schaepmanstraat, 37
+31643438153

6,9

Ahmed Amghar beoordeelde op 2019-05-31

Linda de Zwart beoordeelde op 2019-05-28

Bankje besteld, zag er goed uit, levering vonden wij wel wat traag.

Reactie van Homelifesecure:
Bedankt voor uw review excuses voor de kleine vertraging. we hebben wat problemen met de transport gedeelte gehad dat is inmiddels opgelost. Fijn dat u tevreden bent met de het product en we hopen u natuurlijk in de toekomst weer terug te zien.
Groetjes
Team Homelifesecure

Nettie van Zanten-stam beoordeelde op 2019-04-26

Hans van Leeuwen beoordeelde op 2019-04-23

Ben Veldhuizen beoordeelde op 2019-04-23

Snelle Levering !!

michiel beoordeelde op 2019-04-08

Er wordt op Marktplaats geadverteerd met spullen die vervolgens niet in de webshop worden aangeboden. Als je daar dan vervolgens tot 2 keer toe in de chat ("we zijn live") een over vraag stelt, wordt er niet op gereageerd.

Het lijkt een fake bedrijf.

Goede avond
Onze excuses dat u niet geholpen bent in de chat.
We ondervinden een probleem met de binnenkomst van de berichten we zijn hier mee bezig om dit op te lossen.
We hopen dat dit natuurlijk niet meer voorkomt
Met vriendelijke groeten

Margreet Kagchelland beoordeelde op 2019-03-14

Nico Jansen beoordeelde op 2019-03-03

Kast binnen 3 dagan geleverd, tevreden.

Reactie van Homelifesecure:
Bedankt voor uw review en veel plezier met uw kast
Groetjes Team Homelifesecure

Saida Amazrhar beoordeelde op 2019-02-15

Reactie van Homelifesecure:
Bedankt voor uw review we hopen dat u tevreden bent met de oplossing die we geboden hebben groetjes Team Homelifesecure

Iris beoordeelde op 2019-01-24

Goede service en het product was ook naar wens. Ik ga hier zeker vaker wat bestellen!

Reactie van Homelifesecure:
Bedankt voor uw review fijn om te horen dat u tevreden bent groetjes Team Homelifesecure

Bertha beoordeelde op 2019-01-13

Heb een fateuil besteld binnen 3 werkdagen binnen precies zoals ik had verwacht super. Gr Bertha

Reactie van Homelifesecure:
Bedankt Bertha voor uw bestelling en Review.
groetjes Team Homellifesecure

Johan van der Bergt beoordeelde op 2019-01-11

ik heb een bankstel besteld bij homelifesecure.
ben er zeer content mee levering was op tijd
na 3 dagen konden we al heerlijk op onze bank liggen.
zou hier zeker weer bestellen bedankt homelifesecure
groetjes Johan

Reactie van Homelifesecure:
bedankt voor uw review Johan.
En nog veel plezier met uw bankstel.