J. Greshoffstraat 12
1321 AL Almere
KvK 72027398

Joke Verhoeve beoordeelde op 2019-08-19

Snelle levering. Op dinsdag besteld en woensdag in huis. Prettig en professioneel advies.

Angeline beoordeelde op 2019-08-14

Heb een artikel bij deze webshop besteld via bol.com. Ik vond het heel erg prettig dat ze voor het versturen eerst contact met mij opnamen met de vraag of de bestelling wel volledig was. Dit was niet het geval. Heel fijn dat dit nog aangepast kon worden zodat ik de volgende dag de complete set in huis had. Ik vond dit heel erg attent.

Reactie van Hondentrainingshop.nl:
Dank je wel en graag gedaan!

j.a. böttger beoordeelde op 2019-08-14

Angelos Varthalitis beoordeelde op 2019-08-12

Frieda le Couvreur beoordeelde op 2019-08-10

Jolanda Canton beoordeelde op 2019-08-07

AM beoordeelde op 2019-08-04

Mijn ervaring was niet zo goed, ik heb 3 batterijen besteld, helaas is 1 batterij gewoon leeg en konden we weg gooien. De overige 2 werkte wel perfect.
Ik heb jullie 5 keer gebeld maar niemand neemt gewoon op. Vandaar de klantenservice ook zo slecht..

Reactie van Hondentrainingshop.nl:
Beste klant, Spijtig dat u de batterij heeft weggegooid. Hierdoor kunnen wij helaas geen onderzoek instellen om na te gaan waarom de batterij niet werkt. In geval van een defect vervangen wij altijd het artikel in samenwerking met de fabrikant.
Vervelend dat u ons niet direct telefonisch kon bereiken. Helaas komt dit i.v.m. drukte wel eens voor, echter er is altijd een mogelijkheid een bericht achter te laten via voicemail/ e-mail. Wij nemen dan dezelfde dag contact met u op.

MHT Verweij beoordeelde op 2019-08-03

Zeer tevreden. Product op voorraad en opgehaald. Voldoet aan verwachtingen!

Erica Mallee beoordeelde op 2019-08-01

Mariska de Groot beoordeelde op 2019-07-27

Goede en snelle service

John hartogs beoordeelde op 2019-07-27

Snel geleverd top

G.M Elsholz beoordeelde op 2019-07-23

Doggie honden blafband zeer slecht

Geachte mevrouw Elsholz,

Wat vervelend om te lezen dat de blafband als slecht wordt ervaren. Wij horen graag wat er mis is met de blafband om te kijken of we u verder kunnen helpen.

Vriendelijke groet, Team Hondentrainingshop.nl

Sylvia Weerheijm beoordeelde op 2019-07-23

Gentle leader prima afgeleverd

Elvira beoordeelde op 2019-07-13

Snelle levering en leuke welkoms korting

Jan Roos beoordeelde op 2019-07-06

Fijne mensen die een goede en snelle service leveren.

José Hofman-Markman beoordeelde op 2019-06-29

Heel tevreden, de volgende dag al in huis! Plus een lekkere traktatie erbij voor ons hondje!

Jan Brouwer beoordeelde op 2019-06-27

gezocht op cbd olie voor angstige hond voor verkeer hoop dat het aanslaat en kwam hier terecht

I. Bakker beoordeelde op 2019-06-11

Hele snelle levering, keurig verpakt, mooi artikel, ik had de antischrokbak voor kortsnuithond gekocht. Mijn hondje is er blij mee!

Samantha Van Geffen beoordeelde op 2019-06-10

Zeer tevreden, duidelijke website en super snelle service!

Roland Nijhuis beoordeelde op 2019-06-03

Snel en netjes geleverd.