J. Greshoffstraat 12
1321 AL Almere
KvK 72027398

Jolanda beoordeelde op 2018-12-19

Ik ben erg tevreden over deze shop. Op vrijdag de RelaxoPet besteld en zaterdag had ik hem al in huis. Ook heel fijn mailcontact met Bianca, Top service!

Myrthe Berkers beoordeelde op 2018-12-17

Janny Batteram beoordeelde op 2018-12-14

Snelle levering en ook heel tevreden over het gekochte product (Relaxopet)!

Karin de Haas beoordeelde op 2018-12-12

Annemiek Van den Koppel beoordeelde op 2018-12-10

Ann Borra beoordeelde op 2018-12-05

Topservise alles correct gegaan

Han Gortz beoordeelde op 2018-12-01

Julien Muccioli beoordeelde op 2018-12-01

Monica Scheffer beoordeelde op 2018-11-28

Carola van Wetten beoordeelde op 2018-11-26

We hebben meerdere honden. Een oudje die niet veel meer hoort of ziet, laat zich opjutten door ons keffertje van 1.5 kg. Bianca heeft daar een mooi klein bandje voor dat een pufje geeft. Ze gaf uitgebreid advies en maakte het uitproberen makkelijk. De band : Stop 'n Dog, werkt goed. Het kleintje is stil, het oudje daardoor ook.

monique Huisman beoordeelde op 2018-11-25

Veronica Dijkhof beoordeelde op 2018-11-20

Snelle levering.

Luc Weijs beoordeelde op 2018-11-13

Patty Koorevaar beoordeelde op 2018-11-09

Heb een extreem angstige hond. Zij is bang voor onweer en panisch voor vuurwerk. Heb al van alles geprobeerd. Cbd olie, een thundershirt het mag allemaal niet echt helpen. Ze reageerde direct heel positief op het geluid. Het uitlaten in het donker is een heftige gebeurtenis zeker als er vuurwerk wordt afgestoken. Extreem trekken, hijgen en niets meer doen. Toen ik het apparaat meenam was ze veel rustiger en genoot van de avond wandeling. Ze schrikt nog steeds maar komt echt sneller tot rust. Tot nu toe een zeer positieve ervaring

Marina van der Ruit beoordeelde op 2018-10-30

Ik ben zeer tevreden. Heel vriendelijk geholpen aan de telefoon voor wat extra informatie. Artikel ook snel geleverd, de volgende dag al in huis.

Marja van der Horst beoordeelde op 2018-10-28

Snelle levering.

wilma groen beoordeelde op 2018-10-24

Snelle levering. Ik zou wel blij zijn als de Masterplus pro weer leverbaar is.
Vriendelijke groetjes Wilma

Esther beoordeelde op 2018-10-14

Snelle levering en goed verpakt.

Anita Schmetz beoordeelde op 2018-10-10

Eric Bijl beoordeelde op 2018-10-08