Middenzwet 23
2291HM Wateringen

9,9

Mariska beoordeelde op 2017-10-15

Prachtige orchideeën. Vrijdag middag besteld en zaterdag binnen. Super.

Manja Muintjens beoordeelde op 2017-10-11

Prima service en mooie orchideën. Volgens afspraak de volgende dag bezorgd.

Vina beoordeelde op 2017-09-28

Orchids arrived two days after the order was placed. The colour of the flower looks exactly like what is shown on the website. I'm very satisfied with the service and plant.

Monique van Bergen beoordeelde op 2017-09-28

Prettige website, echter zou het fijner zijn als er meer keus is om te bestellen

Marianne beoordeelde op 2017-09-09

Snelle levering, goed verpakt, uitstekend kwaliteit

Aad Huigen beoordeelde op 2017-09-09

Snel geleverd en goed beschermd en verpakt. Mooie volle , compacte en frisse orchidee met veel knoppen.
Dochter helemaal blij met een mooie plant. De moeite waard om aan te schaffen voor een nette prijs.

Suzanne beoordeelde op 2017-09-06

Product goed verpakt voor vervoer. Vrijdag besteld, zaterdag in huis. De inhoud van de doos bevat alles wat je nodig hebt om de yourchid verder op te kweken. Alleen de optie om een sierpot aan dit product toe te voegen ontbreekt, maar dat maakt dit concept voor mij niet minder leuk. Heb er gelijk twee besteld, één voor mijzelf en één voor mijn moeder, zij is ook heel enthousiast!

Greet beoordeelde op 2017-09-06

Prachtige orchideeen, conform plaatje / beschrijving. Volgende dag geleverd in prima verpakking. Prijsstelling goed, heel tevreden.

Karin beoordeelde op 2017-08-19

Iets besteld voor een familielid in Groningen...alles perfect geregeld en op tijd aangekomen !

Anita Hanssen beoordeelde op 2017-08-17

Gebruiksvriendelijke webshop, bestelling op tijd geleverd en geweldige reactie op de prachtige orchidee

C.Gonzalez beoordeelde op 2017-07-20

Heel goed telefonisch uitleg gekregen van Sylvia.
Cadeaubonnen online besteld, keurig volgend ochtend ontvangen.

Prima service..
Bedankt

Oma Sj. beoordeelde op 2017-07-13

Bestelling uitstekend verzorgd ontvangen, maandagavond besteld en woensdagmi. al in huis.
Ben heel blij ermee en het is weer MIJN VENSTERBANK.

Charlier Etienne beoordeelde op 2017-07-02

Sorry maar ik spreek niet goed nederlands, ik begrijp juist een beetje
heel mooi
Dank u veel

Simone beoordeelde op 2017-06-10

Super snelle levering en kwaliteits orchideen , straalt er gewoon vanaf.zeker dat ik hier volgende keer weer ga bestellen . Ook goed verpakt .top gewoon

W. Leidekker beoordeelde op 2017-05-31

De bestelling was makkelijk te plaatsen, goede site.
Vandaag is mijn bestelling afgeleverd bij mijn zus in Bilthoven.
Zij was zeer verrast en tevreden over de mooie orchidee met pot.
Ik zal op deze manier zeker nog een keer wat bestellen!

Gert van der Schee beoordeelde op 2017-03-30

Kleurige webshop met een gevarieerd assortiment. Vers uit de kwekerij en dat merk je. Super lang houdbaar. Aanbeveling!

Anoniem beoordeelde op 2017-03-30

Prachtige orchidee, bloeit nog en komt al een nieuwe scheut.

Mw K.J.A. Hanssen-Hermans beoordeelde op 2017-03-29

Eenvoudig bestellen. perfecte bezorging en een prachtige orchidee.
Dat is toch wat iedere klant wilt?

lucienne beoordeelde op 2017-03-29

ik heb nog nooit zo een mooie orchide gekocht meestal zat die bloem in nog een kleine potje gepland

bizar zo is de bloem na de bloei goed voor de compost ik ben tevreden met de aankoop