Middenzwet 23
2291HM Wateringen

Marijke duyvestijn beoordeelde op 2018-12-16

De bestelling is keurig verzorgd perr post verzonden en in goede staat ontvangen.

Monique Bos beoordeelde op 2018-11-26

Bestelling liep goed, product is nog niet geleverd, dus daar kan ik niets over melden.

weijmans beoordeelde op 2018-10-11

duidelijk, en top producten

mevr. e.vlaminckx beoordeelde op 2018-10-06

Bestellingen op tijd en correct geleverd. Ben zeer tevreden.

Anja beoordeelde op 2018-08-13

Snel /goed verzorgt/mooie orchidee

joke wijnbergen beoordeelde op 2018-08-05

de verpakking was keurig er was met het vervoer iets mis gegaan de pot was kapot en een tak was gesmet.Ik haal ze meestal zelf maar ik heb geen auto meer ben altijd zeer tevreden maar dit is onderweg gebeurd heeft niets met de plant te maken ben altijd zeer tevreden ze moeten er beter mee omgaan

René beoordeelde op 2018-06-27

De bloemen waren prima verpakt en zijn snel geleverd. Ze bloeien prachtig

Visser beoordeelde op 2018-04-14

prima

Marisa beoordeelde op 2018-03-27

Een prachtig orchidee in een prachtig verpakking.

Dick Spierenburg beoordeelde op 2018-03-24

Bestelling op tijd en goed aangekomen

Charles beoordeelde op 2018-03-07

Mooie Orchidee, snelle en prima levering. Leuk om weg te geven aan vrienden/kennissen ver weg.
Ga zeker nog eens bestellen.

Erik beoordeelde op 2017-12-10

Ik heb al meerdere malen orchideeën besteld bij Home of Orchids. De eerste keer vergeet ik het gezicht van mijn moeder niet meer toen deze bestelling netjes thuis werd bezorgd. Met een grote lach van oor tot oor kwam ze binnen nadat ze een mooie doos van de bezorger had aangenomen. Niet alleen de orchideeën zijn mooi, ook de manier waarop ze thuis afgeleverd worden. Dat doet Home of Orchids erg goed! Aanrader als je iemand met een mooie orchidee wilt verassen.

Metske beoordeelde op 2017-11-24

Het was een heel mooi bloemstuk met orchideeen.
Bezorging in de aankomst hal gezet. Attente medebewoner heeft
bezorging verder verzorgd.

Karin beoordeelde op 2017-11-09

Ik heb eerst zelf een een orchide als geschenk ontvangen. Dit.vond ik zo'n leuke verrassing. Dit geschenk heb ik ook besteld voor mijn vriedin.

L.Schilder beoordeelde op 2017-10-18

Over het algemeen genomen kan het niet beter.
Zelfs de nazorg wordt met veel liefde en persoonlijke telefoontjes afgehandeld.
De planten waar het natuurlijk allemaal om draait, zijn van een uitzonderlijk mooie kwaliteit.
Ik zal in mijn vriendenkring zeker een aanbeveling doen voor dit bedrijf.

Mariska beoordeelde op 2017-10-15

Prachtige orchideeën. Vrijdag middag besteld en zaterdag binnen. Super.

Manja Muintjens beoordeelde op 2017-10-11

Prima service en mooie orchideën. Volgens afspraak de volgende dag bezorgd.

Vina beoordeelde op 2017-09-28

Orchids arrived two days after the order was placed. The colour of the flower looks exactly like what is shown on the website. I'm very satisfied with the service and plant.

Monique van Bergen beoordeelde op 2017-09-28

Prettige website, echter zou het fijner zijn als er meer keus is om te bestellen

Marianne beoordeelde op 2017-09-09

Snelle levering, goed verpakt, uitstekend kwaliteit