Grote Gracht 73
6211SV Maastricht

Johnny beoordeelde op 2019-04-12

Goede producten

Albért van Stiphout beoordeelde op 2019-04-10

Very friendly care and the best quality.r

Mike beoordeelde op 2019-04-06

Top service! En goed geholpen

Reactie van Hookaholic:
Thanks voor je beoordeling, Mike!

G. schild beoordeelde op 2019-04-04

Gisteravond een bestelling gedaan bij Hookaholic. Vanmiddag al bezorgd. Super snel dus!
De website is goed overzichtelijk en overal duidelijke omschrijving over aantallen van het product en omschrijving. De producten wat ik besteld heb zijn van zeer goede kwaliteit. Kortom, beste webwinkel om bestellingen te doen voor de shisha waterpijp.

Reactie van Hookaholic:
We zijn blij dat je zo tevreden bent over onze webshop en service. Bedankt voor je beoordeling!

Maessen beoordeelde op 2019-03-22

Goede service. Bestelling de dag erna al geleverd.

Reactie van Hookaholic:
Hartelijk dank voor de beoordeling!

Medine beoordeelde op 2019-03-20

Heel erg tevreden! Mijn bestelling was binnen één dag bezorgd.

Reactie van Hookaholic:
Bedankt voor je beoordeling, Medine!

Bayram beoordeelde op 2019-03-19

Zeer tevreden. Geweldig product en snel geleverd. Ik zal vaker hier bestellen

Reactie van Hookaholic:
Thanks voor je beoordeling, Bayram! Goed om te horen dat je tevreden bent over het product en de levertijd.

Wouter beoordeelde op 2019-03-19

Goeie en snelle service

Reactie van Hookaholic:
Thanks voor je beoordeling, Wouter!

Rishi thagai beoordeelde op 2019-03-19

Snel en betrouwbaar

Reactie van Hookaholic:
Bedankt voor je beoordeling, Rishi!

Chris beoordeelde op 2019-03-07

Zoals aangegeven, vnadaag op tijd besteld, morgen in huis. Later nog een extra bestelling gedaan en die kon zonder problemen in het grote pakket meebezorgd worden zonder extra kosten. Mijn Amy Deluxe 440 is compleet met alles extra's onbeschadigd aangekomen.

Reactie van Hookaholic:
Hartelijk dank voor je beoordeling, Chris!

J beoordeelde op 2019-03-06

De beste waterpijp winkel van Nederland. Hookahholic heeft beschikking over een groot assortiment. Hookahholic is (naar mijn weten) de enige shop in Nederland die Hookah John producten verkoopt. Wat betreft de service ben ik ook zeer te spreken over Hookahholic. Hookahholic is zeer klantvriendelijk. Naar aanleiding van mijn bestelling had ik een aantal vragen. Nadat ik de vragen per e-mail had opgestuurd, kreeg ik vrijwel direct een reactie terug. Ik ben goed geholpen met mijn vragen. Al met al helemaal top!

Reactie van Hookaholic:
Thanks voor je beoordeling, J! Goed om te horen dat je tevreden bent over ons aanbod en service.

Menno B beoordeelde op 2019-02-21

Hookaholic! Beter is er niet te vinden voor mijn Shisha. Ik heb een Oduman N5 besteld en werd de volgende dag geleverd, super goed verpakt!

Grote Klasse.

-waar Hookaholic niks aan kan doen is dat de staander scheef is, waardoor de glazen vaas storend scheef hangt. Ik heb besloten om het zelf recht te maken, alle lof voor Hookaholic! -

Reactie van Hookaholic:
Thanks voor je beoordeling, Menno! Wij zijn blij dat je tevreden bent over onze service! Wat betreft de staander, deze zou normaal gesproken recht moeten zijn, al wilt het inderdaad heel af en toe wel eens voorkomen dat deze lichtelijk scheef gefabriceerd is. Maar goed om te horen dat je het zelf al hebt kunnen verhelpen! Nog veel plezier met je shisha!

D beoordeelde op 2019-02-12

Super snelle service en goede kwaliteit sisha!! Super blij met mijn aankoop, echt een aanrader

Reactie van Hookaholic:
Hartelijk dank voor je beoordeling! Goed om te horen dat je tevreden bent met het product en onze service!

Rico beoordeelde op 2019-01-31

Goede en snelle service, en wellicht de beste online shisha shop in Nederland.

Het zou wel geweldig zijn als er meer variatie zou zijn in de kopen, kooltjes, hmd en vazen

Sian De backer beoordeelde op 2019-01-30

Voor topsisha's en een perfecte service is er maar een de beste HOOKAHOLIC!! top top top

Reactie van Hookaholic:
Bedankt voor je enthousiaste beoordeling, Sian! We zijn blij dat je zo tevreden bent over onze producten en service.

Toby beoordeelde op 2018-12-30

Goeie webshop met top producten!

Reactie van Hookaholic:
Thanks voor je beoordeling, Toby!

Jens beoordeelde op 2018-12-29

Top product en snel geleverd

Reactie van Hookaholic:
Dank voor je beoordeling, Jens!

Didier overmans beoordeelde op 2018-12-18

Omdat ik ook in omstreken van Maastricht woonde was mijn bestelling dezelfde dag al in huis! Fantastische service en snelle klantenservice zeker voor herhaling vatbaar.

Reactie van Hookaholic:
Thanks voor je beoordeling, Didier!

MdJ beoordeelde op 2018-12-11

Prima aanbod en snelle levering

Reactie van Hookaholic:
Bedankt voor de beoordeling!

Ismail beoordeelde op 2018-11-29

zeer goede Hookah toko de Aeon Edition 3 gehaald, kei goed spul en medewerkers ook zeer goed informeerd en klantvriendelijk, herhalingsvatbaar

Reactie van Hookaholic:
Thanks voor je beoordeling, Ismail! We wensen je nog veel plezier met je Aeon waterpijp!