J. Greshoffstraat 12

Astrid Van der Kroft beoordeelde op 2019-04-09

H H Frank beoordeelde op 2019-04-02

Goed en snel

Kim Van anrooij beoordeelde op 2019-03-31

Lekker snel geleverd en goed verpakt.

Karin Roeloffs beoordeelde op 2019-03-31

hans van der togt beoordeelde op 2019-03-26

te ingewikkeld produkt,met dik instuktie boek. Ga het toch niet uitproberen en is met €130,00 best wel erg duur!

Jurgen Mutsaers beoordeelde op 2019-03-25

P Servaas beoordeelde op 2019-03-23

Gitta De graaf beoordeelde op 2019-03-16

A. Liedenbaum beoordeelde op 2019-03-14

Dinie de Vre-de Jong beoordeelde op 2019-03-14

Persoonlijke benadering, vriendelijk door telefoon, snelle levering.

Heleen den Haan beoordeelde op 2019-03-09

Duidelijke website, goede produkten, snelle levering en vriendelijke bejegening. Mijn hond en ik zijn tevreden!

Betty Bakker beoordeelde op 2019-03-04

Erg tevreden met mijn bestelling. Snelle, nette en correcte levering. Inclusief lekkere traktatie voor de hond.

S Bouma beoordeelde op 2019-03-04

Patricia De haan beoordeelde op 2019-03-02

Hanneke Weiss beoordeelde op 2019-02-27

Onze witte herder van 1,5 jaar is erg enthousiast over de snake. Mooi stevig materiaal en super snel geleverd.
Boekje "Red mijn baas" heb ik in 1 avond uitgelezen. Leerzaam , herkenbaar en erg leuk geschreven.

Alexander van Doormaal beoordeelde op 2019-02-25

Arnoud Busscher, die ik ken van probleemoplossing van eigen Herder, was bereid tot advies, voor die van een ander en hij noemde een van de boeken, die het antwoord op de vraag geven. Gaf gratis online advies rond de gentle leader. Ik heb twee boeken besteld voor iemand, die niet goed omgaat met zijn geleidehond. Die kwamen SNEL en ik lees erin, voor ik die als geschenk breng, naar die persoon, die de dingen NIET begrijpt, maar ik lees er zelf snel even in en vind het prachtige boeken! Er kwam zelfs een melding van de shop, dat er een dag vertraging was opgetreden in de bestelling! Ze werden prachtig verpakt verzonden en zeer betaalbaar. Hier past de hoogst denkbare beoordeling. Afgezien van deze beoordeling, had ik andere hondenspecialisten gelezen en kwam er niet mee verder, maar destijds was slechts één bezoek van Arnoud voldoende om het probleem bij mijn hond op te lossen. Geweldig dat jullie bestaan!

nelleke paans beoordeelde op 2019-02-24

Feliz Coll beoordeelde op 2019-02-24