schaepmanstraat, 37

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

7,2

Margreet Kagchelland beoordeelde op 2019-03-14

Nico Jansen beoordeelde op 2019-03-03

Kast binnen 3 dagan geleverd, tevreden.

Reactie van Homelifesecure:
Bedankt voor uw review en veel plezier met uw kast
Groetjes Team Homelifesecure

Saida Amazrhar beoordeelde op 2019-02-15

Reactie van Homelifesecure:
Bedankt voor uw review we hopen dat u tevreden bent met de oplossing die we geboden hebben groetjes Team Homelifesecure

Iris beoordeelde op 2019-01-24

Goede service en het product was ook naar wens. Ik ga hier zeker vaker wat bestellen!

Reactie van Homelifesecure:
Bedankt voor uw review fijn om te horen dat u tevreden bent groetjes Team Homelifesecure

Bertha beoordeelde op 2019-01-13

Heb een fateuil besteld binnen 3 werkdagen binnen precies zoals ik had verwacht super. Gr Bertha

Reactie van Homelifesecure:
Bedankt Bertha voor uw bestelling en Review.
groetjes Team Homellifesecure

Johan van der Bergt beoordeelde op 2019-01-11

ik heb een bankstel besteld bij homelifesecure.
ben er zeer content mee levering was op tijd
na 3 dagen konden we al heerlijk op onze bank liggen.
zou hier zeker weer bestellen bedankt homelifesecure
groetjes Johan

Reactie van Homelifesecure:
bedankt voor uw review Johan.
En nog veel plezier met uw bankstel.