prachtige orchideeën. Vrijdag middag besteld en zaterdag binnen. Super.

Manja Muintjens beoordeelde op 2017-10-11

Prima service en mooie orchideën. Volgens afspraak de volgende dag bezorgd.

Vina beoordeelde op 2017-09-28

Orchids arrived two days after the order was placed. The colour of the flower looks exactly like what is shown on the website. I'm very satisfied with the service and plant.

Monique van Bergen beoordeelde op 2017-09-28

Prettige website, echter zou het fijner zijn als er meer keus is om te bestellen

Marianne beoordeelde op 2017-09-09

Snelle levering, goed verpakt, uitstekend kwaliteit

Aad Huigen beoordeelde op 2017-09-09

Snel geleverd en goed beschermd en verpakt. Mooie volle , compacte en frisse orchidee met veel knoppen.
Dochter helemaal blij met een mooie plant. De moeite waard om aan te schaffen voor een nette prijs.

Suzanne beoordeelde op 2017-09-06

Product goed verpakt voor vervoer. Vrijdag besteld, zaterdag in huis. De inhoud van de doos bevat alles wat je nodig hebt om de yourchid verder op te kweken. Alleen de optie om een sierpot aan dit product toe te voegen ontbreekt, maar dat maakt dit concept voor mij niet minder leuk. Heb er gelijk twee besteld, één voor mijzelf en één voor mijn moeder, zij is ook heel enthousiast!

Greet beoordeelde op 2017-09-06

Prachtige orchideeen, conform plaatje / beschrijving. Volgende dag geleverd in prima verpakking. Prijsstelling goed, heel tevreden.

Karin beoordeelde op 2017-08-19

Iets besteld voor een familielid in Groningen...alles perfect geregeld en op tijd aangekomen !

Anita Hanssen beoordeelde op 2017-08-17

Gebruiksvriendelijke webshop, bestelling op tijd geleverd en geweldige reactie op de prachtige orchidee

C.Gonzalez beoordeelde op 2017-07-20

Heel goed telefonisch uitleg gekregen van Sylvia.
Cadeaubonnen online besteld, keurig volgend ochtend ontvangen.

Prima service..
Bedankt

Oma Sj. beoordeelde op 2017-07-13

Bestelling uitstekend verzorgd ontvangen, maandagavond besteld en woensdagmi. al in huis.
Ben heel blij ermee en het is weer MIJN VENSTERBANK.